Hema bungalowweken
donderdag 14 april 2016 om 08:16
Via de hema kun je momenteel een voucher kopen om een weekend of midweek weg te gaan naar een landal park. Nou zijn wij van plan om naar rabbit hill te gaan. Er staat alleen bij dat je eventueel ook op een ander park terecht kan komen als het vol zit. Heeft iemand dit al meegemaakt? Hoe groot is de kans dat je niet op je park naar keuze komt? Want anders boek ik liever rechtstreeks maar het scheelt aanzienlijk in de prijs.
Iemand ervaring?
Iemand ervaring?
vrijdag 15 april 2016 om 14:41
dinsdag 19 april 2016 om 09:29
Ik heb ook deze actie geboekt en ik heb binnen een dag een bevestiging gehad dat ook bij mij de eerste keuze beschikbaar was. Denk dat ze dat ook altijd proberen, behalve als het echt niet kan en er gewoon te veel mensen tegelijkertijd boeken.
@boefje2012,
Super dat het het park is geworden wat je wilde!
@boefje2012,
Super dat het het park is geworden wat je wilde!
dinsdag 19 april 2016 om 15:30
Ik heb ook 2x geboekt met deze actie, 1x in mei en 1x in september. Beide keren krijgen we het park en de datum die we willen. En huisjes naast elkaar (gaan met meerdere gezinnen). Alleen had ik om een huisje met 3 slaapkamers gevraagd maar dat doen ze niet voor 4 personen, werd me door de helpdesk verteld. Ach ja, niks aan te doen.