Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 07 november 2008 @ 17:17:

boeeehooeeeeeeee, wát klopt er niet in dat plaatje!'t Zou pas volgende maand geopend worden, toch?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
*gooit wat zoenen en knuffels de kroeg in, duikt wat decolletés in, schenkt iedereen nog een drankje in, zet nootjes en kaa(r)sjes op de bar en doet de nieuwste cd van Daniel Powter in de cd-spelert voor lekker achtergrondmuziekje. Weeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!*
Fijn he, Toet!

Whoehahaha, Lex! Nee nee, dat wordt mijn grote opening, daar heeft Bambi-man helegaar niks te zoeken. Mag ik hopen, tenminste.

Zo

IK heb voor het eerst in tijijijden eens op vrijdag weer tot 17 uur gewerkt en het viel me niets tegen. Wel dat het gewoon donker was, op de fiets naar huis.

*zet nog een glaasje wijn aan de lippen*

Heb trouwens kriebel in de keel. Ook dat is lang geleden en vreselijk onhandig, vind ik.

Vanavond een lingerieparty en dát heb ik nog nooooit gehad.

LE laat zich trouwens niet echt sturen in favoriete vriendjes, maar over het algemeen gaat het allemaal ook best goed.
Later is nu
dus jij komt met kinky lingerie thuis straks dream?
Neuh, denktutniet. Ben namelijk allergisch voor meeste lingerie en ik wéét het, het kan na zo'n 5 minuten alweer uit, maar dat vind ik dan toch weer zonde

Heb geen idee hoe zoiets gaat, daarom leek het me toch wel eens leuk
Later is nu
Berichtjes in ak waarvan ik graag zou willen dat iedereen kennis neemt.
~ duikt eerst even AK in terwijl naast me naar Scandinavisch cabaretsk vermaak wordt gekeken~
Sinds wanneer heeft Bambiman niks te zoeken bij jouw grote opening Bambi? Of bedoelde je het meer overdrachtelijk, zeg maar?

Het programma is ongetwijfeld heel grappig, maar ik begrijp er geen jota van. Soort Dit is het nieuws, maar dan in een noordelijker versie. Er wordt hartelijk gelachen in de studio, dus ik neem maar aan dat het leuk is

Gek, het is heel gezellig en ik voel me daar goed bij/om, en ik voel me tegelijk ziek. Maffe combinatie. Dot & GG belde tijdens het eten, dat was heel lief. Ze vertelde dat oma er was en vroeg een keer of 23 waar ik nou was.
Hai, ik ben er nog hoor. Heb heerlijke huwelijksreis gehad, maar sinds terugkomst, teringdruk met van alles, dus nog geen tijd gehad tot bijlezen/kletsen. Kom snel weer buurten hoor! Dikke kus voor allemaal.
Dikke kus terug Ely!

Zo Lil, speciaal voor jou zonet de laatste afleveringen van Lost gekeken (Lief en ik hebben dus in drie avonden het hele seizoen gekeken!! ) ). Niet dat ik het voor mezelf deed ofzo

Nu slapen. Ik droom er vast van. Dan maar van Jack en Saywer. Kan erger. Trusten!
Mijn moeder heeft serie 4 ook al gekocht, zij is al klaar, mijn broertje is bijna klaar (die twee hebben teveel tijd ) en dan is eerst nog mijn zusje aan de beurt en dán mogen wij: hoezee!

Ondertussen heb ik mij vanavond verlekkerd aan Sawyer in andere hoedanigheid "Whisper" matige film, maar erg veel Josh Holloway in beeld, dus film deed er verder niet zoveel toe.
Kus terug Ely en tot gauw!
Ha Goedenmorgen!

Nou, lingerieparty was niet zo'n bijzondere ervaring en hoef ik ook zeker niet meer heen. Leuk om een keertje te doen, gezellig, ondanks allemaal obekende dames, maar dat was het wel. Ik koop m'n 'lingerie' wel gewoon bij de hema

(ofnee, misschien dat ik met LD vandaag zo'n zaakje inga)

Lekker gedroomd, Toet? Dat zijn inderdaad wel heren om van te dromen zeg! Is zoveel Lost niet veen in 1x? Ik ben nl. bij de tv serie afgehaakt wegens niet mijn tijd van de dag en geen tijd om in te halen, ofzoiets. Krijg van Elvis nog wel eens wat mee, en wil ooit inderdaad, als het helemaal 'af' is, de serie nog wel zien. Dus.. als jullie allemaal uitgekeken zijn, dan wil ik ook wel (tegen die tijd zijn mijn kinderen wel het huis uit of groot genoeg om mee te kijken, dat scheelt dan weer, kunnen we een gezamenlijk Lostweekendje beleggen )

Ely, ik heb aan je gedacht! Frans en Maris krijgen, nu na hun huwelijk, ook een vierde kindje, moest gelijk aan je denken

Raar Lil, om mensen over het beeld zien te rollen van 't lachen en er dan zo naast te zitten. Toch ziet dat er dan in mijn voorstelling wel weer droog uit, moet ik zeggen.

Fijne dag iedereen!

hier schijnt de zon

ik hoop bij jullie ook!

Later is nu
Lastig hoor Bentetje. Verbieden lijkt me lastig en gaat denk ik ook wat ver aangezien het ventje niet duidelijk over de scheef is gegaan. Bovendien maakt verbieden het vriendje mogelijk alleen maar interessanter. Hopelijk gaat het net zo als bij Alex en verliest GG zelf snel de interesse in dit vriendje.

Het huis is (op tekenen van papieren en wettelijke bedenktijd na) i.p. verkocht. Verbazend hoor. In 1 week je huis verkopen is niet wat we hadden verwacht. Je hebt het idd een beetje gemist Bentetje. We hebben het advies gekregen om eerst te verkopen voordat we een ander huis kopen aangezien het momenteel moeilijk te zeggen is of een huis lang te koop zal staan. Het huis wat we gezien hadden is inmiddels helaas verkocht, maar we wisten dat die kans aanzienlijk was, maar er staan gezien andere huizen te koop die met wat meer werk (en binnen budget) ook aan onze wensen kunnen gaan voldoen.
Het was inderdaad erg veel Lost, maar dat lag aan ons zelf hoor, recensie hoeft pas eind komende week af te zijn. Het is alleen zo spannend dat je wilt weten hoe het verder gaat, dus ja, dan klik je toch maar door op de volgende aflevering. Lief en ik hebben donderdag overdag ook twee afleveringen gekeken toen we ons werk klaar hadden en de kinderen niet thuis En gisteravond dachten we, ach het is weekend

Maar nu baal ik als een stekker, want nu is het dus afgelopen.. Ik ga emigreren naar Amerika denk ik, vaanf januari start daar seizoen 5

Vind het slim dat je dat vriendje zoveel mogelijk bij jou thuis laat spelen Bentetje. En verder wat iedereen hier zegt. Best slimme vrouwen hangen hier toch eigenlijk aan de bar!

Gefeliciteerd alvast Madootje met huisverkoop, dat ging inderdaad snel. Maar wel lekker, nu kunnen jullie fijn op zoek naar een nieuw huis!

Jammer Dream, ik had gehoopt op een leuke lingeriemodeshow op de bar vandaag!
Morning,

Zohee, zoveel Lost! Lekker hoor. Ik ben ergens afgehaakt bij Lost, seizoen 3 geloof ik, toen ze die andere groep tegen kwamen en dat van die ondergrondse ruimte maar bleef duren en duren, werd me wat langdradig. Maar uiteindelijk is het dus weer spannend geworden? Misschien ook maar de draad weer 's oppakken dan. Zit nu nog volop in dvd's van de Soprano's.. werkelijk briljante serie.

Hoe is het met je blaasontsteking, Lil? Ga je wel ff naar de dokter als weer thuis bent!

Noah straks feestje van vriendje, Bambi-man werkt weer hele weekend, gezellig joh.. Maar ik heb zojuist online voor mezelf nieuwe laarzen besteld dus die jongen werkt gelukkig niet voor niks.
Ik kreeg net de bezorger aan de deur van de nieuwe biologische webwinkel die in mijn regio (joehoe!) bezorgd; heb dus bijna alle weekendboodschappen al online gedaan en thuisbezorgd gekregen. Lekker hoor, en scheelt superveel gesjouw met tassen aan stuur enzo. Iets minder leuk dan nieuwe laarzen, maar ben toch blij
als je maar blij bent. Dàt had ik wel begrepen mado, ik wist niet of jullie al een ander huis gezien haden. Doe eens een AK link als je zover bent wil je?
Nog niet bijgelezen:

Ik verwaarloos jullie enorm en dat spijt mij maar kennelijk heb ik enorme behoefte aan bijslapen, vroeg naar bed en nixen op de bank. Want elke week weer nieuwe Zeik van Aso-ex, druk met werk en dan heb ik al bijna geen fut meer voor het huishouden, dat ik tegenwoordig zelfs geheel deel met mijn liefste, die uit zichzelf vanalles onder zijn "functie-omschrijving" heeft laten vallen. Dat zou juist energie moeten opleveren, logischerwijs maar het lijkt erop dat ik juist nu een beetje durf achteruit te leunen. En dan als een blok in slaap val in zijn armen en heel charmant snurk.

Gisterenavond deed de Aso weer vervelend aan de deur, na het ophalen van de Bloesjes kwam hij nog even terug naar de deur om weer wat af te dwingen. Daar was MM bij die even later een sms-je kreeg met de openingszin: "nou heb je gezien hoe het gaat!" en later een verzoek tot bemiddelen; anders zag hij zich genoodzaakt eea af te dwingen via een kort geding. Go ahead, sukkel. En de meiden zaten in de auto te roepen dat we geen ruzie moesten maken. Sneu, ik zou ze dit zo graag willen besparen.

Daarna zijn we gezellig gaan eten in een eetcafé en hebben we in een wereldwinkel rondgestruind én een superstrak kostuum gekocht voor MM. Met schoenen, overhemden, stropdassen. Hij ziet er erg lekker uit, in een modern pak, kan ik zeggen.

Straks gaan we de boel opruimen hier in huis, dan winkelen we verder en gaan we eten in Provinciestad (waar MM woont) en morgen hopelijk daar samen fietsen of wandelen. Dus weer jullie verwaarlozen.

~stort zich op het huishouden~
Nog een leuke Oudste ankedote:

Ik kom haar ophalen van school en terwijl ik de poort doorloop van het schoolplein komt ze op mij afgerend. Blije snoet, armen open.

"Hee! Slet!"

"Wát zeg je nou???? Dat is helemaal niet leuk, hoor!"

maar meteen erachteraan

"Wat is dat eigenlijk mama, een slet???"

Toen ik uitlegde waarom slet niet leuk is om tegen je moeder te zeggen, begreep ze het weer niet. Want ik vertelde (trut die ik ben ) dat een slet iemand is die met iedereen kus en knuffelt.

"Sja, dat ben jij dus eigenlijk toch een slet mama. Want jij kust met mij en Jongste en met MM en met je vriendinnen...."

Dus besloot ik duidelijker te zijn. Dat een slet niet alleen maar kust met Jan en alleman maar er ook mee sext.

"Ohhhhhhhh! Dus dát doen jullie altijd in bed! Gátverdamme!!!!!! "

quote:bentetje73 schreef op 07 november 2008 @ 10:53:

Ik zit ergens over te peinzen: GG speelt de laatste week veel met een bepaald jongetje. Ik ben er niet weg van, het kind is niet bepaald mijn soort kind en dat komt grotendeels door opvoeding denk ik. Lichtelijk asogedrag bij moeders, schelden op de kinderen, ze heeft gewoon de grip niet denk ik. Het kind kan absoluut niet tegen zijn verlies, heeft wat typische beleefdheidsvormen etc.Nou het heeft het jongetje dat hij hier was nog geen dingen gedaan die mij echt niet zinnen, maar ik betrap me erop dat ik GG eigenlijk liever met zijn andere vriendjes zou zien. Niet eerlijk vind ik, maar toch. Echter, ik vind ook dat ik GG niet hoef en kan verbieden met dit kind om te gaan. Moet ik het nou proberen te sturen, moet ik met mijn slimme kind gaan praten (over dat onze regels onze regels zijn en dan het elders anders kan gaan, maar dat je daar je eigen weg in moet zien te vinden oid) of moet ik het helemaal los laten. Ik heb liever dat ze hier spelen dan, dan heb ik er zicht op...maar ja, als ze daar willen dan kan ik me dat ook wel voorstellen. Iemand nog tips?

Ook gehad met Oudste; zij vond een grietje van een jaar ouder ook erg interessant, want die mocht veel meer dan zij. En als ze bij haar speelde was er bijvoorbeeld een zusje van 11 als oppas, terwijl ik hier altijd een oppas heb als ik er niet ben om voor de kinderen te zorgen. Ze is een tikje ordinair en Oudste vond ineens ook haar smaak over te nemen, te zeiken dat Vriendinnetje een mobieltje had en zij niet, dat V alleen naar huis mocht met de sleutel en zij niet ( Stomme ik; ze was ál 8!!!) enz.

Ik heb met haar ook de verschillen besproken en dat ik sommige dingen gewoon niet goed vind die haar ouders wel goed vinden. En ze mochten wel met elkaar afspreken maar dan altijd bij mij. Als ik er was. Want in hoorde ze een keer giechelen en in het oor van JOngste (6 jaar) iets fluisteren over "lulletje likken" En daar heb ik onmiddellijk op gereageerd (geslagen met een koekenpan )

Nu is het overp; ze vindt Vriendinnetje nog steeds lief maar minder interessant. Ze heeft zich nu gestort goddank op een heel leuk meisje, die ook een hele stoere leuke moeder heeft, waar ik het goed mee kan vinden.
Hee hoi

Kleine ziekenupdate zodat jullie niet steeds hoeven te smsen (wat ik verder wel heel lief vind!). Ik ben in goede handen hoor, ben vanochtend door Vriendin naar een ziekenhuis in stad hier 'dichtbij' gebracht voor artsbezoek, want kreeg gisteravond echt onhoudbaar pijn (vooral rugpijn, man, ik wist niet meer hoe ik het had), dus nu nader bekeken en medicatie aangepast en weer bij Vriendin thuis. Hele onderneming, maar er wordt op me gelet en aan de bestrijding van al dat stomme gebacterie wordt voortvarend gewerkt. Niet helemaal het plezierreisje wat ik in gedachten had, maar toch is het ook nog steeds gezellig en ik heb wel goeie hoop dat ik met de nieuwe pillen de reis naar huis morgen een beetje doorkom, en dan ben ik dus weer thuis (met de huisartsenpost niet in Provinciedorp, maar gewoon in Lilstad, want dat is zo'n beetje de afstand). Komt allemaal goed.

Wah Bloes, heb net in een deuk gelegen om je dochter en haar opmerkingen over jou, lekkere slettebak dat je d'r bent Balen dat de aso weer zo ontzettend aso is... Ben je lekker bij MM nu? Is het een beetje fietswandelweer?
Hee, Ely! Hoewashet hoewashet??
Jemig, Lil, ik schrik me rot! Heb nog lang niet alles bijgelezen, maar jeeee.... in een ziekenhuis in een vreemde stad. Gatverdamme! Beterschap, vrouw! Pfff... enig idee wat voor bacterie en waar? Nierbekkenontsteking ofzo? Brr.

Goh, en Mado huis verkocht! gefeliciteerd, man! Inderdaad wordt tegenwoordig erg aangeraden eerst je eigen huis te verkopen, omdat dat erg lang kan duren. Vooral nu iedereen wat zenuwachtig wordt wb geld/lenen/sparen/wat-te-besteden-straks enz. dankzij de kredietcrisis. Jeminee, en jij verkoopt binnen een week! Super! Wanneer zou de overdracht zijn? (M.a.w.; hoelang heb je om een neiuw huis te vinden )

Ha, Dream, die lingerieparty's zijn ook echt niet aan mij besteed. Vind make-up party;s dan wel weer leuk, zo eens in de 2 a 3 jaar.

Bloes, lekker dat je MM hebt! Fijn, zo'n vent. Vooral als je zo'n lul als ex hebt. Unbelievable. And indeed.... arme Bloesjes. Dit zou je ze echt willen besparen, lijkt me.

Verder heb ik nog niet terug gelezen. Vorige week had ik immers al geschreven dat ik echt een absurde drukke week voor de boeg had. Nou..... het kon nog erger. Vorige week donderdagavond vond ik mijn moeder doodziek op bed. Dokter gebeld enz enz. Uiteindelijk is ze 's nachts in het ziekenhuis belandt. Niet echt levensbedreigend maar wel vervelend allemaal. Dus tussen alle belachelijke drukte door ook nog eens mamaatje bezocht en haar huisje wat op orde gehouden enzo. Afgelopen donderdagmiddag is ze weer thuis gekomen, gelukkig.

Manmanman, wat is het dan fijn dat je met veel broers en zussen bent; kun je de zorg toch ietwat delen. Maar toch... ik ben werkelijk geradbraakt, en zou graaaaaaaag een winterslaap gaan houden ofzo .

Anyway.... waarschijnlijk eind volgende week alles weer rustiger. Pfff. Ik kick helemaal af, geloof ik. Ik begin tenminste niet eens meer te trillen als ik 3 uur achterelkaar niet op het forum ben geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven