Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja dat geloof ik direct, dat is toch weer even een hele omschakeling. Hoeveel uren werk je in de week als ik vragen mag?
quote:Mikadoos schreef op 18 april 2016 @ 12:57:

Ja dat geloof ik direct, dat is toch weer even een hele omschakeling. Hoeveel uren werk je in de week als ik vragen mag?

Ik zit in proeftijd 32 uur avond of ochtenddienst of weekends. Het is super druk nu met toeristen.

ik heb het geld hard nodig op het moment omdat wij gaan verhuizen.

Het is een enorme omschakeling het is wel leuk. Leuke collega's.
Is dat nieuw, dat mensen een topic starten met als titel 'het leed dat .... heet'?

Wat een rare manier om iets te zeggen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Ttass28 schreef op 18 april 2016 @ 12:35:

hallo dames

Leuke baan wel enorm druk. Lekker vrij nu.

Hebben jullie mij gemist?

Nog wat bijzonders gebeurd?Ik mag dan wel geen dame zijn, maar fijn dat het zo leuk is! En ik kan me goed voorstellen dat het even flink wennen is!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Ttass28 schreef op 18 april 2016 @ 13:05:

[...]

Ik zit in proeftijd 32 uur avond of ochtenddienst of weekends. Het is super druk nu met toeristen.

ik heb het geld hard nodig op het moment omdat wij gaan verhuizen.

Het is een enorme omschakeling het is wel leuk. Leuke collega's.

Is ergens wel fijn dat je werktijden zo verdeeld zijn. Beetje variatie

Ga je binnenkort al verhuizen? Spannend!
quote:Solomio schreef op 18 april 2016 @ 14:04:

Is dat nieuw, dat mensen een topic starten met als titel 'het leed dat .... heet'?

Wat een rare manier om iets te zeggen.Haha, ja dat viel mij ook al op. Modeverschijnsel.
quote:Hayek schreef op 18 april 2016 @ 14:05:

[...]

Ik mag dan wel geen dame zijn, maar fijn dat het zo leuk is! En ik kan me goed voorstellen dat het even flink wennen is! Dankje
quote:Mikadoos schreef op 18 april 2016 @ 14:08:

[...]

Is ergens wel fijn dat je werktijden zo verdeeld zijn. Beetje variatie

Ga je binnenkort al verhuizen? Spannend!Wij hebben een huis op het oog.
Voor de bolletjeskunstenaars in enquêtes : er staat er weer eentje. Veel plezier!

Ik had even pauze en heb jullie tips opgevolgd. Ik heb een mooie > Gemaakt en hij kwam ook heel mooi uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Wat een rare manier om iets te zeggen.En dat dan de volledige titel niet te zien is in de lijst bij nieuwe topics. Dan sla je de plank aardig mis.
quote:Oudblond schreef op 18 april 2016 @ 14:51:

Voor de bolletjeskunstenaars in enquêtes : er staat er weer eentje. Veel plezier!

Ik had even pauze en heb jullie tips opgevolgd. Ik heb een mooie > Gemaakt en hij kwam ook heel mooi uit.Ik heb ze gemist vandaag maar fijn dat jullie je best doen
Je bent zelf een theepot
quote:fietsie schreef op 18 april 2016 @ 14:51:

[...]

En dat dan de volledige titel niet te zien is in de lijst bij nieuwe topics. Dan sla je de plank aardig mis.Ik zie het nu pas, apart sullewemaarsegguh
Je bent zelf een theepot

Wat een rare manier om iets te zeggen.Is hipster, weet je wel.
quote:yasmijn schreef op 18 april 2016 @ 15:44:

[...]

Is hipster, weet je wel.Vanaf nu verdenk ik elke TO die dat doet van het hebben van een knotje.
quote:Hayek schreef op 18 april 2016 @ 15:45:

[...]

Vanaf nu verdenk ik elke TO die dat doet van het hebben van een knotje.

Of blogmeisjes die beginnen met:

"Je kent het wel..."

quote:yasmijn schreef op 18 april 2016 @ 15:46:

[...]

Of blogmeisjes die beginnen met:

"Je kent het wel..."

Ik vind de meeste blogs sowieso tenenkrommend. Maar dit is wel een dieptepunt ja, vooral omdat ik meestal denk "nee, dat ken ik eigenlijk niet".........
quote:Hayek schreef op 18 april 2016 @ 15:51:

[...]

Ik vind de meeste blogs sowieso tenenkrommend. Maar dit is wel een dieptepunt ja, vooral omdat ik meestal denk "nee, dat ken ik eigenlijk niet".........Precies. Ik ken het nooit
Oh ik ben dol op blogs en ik heb er zelf ook een
quote:wyandotje schreef op 18 april 2016 @ 15:56:

Oh ik ben dol op blogs en ik heb er zelf ook een Linkje?
quote:wyandotje schreef op 18 april 2016 @ 15:56:

Oh ik ben dol op blogs en ik heb er zelf ook een Ik heb ook weleens wat geblogd hoor. En er zijn ook echt leuke blogs. Maar een groot deel is erg slecht geschreven en gaat over helemaal niks.
Geblogd.

Ik heb weleens vroeger stukken geschreven, toen bestond het woord bloggen nog niet. Nieuwlichterij.

En die stukken hield je privé.

Wat er nu online wordt geslingerd de meisjes zelf hebben geschreven, vaak in abominabel Nederlands, is alleen maar ijdeltuiterij.
quote:fietsie schreef op 18 april 2016 @ 15:58:

[...]

Linkje? Spammen mag niet he? Maar hij gaat over mijn tuin en recepten die ik maak met mijn gekweekte groenten. Vandaag maak ik spinazie quiche met feta. Want er was genoeg spinazie om iets te koken. En ik heb nieuwe moestuin bakken gemaakt en nieuwe constructies voor de doperwtjes. Ze groeien al heel aardig. De tuinbonen is een ander verhaal helaas
Oh die puntjesmevrouw, ik moet gewoon niet op haar reageren maar kan het niet laten omdat ze haar 'kanaaladvies' overal ongevraagd rondstrooit. Jeey TO probeert haar gedachten te ordenen en mevrouw ... stuurt haar man meteen het kanaal in en wast haar handen in onschuld. Tijd voor reflectie is immers nooooiiiit nodig als er een probleem in een relatie is. Romantiek ten top, altijd en bij de eerste steek die valt, hoppa! Klaar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 18 april 2016 @ 17:45:

Oh die puntjesmevrouw, ik moet gewoon niet op haar reageren maar kan het niet laten omdat ze haar 'kanaaladvies' overal ongevraagd rondstrooit. Jeey TO probeert haar gedachten te ordenen en mevrouw ... stuurt haar man meteen het kanaal in en wast haar handen in onschuld. Tijd voor reflectie is immers nooooiiiit nodig als er een probleem in een relatie is. Romantiek ten top, altijd en bij de eerste steek die valt, hoppa! Klaar!En ineens was ook zij een forum- knuffel - iets. Onbegrijpelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja irritant hé OB. Nou weten wij allemaal dat ze dat altijd en overal verkondigd en dat je haar vooral met een enorme schep zout moet lezen (of liever gewoon overslaan) maar een TO die toch al even niet weet wat te doen en haar serieus neemt.. zo zonde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven