Gezoend met een ander
zondag 9 november 2008 om 15:51
Laat ik dat nou gewoon niet weten, ergens wil ik het liefste doen alsof het niet gebeurd is, zou de klok terug willen draaien, maar besef me ook heel goed dat het wél gebeurd is, dat ik het heel erg lekker vond en dat dat betekent dat er in mijn huwelijk ook iets goed fout zit, maar dat wist ik al een poosje. Misschien doet een goed gesprek met vader en vriendin een goed licht op alles werpen. Het liefst zou ik nu even willen verdwijnen, helemaal alleen met mijn gedachten alles op een rijtje zetten.
zondag 9 november 2008 om 15:54
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 15:51:
Laat ik dat nou gewoon niet weten, ergens wil ik het liefste doen alsof het niet gebeurd is, zou de klok terug willen draaien, maar besef me ook heel goed dat het wél gebeurd is, dat ik het heel erg lekker vond en dat dat betekent dat er in mijn huwelijk ook iets goed fout zit, maar dat wist ik al een poosje. Misschien doet een goed gesprek met vader en vriendin een goed licht op alles werpen. Het liefst zou ik nu even willen verdwijnen, helemaal alleen met mijn gedachten alles op een rijtje zetten.Denk je niet dat je dit gesprek met je echtgenoot zou moeten hebben dan?
Laat ik dat nou gewoon niet weten, ergens wil ik het liefste doen alsof het niet gebeurd is, zou de klok terug willen draaien, maar besef me ook heel goed dat het wél gebeurd is, dat ik het heel erg lekker vond en dat dat betekent dat er in mijn huwelijk ook iets goed fout zit, maar dat wist ik al een poosje. Misschien doet een goed gesprek met vader en vriendin een goed licht op alles werpen. Het liefst zou ik nu even willen verdwijnen, helemaal alleen met mijn gedachten alles op een rijtje zetten.Denk je niet dat je dit gesprek met je echtgenoot zou moeten hebben dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 november 2008 om 16:04
Mooi gesproken Maleficent, das precies het punt
Je hebt zelf een fout gemaakt Troelaa, dat moet je ook zelf oplossen
Hoe zou jij het vinden als je man met iemand anders had gezoend en dat vervolgens eerst met zijn ouders en beste vrienden had besproken VOOR hij met het hele verhaal naar jou toe kwam
(waarbij ik er voor het gemak maar even vanuit ga dat je het je man gaat vertellen)
Je hebt zelf een fout gemaakt Troelaa, dat moet je ook zelf oplossen
Hoe zou jij het vinden als je man met iemand anders had gezoend en dat vervolgens eerst met zijn ouders en beste vrienden had besproken VOOR hij met het hele verhaal naar jou toe kwam
(waarbij ik er voor het gemak maar even vanuit ga dat je het je man gaat vertellen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 november 2008 om 16:10
zondag 9 november 2008 om 16:13
zondag 9 november 2008 om 16:15
zondag 9 november 2008 om 16:37
Eerlijkheid boven alles? Serieus?
Omdat jij zo'n stomme fout hebt gemaakt (hopen we dan maar - het lijkt erop dat je het expres hebt gedaan en dit aangrijpt om over je 'slechte relatie' te gaan miepen - verkeerde volgorde!!!) moet jouw man er maar voor boeten?
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Waarom jouw schuldgevoel afschuiven op iemand anders?
Mijn devies: niet vertellen en jezelf er de rest van je leven rot over voelen. Maar ik geloof dat ik normen en waarden enzo heb.
Omdat jij zo'n stomme fout hebt gemaakt (hopen we dan maar - het lijkt erop dat je het expres hebt gedaan en dit aangrijpt om over je 'slechte relatie' te gaan miepen - verkeerde volgorde!!!) moet jouw man er maar voor boeten?
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Waarom jouw schuldgevoel afschuiven op iemand anders?
Mijn devies: niet vertellen en jezelf er de rest van je leven rot over voelen. Maar ik geloof dat ik normen en waarden enzo heb.
zondag 9 november 2008 om 16:55
Mijn excuses voor het feit dat jullie ontploffen van dit soort dingen, hoop dat jullie nooit in hetzelfde schuitje terecht komen, een lang en gelukkig huwelijk hebben met alleen maar ups en geen downs. Ik had gehoopt op ervaringsadviezen, want ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit meemaakt. Maar goed jullie standpunt is duidelijk, zo dacht ik er ook altijd over tot dat...
zondag 9 november 2008 om 17:00