VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nog 6.

Als we er zijn ga ik direct naar bed.
quote:Morrie schreef op 06 november 2008 @ 22:39:

O, hebben we al een datum??

Dat was de laatste die ik voorgesteld zag worden toen we het erover hadden.

Toch? Drop?
nog 4
3
2
1
badabooooooom
Ja, die sandwiches zijn met zalm en tonijn!

En een mini quiche erbij kan ook nog.

Ik heb een keer een high tea gedaan in het Amstel Hotel. Dat was echt de meest geweldige high tea ooit.

Was ook leuk want toen vertelde ik vriendinnen dat ik zwanger was van Schorrie. Heb er echt hele goede herinneringen aan.
Volgens mij waren er twee opties van Drop trouwens. Wel handig nog even goed af te stemmen.

Maar ik ga tukken, morgen weer werken en ik moet kolf nog inpakken enzo.
we kunnen naar bed.

Hadden wij ook zalm en tonijn? Kan me niks van vis herinneren. Maar quiche is ook wel een goed idee!
ghe, ik heb eerlijk gezegd geen idee meer! Maar de 17e kan volgens mij nog steeds. Ik ga zo douchen trouwens. Nu we de 10.000 gepasseerd zijn, heb ik rust.
ik ga ook tukken. Ik wens jullie een goede nacht en de rest succes met bijlezen.
Welterusten!
quote:Morrie schreef op 06 november 2008 @ 22:38:

Ja, eigen high tea is heel goed idee Dropje, bij jou thuis dan he? En dan maken we lekkere sandwiches, scones, clothed cream, bonbonnetjes erbij, lekker stukje taart. Jammie!Oeh, ik zie deze post nu pas, mijn maag begint spontaan te knorren!
Krijg helemaal trek sinds ik de laatste 4 (of 5?) pagina's heb doorgelezen. En dan niet in schoolmelk (wat KW wel krijgt trouwens) maar in TAART! Wat mooi zeg, Athena. Je kunt er op. Zo goed.

Mooi dat jullie die nieuwe groep aan het testen zijn. Dan probeer ik het vanavond.

Vanochtend opgestaan met hoofdpijn en vandaag allemaal lastige gesprekken op het programma. Geloof niet dat ik een al te best humeur heb daarvoor.... ach, hadden ze er maar voor moeten zorgen dat het niet tot een gesprek hoefde te komen
Ik heb vandaag vrije dag. heerlijk. Kindertjes net naar school gebracht (allebei op eigen fiets) en nu dus tot 15.10 RUST want ze blijven wel over. Jammer dat er wel Kefpep is, die nu voor de deur staat te piepen dat hij uit wil.

Ik ben aangemeld bij Multiply, vriend van Nathje en heb Morrie, Dropje en Vrolijk ook als vriend gevraagd. Dacht zo ook wel bij de groep te komen, maar die kan ik echt nergens vinden. Kan iemand mij link naar de groep mailen of me via mijn Multiply-aanmelding (ik sta iig bij Nath) uitnodigen?

Heb heerlijk taarten voorbij zien komen. En zal 17 januari vastzetten voor high tea bij Drop. Al ben ik dan geen taartenbakker.

Nu ga ik hond uitlaten, de stad in (mijn favoriete vrijetijdsbesteding) en boodschappen doen. Vanavond wordt het rode kool met hachee, morgen eten we bij vrienden en zondag komen schoonouders kaasfonduen.
Alweer kaasfondue ?

Vandaag koffie gedronken bij leidinggevende van Wind, was gezellig. Verder via de tegel winkel weer terug, ik heb een monster(tje) meegekregen en ik zie echt niet of het nou dezelfde kleur is als we al hebben, of toch een tint donkerder.... Vanavond maar even aan Linoleum vragen, het blijft wel moeilijk vergelijken, want piepklein stukje en natuursteen verschilt sowieso altijd een beetje van kleur.

Nu ga ik braf kolven en daarna kamer van Kiloknaller opruimen. Het is daar zo'n bende dat je er echt niet meer leuk kan spelen, dus vooruit maar....
En wat hadden jullie veel gepost! Mooie taarten en verder veel kletspraat .
Ja, Pebblo wilde nu ook meeëten en schoonmoeder wil de kaasfondue wel eens proeven.

Zo, lekker geshopt. Overhemdjes Pebbeltjes bij Hema en Mexx, en ook nog 2 longsleeves. Voor mezelf vest Hema en Mexx en voor KP Adidas Superstar (?) schoenen. Erg cute.

En koekjes en chocola bij Hema en verder de gewone boodschappen. Hachee staat te stoven en Pebbeltjes moeten alweer opgehaald.

Een dag helemaal niets of alleen dat wat je zelf wilt doen is een utopie, maar toch wel een lekker dagje zo.

Kindertjes staan over kwartiertje op schoolplein, later!

Oh, en met dank aan Morrie heb ik de groep op multiply gevonden. En daar is dan ook weer alle mee gezegd,

Wind, ik werk morgen. Kom je nog lampen kijken/kopen?
Nee, Pebbels.. we komen niet. Auto moest vandaag voor APK en meteen een beurt. Om 09.30 uur werden we meteen gebeld.

Stuurhuis kapot, waterpomp weet ik veel wat mee, remblokken versleten, nieuwe distributieriem want deze zit om de waterpomp maar mogen ze niet twee keer gebruiken (fijn, was vorig jaar vervangen) etc. Geschatte kosten 2700,- maar kon ook 500,- duurder worden. Hebben alleen de dingen laten doen om door de APK heen te komen en gaan op zoek naar een nieuwe auto. Dat gaan we morgen dus doen...

Mag ik even vloeken? @#$%^!@%&@

Auto hebben we nog geen 5 jaar geleden níeuw gekocht en alleen dit jaar al zouden we hem totaal voor 5000,- moeten repareren (vorig jaar was airco stuk)

Kan iemand mij een uitnodiging sturen voor de nieuwegroep op mijn laptopmail? Ik krijg alleen maar witte vlakken en zie verder niets.

Ik ga even verder balen en natuurlijk relativeren want het is maar blik. I know... maar kut is het wel.
Zo Wind, das balen! Gelukkig heb je net tv meubel, tv en harddiskrecorder gekocht, anders had je dat misschien nog geskipt.

Voor een auto van 5 jaar oud is het wel veel trouwens, ik dacht eerst dat het om de 'gekregen' auto ging.

Wat is jouw laptopmail? Ik weet niet welk e-mailadres van welke pc is bij jou .

Lien, natuursteen is nooit helemaal gelijk, want natuursteen idd. Harrie heeft daar laatst nog hele discussie met klant over gehad die twee tegels bij open haard had en die dus niet hetzelfde waren. Waarom moet je eigenlijk tegels bijhalen?

Wordt het dus 17/1 bij Dropje? Ik heb nog geen nieuwe agenda, kan het nog niet opschrijven. Wel een idee voor Sint trouwens!

Ik krijg morgen nog kraamvisite, 't is toch wat!
De latopmail is die met onze achternaam.

Druk hier.
Ok, ga ik je proberen uit te nodigen. Moet wel de was uit de machine halen dus als het niet gelijk lukt kom ik later nog even. Maar ik probeer het nu even snel....
Bij Orange bedoel je?
Ik denk dat het gelukt is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven