Minnaar, deel 32.
woensdag 30 maart 2016 om 11:23
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
.
zaterdag 23 april 2016 om 20:23
Precies wat Phoebal zegt. En dan zou het me niet alleen om het contactje na de date gaan. Mocht ik ooit nog eens gaan dee-essen dan zou ik niet voor een gebonden D gaan. Ik wil m kunnen bellen, spreken als dat nodig is. Bdsm gaat toch wel echt veel dieper dan gewoon minnaren.
Phoeb, Ed heeft ook een echt fijn baardje. En jaaaa daar blijft van alles in hangen maar dat vinden we juist wel meerwaarde geven. Wie wat bewaard heeft wat!
Phoeb, Ed heeft ook een echt fijn baardje. En jaaaa daar blijft van alles in hangen maar dat vinden we juist wel meerwaarde geven. Wie wat bewaard heeft wat!
.
zaterdag 23 april 2016 om 20:35
Ieuw Rooss, wat zeg je nu?! Was ik eindelijk dat beeld van zo'n druipbaard kwijt..
Ik ben natuurlijk geen echte dee-essert, maar ik heb wel kinky lovers gehad. Ik vond het dan ook erg fijn dat we beiden altijd de mogelijkheid hadden om even te contacten en te polsen. Wil ook prima met vreemdgangers trouwens, althans met deze dan.
Ik ben natuurlijk geen echte dee-essert, maar ik heb wel kinky lovers gehad. Ik vond het dan ook erg fijn dat we beiden altijd de mogelijkheid hadden om even te contacten en te polsen. Wil ook prima met vreemdgangers trouwens, althans met deze dan.
zaterdag 23 april 2016 om 23:17
zaterdag 23 april 2016 om 23:38
Hier gebeurt het contact, behalve bellen, ook gewoon de hele week Hoesje, appen, mailen, chatten, voicemessages. Bellen zsm als aangegeven dat het nodig is. Voel me zelf niet zo geroepen dat ook perse in het weekend te doen. Misschien dat het me daarom niet uitmaakt dat het vreemdgangers zijn.
Moet wel zeggen dat het bij D makkelijker voelt dan bij M. Toch duidelijk andere verhoudingen.
Baardjes hoeven van mij niet zo. Maar ach, dat is alles wat ik wil veranderen dus ik mag niet klagen.
Moet wel zeggen dat het bij D makkelijker voelt dan bij M. Toch duidelijk andere verhoudingen.
Baardjes hoeven van mij niet zo. Maar ach, dat is alles wat ik wil veranderen dus ik mag niet klagen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
zaterdag 23 april 2016 om 23:53
Bij de paar vreemdgangers die ik als minnaar heb gehad was ik me daar constant zeer bewust van. Het voelde alsof ik ze stoorde.
Een keer heb ik een minnaar gebeld die op dat moment naast zijn vriendin zat. Stom van hem, hij vond dat ik hem altijd mocht bellen.
Toen was ik wel genezen eigenlijk.
Ik vraag me af hoe die mannen dat doen, steeds beschikbaar zijn als niemand ervan mag weten.
Een keer heb ik een minnaar gebeld die op dat moment naast zijn vriendin zat. Stom van hem, hij vond dat ik hem altijd mocht bellen.
Toen was ik wel genezen eigenlijk.
Ik vraag me af hoe die mannen dat doen, steeds beschikbaar zijn als niemand ervan mag weten.
.
zondag 24 april 2016 om 07:18
Een man met een drukke baan uitzoeken. Dan valt dat extra belletje, appje of mailtje niet op.
Nu heb ik ook een gezinsleven en heb ik ook geen behoefte aan contact in het weekend, dat scheelt. En ik date heel bewust nooit op vrijdag, zodat we wel nog even kunnen nasudderen voordat het weekend is.
Oh my Rooss, en hij nam toen ook op?? Dat lijkt me erg.... ingewikkeld..
Nu heb ik ook een gezinsleven en heb ik ook geen behoefte aan contact in het weekend, dat scheelt. En ik date heel bewust nooit op vrijdag, zodat we wel nog even kunnen nasudderen voordat het weekend is.
Oh my Rooss, en hij nam toen ook op?? Dat lijkt me erg.... ingewikkeld..
zondag 24 april 2016 om 07:55
Dat lijkt me echt een rare gewaarwording Rooss. Maar inderdaad stom van zijn kant.
Heb met de een afspraken over contact. Kunnen we allebei prima mee leven. De ander zoekt zelf zoveel contact dat ik me geen zorgen maak over storen oid.
Heb met de een afspraken over contact. Kunnen we allebei prima mee leven. De ander zoekt zelf zoveel contact dat ik me geen zorgen maak over storen oid.
zondag 24 april 2016 om 09:37
Wij appen en chatten ook de hele week door. Ook meteen na een date weer. Op op de terug weg naar huis. 5 min na afscheid is het eerste bericht er alweer
Wij appen via KIK. Nr 2 zet thuis KIK uit en checkt als het " veilig" is.
Onder tussen klets ik daar gewoon tegen hem aan. Met de zekerheid dat op een moment het antwoord wel komt
Bellen dat checken we van te voren of het kan. Komt met werk ook niet altijd uit
Wij appen via KIK. Nr 2 zet thuis KIK uit en checkt als het " veilig" is.
Onder tussen klets ik daar gewoon tegen hem aan. Met de zekerheid dat op een moment het antwoord wel komt
Bellen dat checken we van te voren of het kan. Komt met werk ook niet altijd uit
zondag 24 april 2016 om 10:24
Ja hij nam op. Ik dacht dat hij op zijn werk was maar hij was thuis. Had een crematie.....
Ik vond vreemde sokken naast mijn bed gisteravond. Hele kekke, ik denk dat ik ze hou.
Hoewel...Ed heeft wel een maatje of 3-4 grotere voeten vrees ik.
Jullie wel eens een verloren kind gevonden? Of zelf iets laten liggen?
Ik vond vreemde sokken naast mijn bed gisteravond. Hele kekke, ik denk dat ik ze hou.
Hoewel...Ed heeft wel een maatje of 3-4 grotere voeten vrees ik.
Jullie wel eens een verloren kind gevonden? Of zelf iets laten liggen?
.
zondag 24 april 2016 om 11:14
Het verschil tussen contact doordeweeks en in het weekend komt hier vooral omdat er doordeweeks meer regelmaat in het gezinsleven zit. Vastere tijden dat mensen wel of niet thuis zijn of aan het werk en dat soort dingen. In het weekend is dat allemaal wat rommeliger en werkt het daardoor onhandiger.
zondag 24 april 2016 om 11:15
Secr, als ik op mijn werk zit en mijn kids op school en man ook aan het werk, heb ik veel meer tijd dan wanneer ik met het hele gezin op de bank zit. In dat cirkeltje wil ik mijn minnaar niet, dan is het ik-en-mijn-gezin. Gelukkig heeft minnaar dat precies hetzelfde. Tuurlijk wordt er heus wel eens gemaild of geappt. Maar dan ga ik niet die date nog even samen na zitten genieten. Ik houd dat toch graag een beetje gescheiden. Ik wil ook niet die moeder zijn die continu met haar telefoon in haar handen zit.
zondag 24 april 2016 om 11:23
Oh, dat snap ik ook wel weer (ik ben home alone, merk je het? ). Maar dan moet je lover nou net op dat moment ook tijd hebben. En dat is vaak niet zo. Dus vandaar dat wij de weekenden elkaar met rust laten en slechts bij uitzondering iets sturen. We hebben eigenlijk alleen tijdens werktijden contact (lang leve de parttime baan/eigen baas!) en dat is ook heerlijk rustig/overzichtelijk.
zondag 24 april 2016 om 11:24