Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 27 april 2016 om 00:46
quote:SuzanneSuus schreef op 26 april 2016 @ 23:47:
Gatver, Dp loopt te zeiken op dat topic. What's wrong with her, om maar in de Engelse sfeer te blijvenIk zou niet weten wat er aan de hand is, maar DP heeft toch wel langer issues? Ik bedoel, je weet toch dat ze af en toe uit de bocht vliegt?
Gatver, Dp loopt te zeiken op dat topic. What's wrong with her, om maar in de Engelse sfeer te blijvenIk zou niet weten wat er aan de hand is, maar DP heeft toch wel langer issues? Ik bedoel, je weet toch dat ze af en toe uit de bocht vliegt?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
woensdag 27 april 2016 om 00:52
woensdag 27 april 2016 om 11:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 april 2016 @ 18:32:
[...]
[img]http://www.greenjump.nl/Foto/1151/441/O ... dental.jpg[/img]Soheeeeyyyy wat een grote rubberen speen. Waar heb je die vandaan gehaald? BlijfgewoonBianca, Je bent vast een super-mama.
[...]
[img]http://www.greenjump.nl/Foto/1151/441/O ... dental.jpg[/img]Soheeeeyyyy wat een grote rubberen speen. Waar heb je die vandaan gehaald? BlijfgewoonBianca, Je bent vast een super-mama.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 april 2016 om 13:29
quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 11:41:
[...]
Soheeeeyyyy wat een grote rubberen speen. Waar heb je die vandaan gehaald? BlijfgewoonBianca, Je bent vast een super-mama.Ik ben zo'n oermoeder dat ik meteen je zuigbehoefte herkende.
[...]
Soheeeeyyyy wat een grote rubberen speen. Waar heb je die vandaan gehaald? BlijfgewoonBianca, Je bent vast een super-mama.Ik ben zo'n oermoeder dat ik meteen je zuigbehoefte herkende.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 april 2016 om 14:14
ik zag het net ergens weer voorbij komen, mensen die zeggen van je reageert niet op mij
of zoveel reacties, maar je geeft maar een ekele antw
of mensen die hun vraag nog maar eens herhalen
of
of
of ...
die mensen moeten misschien eens bedenken dat een TO makkelijk van 25 verschillende personen reacties/vragen (vaak nog dezelfde ook als het topik uit minstens 3 pages bestaat) krijgt. en dat vaak snel opvolgend. zeg binnen een uur
dan kan je toch niet verwachten dat zo iemand op iedereen en alles gaat reageren terwijl je ook nog aandachtig wil lezen.
als je ergens publiek staat kunnen ze 1 voor 1 een vraag stellen en kan alles netjes beantwoord worden
dat kan niet op een forum.
zo dat moest ik even kwijt na jaren van ergernisbron
of
of
of ...
die mensen moeten misschien eens bedenken dat een TO makkelijk van 25 verschillende personen reacties/vragen (vaak nog dezelfde ook als het topik uit minstens 3 pages bestaat) krijgt. en dat vaak snel opvolgend. zeg binnen een uur
dan kan je toch niet verwachten dat zo iemand op iedereen en alles gaat reageren terwijl je ook nog aandachtig wil lezen.
als je ergens publiek staat kunnen ze 1 voor 1 een vraag stellen en kan alles netjes beantwoord worden
woensdag 27 april 2016 om 14:26
quote:Elsa schreef op 27 april 2016 @ 14:14:
ik zag het net ergens weer voorbij komen, mensen die zeggen van je reageert niet op mij
of
of
of ...
Wat je vaak ziet is dat er heel selectief geantwoord wordt. Op postings die in TO's straatje passen.
De meer kritische vragen worden dan bewust over geslagen.
Best irritant.
of
of
of ...
Wat je vaak ziet is dat er heel selectief geantwoord wordt. Op postings die in TO's straatje passen.
Best irritant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 april 2016 om 14:28
Ja. Dan worden er 50 reacties gegeven die in feite hetzelfde zijn, en eentje die precies in het straatje van de TO past. 'Aha!' roept die vervolgens. 'Zie je wel, ik wist het'.
