Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Pil0u schreef op 11 april 2016 @ 20:39:

Ik zou het niet eens na kunnen vertellen. Je moet zo veel puzzels oplossen

Klinkt leuk! Ik had er zo'n idee bij als bij een moorddiner, en dat soort dingen snap ik nooit

Maar dat is dus wel echt anders.

Enige jammere is dat het inderdaad mega-populair is nu, dus niet heel origineel als bedrijfsuitje. Maar da's dan maar pech.
quote:Talkinghead schreef op 11 april 2016 @ 20:36:

En het is een tijdje geleden maar misschien kan ik nog een leuke 4-op-een-rij doen

Alle reacties Link kopieren
Even iets stoms: woensdag ga ik naar de ha omdat ik de laatste tijd een rare onregelmatige hartslag heb. Dan voel ik ineens mijn hart in m'n keel kloppen, voelt dan alsof ik kortademig ben. Wat gek is: als ik die hartslag in mijn keel voel, dan slaat ie bij mijn pols een slag over. Eerst was dat een tijdje vooral als ik 's avonds op de bank zat, de laatste tijd steeds vaker. Vorige week dacht ik om al naar de ha te gaan, maar zo erg was het nou ook weer niet. En vandaag had ik het ook overdag, eigenlijk de hele tijd tijdens de gesprekken met cliënten. Heel vervelend. Dus toch maar de ha gebeld, ik kreeg een heel vragenvuur over me heen (of ik ook pijnklachten had en of ik me er vervelend bij voelde). Dat is niet zo, maar als dat toch nog komt, moet ik maar bellen en dan word ik er eerder tussen gepropt. Hm, nemen ze het wel serieus.

Ik ben er niet echt bang door, maar vind het wel raar. Man heeft het trouwens ook al een tijd en hij is eraan gewend geraakt (heeft er destijds ook naar laten kijken, maar het was niets zorgelijks). Maargoed, ik wil er toch wel naar laten kijken.

Tssss
Het is altijd goed om iemand met verstand van zaken om raad te vragen, al weet ik dat er ook tal van klachten zijn waar geen sluitende verklaring voor wordt gevonden. Geldt voor mij ook, een duidelijke rden voor de te hoge bloeddruk is er niet. Af en toe overslaan is mogelijk ook zoiets: even vervelend om te voelen maar geen reden om iets te doen. Maar dat zou ik wel graag door een ha bevestigd willen hebben. Sterks!
Wat naar en raar Splint

Goed dat je je even na laat kijken. Een hartfilmpje voor de hopelijk geruststelling zou fijn zijn.

Wat was het bij man dan? Wel typisch dat jullie dat beide ervaren.
Hart in de keel voelen en kortademigheid ken ik ook van hyperventilatie. Ziet niemand aan de buitenkant maar het voelt als een hartprobleem.
Ik zit ook al heel hard te denken of ik nu extra stress heb of iets spannends ofzo, maar kan niks bedenken. Nou ja, pensioen van man vind ik wel spannend, maar toch niet zo dat ik er hartkloppingen van krijg

Dat overslaan heb ik altijd al zo heel af en toe (eens per maand ofzo), maar omdat het nu bijna elke avond was en vandaag dus ook overdag de hele tijd, wil ik er toch even naar laten kijken. En als het onverklaarbaar is, maar wel onschuldig, dan is dat prima. Dan wen ik er maar aan. Maar dat het nu ineens zo verandert, dat vind ik wel raar.

Dat van man is al jaaaaaren geleden. Schijnt best vaak voor te komen. Bij hem was ook een hartfilmpje gemaakt en volgens mij heeft hij even betablokkers geslikt, maar nu niks meer. Hij is eraan gewend en het is niet erg verder.
Zo, niks aan de hand. Het schijnt vaak voor te komen en is onschuldig. Als ik er echt last van krijg, kan ik betablockers krijgen, maar daar zit ik niet zo op te wachten. Als ik weet dat het onschuldig is, wen ik er wel aan.

Ze hebben wel bloed geprikt om uit te sluiten dat het iets te maken heeft met schildklier of bloedarmoede.

Natuurlijk is het nu ook alweer een stuk beter dan maandag. Hoewel ik het dus vooral merk als ik in bed lig of op de bank hang. Stom. Maargoed, klaar maar weer.
Is toch fijn om even bevestigd te hebben Splint!
Gelukkig niks spannends

Ik heb bereikbaarheidsdienst. Dus elke ochtend om 5.45u paraat staan en 's avonds tot 23u bereikbaar.

Pff, best pittig. Korte nachtjes. Met als gevolg dat ik elke ochtend om 7.30u op mijn werk zit omdat ik liever nuttig ben dan op de bank thuis voor me uit zit te staren. En elke dag pas na 18u weg...

Maar goed, het werk wordt gelukkig steeds leuker. De meest stugge teamleider heeft vandaag veel over zichzelf verteld. De locatiemanger heeft aan mijn manager laten weten dat ze zoveel blijer met mij zijn dan met mijn voorgangsters en dat ik nu al zoveel meer heb bereikt dan hunnie. Dus dat is leuk om te horen. Ook de mensen van de werkvloer zijn heul blij. Dus ik ben ook blij
Dat is ook fijn om te lezen Pilou! Blij is altijd fijn
Leuk Plousje! Dat mag ook wel eens een keer.

Die bereikbaarheidsdienst lijkt me zwaar k*t. Zo vroeg paraat staan als je tot zo laat ook al paraat hebt moeten staan.
Mja... Ach... Straks is dat 1x per 5 weken

Dat is wel te doen.

En ik kwam er net achter dat ik kan kijken of iedereen heeft ingeklokt. En dat heeft iedereen

Dus ik mag naar bed!

Goed gedaan. En truste dan maar!
Alles goed gegaan, Plous?

Ik heb lekker al weekend. Helemaal bepakt en bezakt: morgen met 2 vriendinnen naar Bremen voor het concert van A-ha!
Nu de laatste shift

Veel plezier Splint!
Mogge.

Fijn dat je na vandaag weer normaal kan slapen Plou

Splint, veel plezier!

Ik ga eens douchen, onverwacht werken vandaag.
Fijn dat het niks is met je hart Splinter. Heel naar gevoel, ik ken het helaas ook. Nu is het gelukkig minder geworden.

Pilou, goed om zoiets te horen van je werkgever. Mooie veer in je reet!

TH, werk ze vandaag!
Lekker TH, extra uurtjes

Is er al meer zicht op vastigheid?

Ik zit verdorie aan de pizza. En heb ook 2 petit fours op. Dus.

Maar goed, na 3 stukken pizza zit ik vol. En ik heb vandaag van 6u tot 19.30u gewerkt. Dus ik denk dat het wel mag
Pizza? Foei

Maar was het wel lekker?

Zeker lekker van die extra uurtjes, TH. Is dat niet lastig trouwens, als je ineens voor een onbekende groep moet springen? Of is het niet onbekend?

Stom zeg, Dee, dat jij dat ook hebt. Toch gewoon aan wennen dus?

Bremen is leuk! Echt hele mooie oude stadsdelen, heel verrassend. Veel gelopen en nu zitten we als 3 oude wijven uit te puffen in het appartement.
Het waren extra uurtjes idd, maar in een bekende groep: duo had migraine die ze al vroeg voelde aankomen. Na de drukke werkdag nog even op het sportveld gestaan (gewonnen), biertje gedaan en nu thuis nog even aan een glas port en een lekker kaasje. Omdat ik dat natuurlijk ook allemaal verdiend heb

Helaas nog geen vastigheid in het vizier
Ik was vanplan uit te slapen
Hup dan, terug je bed in!
quote:Pil0u schreef op 15 april 2016 @ 20:45:

Ik zit verdorie aan de pizza. En heb ook 2 petit fours op. Dus.

Maar goed, na 3 stukken pizza zit ik vol. En ik heb vandaag van 6u tot 19.30u gewerkt. Dus ik denk dat het wel mag Prima toch. Morgen Vandaag weer lekker aan de shake

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven