Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
neeneenee, ik hoefde niet in ziekenhuis te blijven of zo, maar daar was een dokter beschikbaar, vanwege weekend. Ik heb nog niet helemaal meegekregen welke bacterie me nu precies belaagd, maar het is allemaal opgeschreven voor mijn huisarts

Wat fijn je weer te lezen Xop, ik begon je te missen! En je arme moeder, wat vreselijk allemaal. Hoop dat je aan een beetje (winter)slaap toekomt nu, zo te lezen kan je het wel gebruiken...
Klinkt knap akelig Lil. Hopelijk doen de nieuwe medicijnen hun werk.

Xop, jeetje wat een hectiek dan zeg. Goed om te horen dat je moeder inmiddels weer thuis is.

Wat betreft de opleverdatum. Laat ik het zo zeggen. Als we geen actie ondernemen zijn we vanaf april dakloos.

Bloes Houdt die vent nou nooit eens op?! En dat durft zichzelf nog vader te noemen.
Zo, ben ik dan.

Mado, gefelcititeerd met verkoop van jullie huis. Heel verstandig dat jullie eerst je huis verkocht hebben. Collega heeft het wel andersom gedaan en die kan nu niet meer slapen van de stress. Dat lijkt me best erg.

Bloes, ik vind het helemaal niet erg dat je ons verwaarloost, zolang je maar geniet van je MM

Maar wat een aktie weer zeg van Aso. Daar word je toch ook simpel van!

Lil, beterschap! Heb je je wel vermaakt bij vriendin, ondanks ziek zijn?

Bentetje, ik kan me aansluiten bij de andere dames, zo'n 'vriendschap' gaat altijd vanzelf weer over, vooral niet te veel aandacht aan besteden, want verboden vruchten zijn het lekkerste

Verder weet ik niet meer waar ik allemaal op wilde reageren dus ga ik maar gewoon even vertellen over mijn huwelijksreis.

We zijn naar Hof van Saksen geweest en dat was echt geweldig!!

Ik vind het echt een aanrader, voor als je eens een weekje weg wilt met je gezin. Er is voor zowel kleine, als grote kinderen genoeg te beleven en het park is heel erg mooi ingericht en gestyled (Piet Boon)

Het was vooral heel erg ontspannen. Precies zoals vakantie hoort te zijn

Wel sinds thuiskomst gillend druk op mijn werk. Wel leuk druk trouwens.
Ely! Daar ben je dan. Was moeilijk zeker bij terugkomst alle bekertjes water weg te werken uit de hal.

Bloes, ik snap niet zo goed wat ik met de verhalen van devadervan aan moet. Recent heb je ons een verzoek gemaild, en ondertussen ben je nu meer en meer aan het posten over zijn acties.

Daarnaast krijg ik steeds meer het gevoel tegen je te zeggen, al heb ik dat eerder ook gedaan, maar dat pikte je niet op: negeren kan ook. Dan zouden je dochters hem hoogstens tegen een dichte deur tekeer horen gaan. Maar had jij het hun bespaard mee te gaan in je ex zijn gedachten- en woordenstroom.

Bent, gaat vanzelf over. Als het nieuwe eraf is. Jouw kinderen volgen uiteindelijk toch jóuw smaak.

Hoeveel echte vrienden heb jezelf nou eigenlijk overgehouden van de lagere (oh sorry...basis) school.

Ik snap Lost niet.

En na anderhalf seizoen snapte ik ook Hero's niet meer.

Ik snap wel Soprano's (die wil ik als Kman naasat me op de bank in slaap kan vallen), en Rome enzo.

En lingerie snap ik ook niet. Gaat toch uit. Lang leve de verschoten gebloemde Hemaslip met kijkgaatje

Chiprinses is elke avond overstuur. Gelukkig niet meer tussen 2.00 en 4.00 maar tussen 22 en 1.00 ergens. Geen land mee te bezeilen (ook een rare uitdrukking). Ze wil dan niks, alleen een beetje ijsberenkruipen. Al huilend. Nou ja, piepjankend.

Oh nu gooit ze haar fop door heur gelag.

Ik ga nog maar een rondje sussen...

~zet port op de bar~
Lingerie snap ik dan weer wel. Als ik toch ergens gek op ben is het mooie lingerie!
Ik snap het in zoverre niet dat ik het geloof ik voor mezelf wel ok zou vinden, maar het mijn eigen meneer niet kan boeien.

En mijn maat of moeilijk te vinden is, of zo reteduur is, of toch weer alleen in zwart en wit te verkrijgen is, dat ik het geld van Bamman liever aan een stel nieuwe laarzen uitgeef.
Hier ook geen lingerie. Wel mooie goede bh's van Hunkedinges waar ik voor mijn doen enorme tieten in krijg.

En ik hoef geen port. Ik heb al bier op. Twee blikjes. En in combinatie met mijn pillen voelt dat als 5 6 7 8 blikjes. En typen wil ook al niet meer. Na elke zes letters moet ik terug om een tikfout te herstellen. Goedkoop dronken worden man, met die meuk!
Nou ja, dronken. Motorisch gestoord.
Hier geen pillen, maar wel al na 2 glazen wijn aardig, uhm, aangeschoten. Zit je dan, achter de comp :S Waren wel grote glazen. Die eigenlijk van plastic zijn. Van Jamie Oliver.

Ik ben wel van de boeiende info, hè? :S
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Bamman heeft genoeg, dus dat kan best en/en, heur.. weet ik uit ervaring. *evil smile*
Zeker Alex. Zeer boeiende info!
Hmm... ik hou wel van mooie lingerie, maar draag tegenwoordig standaard van die t-shirtbh's (dat zijn de enige waar mijn theezakjes nog een beetje leuk in lijken) met naadloze boxers en hemdjes. Geil is anders, maar ik vind het wel leuk en zit lekker. Ik heb wel veel geile setjes en jurkjes enzo, maar die heb ik dan altijd maar 1 minuut aan (godzijdank, want het zit allemaal niet lekker) en is al zoveel keus dat ik echt geen behoefte heb aan uitbreiding.

Bentetje, ik vind dat soort dingen ook lastig. Loentje kiest ook altijd de jongetjes uit die ik dan weer net iets minder leuk vind, maar ik laat het maar gaan. Nu is het bij jou een beetje anders omdat je denkt dat hij een slechte invloed heeft. Ik zou inderdaad lekker onder je eigen ogen laten spelen. Verbieden of waarschuwen werkt averechts. (En ik denk nu voornamelijk aan mijn eigen "jeugd" was dan wel in de pubertijd, maar ik zocht echt de meeste enge crimineeltjes als vriendjes uit, mijn ouders hebben werkelijk doodsangsten uitgestaan (voor een deel terecht) maar lieten ze maar gewoon zo veel mogelijk bij ons thuis komen (hoe vreselijk ze dat ook vonden) en dat heeft in zoverre geholpen dat ze veel zagen en dat ik ze bleef vertrouwen. Als ze mij hadden verboden was ik er waarschijnlijk niet op dezelfde manier achter gekomen dat eea niet goed voor me was. Nu kun je een jongetje van 7 natuurlijk niet vergelijken met een van de hormonengierende puber, maar ik heb hierdoor altijd in mijn hoofd gehouden dat ik graag zoveel mogelijk onder mijn ogen heb als ik iets niet vertrouw.)

Madootje, super joh van je huis!! Lijkt mij een heerlijke veilige postitie om op zoek te gaan naar een leuk huis! April is al best snel, zeg!

Lil: ik hoop dat de pillen goed aanslaan en dat je een goede reis hebt! Beterschap!

Bloes, ik moet me wel een beetje bij Kjong aansluiten. Ik heb al vaker gedacht dat het misschien handiger is om je minder door die engerd te laten opfokken. Ik snap (denk ik) echt wel dat het vreselijk moeilijk is om iemand die je zo tot op het bot gekwetst heeft en er aldoor op uit lijkt om te treiteren te negeren, maar iemand van jullie twee moet toch op een gegeven moment de verstandige zijn. Waarom niet jij? Lijkt me juist alleen maar heel erg lekker om hem te laten voelen dat zijn treiterijen je niet meer raken. Dat je gewoon je reet met hem afveegt en dat het geen effect heeft wat hij doet. Oók denk ik persoonlijk dat het handiger is om af en toe eens toe te geven aan wat hij wil, omdat hij dat dan waarschijnlijk uit-ein-de-lijk ook eens terug zal doen. (Ik had bijvoorbeeld die herfstvakantie lekker laten gebeuren: je meiden hebben het er leuk en je stelt hem tevreden, daar kan dan toch uiteindelijk alleen maar iets goeds voor terugkomen? Terwijl hoe het nu is gegaan is én hij weer woest én je meiden waren teleurgesteld over een afgebroken vakantie) Misschien ben ik naief en heb ik makkelijk praten of weet ik niet waar ik het over heb. Maar zo vanaf de zijlijn denk ik er zo over. LAAT DIE VENT IN ZIJN SOP GAARKOKEN, verspil je energie er niet meer aan. Huil uit bij je lief, leef je uit op een boksbal, maar laat ex nooit meer zien dat hij je raakt. Wie weet dat het dan eindelijk na al die jaren een beetje kan bekoelen??
En/en? En voor jou én voor Kjong laarzen??

Dank, Meave. In het kader van nog meer boeiende info: ik ga NU roken en nog meer wijn inschenken. Kan ik voor iemand nog wat mee brengen?
Maar betekent dat dan dat als JIJ én én hebt gedaan, dat er ook nog steeds ruimte is voor een én-én-etje voor mij?

Pass mij die pillen ook eens.

Of moet ik daar net zolang op wachten als op die van Bam.

~loopt naar de kalender en ziet dat het wel bijna StMaarten is, maar nog niet StJuttemis~
Oh mén ik zit hier nog aan de thee! Ik moet ook maar eens aan de drank! Kom maar door met die poen van Bamman, ik moet ook nieuwe laarzen. (Al hebben lief en ik besloten dat die er ook gewoon gaan komen van komende salaris... ik loop nog steeds op kapotte zool en verhoging was meer dan verwacht dus uitgeven die hap. Verleden heeft geleerd dat dat heel goed werkt. )

Lost snap ik heel goed, vooral Sawyer. Soprano's vind ik ook leuk, al zijn we bij serie 1 blijven steken (maar rest staat bij Mams, dus gaan we nog wel doen) mijn favoriet (en die wil ik ook echt nog een keer opnieuw kijken) blijft six feet under. Ge-wel-dig!!
quote:Alex schreef op 08 november 2008 @ 23:08:

En/en? En voor jou én voor Kjong laarzen??

Dank, Meave. In het kader van nog meer boeiende info: ik ga NU roken en nog meer wijn inschenken. Kan ik voor iemand nog wat mee brengen?Yes Pliez! Doemaarbier.
Alex, virtueel wil ik nog wel wijn. Irl maar niet meer. Dan ben ik straks ziek. Da;s dan weer wel jammer van die pillen.

Kjong, vangen *gooi*.

Pim, aan de théé?????
Ik kom met je mee roken.Alex, en ik pak zelf wel even wat uit de groentela. Maar bedankt.
Oh, en ik wil van die rode pumps als Pim heeft. Maar dan niet van plastic. En iets groter anders passen ze niet.

Sexy lingerie staat stom als je te dik bent. Ik word er een rollade van. Ook als het wél goed past. Heb geen lingerielijf. En heb dus ook van die t-shirt bh's. Maar dan wel grote tieten. Dus.
Ik dacht: groentela?????? Komkommer ofzo ivm afwezigheid Kman? Maar nee, iin Nederland ligt het bier natuurlijk in de groentela....
Lost heb ik nooit gesnapt. Eerst 3, 4 afleveringen gezien, maar ik kon er niet in komen. Sopranos heb ik om de één of andere reden nooit gezien. Leuke Buurman probeert me het steeds aan te smeren en misschien moet ik daar dan toch maar op ingaan?

Heroes daarentegen vind ik erg cool. Nieuwste afleveringen zijn alweer gedownload en staan klaar om bekeken te worden. Verder weet ik eigenlijk niet wat ik aan series kijk. Ja, Draadstaal. Voor Jeroen van Koningsbrugge. Lekkerrrrrrr ding.
Ja thee ja!

Ik drink tegenwoordig 's avonds een pot thee! Om de tijd tussen de cafeïne en alchol te overbruggen.
*schuift wat bier door naar Pimpel* Hertog-Jan, Pimp.

En wat virtuele wijn in een virtueel plastic Jamieglas voor Meef.
Ik heb Lost, Heroes, Sopranos en Six feet under (?) allemaal nog nooit gezien. House ook niet trouwens.
Oh ja! House natuurlijk! Duh, hoe kon ik die nou vergeten?? House rules.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven