Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:draculala schreef op 22 april 2016 @ 20:26:

Die ban van Willem is idd raar. Er zijn alleen al de afgelopen week meerdere topics verwijderd ivm onderzoekje en volgens mij heb ik daarvoor geen bannen voorbij zien komen in het ban topic. Vreemd dat er nu wel een ban wordt uitgedeeld.

Aan de andere kant is het geen perma, maar slechts 24 uur.

Dat waren vast nieuwe mensen, die komen eraf met een waarschuwing. Als Willem al eens een waarschuwing heeft gekregen is deze ban de volgende stap.

Kun je als je een ban hebt mailen met de mods?
quote:Marana_ schreef op 22 april 2016 @ 20:28:

[...]

Dat waren vast nieuwe mensen, die komen eraf met een waarschuwing. Als Willem al eens een waarschuwing heeft gekregen is deze ban de volgende stap.

Kun je als je een ban hebt mailen met de mods?Ja dat kan als je het ergens niet mee eens bent. Daar bereik je ook het meest mee want de mods hebben vaak geen zin om op het forum de discussie aan te gaan

[...]

Kun je als je een ban hebt mailen met de mods?Je mailadres is niet geblocked hoor, dat zal wat zjjn zeg
Je bent zelf een theepot
quote:Vivaneesje schreef op 22 april 2016 @ 20:38:

[...]

Ja dat kan als je het ergens niet mee eens bent. Daar bereik je ook het meest mee want de mods hebben vaak geen zin om op het forum de discussie aan te gaanDoordat een aantal mensen het op het modtopic voor mij opnamen is er een 24 uurs van van mij ongedaan gemaakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 april 2016 @ 20:43:

[...]

Doordat een aantal mensen het op het modtopic voor mij opkwamen is er een 24 uurs van van mij ongedaan gemaakt.

Ah oke dat geeft hoop

Bij deze mod is wel een andere aanpak vereist vrees ik,succes als je gaat mailen. We merken het wel of het iets heeft uitgehaald
quote:SuzanneSuus schreef op 22 april 2016 @ 20:43:

[...]

Je mailadres is niet geblocked hoor, dat zal wat zjjn zeg

Dat verwachtte ik ook niet, maar je weet maar nooit, misschien gooien ze dat zo weg of zo. Lijkt me dat hij zijn openingspost nog maar eens moet mailen dan of zo

Ik zie overigens in Google als ik zoek op de topictitel nog wel de eerste regel van de openingspost, kan iemand het uit de cache vissen? Dat lukt mij op de iPad niet.
quote:Vivaneesje schreef op 22 april 2016 @ 20:46:

[...]

Ah oke dat geeft hoop

Bij deze mod is wel een andere aanpak vereist vrees ik,succes als je gaat mailen. We merken het wel of het iets heeft uitgehaald

Ik ga niet mailen; ik kan geen voorbeelden geven waaruit overduidelijk zou moeten blijken dat het een grap / Willems humor was.

Maar voor wie wel wil; als je nu mailt, leest deze mod van dienst je mail.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 19:43:

[...]

Of er een markt is voor deo met een sekslucht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En het verhaal erbij was dat als er eenmaal kinderen zijn er nauwelijks nog seks is. Dan spray je dat luchtje op en steek je iedereen de ogen uit op het schoolplein, omdat zij ruiken dat jij net fantastische seks hebt gehad
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 21:52:

En het verhaal erbij was dat als er eenmaal kinderen zijn er nauwelijks nog seks is. Dan spray je dat luchtje op en steek je iedereen de ogen uit op het schoolplein, omdat zij ruiken dat jij net fantastische seks hebt gehad Shit dat ik dat nou gemist heb!
De lange tenen van kim jong erdogan reiken vandaag ver vanuit Minsk als je de deo met sexlucht serieus neemt. Nu moeten we het 24 uur zonder de gekke OP's van ome Willem doen
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

[...]

Of er een markt is voor deo met een sekslucht.
Willem komt langs als ie zin heeft de "viva-vrouwtjes" te jennen. En daarna zie je hem soms een jaar lang niet. Willem is van de "oude garde" begrijp ik? Dat Willem in bijna alle gevallen zo sarcastisch is als het maar kan staat buiten kijf, dat ziet een blinde zonder stok nog. Maar niet iedereen hoeft zijn humor te waarderen/begrijpen. Dat hij nu een ban heeft voor zijn "onderzoekstopic" is belachelijk, het modteam heeft ergens het humor-gen verloren, heel erg jammer.

Oh, ik zag dat het zeilmeisje, Laura heet ze geloof ik, haar boot te koop heeft staan. Willem.....wat voor jou?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

[...]

Of er een markt is voor deo met een sekslucht.Valt me nog mee. Had ook seks met deolucht kunnen zijn.....
Oh dear, how sad, never mind.
Zoveelste moslimbash topic op actueel
Ach mienietjefietje, laat gaan Tass.
En schreeuwlelijk Ebru. Echt Tass, ga iets leuks doen
quote:Ttass28 schreef op 23 april 2016 @ 09:49:

Zoveelste moslimbash topic op actueel Opkomen voor rechten van moslimvrouwen in Nederland. Die ze nu nauwelijks hebben.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg altijd bultjes van "trotse moeders". Alsof het feit dat je moeder bent een prestatie is......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 11:07:

Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg altijd bultjes van "trotse moeders". Alsof het feit dat je moeder bent een prestatie is......Daar krijg ik ook kriebels van Brr
Tas, hoe is het met je ' niet kunnen slapen' topic?
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2016 @ 20:15:

[...]

Mekker niet zo. Ik ken Willem toch. En Moi heeft hier gepost waar dat hele 'onderzoek' over ging. En het is wel duidelijk dat we hier weer te maken hebben met de Pavlov mod he. Die bant gewoon meteen, op basis van een stafje. Vervolgens haalt hij/zij alles ongelezen weg uit het modtopic, en dan zit de werkdag er weer op. Ik ben d'r klaar mee, met zulke mods.Heb effe op moeten zoeken wat dat was.

Pavlov-effect

Genoemd naar de Russische geleerde Ivan Pavlov die voor het eerst bij honden de werking van conditionering aantoonde. Nadat telkens als de dieren voedsel kregen een bel werd geluid, werden in het hondengeheugen bel en voedsel zodanig met elkaar verbonden dat tenslotte bij het alleen luiden van de bel, dus zonder dat er iets te eten kwam, het speeksel bij de honden al uit de mond liep.

Ook mensen kunnen geleerd hebben twee zaken of gebeurtenissen altijd met elkaar te verbinden. Of te verwachten dat het optreden van de ene zaak automatisch zal leiden tot het volgen van een bepaalde andere zaak of gebeurtenis. Bij wie zo stereotiep reageert, kan men dan spreken van een Pavlov-effect.

Maar zo werkt het hier volgens mij niet. Ik heb wel eens een scheldpartij of valse beschuldiging gestaft en er gebeurde niets.
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Kun je als je een ban hebt mailen met de mods?Via je eigen mailbox wel, dus niet via je pb op dit forum.

Betekend niet dat je dan altijd antwoord krijgt.
LOEP ME MAAR aub.
quote: SuzanneSuus schreef op 23 april 2016 @ 11:31:

Tas, hoe is het met je ' niet kunnen slapen' topic?Sorry was even boodschappen aan het doen. Ik lees nu een boek althans dat probeer ik.
quote:Ttass28 schreef op 23 april 2016 @ 13:48:

[...]

Sorry was even boodschappen aan het doen. Ik lees nu een boek althans dat probeer ik.Reageer dan nog ff in je eigen topic, dat vind ik altijd wel zo aardig
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven