Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zondag 24 april 2016 om 00:26
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 april 2016 @ 00:22:
[...]
Er was een oude bekende in een nieuwe jas die niet kan spellen maar wel sneren en Monique van de Ven heeft een blinde plastisch chirurg.
Ah. Twee mislukte gedaanteveranderingen dus. Triest.
Niet dat ik er wakker van lig. Mijn codeïne begint alweer te werken. Kutspul, maar ik heb gisteren na 2 weken nachtbraken, wel 5 uur geslapen!
[...]
Er was een oude bekende in een nieuwe jas die niet kan spellen maar wel sneren en Monique van de Ven heeft een blinde plastisch chirurg.
Niet dat ik er wakker van lig. Mijn codeïne begint alweer te werken. Kutspul, maar ik heb gisteren na 2 weken nachtbraken, wel 5 uur geslapen!
zondag 24 april 2016 om 00:26
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 april 2016 @ 00:22:
[...]
Ooooooo was het een oude bekende!?
Ik begreep het hele verhaal al niet.
Maar misschien moet de OP aangepast worden.
Komt men hier alleen maar even zeiken, zieken, zuigen of schoppen dan moet de 'iedereen is welkom' mat maar vervangen worden door 'welkom onder voorbehoud'.
[...]
Ooooooo was het een oude bekende!?
Ik begreep het hele verhaal al niet.
Maar misschien moet de OP aangepast worden.
Komt men hier alleen maar even zeiken, zieken, zuigen of schoppen dan moet de 'iedereen is welkom' mat maar vervangen worden door 'welkom onder voorbehoud'.
zondag 24 april 2016 om 00:28
quote:yette schreef op 24 april 2016 @ 00:26:
[...]
Oew ja, lekker is dat.
Ik moest het een poosje achter elkaar gebruiken en dan verdwijnt dat effect helaas.
Maar in het begin slaap je als een roos.
Welterusten alvast....
[...]
Oew ja, lekker is dat.
Ik moest het een poosje achter elkaar gebruiken en dan verdwijnt dat effect helaas.
Maar in het begin slaap je als een roos.
Welterusten alvast....
zondag 24 april 2016 om 00:50
quote:yette schreef op 24 april 2016 @ 00:31:
Ik vind de OP prima zo, Leo. De meesten hebben die ietwar belerende passage ook helemaal niet nodig. Dat zou ik voor die enkele zeikerd echt niet aan gaan passen.
Hahahaha!
Ja, het is wel wat belerend maar stamt dan ook uit de tijd dat het kletstopic waar we toen zaten zo ongeveer iedere dag kapotgenilfixt werd.
Ik vind de OP prima zo, Leo. De meesten hebben die ietwar belerende passage ook helemaal niet nodig. Dat zou ik voor die enkele zeikerd echt niet aan gaan passen.
Hahahaha!
Ja, het is wel wat belerend maar stamt dan ook uit de tijd dat het kletstopic waar we toen zaten zo ongeveer iedere dag kapotgenilfixt werd.