Durf te vragen!
vrijdag 15 april 2016 om 03:45
Volgens Pablo Picasso: the goal of life is to find your talent, the purpose of life is to give it away. Die vind ik erg mooi, die quote. Kan geen betere omschrijving bedenken zelf.
Waarom ben ik nog wakker? Okee, ik beantwoord hem zelf wel, ik heb het even nodig om mensen erg lief te vinden en mensen zijn het liefst als ze slapen. En de wereld is erg prettig en stil in de nacht. Okee, vraag: hou je van de nacht?
Waarom ben ik nog wakker? Okee, ik beantwoord hem zelf wel, ik heb het even nodig om mensen erg lief te vinden en mensen zijn het liefst als ze slapen. En de wereld is erg prettig en stil in de nacht. Okee, vraag: hou je van de nacht?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
vrijdag 15 april 2016 om 04:23
vrijdag 15 april 2016 om 06:41
Gut wat een spannende vraag. Ze heeft doorkijkdijen, die vrouw. Neen. Ik denk dat het een complot is om mensen thuis te laten werken want je valt er van in slaap terwijl je eigenlijk al weg had moeten zijn. Soort file-bestrijding!
Negeer je veel mensen op dit forum? Hoeveel dan? (o oeps, dat zijn er 2)
Negeer je veel mensen op dit forum? Hoeveel dan? (o oeps, dat zijn er 2)
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-