Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is dat net zoiets qua smaak als een stroopsoldaatje?
quote:Goede-Fee schreef op 14 april 2016 @ 21:03:

Is dat net zoiets qua smaak als een stroopsoldaatje?Geen idee, die heb ik nog nooit gegeten.
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:05:

[...]

Geen idee, die heb ik nog nooit gegeten.
quote:Goede-Fee schreef op 14 april 2016 @ 21:06:

[...]

Wij mochten thuis niet snoepen
Nou hij smaakt naar stroop. Maar dan hard.
Ahornsiroop smaakt anders dan gewone stroop. Lastig uitleggen wat het verschil precies is.
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:02:

[...]

Probeer eens een ahornlolly, zo lekker! Die aal ik 1x per jaar, voor onderweg op vakantie

Wij zijn niet zo van het zoet, vandaar mijn opmerking ook denk ik. Bij de 3 koekverpakkingen per jaar ga ik voor 'die wil ik' ( wat dan ook) ipv verantwoord. Niet dat we dus superverantwoord eten ( tja, kaas en worst is ook niet het meest gezonde) maar biologische koek zit niet in mijn systeem.

Ahornlolly?
Je bent zelf een theepot
Lolly van ahornsiroop. Zoet, maar wel lekker. Echt de lekkerste lolly die er is. En je kan ze alleen per stuk kopen, dus ik hoef ook niet naar en zak vol lollly's te staren
As we speak zie ik dus nog 2 chocoladeletters liggen in het keukenkastje en die waren dus niet verstopt.

Op het boodschappenlijstje dat klaar ligt is al wel kaas bijgeschreven , volgens mij is chocola gezonder
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:18:

Lolly van ahornsiroop. Zoet, maar wel lekker. Echt de lekkerste lolly die er is. En je kan ze alleen per stuk kopen, dus ik hoef ook niet naar en zak vol lollly's te staren En dat koop je waar?
Je bent zelf een theepot
Krijg je ook dikke kinderen als zij meer dan 2 opa's en oma's hebben en wonen in een huis zonder de eettafel van 1 van die grootouders?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 22:33:

Krijg je ook dikke kinderen als zij meer dan 2 opa's en oma's hebben en wonen in een huis zonder de eettafel van 1 van die grootouders?
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 22:33:

Krijg je ook dikke kinderen als zij meer dan 2 opa's en oma's hebben en wonen in een huis zonder de eettafel van 1 van die grootouders?Duh, 8 opa's en oma's, dat is pas veel snoep.
Ik refereer aan een forumster die valt over meer dan 4 grootouders, dat niemand geërfde spullen meer heeft en nu post over te dikke kinderen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 22:45:

Ik refereer aan een forumster die valt over meer dan 4 grootouders, dat niemand geërfde spullen meer heeft en nu post over te dikke kinderenAh, ik vermoedde al zoiets, maar ik dacht dat je op één topic reageerde. Niet dus.
Nee op 1 forumster wiens gebazel all over ik wat zat ben. In een inrichtingstopic wist ze haar stokpaardje nog te gebruiken
Je bent zelf een theepot
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 16:54:

[...]

Alsjeblieft of alstublieft? Alstublief, asjeblief, alsjeblief, estebleef, maakt mij niks uit.
LOEP ME MAAR aub.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 20:34:

[...]

Wat is er dan biologisch aan koek/zoetigheidMisschien zit er een eitje van de biologische uitloopkip in?
LOEP ME MAAR aub.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 23:19:

Nee op 1 forumster wiens gebazel all over ik wat zat ben. In een inrichtingstopic wist ze haar stokpaardje nog te gebruikenTis een gave...................
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:07:

[...]

Wij mochten thuis niet snoepen Wij wel, maar ik heb nog nooit van een stroopsoldaatje gehoord........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 15 april 2016 @ 08:14:

[...]

Wij wel, maar ik heb nog nooit van een .stroopsoldaatje gehoord........Oud Hollands snoepgoed.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 22:45:

Ik refereer aan een forumster die valt over meer dan 4 grootouders, dat niemand geërfde spullen meer heeft en nu post over te dikke kinderenIk zie diegene een beetje als een erfstuk
quote:Hayek schreef op 15 april 2016 @ 08:14:

[...]

Wij wel, maar ik heb nog nooit van een stroopsoldaatje gehoord........
quote:WaaromPorque schreef op 15 april 2016 @ 08:55:

[...]

Oud Hollands snoepgoed.Ah, ik woon niet in Holland.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 20:43:

[...]

Waarom heb je eigenlijk een andere nick genomen?Daar heb ik zo mijn redenen voor. (Nee niet de reden van Goede Fee.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven