Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Lady_Voldemort schreef op 15 april 2016 @ 20:30:

[...]

Fijn dat ik niet de enige ben Ik dus ook niet
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:22:

Ik lees steeds "Kindkruiden" ipv kindbruiden:-P
Ook armoedig hoor, dat ik nu met Youtube mee moet playbacken omdat mans oortjes kapot zijn en hij mijn zangkunsten niet waarderen kan
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:22:

Ik lees steeds "Kindkruiden" ipv kindbruiden:-P
quote:Eleonora-1 schreef op 15 april 2016 @ 20:48:

[...]

Ja lach maar. Echt èlke keer (en hij staat lekker bovenaan steeds):

Kindkruiden

Kindkruiden?

Onee, kindbruiden.

Toch?

Ja klopt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 april 2016 @ 20:49:

Ook armoedig hoor, dat ik nu met Youtube mee moet playbacken omdat mans oortjes kapot zijn en hij mijn zangkunsten niet waarderen kan

Hebben de kinderen niet wat te leen?

Ik heb hier nog wel een setje, maar dat is niet echt op de route
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:50:

[...]

Ja lach maar. Echt èlke keer (en hij staat lekker bovenaan steeds):

Kindkruiden

Kindkruiden?

Onee, kindbruiden.

Toch?

Ja klopt.Dat ja
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 20:51:

[...]

Hebben de kinderen niet wat te leen?

Ik heb hier nog wel een setje, maar dat is niet echt op de route Die van de kinderen zijn ook allemaal kapot. Ik beperk me nu tot een spastische stoelendans, en de troost dat ik maandag lekker weer naar mijn werk mag alwaar iedereen inmiddels gewend is aan mijn gezang ('nee LV heeft even geen tijd hoor, die is heel hard aan het zingen')
Leo had jij mijn tosti idee nog gelezen?

Ik heb even gemist of je gereageerd had haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 april 2016 @ 20:54:

[...]

Die van de kinderen zijn ook allemaal kapot. Ik beperk me nu tot een spastische stoelendans, en de troost dat ik maandag lekker weer naar mijn werk mag alwaar iedereen inmiddels gewend is aan mijn gezang ('nee LV heeft even geen tijd hoor, die is heel hard aan het zingen')Moet je tot maandag wachten voor je die blonde pruik weer even lekker van boven naar beneden kan gooien?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 april 2016 @ 20:09:

[...]

Ik begrijp dat ook niet: wel klagen dat ze niet kunnen volgen maar de dingen die het op kunnen lossen op het aanrecht parkeren Dat ja. Eerst melden dat ze ze absoluut niet nodig heeft en dat ze je uitstekend kan volgen... Als ik haar dan zover heb dat ze ze tóch indoet dan roept ze 'wat staan die dingen hard!' Nee, dat is dus wat je hoort te horen... Zucht.
The owls are not what they seem
fout gemaakt
eh... dat was dus foute quoot en antwoord op Lady.
quote:LadyL0101 schreef op 15 april 2016 @ 21:35:

[...]

Dat ja. Eerst melden dat ze ze absoluut niet nodig heeft en dat ze je uitstekend kan volgen... Als ik haar dan zover heb dat ze ze tóch indoet dan roept ze 'wat staan die dingen hard!' Nee, dat is dus wat je hoort te horen... Zucht.Ik heb fijn wel een extra wapen in de vorm van man die geluidstech is Tegen hem kunnen ze de leugen niet gelogen krijgen. Maar dan moet je nog voorbij het kleutergedrag en daar heb ik weinig ervaring mee.
quote:Oudblond schreef op 15 april 2016 @ 22:24:

[...]

Ik heb fijn wel een extra wapen in de vorm van man die geluidstech is Tegen hem kunnen ze de leugen niet gelogen krijgen. Maar dan moet je nog voorbij het kleutergedrag en daar heb ik weinig ervaring mee.

Hahaha ik ook niet!

Heb jij tips voor ons Fietsie?
The owls are not what they seem
Sjongejonge.

Ik dacht dat Legends of the Fall zo'n prachtige film was? Heb hem nog nooit gezien, maar vind het enorm heftig zeg!
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 22:53:

Sjongejonge.

Ik dacht dat Legends of the Fall zo'n prachtige film was? Heb hem nog nooit gezien, maar vind het enorm heftig zeg!

Nog nooit gezien

Geweldige film vind ik het.
I like being a mess. It's who I am.
Moi gefeliciteerd!

I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 15 april 2016 @ 23:05:

[...]

Nog nooit gezien

Geweldige film vind ik het.Een van mijn favoriete films!
quote:LadyL0101 schreef op 15 april 2016 @ 22:26:

[...]

Hahaha ik ook niet!

Heb jij tips voor ons Fietsie?

Herhalen, herhalen, herhalen, spiegelen en uitleggen. Kinderen vinden het niet leuk als als hen hetzelfde overkomt als dat ze anderen aan doen. Alle kinderen duwen wel eens, maar niemand wil geduwd worden. Alle kinderen roepen wel eens door de kring, maar niemand wil dat er niet naar zijn verhaal geluisterd wordt.

Mijn zwager is ook helemaal klaar met zijn slechthorende eigenwijze moeder. Als moeders haar apparaten niet in heeft dan gaat hij naar huis. Hij zegt tegen zijn moeder: 'Als jij je best niet wil doen om mij te kunnen horen, wil ik mijn best niet doen om mezelf verstaanbaar te maken.'
Ik vind het een hele heftige film. Hij moet nog even zinken.

Wat vinden jullie er zo mooi aan?
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:24:

Ik vind het een hele heftige film. Hij moet nog even zinken.

Wat vinden jullie er zo mooi aan?Brad Pitt?
Nee dat is niet helemaal waar, gewoon het hele verhaal. Die familie samen, de natuur, alles.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:26:

Nee dat is niet helemaal waar, gewoon het hele verhaal. Die familie samen, de natuur, alles.Ik vond die oorlogsbeelden zo schokkend!
Romantiek, drama, overleven, het heeft een beetje van alles. En Brad Pitt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven