Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56

Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
                    Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

vrijdag 7 november 2008 om 18:21

Vanoggend om een uur of 9 postte ik hier al mijn tweifels over mevr. de Haan en haar tupperbakjes-Afrika-inzamel-verzendkost-actie-verhaal.
Helaas sprong toen mijn draatje er weer uit en ben ik net pas weer terug in de wereld die internet heet.
Sabien: Jij misschien ook je eigen toppik "Sabine vertelt"?
We willen namelijk ook alles van JOU weten, tenminste ik als regtgeaarde niewsgierig Havetteke wel!
                    Helaas sprong toen mijn draatje er weer uit en ben ik net pas weer terug in de wereld die internet heet.
Sabien: Jij misschien ook je eigen toppik "Sabine vertelt"?
We willen namelijk ook alles van JOU weten, tenminste ik als regtgeaarde niewsgierig Havetteke wel!

vrijdag 7 november 2008 om 19:06

Nee joh, Wendela, daar ben ik veel te beschijde voor. En ik kan lang een breed niet zo goed vertellen als onze Babs. En ik ben erg gestelt op mijn privycie eigenheid. Blijf liever homoniem anoniem. En ik ben bang dat jij dan gaat vragen naar mijn intieme prive aangelegenheden. 
Vraag maar gewoon hier tussen door bij de Havettes.
                    Vraag maar gewoon hier tussen door bij de Havettes.

vrijdag 7 november 2008 om 19:38

Maar hier bij de Havettes ben ik niet zo beschijde hoor. 
Moest net meneer Kruishaar met tijgerzalf op zijn rug insmeren. Omdat ie zo hard werkt om allemaal huizen te bouwen, krijgt hij pijn in ze ruggegraad. Nou, ben ik klaar vraagt ie of ik ze voorkant oralistisch wil wrijven. Ik zeg dat ik dat niet kan vanwege me verstantskiezen die verwijdert zijn. Zegt hij dat het juist anti-skepties werkt. Geloven jullie dat dat werkt?
                    Moest net meneer Kruishaar met tijgerzalf op zijn rug insmeren. Omdat ie zo hard werkt om allemaal huizen te bouwen, krijgt hij pijn in ze ruggegraad. Nou, ben ik klaar vraagt ie of ik ze voorkant oralistisch wil wrijven. Ik zeg dat ik dat niet kan vanwege me verstantskiezen die verwijdert zijn. Zegt hij dat het juist anti-skepties werkt. Geloven jullie dat dat werkt?

vrijdag 7 november 2008 om 19:58

Misschien moet ik er toppik over openen, maar waar?
Op de sex pijler? omdat het daar natuurlijk weer op uitdraait
Op de relatiepijler? dat lijk me logies.
Op de gezondheid pijler? want daar weten ze alles van antiskepties.
In ieder geval niet op de Kinder pijler, want van oralistisch kan je geen kinderen krijgen.
                    Op de sex pijler? omdat het daar natuurlijk weer op uitdraait
Op de relatiepijler? dat lijk me logies.
Op de gezondheid pijler? want daar weten ze alles van antiskepties.
In ieder geval niet op de Kinder pijler, want van oralistisch kan je geen kinderen krijgen.

vrijdag 7 november 2008 om 20:52

Wen, jij bent altijd zo goed met relatieadvieze.   Vandaag is het misschien nog te vroeg voor vellatsiejoo het oralisme. Ik zit nog aan de zachte voedingsmiddelen en kan nog niet eens een knakworstje eten. Maar ik zal morgen met met gehaaste spoed naar de drooggist gaan en een heel mud gros dozijn een heleboel oordopjes kopen.

vrijdag 7 november 2008 om 23:10

Heb je al lang met je vriend? 
Zo zeg je dat tegenwoordigs. Mijn kinderen doen dat ook: 'Piet heb met Truus,' zeggen ze dan bijvoorbeelt.
En nu heb ik ook al een paar keer op het forum gelezen: Ik heb al drie jaar met me vriend.
Wij gingen vroeger met elkaar, of waren op elkaar, maar nu hebben ze met elkaar.
Ook als Havette moet je bij blijven van de ontwikkelingen op taalgebied.
                    Zo zeg je dat tegenwoordigs. Mijn kinderen doen dat ook: 'Piet heb met Truus,' zeggen ze dan bijvoorbeelt.
En nu heb ik ook al een paar keer op het forum gelezen: Ik heb al drie jaar met me vriend.
Wij gingen vroeger met elkaar, of waren op elkaar, maar nu hebben ze met elkaar.
Ook als Havette moet je bij blijven van de ontwikkelingen op taalgebied.

vrijdag 7 november 2008 om 23:20

In mijn Havette-tijd zeiden we: Chantal heb fuckering met Marcel. Dus dan zeiden we het erbij WAT we dan met wie hadden. Maar ja, misschien is het de SMs-cultuur van teguwoordig dat er gewoon woorden wegvallen?
I luf all joe Havettes toe!!! Ben zo blij dat we elkaar gevonden hebben op dit toppik. Als een warm bad.
Sinds de verbinding met de wereld (internet) hier op dit moment Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, ben ik zomaar afentoe een tijdje uit de piktjur. Maar dat jullie ut weten: Iof joe lof joe lof joe!
                    I luf all joe Havettes toe!!! Ben zo blij dat we elkaar gevonden hebben op dit toppik. Als een warm bad.
Sinds de verbinding met de wereld (internet) hier op dit moment Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, ben ik zomaar afentoe een tijdje uit de piktjur. Maar dat jullie ut weten: Iof joe lof joe lof joe!

zaterdag 8 november 2008 om 09:15

Goedemorgen Havette meisjes, hebben jullie lekker geslape?
Me vriend en ik hebbe al 2 jaar met ulkaar. Das egt vet koel weet je.
Wendela, ik voel presies het zelefde hoor. Een hot en stiemie bad waar je in teregt komt.
                    Me vriend en ik hebbe al 2 jaar met ulkaar. Das egt vet koel weet je.
Wendela, ik voel presies het zelefde hoor. Een hot en stiemie bad waar je in teregt komt.
                                    anoniem_59362 wijzigde dit bericht op 08-11-2008 09:16

Reden: stond een tiepvout in mijn berigt

Reden: stond een tiepvout in mijn berigt
  % gewijzigd

zaterdag 8 november 2008 om 10:33

Ja lekker geslapen Annelies, nou ja, voor zover dat mogelijk is met een man als mijn Julio. This is auwer storrie:
Julio en ik hebben al ruim 17 jaar fuckering met elkaar, da's onweis lang, toch? In 1991 was ik op fuckantie en daar stond ie: zwarte staart in de nek, strakke djiens en de mooiste blauwe ogen die je je maar ken bedenken. En hij zei: Gellloooow, hauw ar joe? Heppy ouwer toenait in mai bar! Kam toe mai bar!
En dat dee ik natuurlijk. Nau, de rest is historrie....
Hoe heb jij je vent ontmoet, Annelies?
                    Julio en ik hebben al ruim 17 jaar fuckering met elkaar, da's onweis lang, toch? In 1991 was ik op fuckantie en daar stond ie: zwarte staart in de nek, strakke djiens en de mooiste blauwe ogen die je je maar ken bedenken. En hij zei: Gellloooow, hauw ar joe? Heppy ouwer toenait in mai bar! Kam toe mai bar!
En dat dee ik natuurlijk. Nau, de rest is historrie....
Hoe heb jij je vent ontmoet, Annelies?

zaterdag 8 november 2008 om 11:01

Mijn man is gisteren gaan hardrokken in de Heineken Mjoesik Hal. Hij was om twee uur thuis en was helemaal in de wolken omdat een jong meisje had gevraagd of ze voor hem mocht staan in de pit. De pit is en plak waar al die ouwe rokkers tegen elkaar opknotsen. Vinden ze leuk. Wé vind zich nu wel te oud worden met z'n 38. Ik heb hem groot gelijk gegeven en nu praat 'ie al de hele morgen niet met me.