VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Taarten workshop met buren lijkt mij serieus een heel leuk idee! Zou zoiets in de praktijk te brengen zijn?

Regeldag zou het inderdaad heel goed kunnen zijn Lien, hij suckt me helemaal leeg vandaag en slaapt nu ein-de-lijk. Hoop maar dat het maandag over is want op het kdv is er weinig leeg te sucken .

Die schoonmoeder van jou vind ik een erg euhm.... apart mens Lien. Mijn schoonmoeder heeft Knorrie overigens ook nog niet vaak gezien, maar woont ook verder weg. Toch vraag ik me weleens af of ze daar niet van baalt. Mijn eigen moeder zou gek worden als ze de kleinkinderen 2 weken niet zou zien (maar mijn moeder is dan bijna weer op het hysterische af dol op haar kleinkinderen).

Is Schurk nog bijgetrokken Athena? Schorrie is buiten gaan spelen en dat vond ik een heel goed idee van hem. Later kreeg ik nog kraamvisite waar een meisje van 3 bij was en toen was hij ineens poeslief. En nu ligt hij in bed en vind ik hem nog liever .
Ja, lijkt mij ook leuk! Ben sowieso benieuwd naar de buren, daar wil ik wel een taart voro gaan bakken

Wij hebben KW de racebaan van Cars kado gegeven voor zijn 4e verjaardag en hij is er heel erg blij mee en speelt er echt heel vaak mee. De kindjes in de straat zijn ook héél blij dat KW deze racebaan heeft. Voordeel van de baan is dat de raceauto's (McQueen en zijn maten) rondjes blijven rijden en niet uit de bocht vliegen.

Vrolijk, lappenmand klinkt niet al te best.

Beterschap voor jullie!

Ik baal van de nieuwe Multiply groep. Morrie wist me te vertellen dat je in de inbox op multiply kunt zien of er nieuwe postings zijn op onze groep. Dus ik net gekeken en had geen nieuwe berichten. Toch maar even laatste onderwerp geopend waar ik gisteren heb gepost en zie twee reacties van Lien! Balen man... Ik wil gewoon in één oogopslag kunnen zien of er nieuwe reacties zijn ipv alle onderwerpen af te moeten.

Een regeldag, Morrie... wat een dooddoener eigenlijk?!?

En blij te lezen dat jullie kleuters ook zo druk zijn. KW luistert voro geen meter, praat irritant met een hoog stemmetje en is zó druk. Tel daar nog een drukke 1 jarige bij op die graag zijn broer na doet en ik ga maandag langs de huisarts voor een goed anti conceptiemiddel. Of wacht... geen sex is ook een optie.

Dat is zeker 100% zekerheid.

Vandaag de jongens uitbesteed en op autojacht geweest.

Normaal gesproken vind ik dat juist wel leuk, maar nu móet het en vind ik het stukken minder. Niets gezien en baal verschrikkelijk.

Auto 5 jaar geleden gekocht voor 25.000 euro en we schrokken vandaag erg van de inruilwaarde. Die is maar 7000 euro! Tel daar de reperaties bij op... pfff. Hou maar op.

Vanavond pannekoeken gegeten bij schoonouders en was lekekr.

Zometeen film kijken.

Bangkok Dangerous met Nicolas Cage.
Geen seks is geen optie Wind dan straf je jezelf nog eens

Wat een chagrijnige dag voor velen van jullie vandaag. Balen! Overigens volkomen begrijpelijk en deels herkenbaar. Apie is precies zo'n kleuter als jullie beschrijven alleen ze is nu net twee weken lief. Wat ze dan ook geregeld zegt: "lief ben ik he?" Gekke meid.

Ik snap geen hol van multiply. Ik ben nog nergens in de buurt geweest van een soort van groep. Het doet mij erg hyvesachtig aan en daar was ik al niet van. (sorry hyvers)

Taartworkshop is leuk. En voor mij geldt hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dus laten we kijken of het lukt?

En jouw schoonmoeder Lien. Pfff, hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw zo'n leuke zoon heeft gekregen? Jouw verhalen zijn zo erg dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het echt zo is en dat zo zulke domme dingen zegt. Wat jammer genoeg wel zo is maar het is vreselijk dom en irritant.

Mijn schoonmoeder is ook niet zo handig maar die valt bijna in het niet bij de jouwe. Blegh.

Beterschap voor alle lappenmanders. Beterschap!

Aap is vanmiddag met buurman naar een verkoop geweest van Tommy Hilfiger. Hij was leuk geslaagd voor 150 euro. Vooral leuk dat hij samen met buurman dingen onderneemt.

Nu lekker filmpje kijken. Kaarsjes aan, dekentje erbij. Schaaltje kruidnoten. Gezellig!
Oja, gister op deze site een aftel kalendertje voor Apie gekocht voor Sinterklaas en Kerst.

Daar ook een handig ding gekocht waarmee je een servet of theedoek of papieren zakdoek tot slab kan maken. Ik krijg hem van de week binnen, zal eens kijken of hij in de praktijk ook echt handig is.
Ik heb al een berichtje gelezen van iemand aan jou Nathje, op Multiply. Toen dacht ik ook: He get, iedereen kan alles lezen. En dat terwijl ik dat op hyves niet erg vindt. Maar dat komt omdat ik het op hyves weet en er rekening mee houdt en ik op Multiply me nog steeds afvraag wie wat kan lezen.

Ik heb nu wel aardig door hoe het werkt. Enige grote nadeel is dat ik niet zeker weet of ik nu wel alle nieuwe postings meekrijgt. Dus als iemand iets post, misschien even kort melden hier .

Balen van auto's kijken Wind. 't Is net als met kleding kopen, als je niets nodig hebt zie je van alles, en als het moet, lukt het ineens niet.

Doe nou gewoon nog maar een broertje voor KW en Bries Wind, daar worden ze vast heel lief van .
En naar dat slabding ben ik ook wel benieuwd. Al doe ik het omvormen van een theedoek naar slab nu gewoon met een knijper, dat voldoet ook.
Vraag in de oude AK.
O, ik wilde dat net gaan melden idd. Ik heb gereageerd.
Zo, gereageerd en nu ga ik eten met Linoleum (kids hebben bij opa en oma gegeten). Ze kwamen moe maar voldaan terug, dus het zal vast leuk zijn geweest en ik ga er zelf voorlopig gewoon niet meer naartoe. Het beste voor iedereen .
Nee, Boef is niet meer bijgetrokken. Was hij maar druk. Ging hij maar buitenspelen. Maar dat doet hij niet, tenzij er iemand met hem meegaat. Zoals eigenlijk met zoveel dingen. En dat begint wat vent en mij betreft even genoeg te worden. Niet dat we er geen zin in hebben, maar hij moet het nu ook alleen gaan doen en kunnen. Dat lamlendige gebeuren is echt te erg aan het worden. En tot overmaat van ramp heb ik nu met vent een behoorlijk meningsverschil over hoe daarmee om te gaan. Vent zet Boefje achter de pc/voor de tv als hij het even zat is, met als gevolg dat dat joch - naar mijn bescheiden mening - veel te veel tijd daarmee doorbrengt en nog minder gestimuleerd wordt om zichzelf met niet electronisch spul te vermaken.

Blegh, de 'genoegens' van een opvoeding in moderne tijd.

En van multiply word ik ook nog niet erg gelukkig, net als velen hier. Ik snap het systeem nu wel redelijk geloof ik, maar het ontbreken van een mogelijkheid om snel te zien of ergens iets geschreven is vind ik een groot gemis. Stomme MSN om ons zomaar over te gooien. Eikels.

Carsracebaan klinkt toch ook wel heel leuk wind. En aangezien Boefje nog geen autootjes heeft die op een andere baan horen, denk ik dat die het toch gaat worden.

Morrie: sterkte met regelen van Knorrie! Hopelijk is het snel weer over en bekeken. Probeer het ook maar als iets positiefs te zien: neefje heeft nooit echt geregeld en staat nu onder controle omdat hij een paar keer niet of nauwelijks was aangekomen. Hij moet nu zelfs elke keer met kunstvoeding een beetje worden bijgevoed en lijkt daardoor nu pas door te krijgen wat het verschil is tussen een volle en lege maag. Zusje legt hem nu veel extra aan en kolf ook tussendoor meer, maar verzuchtte gisteren nog dat ze het maar wat handig zou vinden als het kind dat ook zelf eens zou aangeven.

Toi toi.

Ik ga even checken of vent weer afgekoeld is.
O, dat Knorrie niet groeit daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ik zíe hem groeien. Vanavond merkte Harrie nog op dat Knorrie vast een betere eter dan Schorrie wordt.

Wel rot voor je zusje. Hoe oud is jouw neefje nu?

Misschien lijkt Boefje op zijn vader Athena? Niet dat ik Vent lamlendig vind hoor ;) maar blijkbaar (en ook gezien zijn werk) houdt hij van electronisch spul, en Boefje dus ook.

En misschien dat school je nog helpt hierin, daar moeten ze wel dingen zelf doen en daar leren ze dat ook. Verder niet echt tips, ik zou als ik jou was jouw eigen ding doen en op de dagen dat jij met hem bent hem niet voor de tv zetten maar op een andere manier stimuleren ('als je nu even 10 minuten zelf met huppeldepup gaat spelen, komt mama daarna met je meedoen' oid?).
Ik ga binnenkort met vriendin stapeltaart maken en boetseren. Heerlijk mutsig :-)

Ondanks lamlendigheid van iedereen maar koekjes gebakken en versierd. Daarmee was apathie iig al een stuk weg. Rare kinderen wilden ondanks last van keel en grieperigheid pizza eten dus maar zelf pizza's gemaakt. Kindjes hadden eigen pizza en aangezien ze zelf groente hadden gesneden, hebben ze hun eigen pizza tjokvol champignons, courgette en paprika gegooid. Nou, die vitamines zitten erin hahahaha...

Hoe is het met alle chagerijnige dames? Al wat beter of komt zo de BBBloc tevoorschijn?

Wind, balen ze van de auto! Ik kan me voorstellen dat je er flink van schrikt, wat een afknapper zeg.

Athena, mooie taarten meid!

Lien, paard en ezel ook familie van elkaar he.. Inademen en uitademen ok?

Mille, hoe is het met je luisjes??

Nathje, moest aan je denken als theedrinker. Kijk wat een cool ding:

Thee ding
Mooi theeding. Ik heb me toevallig van de week voorgenomen weer meer losse thee te gaan gebruiken. Is toch echt wel veel lekkerder dan theezakjes. Ik vraag me wel af hoe lang losse thee houdbaar is. Ik heb nog het e.e.a. liggen wat ik echt al jaren heb. Het ruikt nog wel goed.

Ik zoek een obaibi winkel in de buurt maar kan daar niets over vinden. Iemand een idee waar die zitten behalve in Amersfoort en Hilversum?
Lien, wat heb je toch een aparte schoonmoeder

Maar wel rot dat het altijd zo moet gaan en dat je dus nooit zin hebt, om daar naar toe te gaan.

Wind, wat ontzettend balen van de auto zeg!! Altijd rot, die financiele tegenvallers.

Athena, lastige opvoedingsvraag, het aktief krijgen je kind. Groot kans dat het lamlendige straks nog erger wordt, als hij naar school gaat. Zootje heeft ook een tijd gehad dat ze het liefste even voor de tv ging zitten na schooltijd. Ik heb haar toen maar een beetje gelaten en vanzelf is ze weer meer gaan spelen.

Had ik al verteld dat huwelijksreis geweldig was? Hof van Saksen is echt een heel mooi park, Nathje had niks te veel gezegd hoor!

Heerlijk ontspannen, precies, zoals vakantie hoort te zijn!
Dank je voor de uitleg Athena. Ik heb fondant niet gekneed van te voren, daar is het mis gegaan dus. En niet gedraaid, dus het zat alsnog vast aan ons granieten aanrechtblad. Moet maar op zoek naar crisco dan. Koop je dat bij de supermarkt?

Moet Hyves even opstarten om te zien waar Morrie en Wind wonen. Mutsen wonen al ver uit elkaar en meeten lukt nooit, dus dat wordt nog wat . Het lijkt mij wel erg leuk om jullie ook eens te zien!

Theeding is gaaf zeg. Hier ook zo'n theemuts dus. Hebben theeliefhebbers de nieuwe Pickwick smaken al geprobeerd? Ik vind groene thee met cranberry erg lekker en ook de andere nieuwe fruitsoorten vind ik lekker.
Morrie, volgens mij zitten ze alleen daar en verder heeeel veel in Belgie en Frankrijk. Maar niet echt in NL.

Ely, vertel eens hoe, wat en waar de afgelopen 2 weken zijn geweest!

Athena, ik herken het wel van Loeder aangezien zij soms ook een echt binnenkind is. Zij is van zitten op bank, dvd aan, DS, knutsel, lezen etc. Buitenspelen alleen als anderen het ook doen, maar een echt binnenkind itt Mormel.
Oh ja, Pammie en ik hebben het Kindertaartenboek van Sarah Lewis gekregen. Wel leuk voor de inspiratie.
Dat kindertaartenboek vraag ik voor Sint!

Ik weet niet of er op hyves staat waar ik woon? Iig in de Randstad. Wind ook, maar dan een stuk naar beneden ;). Om een keer taarten te maken is vast een onmogelijk doel. Misschien moeten we wel gewoon een keer een lunchdatedatum prikken in Utrecht (ivm midden van Nederland) en wie komt, die komt.

In Spanje zitten ook van die Okaidi winkels want van Mille heb ik leuke shirts gekregen! Vandaag ook weer leuke kleding gekregen maar ik vermoed dat het winterkleren zijn die Knorrie in de zomer gaat passen. En ze doen het slim want ze doen het bonnetje erbij zonder erop te vermelden wat het gekost heeft. Dus als je evt wil ruilen dan kun je dat zelf regelen (dan weet je natuurlijk wel wat het gekost heeft).
Misschien kan iemand die goed Engels leest nog eens kijken op die Multiply site hoe je nou het makkelijkst kunt volgen wat er gepost is?
Wat is crisco?
Ik ga naar bed
Crisco is plantaardig vet zonder kleur of smaak. Niet in de supermarkt te koop, wel via internet of bij de toko. Ik geloof dat het ook kan met een blok plantaardig frituurvet, het insmeren. En esmee, tip van flip: koop een goed onderzeil als je vaker fondant gaat gebruiken. Ikea heeft een goede bureaublad-onderlegger (of hoe zoiets heet), ik geloof dat hij Projst heet. Daar dan poedersuiker op strooien en inderdaad vaak loshalen tijdens het rollen en dan zou het moeten lukken.

Of met de tafelzeiltruc, maar dan met crisco en vast laten zitten zodat het plakt als je het optilt met zeil & al.

Morrie, jouw tip om Boefje aan het spelen te krijgen heb ik al vaak zonder succes geprobeerd. Er wordt gewoon geroepen dat hij niks wil (en dat ik stom ben) en blijft gewoon hangen. En dat hij op vent lijkt vwb electronica heb ik vanavond ook nog maar eens fijntjes geconstateerd .

En inderdaad Ely, ik heb er al rekening mee gehouden dat het straks nog erger kan worden na school. Maar ik hoop ook een beetje dat hij daar leert om zichzelf ergens mee te vermaken.

Soms zijn mannen gewoon een beetje....euh....stom .

Vrolijk: pizza klinkt lekker. Koekjesactie ook goed. En stapeltaarten: wow, daar heb ik me nog niet aan gewaagd . Laat (binnenkort) op AK nog eens wat resultaten zien?

Ik ga mijn tandenpoetsen en naar bed. Ben in 4e deel van Reizigerserie bezig en het is spannend!

Welterusten.
O en Ely: wat heerlijk dat je huwelijksreis zo super was! Zo hoort dat! Fijn, meid!
Goedemorgen!

Op Ned. 3 KRO's kinderconcert met Nijntje en alle liedjes uit de musicals. Echt leuk!
Iedereen aan het uitslapen?

Kinderen worden zo opgehaald door opa en oma die met ze willen gaan zwemmen. Zijn wij even stuiterbalvrij en kunnen we verder kijken voor een auto. Joehoe...

We hebben nu de Peugot 307 SW op het oog.

Het zou vandaag rotweer worden maar hier is het zonnig en het ziet er goed uit.

Ik ga even de nieuwe groep uitproberen met een nieuw onderwerp.

Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven