Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zo Ingel, jij hebt een lekker druk weekend! Fijn dat gisteravond zo

goed ging. Veel plezier vanavond.

WM, ik weet dat ik lekker mezelf moet blijven, maar als je elke keer 'leuk, aardig, lief, gezellig, grappig' krijgt te horen, maar ook 'goede vriendin, maar ik ben niet verliefd op je' dan wordt het af en toe een goede reden voor een dip.

Ikheb me vanmiddag na een enorme kledingcrisis in een leuk uotfitje gehesen, ben door het zonnetje heen getoerd met mn auto, radio hard aan, lekkere muziek geluisterd en me heerlijk gevoeld in mn eentje. Zulke dingen helpen! En dan weet ik ook dat ik echt nog wel weer een leuke relatie krijg. Mijn ex heeft het ook bijna 6 jaar met me volgehouden, haha! En soms, heel stiekem ben ik wel eens bang dat ik dus mijn liefde al heb gehad. Maar die gedachte gaat snel naar het spokenhoekje in mn hoofd.

Lekker genieten van jullie weekenden allemaal!
Goedenavond!

Is iedereen lekker op pad?
Ben weer thuis , jeetje wt is er veel geschreven.. Kan t niet bijhouden zo haha

vandaag geslapen tot 14uur , daarna wilde ik heftig met mijn huisje schoonmaken aan de gang. Maar werd bruut verstoord door 2 vrienden die ff langs kwamen voor een bak koffie. tussen de bedrijven door maar ff wat schoongemaakt.

Daarna gegeten bij een vriend , daarna op visite bij kennissen. Daarnog nog ff bij vrienden geweest., nu moe !

Xen blij dat t wat beter gaat met je moeder. Jeetje flink schrikken zeg !

Pop: ik snap wat je bedoeld altijd maar t leuke lieve grappig meisje zijn maar nooit meer dan dat.. Blijft kut , ff lekker uploaden in de auto is fijn !

Miran: jeetje wat rottig dat TM dan bam je zo in eens weer keihard op de grond smijt. Balen , weet ook niet zo goed wat je daar mee moet , ik denk dat je heel dicht bij jezelf moet blijven. Kan je dit handelen ? Wil je wel geduld hebben ? Er is ook nog zoiets als waar een wil is is een weg voor TM . Krijg beetje t gevoel dat ie t wel makkelijk vind zo .Hij kan immers altijd terug. Als hij echt wil ... is daar die weg.. Denk dat ie niet echt wil .. Maar goed wat weet ik daar nou ook van..

Erykah hoe ging je latenight date ?

WM veel plezier morgen met VM zoals al geopperd werd , praat er over
Net terug van de film. Aardige jongen maar meer niet....film viel trouwens ook tegen....James Bond.

Blijft gek dat iemand anders overkomt via msn en mail en dat in real life zo anders kan zijn. Dat stem, houding etc etc ook zo belangrijk is om echt beeld van iemand te krijgen.

Ik ga zo lekker slapen!
Erykah , wel gezelige avond gehad maar niet meer dan dat.. Jah dat kan ..

Vind dat ook best wel *eng* a.s zaterdag. Het klikt zo leuk aan de telefoon , sms , msn dat ik stiekum beetje bang ben dat t a.s zaterdag gaat tegenvallen.

Naja tegenvallen misschien niet maar dat dan die *klik* er niet meer is.
Goeiemorgen allemaal!

Hebben jullie het allemaal laat gemaakt, dat het hier nog zo rustig is? Ik heb het gevoel dat ik al een heel weekend achter de rug heb, en het is pas zondagochtend! Heerlijk!

Vrijdagavond lekker salsa gedanst en daarna met PD de kroeg in gedoken. Zaterdagochtend voor het eerst samen met hem kunnen uitslapen en croissantjes eten (vorige keren moest 'ie telkens vroeg naar werk). Ik zou die dag met vriendin naar Utrecht gaan, zegt 'ie: joh, ik heb wel zin in en ritje, ik breng je wel :-X Was echt gezellig! Samen zitten meebleren met de muziek in de auto, m&m's zitten vreten (had 'ie gekocht bij het tanken omdat onze namen allebei met een M beginnen)... echt een beetje stelletje spelen... hihi.

Het erge was... PD ging zijn auto halen bij hem thuis, en precies in die tijd stond mijn ex ineens voor de deur! "ik wil met je praten, mag ik 5 minuten van je tijd?". Heb gezegd dat ik zo weg moest (stond al met jas aan) en dat ik niet wilde praten. Even later dacht ik dat ik PD's auto hoorde, dus ik deed de deur weer open, stond ex er nog steeds... geen PD nog (gelukkig). Ex bot gezegd dat ik hier geen zin in had en deur dicht gegooid. 1 minuut later stond PD voor de deur... pffffffffffff..... vreemde situatie even. Wat een timing..... Ik overleef het 'gestalk' af en toe van ex wel, en PD weet wel een beetje over ex, ex niet van PD, maar moet er niet aan denken als ze tegelijk voor mijn deur hadden gestaan...

Daarna lekker dagje met vriendin in Utrecht dus, lekker laat gemaakt en haar vanmorgen weer op de trein gezet. En nu... lekker niksen!

Zo, einde egopost, nu ga ik even teruglezen en reageren op jullie verhalen.
Mozza wordt t niet tijd om PD er over in te lichten en vooral Ex donders goed duidelijk maken dat ie uit je buurt moet blijven en als hij iets te melden heeft dat maar per mail moet aangeven ?

Pff zou ook niets voor mij zijn als ik al nieuwe beginnende relatie heb en ex stond voor de deur .. rot op blijf uit mijn leven
Vleermuis, even off topic: door jouw motto ben ik de laatste tijd gaan nadenken over mijn 'relatie' met de gebonden-man-waar-ik-niet-bij-weg-kan-blijven. En hoe ik eens voor mezelf moet kiezen, omdat hij dat niet zal gaan doen... Dank daarvoor!
Wat klinkt dat lekker, Mozz. Beetje stelletje spelen! Vind je hem nou al echt leuk, of schommel je nog een beetje qua gevoelens?

Wat lastig dat je ex voor de deur stond! Zou hij weten/gezien hebben dat je bezoek had?

Erykah, jammer dat de man in kwestie niet jouw type was. Je creeert altijd verwachtingen op basis van gesprekken, maar irl kan dat heel anders zijn!

Ik heb heerlijk gegeten gisteren met vrienden, veel wijn door heen gegaan! Was gezellig, maar ik voelde me op een gegeven moment wel een beetje alleen. De rest zijn stelletjes, en het ene stelletje kan zo vreselijk klef doen, in woorden, maar ook blikken en ik kan dat niet zo goed hebben.

Verder wel hele leuke gesprekken gehad, lekker mn bedje ingekropen en heerlijk uitgeslapen! Zonnetje schijnt alweer een beetje, dat is fijn!
quote:Ayinde schreef op 09 november 2008 @ 12:43:

Vleermuis, even off topic: door jouw motto ben ik de laatste tijd gaan nadenken over mijn 'relatie' met de gebonden-man-waar-ik-niet-bij-weg-kan-blijven. En hoe ik eens voor mezelf moet kiezen, omdat hij dat niet zal gaan doen... Dank daarvoor!

Geen dank , ik kijk daardoor ook anders tegen mannen en relaties aan. Als ik geen nr 1 ben .. wil ik ook geen nr 2 zijn !

Succes met het beeindigen van de relatie die je hebt met je gebonden man
Pop herkenbaar wat je schrijft over die stelletjes.. Als je er dan als single tussen zit dan voel je je wel beetje lonely..

Dan wil je ook dat wat zij hebben (naja misschien niet wel zo heel klef maar wel een relatie en liefde met een leuke vent)

Gisteravond toen WiM(wiskundeman anders komen we in de knoop met WM haha) op msn was nog ff gezellig zitten chatten tot half 2 ofzow. Wat mij opviel is dat ik geen slaap lekker smsje kreeg van hem. Naja kan maakt niet uit zelfook niets gestuurd.

Vanmorgen uur of 11 hem een smsje gestuurd met de vraag of ie lekker had hardgelopen en hem een fijne zondag gewenst.. Nog geen smsje terug terwijl hij eerst best wel van de sms was. Naja hij kan t druk hebben met andere dingen geloof dat leraren en leraressen vaak op zondag hun werkdaggie werk voorbereiden voor de hele week hebben (tenminste zusje deed dat ook vaak) Hopelijk vandaag nog een leuk smsje van hem
Goedemorgen! eh...middag :-)

Xen, fijn dat het beter gaat met je mams! Hele opluchting.

Sterk ook hoe je omgaat met ZZP. Maar echt niet verwacht dit!

Mannen blijven laffe wezens soms....pff....

Haha, Vleer met haar "slaap lekker" smsje.

Doet mij denken aan die reclame van "geen kusje??!!"..

Erykah, jammer helaas geen bond-man

Pop, WM, BE, Ingel, haii !

Over TM, tja, het voelt best beetje sipjes deze bummer. Ik had het ook niet verwacht, want het ging allemaal erg goed, zijn initiatieven en alles. En tja, mannen zijn nou eenmaal meer van de "we zien wel"....want commitment uitspreken, dat is zooo enggg. Nog niet helemaal verloren zaak, maar ik ga idd weer wat afstand van hem nemen, ,weer met anderen daten, dat sowieso, heb daar tot nu toe niet open voor gestaan. En dat ga ik hem ook vertellen als hij mij morgen weer belt (en heeft nagedacht over zijn tegenstrijdige signalen, want hij voelt zich zeker wel medeverantwoordelijk voor mijn gevoelens zei hij vrijdag) na zijn lekkere rustige weekendje zonder mij.........pffffff !@#$%^&

thanks voor jullie feedback! (f)
Miranda.. idd wat afstand nemen is goed ook om je eigen gevoel onder de loep te nemen.

Vleer gaat straks werken , nog steeds geen reactie van WiM op mijn smsje zag wel dat ie online is op RP.. Maar mijn eigen profiel heb ik gedeactiveerd. (doe ik altijd wanneer er een date in aantocht is of bezig is). Naja straks lekker werken dan ben ik er ook niet zo mee bezig.. Maar wel altijd weer vreemd eerst heel enthousiast aan t bellen , mailen msn smsen e.d En dan in eens doodse stilte.. Kan Vleer heeull slecht tegen .. (terwijl ze ook wel weet dat ze zelf ook wacht met smsen omdat ik t smsje niet heb gelezen omdat ik druk ben met andere dingen e.d)

Relatieplayer zou nog iets van zich laten horen ivm gisteren afspreken. Maar niets van hem gehoord ---> exit ermee dus !
Zo... een heel verhaal getypt; verdwijnt mijn pagina ineens !

Opnieuw dan maar....

Beetje brak achter de pc hiero. Lag er om half 5 in, en om 10h weer op en moeizame repetitie gehad (gefrustreerde dirigent en slome kerstnummers).

Maar gister wel een hele leuke avond gehad. Enorm op stap geweest en veel gedanst en gelachen. Was (samen met vriendin) met alleen maar mannen op stap....

Grote voordeel van single zijn herondek ik ook weer op zo'n avond. Je ziet ineens zoveel leuks rondlopen.. met alleen al het kijken amuseer ik me kostelijk. Verder is er dan ook weinig gebeurt hoor op dat gebied

Moet wel bekennen dat ik iemand erg leuk begin te vinden. Ken hem al een tijdje via de verbouwing van het jc en via het muziekwereldje hier in dorp. Grote MAAR: hij heeft een vriendin (en een leuke ook nog). Er is verder ook niets aan de hand tussen ons hoor, maar ik merk dat ik graag bij hem in de buurt ben en wanhopig gespreksonderwerpen probeer te vinden. Zet er wel een beetje de rem op, want een bezette man versieren is voor mij een absolute don't .

Echt vreemd om het er over te hebben; heb het er nog met niemand over gehad.

Enige oplossing: een nog leukere man tegenkomen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Mozza; spannend verhaal met je ex die voor de deur stond ! Hoelang is het al een ex? Is indd een moeilijke situatie; denk je dat hij het niet kan handelen als hij het hoort van PD?

Leuk; dat van stelletje spelen; is het ook al wat officieler, of heb ik dat gemist?

Vleer; ik zou me indd niet te druk maken om de reactietijd van WiM (zou trouwens wat zijn alsie zo ook int echt heette; Wim). Ben zelf ook wel ongeduldig, maar soms kan/wil iemand niet direct reageren.

Aylinde; wat goed dat je geinspireerd bent door de quote van Vleer. Tis echt wel een levensles he? Succes !

Miranda: succes met je @#$! telefoongesprek morgen ! Zet um op
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ing tis vooral t feit dat ie afgelopen dagen zo snel was met terug smsen .. En nu duurt t heeulll lang.. maar i knows t hoeft niets te betekenen ...

We wachten rustig af.. zo eerst lekker werken dan denk ik er ook niet aan..

Fijne zondag allemaal
Waarom is het allemaal zo ingewikkeld soms....
Pop, ik schommel nog steeds een beetje... moet bekennen dat ik af en toe wel een beetje kriebeltjes voel :-) Maar weet niet of dat nou komt doordat ik gewoon geniet van de aandacht. Hij is zo lief en we praten echt over ALLES. Waar ik bijv. bij MRPD maar naar moest gissen is PD echt zo duidelijk en open, en ik voel me bij hem totaal niet onzeker over mezelf... dat bevalt me wel. En gisteren, toen 'ie zo in z'n glimmende auto en met stylish zonnebril aan kwam rijden in de zon, had ik wel effe een flink 'wow' moment... toen leek 'ie helemaal niet op het middelbare scholiertje wat 'ie dus soms lijkt... (ik wist niet van mezelf dat ik kon kicken op uiterlijk vertoon als auto's en zonnebrillen... weer wat geleerd, haha)

En ex... tja... jullie willen niet weten wat ik al geprobeerd heb om ex ervan te overtuigen dat het écht niet meer goed komt. Van er 'als volwassenen' over praten tot woedend zijn tot compleet negeren... Twee weken geleden sprak ik 'm voor 't laatst en toen wou 'ie me nog nóóit meer zien. En dan nu weer dit. Hij is echt een beetje een raar geval hoor (hij loopt bij psych, maar blijkbaar helpt het nog niks)

Zouden jullie het vertellen aan PD? Heb wel gezegd dat ex er nog niet overheen is en me nog terugwil. En wel aangegeven dat ik absoluut klaar met ex ben.

@Pop, hoe gaat het met je? Balen soms he, als je tussen stelletjes zit... maar je moet ook maar zo denken: die mensen balen af en toe weer dat ze niet single zijn...

@Miran, Wel vreemd zeg, ene week wil 'ie met je op vakantie, en vervolgens dit... Goed dat je weer gaat daten. Gewoon jezelf even andere kant op laten kijken. Misschien vind je niemand leuk omdat je hoofd bij TM zit, maar het maakt het misschien wat minder op hem gefocust.

@Ingel, jij bent zo lekker bezig steeds Wij alleen maar over mannen te zeuren, volgens mij ben jij beter in single zijn dan een aantal van ons hier. Jammer dat die leuke vent een leuke vriendin heeft...

@Erykah, jammer dat 'ie het toch niet was IRL... en de film ook nog stom!

@Xenia hoe gaat het nu met je moeder? Wel even schrikken zeg... gaat het met jou ook een beetje? En kan me voorstellen dat je zzp nog een trap in zijn ballen na wil geven. Wat een lul dat 'ie eerst zo aan de telefoon juist zegt dat ie wel door wil en dan dit. Bah bah bah.

@WM heeft nu VM op bezoek he? Ben benieuwd of ze het gesprek aangaat...

@Vleer klinkt weer leuk met WiM. En niet meteen ongeduldig worden he... volgens mij ga jij altijd zo hard meteen zodra je er een 'aan de haak' hebt... haha. Wel leuk hoor... weer projectje

Wie ben ik vergeten?
quote:ingelke_kepringelke schreef op 09 november 2008 @ 14:25:

Mozza; spannend verhaal met je ex die voor de deur stond ! Hoelang is het al een ex? Is indd een moeilijke situatie; denk je dat hij het niet kan handelen als hij het hoort van PD?

Leuk; dat van stelletje spelen; is het ook al wat officieler, of heb ik dat gemist?

Ex is al sinds maart exit. Hij zal het wel moeilijk krijgen als 'ie hoort van PD, hij was gister al zo wanhopig half huilerig, maar misschien moet ik 't 'm juist zeggen, misschien dat 'ie dan harder beseft dat het over is. Ik weet soms gewoon niet wat het beste is.

En officieler... tja... we daten wel alleen elkaar, en best wel vaak! Dacht expres vandaag: ik ga 'm niet smsen ook al heb ik vanavond niks te doen... in het kader van niet te hard van stapel etc... maar nu kreeg ik net berichtje van hem of ik zin had om uit eten te gaan... even bedenken of ik mijn impulsen of mijn verstand ga volgen
MOZZ, sorry ik was jou vergeten!

Wat leuk, jij en PD!

Ik zou hem nog niet vertellen over Ex denk ik.

Mannen horen niet graag over exen )

Ik zou Ex zeker wel vertellen dat je verliefd bent op een ander, hopelijk zet hij dan zijn oogkleppen eens af

Over TM. Het is idd vreemd, elke date weer was er progressie, en idd die voorstellen en plannen die hij had. Maar misschien denk ik te donker, alhoewel de reacties hier best negatief zijn. In ieder geval is het goed dat hij nu duidelijk weet hoe ik erin sta en dat ik zo toch niet verder kan..
Hallo Lieve Allemaal...

Ik heb geprobeerd even bij te lezen....

Moz....PD klinkt wel als een echte lieverd hoor! Wat ontzettend attent dat hij je naar Utrecht wilde brengen. Leuk dat je al vlinders af en toe voelt. Ik ben benieuwd waar het heen gaat....

Ingel...Een lekkere stapavond gehad...altijd leuk. Wel lastig dat je gevoelens krijgt voor een bezette man. Misschien afstand nemen voor jezelf? Anders maakt je het jezelf wel een beetje (onnodig) moeilijk...

Vleer...Spannend volgende week die date! Ik hoop dat het helemaal leuk uitpakt. Heb je wel verdiend!

Erykah...Jammer dat je date niet meer was, maar je hebt tenminste een gezellige avond gehad. Dat is ook wat waard toch?

Xenia...Hoe is het met jouw? En met je mams? Al van de IC af?

Pop... Ik snap je gevoel heel goed hoor. Dat bedoelde ik ook niet met mijn post.... Wel leuke/goede actie lekker in je waggie rijden met de muziek keihard aan!! Doet mij ook altijd goed dat meebleren!

Miran...Ik snap zo hoe je je voelt momenteel. TM die geen commitment wilt uitspreken...Lijkt mijn VM wel alleen tennist die niet Bouw voor jezelf maar inderdaad wat afstand in en ga je horizon verbreden!
Ik was gister dus een avondje stappen beneden de rivieren. Vriendin/collega komt daar oorspronkelijk vandaan. Dus gingen daar stappen en slapen bij haar ouders! Voelde me net weer 16 Maar het was wel super gezellig en heerlijk ontbijt gehad vanmorgen....leek net alsof ik in een hotel was!

Nu weer even aan het werk....dan klaar...en dan komt VM.... **zucht**
quote:Miranda01 schreef op 09 november 2008 @ 14:50:

MOZZ, sorry ik was jou vergeten!

Wat leuk, jij en PD!

Ik zou hem nog niet vertellen over Ex denk ik.

Mannen horen niet graag over exen )

Ik zou Ex zeker wel vertellen dat je verliefd bent op een ander, hopelijk zet hij dan zijn oogkleppen eens af

Over TM. Het is idd vreemd, elke date weer was er progressie, en idd die voorstellen en plannen die hij had. Maar misschien denk ik te donker, alhoewel de reacties hier best negatief zijn. In ieder geval is het goed dat hij nu duidelijk weet hoe ik erin sta en dat ik zo toch niet verder kan.. De reacties hier zijn best hard idd, tis altijd makkelijker om hard te zijn als je er zelf niet middenin zit. Goed dat hij het nu van jou weet hoe je erin staat. En tja, misschien ging het voor hem ook ineens een beetje hard maar hoeft dat niet te betekenen dat hij het niet wil of niet met je meent... Ik duim voor je dat het gauw duidelijker wordt, of dat nou mét of zonder hem is. Wordt tijd dat jij eens piekerloos kan genieten...
quote:winkelmandje schreef op 09 november 2008 @ 15:14:Miran...Ik snap zo hoe je je voelt momenteel. TM die geen commitment wilt uitspreken...Lijkt mijn VM wel alleen tennist die niet Bouw voor jezelf maar inderdaad wat afstand in en ga je horizon verbreden!

die van mij ook niet...;-)

Veel plezier vanavond en hopelijk komen jullie weer een stapje verder!

Thanks Mozz, ik hoop het..
Waar staat de T dan voor Miran? Ben even het spoor helemaal bijster...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven