***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Drop, leuk een 20-weken echo. Ik zet trouwens in op een meisje (behalve als Icke een jongen zegt )

Muis, je gaat natuurlijk gewoon bevallen als A. thuis is, maar hebben jullie een plan voor als het toch anders loopt? Haalt iemand (wie?) dan de jongens op?
Ik denk dat we weer een meid krijgen (maar vorige keer was ik overtuigd van een jongen voor de echo, dus het zegt niks) I wil stiekum ook graag nog een meisje.... Maar man denkt dus hetzelfde.

Nog steeds geen garagemannen
Heb weer leuke foto's op hyves gezet. Xander en zijn vriendinnetje in een innige omhelzing
Beterschap Muis! Echt beroerd om je zo te voelen. Beschuit met kaneel en suiker en bananen eten.... Maar ehm...Ernie moet toch sowieso tm woensdag blijven zitten ivm 37-weken-termijn?
Maakt voor Muis niet uit, want die moet sowieso in het zh bevallen toch? 37 weken geldt toch alleen voor thuisbevalling?

Maarre Muis, ik wil je geen hoop geven, maar het zou best zo kunnen zijn dat je bevalling niet lang op zich laat wachten. Dan hoor je wel vaker dat de inhoud van maag & darmen zich legen om ruimte te maken voor de baby.
Och ja, dat is natuurlijk zo. Ik heb zo in mijn hoofd zitten "vanaf 37 weken is goed".

Vriendinnetje dat met 34 weken weeen kreeg is weer thuis. Gelukkig maar. Ze mag nu bijna niks, in de hoop dat de baby blijft zitten. Hopelijk gaat het nog een tijdje goed, maar als ze nu wordt geboren dan is het geen heel groot drama (wel couveuse).
Is je vriendin lang in het zoekenhuis geweest Lara? Of viel het wel mee?

De garagedeur zit erin, nu alleen de motor nog.... Ziet er wel stukken beter uit en wij zijn als het goed is van ons grote tochtgat af en hoeven weer wat minder te stoken. Ben benieuwd...

Fleur was om 7 uur helemaal bekaf van al het lopen van vandaag (ik ook van haar geren) dus ben blij dat ze lekker in bed ligt nu. Ga nog even wat rondneuzen op marktplaats zo. (verslaving verslaving... ben alvast op zoek naar een leuk peuterbedje)
ff tussendoor,

muisje, denk je niet dat je ff een vleugje hebt meegekregen van de jongens? Die waren vorige week toch ook ziek? En jij hebt als zwangere niet echt een geweldige weerstand....

Hoop dat het niet doorzet!! Ik had trouwens een week voor de bevalling ook buikloop...Dit was nadat manlief buikgriep had gehad. De dag dat ik weer helemaal beter was, ben ik meteen bevalen..dus wie weet.....Beterschap!!
Prachtig bevallingsverhaal BM! En wat een schatje op de foto! Wat een donkere haartjes ook! Had Koen dat ook bij de geboorte?
Mijn weerstand is juist stukken beter als ik zwanger ben, ik moet het afkloppen, maar ik ben tijdens de vorige en deze zwangerschap nog niet noemenswaardig ziek geweest.

Fijn dat de garagedeur erin zit Dropneus, grappig dat Fleur nu het hele huis doorloopt, ze zal wel lekker slapen vannacht.

Zahra was ook moe van het kdv vandaag, ze heeft maar 1 x geslapen vandaag (was vergeten te zeggen dat ze misschien wel 2 x wilde slapen) en vanavond was ze eigenlijk te moe om te eten dus ze lag om kwart voor 7 in bed en is als een blok in slaap gevallen.
BM, wat een mooi verhaal. Fijn dat je er zo goed vanaf gekomen bent zeg, Gijs is best een flinkerd, net als Meisje.

Meise is vandaag opnomen in het ziekenhuis met het RSvirus (dank, Muis!). Ze ligt alleen in een kamertje in een soort van quarantaine ivm besmettingsgevaar voor de andere kinderen op de afdeling.

Ze hebben vanmiddag met een slang geprobeerd het slijm uit haar longen te halen, maar het was te dik dus ze krijgt nu medicijnen om het slijm wat te verdunnen, ze ligt aan een monitor en ze heeft zo'n vernevelding om haar hoofdje.

Ze lijkt ineens zo klein tussen al die apparaten en ik wil haar zo graag helpen maar ik kan niks doen.

Erg frustrerend!

Ze moet 1 a 2 dagen blijven waarschijnlijk, tot ze weer wat meer lucht krijgt en niet meer van die verstikkende hoestbuien heeft.
Och LL wat vreselijk zielig! Heel veel sterkte voor jou en Meisje natuurlijk. Wel fijn dat ze nu iig in het ziekenhuis ligt en dat ze alles voor haar doen.
Oh Lievelust, wat akelig voor jullie! hele dikke knuffel! Wel fijn dat ze nu geholpen wordt om dat nare slijm uit haar longen te halen. (wat goed van Muis dat ze aan het RS virus dacht!)Heel veel sterkte!
ow LL wat vreselijk naar!!! wel een troost dat ze zich nu wel een stuk beter gaat voelen met meer lucht. Kan je bij haar blijven?

Sterkte! Er is niets ergers dan je kind in het ziekenhuis hebben liggen!
Oh Lievelust! Wat erg voor Meisje. Arm klein meisje!

Wel fijn idd dat het nu ontdekt is en ze het in het zh kunnen behandelen! Weet eigenlijk niet zoveel van het RS-virus. Wat ge beurt er na die 2 dagen als ze naar huis mag? Krijgt ze dan medicijnen en is het daarna over? Of zal ze langer moeten herstellen?

In ieder geval een dikke knuffel en heel veel sterkte voor jullie!
Och, arm Meisje! Sterkte LL! Mag je bij haar blijven?
Ooh arm klein meisje! Veel sterkte lievelust, lijkt me verschrikkelijk om je kindje in het ziekenhuis te hebben liggen!
goedenmorgen, hoe gaat het nu met meisje LL? Mag je trouwens de hele dag bij haar zijn?
Jeetje Lievelust wat een schrik zeg en nu je kleine meisje in het ziekenhuis. Hoop dat ze snel weer helemaal opknapt en met jullie naar huis mag!
Arm Meisje! Hoe is het nu met haar LL?
LL krijg je het een beetje voor elkaar, de combinatie ziekenhuis en Daan? Kan je vriend wat vrij nemen? Ik bedacht me dat je daar trouwens speciaal soort verlof voor hebt: calamiteitenverlof.

Pfoe, ik heb twee mannen met een ochtendhumeur in huis. De ene gaat zo naar kantoor en de ander moet ik maar even mee naar buiten slepen als het droog is...
Muis, hoe is het nu met jou?
Lekker Lara, 2 mannen met een ochtendhumeur. Hebben ze dat altijd? Haha, fijn dat je om 8 uur 's morgens al buiten mag spelen! Dat wordt een lange dag!

Ja Muis, hoe is het met je darmen? Zijn die al leeg een klaar voor de komst van Ernie?

Finn is vandaag voor het eerst sinds maanden zonder zijn beer naar de creche gegaan. Hij heeft altijd een favoriete beer, die hem troost als iets tegenzit. Nu had manlief die gisterenavond in de was gedaan (Finn had een broertje van beer), wat zo half goed ging. Finn werd een aantal keren wakker, maar hij huilde niet echt lang om zijn beer. Nu wou ik hem net broertje beer meegeven, maar hij wou niet. Zou hij van beer verlost zijn?

Ik ga nog even een kopje koffie drinken en dan zo naar kantoor. Ik hoop dat ik geen file heb, want dan kan autorijden wel eens pijnlijk worden.
Xaloy, hoe ging je gesprek gisteren?

Esan, hoe was jullie nacht?
Arme meisje. Gaat het al wat beter Lievelust?

En muisje. Gaat het met jou alweer wat beter. Ben je vandaag alleen met de jongens? En nu moet je ook nog een tentamen maken?

Hier alles ok. Gijs ligt heerlijk geel te zijn in het zonnetje. Ziet er wel mooi uit, maar is niet helemaal zoals het hoort. Niet te erg hoor. Verder drinkt en slaapt hij prima. Koen vermaakt zich prima en het gaat tot nu toe eigenlijk heel goed. Ik ben dus blij.

En over die bos haar. Koen had veel haar, maar dit zijn er nog weer veel meer. Echt mooi en heerlijk zacht. Ik zal straks eens kijken voor een mooie zonnige foto. Dat is echt jammer in dit seizoen en met het takkenweer van de afgelopen dagen. Het is veel moeilijker om mooie foto's te maken. Maar nu is het mooi zonnig....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven