Durf te vragen!
zaterdag 16 april 2016 om 13:26
quote:notalwaysdark schreef op 16 april 2016 @ 13:13:
Lief
Eigenlijk niet meer dan zeggen dat het goedkomt, dat tijd de wonden heelt, dat je alles kunt veranderen. Dat het het allemaal waard is. Zoiets.?Het komt goed wijffie, misschien duurt het evn maar het is wel echt waar, tijd doet een boel voor wonden. En uiteindelijk zul je weer blij zijn
Lief
Eigenlijk niet meer dan zeggen dat het goedkomt, dat tijd de wonden heelt, dat je alles kunt veranderen. Dat het het allemaal waard is. Zoiets.?Het komt goed wijffie, misschien duurt het evn maar het is wel echt waar, tijd doet een boel voor wonden. En uiteindelijk zul je weer blij zijn
zaterdag 16 april 2016 om 13:29
quote:Marie89 schreef op 16 april 2016 @ 13:26:
Stinkende mensen. Maar verder kan ik even niets bedenken. Blijkbaar vind ik niet zo veel vies
Wat is het laatste dat je hardop hebt gezegd?
Dank je wel, fijne dag (nadat iemand mij hielp de kinderwagen in de trein te tillen).
Wie is je het meest dierbaar?
Stinkende mensen. Maar verder kan ik even niets bedenken. Blijkbaar vind ik niet zo veel vies
Wat is het laatste dat je hardop hebt gezegd?
Dank je wel, fijne dag (nadat iemand mij hielp de kinderwagen in de trein te tillen).
Wie is je het meest dierbaar?
zaterdag 16 april 2016 om 14:31
Dank voor de lieve woorden. Over kippenvel gesproken. Liep net in de stad, was erg druk en er was een man die harp speelde... zo moooi, moest een traantje wegpinken en hem 2eu geven voor dat mooie moment. Wat hij met dat geld doet interesseert me eigenlijk niet. Meestal gaat het niet naar echt goede dingen volgens mij.. maar wie ben ik om daar over te oordelen.
Heb jij ook wel is zo'n moment meegemaakt?
Heb jij ook wel is zo'n moment meegemaakt?
zaterdag 16 april 2016 om 14:45
zaterdag 16 april 2016 om 15:38
quote:Corona67 schreef op 16 april 2016 @ 15:35:
Vind ik ook (alleen heb ik wel eens gelezen dat sommige mannen daar anders over denken, en de functionaliteit uitbreiden )
Vind jij ook dat kleine kinderen thuis moeten blijven als hun moeder gaat shoppen?Klopt, je kunt je haar er ook makkelijk mee in een staartje doen... Dat bedoelde je toch?
Vind ik ook (alleen heb ik wel eens gelezen dat sommige mannen daar anders over denken, en de functionaliteit uitbreiden )
Vind jij ook dat kleine kinderen thuis moeten blijven als hun moeder gaat shoppen?Klopt, je kunt je haar er ook makkelijk mee in een staartje doen... Dat bedoelde je toch?