Vrouw in onderdanige rol

07-11-2008 09:16 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe je het wendt of keert en hoe de vrouwenemancipatie zijn werk gedaan mocht hebben, feit blijft dat de man de meerdere is over de vrouw. Doorgaans zorgen vrouwen voor het eten. Doorgaans nemen vrouwen, naast een part-time baantje de zorg voor de kinderen op zich, Doorgaans zit de vrouw naast de chaufeurende partner in de auto en zo zijn er wel meer voorbeelden aan te dragen.

Ook op de sexpijler kom je dat soortgedrag tegen.

Mannen willen graag bij vrouwen in hun gezicht spuiten en de dames vragen zich op het forum vertwijfeld af of dat gewoon is, en niet te vernederend.

Mannen doen graag anale sex. Pijn of niet, de vrouwen vragen op het forum hoe ze de wens van hun partner het beste kunnen bevredigen.

Mannen rammen hun lid het liefst bij vrouwen diep in de keel vanwege het speciale gevoel. De vrouwen hier geven tips om te voorkomen dat ze overgevend het spel moeten beeindigen.

Als ik deze pijler als maatstaf neem, is de geemancipeerde vrouw met een kaarsje in het donker te zoeken.
quote:traincha2 schreef op 08 november 2008 @ 12:51:

Ja, ik geloof het ook....

wat bedoel je??

dat ik vaker mijn mond moet houden..................how the fuck are you?
quote:minny schreef op 08 november 2008 @ 12:16:

Mannen zijn niet de meerdere van de vrouw...vrouwen zijn gewoon vaak de enige volwassene in de relatie terwijl de man zich als een stampvoetende kleuter gedraagt...

Was dit als grapje bedoeld of zit er stiekem toch een kern van waarheid voor je in, Minny? Beetje makkelijk om dan te zeggen dat iemand die hier serieus op reageert, op de kast springt.

De meeste mannen die ik ken in mijn omgeving, mijn eigen man incluis, zijn het gros van de tijd hele gewone weldenkende volwassenen.
Als je het forum mag geloven dan zijn de meeste vrouwen hier meer moeder voor hun partner dan iets anders. Maar als je dit forum mag geloven dan gaan ook iedereen vreemd, dus of je dit forum wel moet geloven is weer een andere vraag
quote:datmeenjeniet schreef op 08 november 2008 @ 13:00:

[...]

wat bedoel je??

dat ik vaker mijn mond moet houden..................how the fuck are you?Wat is how the fuck? btw: het was niet tegen jou bedoeld, maar tegen degene die riep dat ze en kostwinner was en vreemdging.
Als ik jouw openingspost lees, mijn beste Willem, vraag ik me werkelijk af hoe ik het toch voor elkaar krijg als single vrouw, alleen wonend in een appartement, met een baan en een deeltijdstudie. Ik moet toch bijkans verhongeren zonder de sterke leiding en het financieel genot dat een man oplevert. Echt, dat ik het nog volhou is een wonder, als ondergeschikte in deez' maatschappij. Ik moet maar snel een rijke vent strikken en hem lekker de baas over mij laten spelen, want hoe ik het tot nu toe klaarspeel is me eigenlijk toch een wonder...
Oh, dus je bedoelde het niet serieus? Nou, dan was die smiley misschien wel handig geweest.
Mm. Ik lees dat niet zo Minny

Zoveel vreemdgangers heb je hier niet, wel bij andere topics. Maar er zijn niet veel plekken waar je zo'n verhaal kwijt kunt, vandaar die concentratie waardoor lijkt dat iedereen het doet.
Nou, kostwinner en vreemdgaan... dat klopt wel. Maar de link naar emancipatie was komisch bedoeld.

Maar ik begrijp dat mijn humor niet wordt gedeeld.....
Ik denk dat wij beiden gewoon een mysterie zijn Tange
Als je bedoelt dan ik het niet grappig vind dat jij je partner bedonderd....dan delen wij inderdaad niet dezelfde humor.
Nee, dat bedoel ik niet, dat lijkt me logisch, zucht. Laat maar.
Vreemdgaan is je partner een klerestreek leveren, en niet iets waar je grapjes over maakt. Je diep gaan schamen is wel een optie.
Ik denk trouwens dat keuzevrijheid een groot goed is - de keuze om je leven en je relatie zo in te richten als jullie dat samen willen. Ik vind het een pluspunt dat het zo makkelijk is in Nederland om parttime te werken en ik zie om me heen dat zowel mannen als vrouwen daar gebruik van maken. Bij mij op het werk is een max. 32-urige werkweek heel normaal, zowel voor mannen als voor vrouwen. Ik vind wel dat de arbeidsparticipatie van vrouwen in verhouding erg laag is en het valt me wel op dat er ontzettend weinig vrouwen (we bungelen onderaan in Europa) in topposities verkeren. En ik vind dat de overheid wat dat betreft ook héle softe richtlijnen opstelt. (van 5% vrouwen in topposities naar.. hoera.. wel 10% binnen wat was het, 10 jaar ofzo? schiet niet echt op...)

Maar aan de andere kant moet een carriëre ook geen 'must' worden. Als je er samen voor kiest dat de één meer werkt dan de ander omdat je je daarbij prettig voelt, moet die keuze er wel kunnen zijn natuurlijk zonder dat je verguist wordt door je omgeving. Ik vind het heel prettig om te werken (en daar ik in mijn eigen levensonderhoud moet voorzien is het uiteraard ook noodzakelijk dat ik al het benodigde geld daarvoor binnenhaal), maar ik vind het ook heel prettig om ook buiten het werk dingen te kunnen doen. Die keus moet er gewoon zijn.

Goed, dan mbt seks: ik vind het zelf niet zo slim als je dingen doet die je echt heel erg vervelend vindt om je partner te plezieren. Dingen die je wel ok vindt maar niet super om je partner te plezieren kan natuurlijk best, dat komt van twee kanten. Maar ook voor een seksleven geldt het is persoonlijk en je maakt daar samen afspraken over, en de één stelt zich van nature wat volgzamer op dan de ander. Er zijn ook genoeg dominante vrouwen in bed.
Minny, volgens mij hebben we het er hier al eens gehad, twee maanden geleden of zo? Het ligt allemaal wat genuanceerder... maar ik zal de discussie verder niet 'vervuilen'.

De bedoeling hier is dat het gaat om het feit dat vrouwen ook op seksueel gebied een ondergeschikte rol spelen, toch? Zoals ik zei: speelt bij mij ook, maar misschien vind ik dat prettig omdat ik in het gewone leven juist wel alle verantwoordelijkheden heb.

En wat ook speelt is dat vrouwen misschien wat makkelijker 'plaatsvervangend' genieten als de ander het prettig vindt.
Ik vind het trouwens best een leuke discussie, al vind ik hem eigenlijk beter passen bij maatschappij (of sorry; actueel) dan bij seks.
quote:Els01 schreef op 08 november 2008 @ 13:30:

En wat ook speelt is dat vrouwen misschien wat makkelijker 'plaatsvervangend' genieten als de ander het prettig vindt.Die vlieger gaat voor mij helaas niet op. Helaas voor mijn man dus.
[quote]minny schreef op 08 november 2008 @ 13:05:

[fgcolor=#DC04CE]Als je het forum mag geloven dan zijn de meeste vrouwen hier meer moeder voor hun partner dan iets anders. Maar als je dit forum mag geloven dan gaan ook iedereen vreemd, dus of je dit forum wel moet geloven is weer een andere vraag ;-)[/fgcolor][/quote]

ik kom er steeds meer achter dat je niks moet geloven van het forum.

en dat bij velen de wens de vader van de gedachte is.

en jij bent stoer, nou ik ben nog veel stoerder.

jij zegt een sv te hebben, nou ik heb er twee. zo gaat het een beetje hier
Ha, ha, denk je dat? Vertel, waarover heb jij zitten jokken?
Beetje wel ja, maar vreemdgaan vind ik niet stoer...
Nee, is het ook niet. Maar dat wordt toch ook niet gezegd?
quote:Els01 schreef op 08 november 2008 @ 13:51:

Ha, ha, denk je dat? Vertel, waarover heb jij zitten jokken?

ik zit niet te jokken, en ik zeg ook niet dat jij jokt, maar er zijn er genoeg die dat wel doen.

@minny..............nee, je partner bedonderen is nooit stoer.
Nee, en vooral niet lief ook...
Is bij mij wel, 'plaatsvervangend' genieten. Vind het erg leuk/fijn als ik hem door mijn 'kunsten' vreselijk zie en hoor genieten. Geniet ik weer van... begint als plaatsvervangend, maar eindigt niet zo, geeft een heel fijn gevoel. Geen opoffering dus!
geniet je man ook plaatsvervangend van je capriolen met je minnaar, of zal hij daar toch wat minder van gecharmeerd zijn?
iedereen die vreemd gaat weet dan nr 1 daar niet van gecharmeerd is.

anders zouden ze niet vreemdgaan.

dan zouden ze roepen bij thuiskomst; schat ik heb net zulke fijne plaatsvervangende sex gehad met de buurman, echt heerlijk joh.

nee, daar houden ze wijselijk de mond over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven