Serum met zonnebrandfactor
maandag 11 april 2016 om 19:17
Als je goochelt op 'serum spf' kom je wel wat tegen, maar dat zijn met name merken die in Nederland niet verkrijgbaar zijn. Een serum is trouwens vrijwel altijd licht, waterig, gel-achtig. Als je spf toevoegt, wordt het altijd iets zwaarder. En dan is het niet echt meer een serum. Ik denk daarom dat er niet veel van op de markt zijn.
Winter is coming...
dinsdag 12 april 2016 om 06:50
Ik heb voor een lange reis waar ik geen zin had om veel potjes mee te nemen een spf serum meegenomen.
Deze
Hij werkt voor mij de hele dag, hoef maar 1 keer te smeren. Vooral mijn decolleté verbrand snel en daar had ik met deze geen last van. Ik smeer overigens verder geen andere crème op mijn gezicht.
Ik moet voor mn gezicht een andere crème gebruiken dan de normale zonnebrandcrème ivm uitslag. Heb deze uitgeprobeerd en die werkt voor mij perfect, is erg zuinig en relatief kleine verpakking. (Heb er ongeveer 3 maanden mee gedaan, elke dag gesmeerd)
Deze
Hij werkt voor mij de hele dag, hoef maar 1 keer te smeren. Vooral mijn decolleté verbrand snel en daar had ik met deze geen last van. Ik smeer overigens verder geen andere crème op mijn gezicht.
Ik moet voor mn gezicht een andere crème gebruiken dan de normale zonnebrandcrème ivm uitslag. Heb deze uitgeprobeerd en die werkt voor mij perfect, is erg zuinig en relatief kleine verpakking. (Heb er ongeveer 3 maanden mee gedaan, elke dag gesmeerd)