Bloedirritant.
Tis dat ik niet weet hoe ik gifs moet plaatsen, maar het doet me altijd heel erg hieraan denken:
http://i.imgur.com/uZC5fF9.gif?noredirect
Bloedirritant.
Tis dat ik niet weet hoe ik gifs moet plaatsen, maar het doet me altijd heel erg hieraan denken:
woensdag 27 april 2016 om 14:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 april 2016 @ 14:26:
[...]
Best irritant.Precies!! Of men roept "ik zet je onder de negeer" of je krijgt reactie's zoals bv hier onderen:quote:............ schreef op 24 april 2016 @ 13:49:
[...]
\
Jij bent aan het discuszeuren om het zeuren.maar het was zeker een kritische vraag die genegeerd werd omdat het niet in hun straatje paste.
[...]
Best irritant.Precies!! Of men roept "ik zet je onder de negeer" of je krijgt reactie's zoals bv hier onderen:quote:............ schreef op 24 april 2016 @ 13:49:
[...]
\
Jij bent aan het discuszeuren om het zeuren.maar het was zeker een kritische vraag die genegeerd werd omdat het niet in hun straatje paste.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 april 2016 om 15:01
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:40:
[...]
Was jij ook óveral tegen in die tijd?
Ik wel.
Tegen discriminatie, tegen het koningshuis, de bom, luchtvervuiling, zure regen, overal was ik tegen.
Ik had echt een hele positieve levensinstelling in die tijd.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:58:
[...]
Maar waarom tegen het koningshuis?
[...]
Was jij ook óveral tegen in die tijd?
Ik wel.
Tegen discriminatie, tegen het koningshuis, de bom, luchtvervuiling, zure regen, overal was ik tegen.
Ik had echt een hele positieve levensinstelling in die tijd.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:58:
[...]
Maar waarom tegen het koningshuis?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 april 2016 om 16:07
quote:theemok2 schreef op 27 april 2016 @ 14:28:
Ja. Dan worden er 50 reacties gegeven die in feite hetzelfde zijn, en eentje die precies in het straatje van de TO past. 'Aha!' roept die vervolgens. 'Zie je wel, ik wist het'.
Bloedirritant.
Ook leuk in topics over vaccinaties
En gifjes plaats je als een link en niet als plaatje
Bloedirritant.
Ook leuk in topics over vaccinaties
En gifjes plaats je als een link en niet als plaatje
Je bent zelf een theepot
woensdag 27 april 2016 om 16:21
Het verschil tusen vestjas en vechtjas. Zijn er judoka's die het met een muts doen?
Hé, er is een ch eese .... take it easy ....
Ik moet nog een lot kopen voor koningsdag. Niet dat ik het geloof, maar je weet maar nooit.
Stel dat ik 1/5 van 250.000 win... Nou, daar wil ik wel een 3,5 euro voor vergokken.
Als ik er 5 voor geef dan krijg ik nog 1,5 terug...
Ik hoop dat er nog een winkel open is.
Zo... in Denemarken hebben ze nog eens een kroon.
Dat is nog eens wat anders dan zo'n opblaasding.
Dat draagt vandaag dus niemand, want zelfs Maxima had moeite om haar hoed op haar hoofd te houden. Er stond een flinke wind.
De schoolhekken staan open. Fout Het volk op het forum.
Hé, er is een ch eese .... take it easy ....
Ik moet nog een lot kopen voor koningsdag. Niet dat ik het geloof, maar je weet maar nooit.
Stel dat ik 1/5 van 250.000 win... Nou, daar wil ik wel een 3,5 euro voor vergokken.
Als ik er 5 voor geef dan krijg ik nog 1,5 terug...
Ik hoop dat er nog een winkel open is.
Zo... in Denemarken hebben ze nog eens een kroon.
Dat is nog eens wat anders dan zo'n opblaasding.
Dat draagt vandaag dus niemand, want zelfs Maxima had moeite om haar hoed op haar hoofd te houden. Er stond een flinke wind.
De schoolhekken staan open. Fout Het volk op het forum.