** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
quote:Margaretha2 schreef op 04 november 2008 @ 15:48:

Zo, dat hele Charlotte York beeld is nu zeker wel naar de knoppen.

Vinden jullie de verkiezingen ook zo spannend?

Ik wou dat er hier een feestje was ofzo, vorige verkiezingen heb ik in een kroeg in Den Haag gevolgd, met stand up comedy, debat, en rechtstreekse verbindingen!!!!!

En jij vraagt af, na deze laatste opmerking of je Charlotte York beeld naar de knoppen is?!

Soms zoek ik naar smileys, maar dan zijn ze er gewoon niet. En dan pas heb ik door dat je het series bedoeld! Hahahaha. Een feestje voor de verkiezigen, ik wist niet eens dat dat bestond! Of ben ik hier dan gewoon de domme muts?

Nee, volgens mij ben je gewoon Charlotte die NL heeft geleerd.
Even kort, maar ik merk dat ik hopeloos achter begin te raken:

Cadi, wat goed!!! En nu maar hopen dat de rest snel gaat. Ik ga duimen.

Yas, heerlijk, je huisje!

Ohja, foto's staan in de AK.

Enne Etosha, 19 oud? Ik kan daar overheen, hoor, ik was (net) 21 Met m'n eerste LDR, haha. Dus héél erg ontopic Als ik kijk naar al die vriendjes, die ik voor die LDR had, ben ik trouwens blij dat ik met hem die "stap" heb gezet en niet eerder.
IND onderzoekt mogelijk misbruik 'België-route'

Uitgegeven: 5 november 2008 10:34

DEN HAAG - De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) onderzoekt of migranten misbruik maken van de mogelijkheid een Nederlandse verblijfsstatus te krijgen via de zogenoemde België-route.

De dienst is het onderzoek begonnen omdat steeds meer buitenlanders via deze omweg naar Nederland komen.

De België-route is een methode die gezinshereniging makkelijker maakt. Mensen met een Nederlands paspoort kunnen regels voor gezinshereniging omzeilen door zich tijdelijk in een andere Europese lidstaat te vestigen, bijvoorbeeld België of Duitsland.

Ze laten hun familie uit het buitenland overkomen naar die lidstaat en keren daarna terug naar Nederland. Op deze manier maken ze gebruik van Europese regels voor gezinshereniging en die zijn soepeler dan de Nederlandse wetgeving.

Albayrak

Staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) heeft het IND-onderzoek woensdag aangekondigd in antwoord op kritische vragen van de PVV-fractie in de Tweede Kamer. Ze wil optreden als blijkt dat de België-route misbruikt wordt.

Deze methode werd in 2005 ongeveer 350 maal gebruikt. Dat aantal is opgelopen tot 490 vreemdelingen vorig jaar. De stijging heeft zich dit jaar verder doorgezet, aldus Albayrak.

Conclusies

Zij waarschuwt wel dat uit de cijfers geen conclusies getrokken kunnen worden over de motieven van vreemdelingen om de België-route te volgen.

Het onderzoek van de IND is waarschijnlijk komend voorjaar klaar.

(c) ANP
Hoi en doei. Ben druk.

Kinderen slapen kut dus ik ook.

Op zoek naar werk, voor vast, lukt niet, om de raarste(nietware) redenen afwijzingen, ook kut.

Kman leert nu Nederlands voor examan op ambassade, maar lerares mocht ineens van oppas geen les geven aan een man, oppas zette lerares klem, Kman nu geen les, behalve beetje van mijn moeder nu die daar is. Ook kut. Zij dineert wel met mijn meneer. Ook kut.

Maar eigenlijk gaat het best.

Echt.

Nu dus doei. Want werken. Nee niet voor vast.
Prima dat onderzoek, maar EU wetgeving is EU wetgeving, en wij zijn EU onderdanen. De Nederlandse regering kan mij niet verbieden van het EU recht gebruik te maken, dat zou wat zijn zeg. Dus wat ze wilen ze nou bereiken met dat onderzoek behalve mensen aan het werk houden?

Kjong, wie is die oppas?!?! Vervelend dat je geen vast werk kan vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is gewoon een rot tijd nu. Ik zag gister in de krant een overzichtje en Nederland is één van de weinige EU landen waar geen economische krimp is, maar groei is er ook niet echt. Het is nu gewoon moeilijk. Laten we hopen dat het volgend jaar weer wat aantrekt. Dat moet haast wel.

Nemo, hahahaha nee geen grap, ik ben serieus een nerd.

En tot slot: Roooookt Obama?

Nee toch zeker?!
quote:Margaretha2 schreef op 05 november 2008 @ 13:12:

Nemo, hahahaha nee geen grap, ik ben serieus een nerd.

Om naar de universiteit te gaan moest ik altijd het hele centrum door. De universiteit had faculteiten op allerlei locaties. Dat had wel zijn charme, maar na daar een paar jaar gestudeerd te hebben, trok het idee van een campus me heel erg aan. Ik heb nog getwijfeld een master te gaan doen in Kent (UK) en de campus die ze daar hebben leek me geweldig. Ik was er helemaal vol van en vertelde vol enthousiasme aan mijn broertjes over een studentendorp, met alle faciliteiten (ook winkel, kroegen, restaurant, sportschool etc) en alleen studenten, en een bus elk halfuur naar de stad. Mijn broertjes werden ook helemaal enthousiast, tot ik gelukzalig verzuchtte Wat een academisch inspirerende omgeving moet dat zijn. Mijn broertjes trokken wit weg, want die hadden heel andere dingen in gedachten . Mijn broertje houdt me nog voor de gek. Ja, je bent jong en hot en hebt zin in het leven, je zit met allemaal zulke mensen in een dorp, en wat zegt Margaretha, jongens, ramen en deuren dicht en boeken open!
Marg, Obama rookt vast een welverdiende sigaar. En terecht.

Over het meisje dat als dertienjarige ontmaagd was: ze wilde het niet, ze was reuze-verliefd op een oudere jongen en durfde geen 'nee' te zeggen en had achteraf dus spijt. Begon ook uiteindelijk te huilen. Het ergste vond ik nog dat haar moeder om een reactie en die zei: 'ja dinges is de jongste thuis dus ze is erg voor op haar leeftijdgenootjes.' Lekker makkelijk. Docu ging trouwens ook over kinderen uit de Bijlmer die seks hadden in kelderboxen soms in ruil voor het één of ander. Een jochie beweerde het op zijn zevende al gedaan te hebben. Maar hij wist niet wat hij deed.

Kjong, succes met werken.

Marg, je kan toch wel gewoon fraude onderzoeken. Schijnrelaties die gebruik maken van de Belgiëroute bijv.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik het plankje onder de keukenkastjes vandaan haalde waar de muis vandaan kwam. Toen ging ik even weg en vervolgens kwam er een egel uit. Wat zal dat betekenen? Dat ik prikkelbaar ben?
No way op die foto van Kjong (avatar) rookt hij een SIGARET. Bah.

Volgens mij heb ik deze docu al ooit gezien, het ging over kinderen / jongeren en seks? Ook met een Marokkaans jongetje die dan heel stoer vertelt over vanalles en beffen is ranzig en dat zou hij never nooit doen, is onrein en weet ik het wat voor shit en dan vertelt hij dat het hem leuk lijkt een trio te hebben en vraagt de interviewster en die meiden, beffen die elkaar dan wel? Ja, die natuurlijk wel

(weet niet waarom ik dit juist onhouden heb de docu is van de vpro)

Fille, okee fraude wel (onderzoekt Belgie dat niet?).

Ik las het bericht even in de Verdonk modus, namelijk dat het uberhaupt uitoefenen van je rechten al als misbruik wordt gezien. Ik denk dat Wilders het zo ook bedoelt, want we hebben het niet voor niets aan banden gelegd natuurlijk en nu gaan mensen allerlei omwegen zoeken om alsnog binnen te komen.
Fille, ik denk als je zo opgevoed bent, dat leeftijd er niet eens zoveel toe doet. Ik denk dat wanneer jij niet voor jezelf op durft te komen of geen nee durft te zeggen, je dat ook op je 17e kan gebeuren. Misschien is het dan wel minder traumatisch, ik vind het in elk geval wel erg sneu voor het meiske. Iedereen heeft wel nare sekservaringen denk ik, maar als het je eerste is is dat wel heel erg.
Ik las dat vanochtend ook, van die Belgiëroute. Hmm, zou er echt iets veranderd kunnen worden als je (of eigenlijk we) op termijn naar NL willen samen? We hebben geen schijnhuwelijk, dat is geloof ik wel duidelijk, maar kunnen ze in NL gaan zeggen 'jij marokkaan, jij komt via BE naar NL, we geven jou dus geen verblijfsvergunning hier' o.i.d.? We zijn sowieso van plan om in BE te blijven tot R. 'n Belgisch paspoort krijgt, dan kan het toch helemaal niks uitmaken?

