Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een regen Ben blij dat ik al een stukkie met de hond heb gelopen.
ik zat er dus middenin in die regen. denk ik ook eens een keer de hond uit te laten
Ha ha, ja, ga jij ook eens een keer Arme Bandy meteen in shock
Hai,

Hier ook regen maar net begonnen.

Heeft iemand nog een rol behang? Ik wilde eigenlijk Lianne erachter plakken, sjonge, wat is die dwars en opstandig vandaag.

Het is een fase, het is een fase, het gaat over, het gaat over, het gaat over. Genoeg gezeurd, ik ben niet de enige die een puberpeuter heeft. Punt.

Ris, het is ook een schatje, Anne. Bij ons thuis lachte ze ook zo lief . Wat lekker dat Mark het zo naar zijn zin heeft op de psz, niet altijd leuk dat ze niet meer naar je om kijken maar wel een goed teken.

En weer aan het werk, wat gaat dat toch snel. Sterkte met je eerste werkdag.

Amaal, lekker nachtje heb je achter de rug.
Voor Bandy en alle honden die hier in passen

Heb je die niet voor katten Kokos? Mijn kat komt nu steeds zeiknat weer binnen

Bedankt voor je kaartje Rissie!

Bam, Bandy moet toch morgen geopereerd worden? lekker extra verwennen vandaag zeker.
Stressed is just desserts spelled backwards
http://www.mijnalbum.nl/Album=A774PY34

Nieuwe foto's van Tim en kraamvisite Bam en co. en Ris en Anne.

Wij gaan eten! Ciao.
Hé Mal, Eh... ik denk dat Sita het niet waardeert als ik haar een regenjasje aantrek . Drie keer raden waar ze haar nagels dan voor gebruikt. Mij niet gezien.

Kat zonder regenjas:

anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 10-11-2008 13:09
Reden: plaatje plakken nu wel gelukt...
% gewijzigd
Tijd voor een boterham. Doei!
Leuke foto's Kokos!

Star, voor Starman. Komt het door de begrafenis laatst dat hij nu moeilijkheden met zijn moeder heeft?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank je! (Nee, ben nog niet aan het eten).

Uitspraak van Lianne: lamparentaal. Drie keer raden wat ze bedoelt....

We gaan nu echt wat eten, lichtelijk een aardbeving in mijn buik.

Star, knuffel voor jullie!
Wat zijn jullie toch een stelletje mafketels zeg.

Er komt een meneer aan de deur met een megabos bloemen.

Ik kijk hem aan en vraag of hij wel goed zit, haha hij heel droog: wijst naar het bordje, nou de naam klopt.

Wat ontzettend lief van jullie en wat een prachtige bos bloemen, dat had ik dus echt niet verwacht. Het had ook niet gehoeven, want wat ik doe doe ik graag. Maar ik ben er wel onwijs blij mee en ook een beetje stil van.

Dank jullie wel lieve meiden!

een viritueel bosje bloemen voor jullie
Owwwwwwwwww, nou heb ik WEER de eerste januaribaby'sverjaardag gemist! Shoot me!

Nog van harte gefeliciteerd, Max! Drie jaar alweer, wauw!

Wat gaat dat toch snel! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad met veel taart en cadeautjes!

Mal, tip voor als je een werkbank koopt: Pak de hamer af.

Gijsje had binnen 2 seconden een aantal ENORME kraters in mijn salontafel gemaakt met een (wat leek) simpele plastic hamer. Oeps! :-)

voor zieke Mr. J!

Jinny, hoe gaat het nu met de kereltjes? Opgeknapt?

Bridges, ongelooflijk, hoe het leven zo snel al afgelopen kan zijn na een slechte diagnose. Vreselijk!

Leuk Kokos, nieuwe kleren kopen na een bevalling! Lekker van genieten! En ik zag het al helemaal voor me, hoe je Lianne achter het behang ging plakken. Ik heb het Paul de Leeuw eens zien doen met een zingend jochie en dat was heel grappig.

Gefeliciteerd Suze, met je 1000e bericht.

Wauw Ris, moet je alweer werken? Wat gaat dat snel! En Anne ook alweer zo groot! Je vindt het werken vast snel weer leuk! (toch? :-) )

Zozo, spraakzame Star hier!

Ik heb ook zin in Sinterklaas, nouja, in ieder geval de tijd ervoor! Gijs snapt het allemaal al heel goed. Mede ook dankzij z'n grote zus die met dit soort dingen ineens wel het geduld heeft om het steeeeeeeeeeds maar weer uit te leggen.

Dus dat schoenzetten wordt leuk!

Voor 5-12 doen we niet te gek want dat doet m'n moeder al wel. Die had in ieder geval letterlijk GROTE plannen.

Sam krijgt van ons een roze radio met cdspeler (zou ik daar spijt van krijgen? ) , Cas een soort knikkerbaan met autootjes en Gijs weten we nog niet precies maar ik denk de vuilniswagen van Playmobil. Hij speelt de laatste tijd echt veel met playmobil dus dan is dat wel leuk. En verder nog wat knutseldingen en een boek voor ieder.

Wat krijgt jullie kroost?

Ze zijn trouwens logeren want in Belgie zijn er 2 vrije dagen (11 november is een nationale vrije dag). Cas is ook 3 nachtjes mee, pffff, zal blij zijn als ie terug is. De rest ook wel maar m'n Benjamin is nog nooit zo lang weggeweest!

Ok, ik post even want anders is het zometeen weer weg.

Hallo!

Ik voel me gewoon vreemd hier... schaam schaam.

Ik kom gewoon handen en voeten en tijd tekort om aan alles en iedereen te denken....

Heb morgenmiddag een gesprek met de wijkverpleegkundige van het cb hier over Kevin.

Weet gewoon niet meer hoe ik met hem om moet gaan, ben ten einde raad en kan wel janken, vooral omdat ik eraan denk om weer te gaan werken omdat ik hem zoooooo zat ben! En dat wil ik eigenlijk niet, omdat het me thuis prima bevalt.

Maar ik kan gewoon niets doen, Kevin is zooooo druk en zo dwars en luistert gewoon absoluut niet naar mij!

Nu zal hij wel niet de enige zijn, maar voor mij is het einde een beetje zoek nu. Vooral ook omdat hij nu al ruim 2 weken standaard in ons bed slaapt en we hem met geen mogelijkheid in zijn eigen bed krijgen...

Dus hopelijk kan de wvpk mij helpen of tips geven of wat.

Nou ja, weer ego van mijn kant... heb niet bijgelezen, sorry.

Misschien kan ik mij maar beter afmelden...
voor CD

Niet weggaan hoor, hier mag je lekker klagen

Cin, Sint heeft voor mijn kinderen een boekje met hun eigen namen in het verhaal verwerkt (in de schoen) en voor Berend een geweldige ladderwagen (met dank aan Kadoshop de Giraf ) en voor Laurens vulling voor het poppenhuis.

Van mijn zus weet ik nog niet wat ze krijgen. Heeeel leuk maar ze doet heeeel geheimzinnig. En van mijn ouders krijgt Laurens een puzzel met maar liefst 48 stukjes en wat Berend krijgt weet ik even niet meer.... Ook iets van hout. Vast heel leuk. We deden per koppel 1 kado voor de kinderen

Kokos, lekker gegeten ondertussen?
Goedemiddag,

CD . Wat vervelend dat Kevin zo dwars is. Ik hoop voor je dat de wvk goede tips voor je heeft.

Enne niet afmelden hoor,is niet nodig. ( vind ik) Gewoon lekker je verhaal hier komen doen.

Mal voor je kleine man. Balen dat hij weer ziek is!

Suze gefeliciteerd met je 1000ste bericht. Hoe bevalt het nieuwe huis?

Cin hoe is het? Gaat het nog een beetje. Oeii 3 nachten is ook wel erg veel, vooral voor de kleine Cas om hem te missen.

Ik heb voor Tobias voor de sint een houten treinbaan gekocht en een muziekpakket met een trommel, 2 sambaballen, tamboerijn en een fluit. Dat zal een lekkere herrie worden

Voor Robin weet ik het nog niet.

Bam, graag gedaan, je hebt het verdient!

Kokos, leuke foto's! Lamparentaal..hihi.. grappig
Hé Amalia, hoe is het? Nog een beetje wakker?
Hier gaat het wel weer. We zijn de eerste schok te boven, van het ontslag. Hij krijgt als het goed is deze week een gesprek hoe en wat. Dus ik ben benieuwd. En ondertussen naar een nieuwe baan zoeken. ( waar hij helemaal geen zin in heeft, want hij wil helemaal niet weg en hij heeft zulke leuke collega's... pff.. het wordt er niet makkelijker op)

Zaterdag werd hij ook 30, maar het feestje was ook niet echt gezellig. Z'n moeder vond dat hij er te weinig aan deed, om een andere baan oid te krijgen en zat een beetje af te geven op hem. Beetje jammer, want hij heeft er ook niet om gevraagd.

Verder doet Robin het erg goed. Hij groeit heel hard. Is ook erg lang en zwaar voor zn leeftijd ( 6240 gr en 62.5 cm ) en dat met 2 maanden !
Ris, wat een lief kaartje!!! Thanx, ben er helemaal verrast en verlegen van...
Even gauw, moet Sam zo uit bed plukken om Max door de regen op te halen. Bah!

Max heeft een geweldige dag gehad! 's Ochtends waren m'n ouders (jaja, ook oma Clio!), man z'n ouders (alle 4), m'n zusje, m'n oma en m'n tante er. Allemaal grotere kado's gekregen waar hij erg blij mee was. 's Middags een berg vriendjes, een vriendinnetje en nog meer kado's. Hij was bekaf en om 1 uur even helemaal van slag wakker, maar hij heeft het ontzettend leuk gehad.
Wat fijn Mamax, dat oma Clio er was! Super. En het klinkt als een heerlijke dag en hij is lekker verwend :-) Goedzo!
Een kaartje van Rissie vond ik net op de mat bij thuiskomst.

Dankjewel, heel lief!!
Precies een uur later, erwtensoep naar binnen gewerkt.

Even kort voor Bridges: heb met familie over de Freinet gehad.

Zoals je wel weet, is jouw school een groot verschil daarmee qua strengheid. Er is veel eigen inbreng, initiatief van de ll en er wordt veel gepraat in de klas. In de laatste klassen mag je elke week een eigen studie uitkiezen en zelf dingen onderzoeken. Ze vonden ook dat ze goed omgaan met pesten, dat wordt dan klassikaal aangepakt. Niet streng, maar meer een beetje soft, dus praten praten praten.

Het neigt een beetje naar vrije school, vind je niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven