Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 9 november 2008 om 16:46
quote:ingelke_kepringelke schreef op 09 november 2008 @ 16:30:
Vleer; kvroeg me ineens af hoe het met die leuke vent is afgelopen waar je elders hier een topic over had geopend. ....
Niet meer ge4sproken..
Smsje van WiM gekregen dat ie bezig is met andere dingen. Prima
Relatieplayer op msn hem gezegd dat het mij tegenvalt dat hij niets van zich heeft laten horen. Dat het verder geen ruk uitmaakt , had mijn eigen plan al getrokken. Maar dat ik van hem als volwassen vent op zijn minst had verwacht dat als hij zegt je hoort nog van me ff had gebeld of gesmst dat t wel of niet ging worden zaterdag om af te spreken. Hij bood zijn excusses aan maar kan er verder helemaal niets mee. Hem gezegd dat het mij beter lijkt om ons contact stop te zetten.
Vleer; kvroeg me ineens af hoe het met die leuke vent is afgelopen waar je elders hier een topic over had geopend. ....
Niet meer ge4sproken..
Smsje van WiM gekregen dat ie bezig is met andere dingen. Prima
Relatieplayer op msn hem gezegd dat het mij tegenvalt dat hij niets van zich heeft laten horen. Dat het verder geen ruk uitmaakt , had mijn eigen plan al getrokken. Maar dat ik van hem als volwassen vent op zijn minst had verwacht dat als hij zegt je hoort nog van me ff had gebeld of gesmst dat t wel of niet ging worden zaterdag om af te spreken. Hij bood zijn excusses aan maar kan er verder helemaal niets mee. Hem gezegd dat het mij beter lijkt om ons contact stop te zetten.
zondag 9 november 2008 om 16:59
Ik doe mijn best..
WiM op msn , vind dat ik al boven op hem zit terwijl we elkaar nog niet eens gezien hebben. Ga weg zeg ik in 1 dag maar 1 sms stuur en gister en eergisteren was hij zelf fanatieker bezig met smsen/msn dan ik. En dat waren gewoon hele leuke smsjes .. Tief op hier heb ik geen zin in.
WiM op msn , vind dat ik al boven op hem zit terwijl we elkaar nog niet eens gezien hebben. Ga weg zeg ik in 1 dag maar 1 sms stuur en gister en eergisteren was hij zelf fanatieker bezig met smsen/msn dan ik. En dat waren gewoon hele leuke smsjes .. Tief op hier heb ik geen zin in.
zondag 9 november 2008 om 17:16
Hallo dames, zijn jullie allemaal al fanatiek aan het daten? Na welk tijdsbestek begon het bij jullie te kriebelen? Ik ben nu 4 maanden single en het begint wel zo nu en dan ik had een jaar of 3 een relatie...
Ja zeker ff kijken wat Joran nu weer uitspookt...is echt een crimineel zoals ik t zo zag in die reclames op zn motor alsof hij The man is......
Ja zeker ff kijken wat Joran nu weer uitspookt...is echt een crimineel zoals ik t zo zag in die reclames op zn motor alsof hij The man is......
zondag 9 november 2008 om 17:17
quote:Miranda01 schreef op 09 november 2008 @ 17:14:
ahhh succes WM ! Ik zal aan je denken hoor!
Dank je wel!
Ik heb er helemaal een verschikkelijk knoop van in mijn maag hierdoor Dat lekkere eten wat op het menu staat wordt niets Wil ook niet gelijk met de deur in huis vallen namelijk....
***zucht***
ahhh succes WM ! Ik zal aan je denken hoor!
Dank je wel!
Ik heb er helemaal een verschikkelijk knoop van in mijn maag hierdoor Dat lekkere eten wat op het menu staat wordt niets Wil ook niet gelijk met de deur in huis vallen namelijk....
***zucht***
zondag 9 november 2008 om 17:18
WM succes.. heb WiM een berichtje gestuurd et Joh weet je .. hier heb ik ook helemaal geen zin in , Fijne zondag verder.
Ik blijf juist vooral in t begin behoorlijk dicht bij mijzelf, pas een smsje sturen als hij wat stuurt. Pas bellen als hij mij heeft gebeld e.d. Niet dat er een standaard protocol voor is maar tis goed dat ik leer om me wat te beheersen. Dat lukte met RPO en alle mannen daarna (yes t lukt me wel)
En ook met WiM lukte dat vind het dan ook totaal nergens op slaan dat hij dus hiermee komt
Ik blijf juist vooral in t begin behoorlijk dicht bij mijzelf, pas een smsje sturen als hij wat stuurt. Pas bellen als hij mij heeft gebeld e.d. Niet dat er een standaard protocol voor is maar tis goed dat ik leer om me wat te beheersen. Dat lukte met RPO en alle mannen daarna (yes t lukt me wel)
En ook met WiM lukte dat vind het dan ook totaal nergens op slaan dat hij dus hiermee komt
zondag 9 november 2008 om 17:19
zondag 9 november 2008 om 17:20
zondag 9 november 2008 om 17:21
quote:Vleermuis28 schreef op 09 november 2008 @ 17:18:
WM succes.. heb WiM een berichtje gestuurd et Joh weet je .. hier heb ik ook helemaal geen zin in , Fijne zondag verder.
En ook met WiM lukte dat vind het dan ook totaal nergens op slaan dat hij dus hiermee komtGoed zo Vleer!!
En ook met WiM lukte dat vind het dan ook totaal nergens op slaan dat hij dus hiermee komtGoed zo Vleer!!
zondag 9 november 2008 om 17:27
Miran, succes met je gesprek met TM. Ik zou open en duidelijk zijn over jouw gevoelens, zonder hem aan te vallen dat hij je 'hoop' heeft gegeven. Ik weet dat het meestal heel goed werkt bij mannen als je dicht bij jezelf blijft en niet boos wordt op/ verwijten geeft aan hem. Zij hebben namelijk vaak niet eens een idee van wat ze bij de piekerende vrouw aanrichten.
Succes ermee!
WM, veel plezier vanavond en wel lekker eten he?
Mozza, ga je uit eten of blijf je lekker thuis?
Succes ermee!
WM, veel plezier vanavond en wel lekker eten he?
Mozza, ga je uit eten of blijf je lekker thuis?