(en waar gaat het nou eigenlijk over? Wel 500 mensen die op die manier naar NL komen! Oeioei, straks plegen ze 'n staatsgreep!)

Haha, Fieje, heeft de egel gelijk?

Kjong: hoi!

Margaretha: Nemo heeft echt ontzettend gelijk, met Charlotte . Dat broer-campusverhaal is leuk! Ik stond tijdens m'n studie zeer aan de kant van je broertjes: studeren was ondergeschikt aan alle andere leuke dingen er om heen. Ben ook nooit cumlaude bij m'n niet-gedane master afgestudeerd.
quote:Margaretha2 schreef op 05 november 2008 @ 22:21:

Fille, okee fraude wel (onderzoekt Belgie dat niet?).

De IND heeft een lijntje met Belgische gemeentes (of andersom). Toen ik net in BE woonde kreeg ik via de Belgische gemeente-wijkagent een controle van de IND; wat m'n motivatie was om als NLse en vers getrouwd met 'n marokkaan in BE te gaan wonen.
Had ook al zoiets gelezen ja, van die Belgieroute. Wat is dat nu weer voor iets?

Wij gaan toch maar voor de E. 5 jaar in Spanje --> Europees burger --> naar NL.

Over Obama en roken. Ik las laatst toevallig dat in de tijd dat hij gepolst werd om voor het presidentskandidaatschap te gaan, zijn vrouw het daar na overleg met Obamo wel mee eens was, mits hij zou stoppen met roken. Of hij zich ook aan die belofte heeft gehouden weet ik niet...
En wat had jij toen gezegd Isiss?

Als je gewoon de waarheid vertelt, dan kunnen ze je nog steeds die verbijfsvergunning niet weigeren in Belgie toch?!??!?! (als ik eerlijk zeg dat ik in Duitsland ga wonen omdat daar de huizen honderdmiljoen keer goedkoper zijn kan Nederland me toch ook niet op de vingers tikken? Of als ik met behoud van pensioen in Portugal ga wonen?)

En tot slot, nee, ze kunnen je niet weigeren in Nederland, want nogmaals, dit is EU wetgeving en daaraan is Nederlandse (en elke nationale) wetgeving ondergeschikt. Dit is gewoon bangmakerij en andere ontmoedigingspolitiek.

Moon, grappig!!!!
Hola chicas!

Ik zal maar meteen toegeven dat ik NIETS heb bijgelezen, maar nu wij toch in een internetcafé zijn om aan de families te laten weten dat wij nog leven (en dan vooral an vriends familie, die zijn van het soort, dat zich snel zorgen maakt. De nacht voor wij gingen had viends moeder niet geslapen omdat wij na zo een eng land gingen).

Anyway, wij zitten nu in Merida en hebben het prima naar onze zin. Ik wist wel waarom ik heel graag een keer naar Mexico wilde. En nu wij hier zijn, zijn wij ook stiekem al de volgende reis aan het plannen, want wij zien nu natuurlijk alleen maar een heel klein stukje. Nou ja, heel Yucatan zeg maar, voor wij mexico kent of het op de kaart op wil zoeken.

Rianne, wij kwamen gisteren ook een stel tegen die via jouw reisbureau de reis geregeld heeft. Dus zonder reisleiding, maar wel met hotels, bussen etc. geregeld. Zij waren ook zaterdag aangekomen. Ze kenden jou trouwens niet, maar dat lijkt mij logisch, want jij werkt daar toch niet meer op kantoor?

Zij doen het schema precies zoals jij het ook aan ons had gegeven, maar dan ook Guatemala en Belize erbij. Dat doen wij natuurlijk niet. En wij hebben ons zelf ook wat meer rust gegeven dan in het standaardreisschema. Zo zitten wij nu drie volle dagen in Merida en hebben alle tijd wat uitstapjes te doen en de práchtige stad te bekijken. Alleen is de stad heel erg druk. Op de eerste avond werd ik helemaal gek van het verkeer op een gegeven moment en heb geist dat wij nú naar het hotel teruggaan en ik lag daar al om 20.30 te slapen. Ik was helemaal op. Maar toen hadden wij ook al een uitgebreide bezichtiging van Chichen Iza achter de rug. Een van de nieuwe acht werelswonderen en echt heel erg mooi. En daarna nog de busreis naar Merida en een wandeling door Merida. Dat was onze drukste dag tot nu toe.

Gisteren zijn wij in Celestun flamingos wezen bekijken. Dat was echt gaaf. Gelukkig had vriend een verrekijker en een grote lens voor het fototoestel. Vandaag doen wij weer rustiger aan. We zijn bezig met een uitgebreide wandeling door de stad, maar het is behoorlijk warm, vandaar de tussenstop in het internetcafé. Morgen gaan wij nog een excursie doen, maar weten nog niet wat en dan gaan wij zaterdag weer verder.

Ik ben echt zo blij om hier te zijn. Ik was in Nederland de afgelopen paar maanden zo druk. Ik heb toen ook veel gedaan kwa werk, studie en verhuizing, maar ik was vooral druk in mijn hoofd. Voordat wij gingen dacht ik zelfs nog dat ik liever thuis zou blijven en drie weken alleen maar slapen. Maar nu ben ik blij dat ik dat niet gdaan heb (duh....) De zon, de nieuwe indrukken, de rust (behalve het verkeer in Merida dan) doen mij echt goed. En viend heeft ook een heel leuke route samengesteld met genoeg rustpunten er tussendoor. Hij wist wel dat ik het niet zou trekken bijna iedere nacht in een ander hotel te zijn. Het is echt perfect. Hoewel natuurlijk eigenlijk Rianne de route heeft samengesteld, wij hebben alleen maar een paats (San Cristobal geloof ik) eruit gehaald en Campeche en Palenque omgedraaid. En wat andere hotels gezocht. Vooral hier in Merida hebben wij een heel leuk hotel. Ik zal even kijken of ik de website kan vinden. Volgens mij is het deze Hotel

Ik merk al dat ik helemaal niet in de juiste volgorde kan vertellen, vergeef mij de missende structuur in mijn verhaal.

Ons uur zit erop ik ga er weer vandoor.

Tot snel!
Ik wist niet hoe ik moest reageren, in eerste instantie dacht ik 'lulverhaal ophangen, anders krijgt ie straks geen visum!', dezelfde seconde kwam er 'ik kan toch niet tegen zo'n politieman staan liegen?'. Ik heb eerlijk verteld dat m'n huurcontract een paar maanden later zou aflopen en dat ik op zoek moest naar een andere woonruimte. Dat het in Ehv duur en lastig was en dat ik via via had gehoord dat 't in BE goedkoper was. En dat ik idd getrouwd was met 'n marokkaan.

't Was 'n hele relaxte man, die ook vanalles vroeg over onze relatie maar niet op een vervelende manier, en die al heel snel in de gaten leek te hebben dat dit geen schijnhuwelijk was. Maar wat hij dan weer tegen de IND heeft gezegd weet ik ook niet, ik had de indruk dat ie wel sympathie voor me (of m'n situatie) had.

Ik zou 't trouwens wel stoer vinden als Obama rookt.
Es: klinkt leuk!! En mooi hotel zeg!
Gaaf hotel Es! Reis klinkt ook leuk. Lekker relaxed, paar dagen Merida. Zo´n leuke stad. Denk eigenlijk dat je dit niet meer leest, maar mocht het wel zo zijn, dan moet je naar Mambo Cafe in Plaza las Americas gaan! Hele leuke salsa bar met live band. Heel leuk om te dansen of te kijken.

Gister is er een wonder gebeurd. Na jaren ontwijken ben ik gister in de sportschool beland. Ik haat sport eigenlijk. Want het is normaal gesproken gewoon stom. Maar gister naar lesje Afrojazz geweest. En het was zo leuk! Nu ben ik dus opeens lid van de sportschool. Het heeft niks met afro en ook niks met jazz te maken. Het is eigenlijk gewoon raggeaton dansen, maar heeeeeeeeeeeeel snel. Na 10 minuten was ik helemaal kapot Maar nu ga ik vanavond dus weer. En kan al amper lopen, haha.
quote:Margaretha2 schreef op 06 november 2008 @ 09:37:

Dit is gewoon bangmakerij en andere ontmoedigingspolitiek.

Wat wel maf is dat ik het zelf ook zo tegen iemand anders zou zeggen, maar nu ik er zelf mee te maken heb, ik 't wel 'spannend' vind. Niet echt spannend, en ik lig er ook niet serieus wakker van, maar ik heb er de afgelopen dagen wel een paar keer over nagedacht. Op zich heeft dat ook weer geen nut, want we gaan pas over ruim 1,5 jaar terug (als we teruggaan, dat staat ook niet eens vast). Maar ja.

(Marg: ik bedoel niet dat je 't niet zou mogen zeggen, ik zie dat ik de eerste regel een beetje veroordelend schrijf, maar zo is 't helemaal niet bedoeld, ik weet niet hoe ik 't anders moet formuleren)

Ine: hoe bevalt NL? Wanneer ga je weer terug (met je zoon)?

Oh, moet er vandoor, tot later.
Ha dames,

genieten jullie ook van een lekker weekend?

Es, wat een heerlijke vakantie en wat een gaaf hotel. Ben stikjaloers

Isiss, kan me goed voorstellen dat je er over nadenkt, hoor. Maar jullie saampjes hebben toch niks te vrezen? Jullie relatie is zo echt als het maar kan!!!

Heb echt een drukke, maar superleuke week achter de rug. Ben dus naar dat gala geweest, waar uiteindelijk nog meer van "mijn" bedrijf heengingen en we hebben onwijs veel lol gehad. De drank vloeide rijkelijk en de dansvloer hebben we ook onzeker gemaakt. Geweldig! Vrijdag was ik natuurlijk wel brak (en met mij nog een aantal), maar 's avonds was t weer feest: Ladies Night Out van kantoor. Heerlijk gegeten en zelfs nog ene flesje wijn van de baas gesponsord gekregen. En natuurlijk weer erg laat. Later nog dan het gala. En we hadden een privé chauffeur: de man van een collega wilde ons allemaal wel thuis afzetten, superfijn. Volgens mij heeft hij zich ook kostelijk vermaakt in het busje, met al onze domme grappen en zo.

Maar vandaag even rustig aan. Ik ben immers geen 18 meer Lekker zometeen met wat toastjes en een wijntje op de bank zitten!!!

Fijn weekend!
Hallo allemaal,

Heeerlijk weekend gehad. J. was hier, vanaf vrijdagavond (niet eens zo heel laat, mocht van z'n baas een uurtje eerder weg om een trein vroeger te halen :-) ) en 't was wel weer heeeel fijn om hem weer te zien. Niet veel bijzonder gedaan, gisteren naar Eindhoven geweest en uitgebreid gekookt en 's avonds film gekeken (waren allebei te lui om naar bios te fietsen, dus maar naar videotheek geweest) en vandaag een beetje hier gehangen, uitgeslapen en rustig ontbeten.

Was echt megadruk hier in huis dit weekend. We wonen hier normaal met zijn 4-en, maar dit weekend de vriendinnetjes van 2 van mijn huisgenoten er ook, plus J. dus gezellig druk!

Nu net J. weer op de trein gezet, de mega-afwas gedaan en net lekker koffie gedronken met mijn huisgenootjes en straks lekker met een wijntje en een goed boek op de bank proberen van dat balen-dat-ie-weer-weg-is-gevoel af te komen..

Jooles: je gala (en je Ladies Night Out) klinken erg leuk! En een privé chauffeur is natuurlijk helemaal fijn.. Wanneer gaan we mosselen eten?

Isiss: kan me voorstellen dat je je daar toch ietwat druk om maakt, zelfs al zouden jullie niks te vrezen hebben..

Es: hotel ziet er supergaaf uit! Ik wil nu ook op vakantie!!

Ik kruip nu lekker op m'n bank. Fijne avond nog!
quote:Jooles schreef op 08 november 2008 @ 16:18:

en de dansvloer hebben we ook onzeker gemaakt. !Goh, dat is mij nou nog nooit gelukt!!!!!!
Spees, lekker weekend dus. Klinkt heel erg leuk je huis! Ik mis het studentenleven weleens hoor (vooral dan dit soort dingen).

Jooles, jouw werk klinkt inderdaad superleuk, ook fijn dat je het zo naar je zin hebt met je collega´s en dat de sfeer zo goed is!!!!!

Isiss, ik vatte het niet negatief op hoor, ik snap wat je ermee bedoelt. En het is ook logisch, maar toch moet je maar denken dat andere mensen zo reageren als ik dus dat het niet rationeel is . Daarom is zulk beleid ook lullig vind ik, want je wordt er toch onzeker van of je dat nou wilt of niet!

Es, klinkt heerlijk jouw vakantie. Merida is idd een prachtige stad vond ik, maar één van de mooiste steden in die hoek vond ik Campeche, ik ben er echt weg van! En jammer dat je San Cristobal hebt geditcht, ook heel mooi, maarja je kan natuurlijk niet alles doen in een paar weken, en dan is het denk ik idd leuker om wat langer op één plek te blijven. Het was toevallig in Mérida dat ik een bus Nederlanders tegenkwam die een rondreis aan het maken waren, en daar ´s avonds om zes uur aangekomen waren en de volgende ochtend om vijf uur weer weg moesten. Ze vroegen waar ik woonde in Guatemala en toen ik de stad noemde zeiden ze ´oh daar zijn wij ook geweest!´. ´Of toch niet....?!¨ eh..... Die moesten thuis de fotos nakijken om te zien wat ze eigenlijk gezien hadden. En ik denk ook een weekje uitrusten van de vakantie.

Mijn weekend was heel lekker, we zijn gisteren niet uitgeweest maar hebben met een ander stel afgesproken en dat was heel erg gezellig, heel leuke mensen met wie ik wel vaker wil afspreken!!! En ik krijg superleuk nieuws: een vriendin wil me op komen zoeken!!! Jeeeejjjj!!!!
Wat leuk marg dat een vriendin je komt opzoeken!! Dat mis ik wel hoor. In het begin is iedereen een keer geweest, maar vaker zal er niet inzitten. Wel jammer.

Jooles, heb even heel hard gelachen om de dansvloer onzeker maken, haha. Klinkt wel erg leuk al je uitjes.

Ine, hoe is het in Nederland?? Wel lekker dat je er zo even naar toe kunt gaan.

Hier rustig weekend. Vrijdag avond weer naar dansles. Zo trots op mezelf. Wel jammer dat vriendin die 2 keer mee was nu niet meer kan, die is weer aan het werk en dus op pad. Dat vind ik zo jammer, en gaat me steeds meer tegenstaan. Dat of iedereen hier voor een paar maanden is en terug gaan naar Europa, of gewoon naar geboorteplaats in Mexico. Of dat mensen hier altijd voor hun werk een weekje zijn en dan weg gaan. Vorige week was echt zo gezellig. Waren allemaal tourleaders hier in Playa. Iedereen had tegelijk een weekje vrij. Paar zijn echt hele goede vrienden. Maar ja, nu zijn ze allemaal weer weg :s Maar ja, zo ga ik zelf ook binnenkort leven. Tenminste is de bedoeling. Maar vandaag kreeg ik een aanbod voor een hele gave baan. Als het zeker is vertel ik er meer over, maar nu nog niet. Soort stom bijgeloof
Marg: wat leuk dat er een vriendin komt!!!! Tot nu toe zijn alleen mijn ouders hier nog maar geweest, maar vriendinnen zou ook wel eens leuk zijn (hebben er wel een paar toegezegd).

Rianne: wat goed zeg, alweer een aanbieding voor een baan. Ben benieuwd!

Es: klinkt (en ziet er ook zo uit) mooi allemaal zeg! Straks toch wel een paar foto's in de AK he?

Jooles: klinkt allemaal leuk zeg van je werk. Wat een verschil dan met je vorige werk he!

Spees: wanneer zie je J. nu weer?

Hier wel een rustig weekend. Gisteravond gezellig met een vriendin bijgekletst en daarna wilden vriend en ik (of eigenlijk ik meer) nog even uit, sinds tijden weer. Bleeeeh, was niks aan. Voorheen gingen we heel vaak naar een salsa-tentje hier. Een klein pijpelaatje, maar heel gezellig altijd. Nu is deze een tijdje terug al verhuisd en een stuk groter geworden en nu vinden we er niets meer aan. Voor mijn gevoel is de hele sfeer weg en het lijkt wel of er ook heel ander publiek komt (strak van de pillen enzo). Gisteravond nog maar eens naar binnen, maar na 1 drankje weer weg en maar naar huis (vriend was ook gewoon moe). Het uitgaansleven heb ik nu echt wel een beetje gezien hier. Is al een tijdje zo, maarja, je wilt er af en toe eens uit he.
Ach ja, onzeker, onveilig, same difference

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven