De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het niet voor Daphne zeg, mijn oom heeft een glutenallergie en dat maakt eten voor hem wel lastig. Dat is/was ook altijd een hele magere man. Hij was echt zo dun als een skelet, nu bij he een aantal jaar geleden coeliakie is vast gesteld, gaat het een stuk beter met hem. Er is nu trouwens ook veel meer te krijgen voor hem dan vroeger. Toen bakte mijn moeder nog glutenvrij brood voor hem en cakes enzo. Nu niet meer, want dat kun je nu gewoon kopen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Helaas geen beeb in een stormachtige nacht hier geboren, leek me ook wel wat hoor. Maar goed, misschien vannacht nog een kans, haha. Heb er al geen vertrouwen meer in dat deze baby voor de uitgerekende datum komt, ik ga de 40 weken gewoon voorbij hoor. Ik hoop het niet overigens!

Frans, dat soort topics ook niet meer openen hoor. Ik schiet dan ook altijd een beetje in de stress. Kayleigh eet ook nooit wat daar staat. EN alle eet-verstop-trucs werken hier ook niet. Maar ook zij is bijna nooit ziek en altijd vrolijk enzo, dus daar vertrouw ik maar op hoor! Ik eet zelf eigenlijk ook nooit wat voorgeschreven staat. Als zwangere moet je zoveel groente, brood en aaardappelen eten, nou ik haal vaak echt een kwart nog niet daarvan! En ik ben ook eigenlijk nooit ziek enzo. Fruit eet ik pas regelmatig sinds ik een kind heb, daarvoor alleen af en toe in huis, haha. Dus ieder heeft zijn eigen manier een Milena gaat gewoon heel zuinig om met haar energie!

Nala, fijn dat je in december weer voor de volgende ronde kan. Kun je je nog even opladen en dan los en wat Frans zegt, we gaan gewoon nog harder duimen!

DDDJ, veel plezier in Drenthe enne we hebben hier idd ook huisartsen en anders vliegen we amy even vanuit het hoge noorden in, haha! Hoop dat je even lekker kunt zennen!

12-sept, lekker zeg even uit eten, ik mis mijn collega's af en toe wel een beetje hoor!

Nou ik ga nog even liggen op de bank even mijn buik laten rusten. Die barst zowat uit haar voegen. Er springen per dag alweer prachtige striae strepen bij in, naast het rijtje dat kayleigh ooit al achter had gelaten, zucht....
Dj er staat een heel onderwerp over op jongegezinnen:

Mjin dochter is ziek, dat verklaard ook haar jengel dag van afgelopen donderdag.

Vrijdag had ze 38,3 en wilde minder eten en drinken en had uitslag op billen.

Zaterdag 37,8 en wilde bijna niets eten. 's Middags begon ze te huilen na het drinken en pakte naar haar tong. Toen ik in haar mond mocht kijken zag ik vlekjes op haar tong. Dat deed pijn bij het eten en drinken.

Ze heeft die dag amper gegeten en gedronken. De uitslag op billen was meer geworden en er waren nu ook blaasjes. Om 20:30 naar huisartsenpost (zal je net zien, ziek in weekend).

Dokter zei dat het een virus was wat vanzelf over moest gaan.

Zondag heeft ze ook amper iets op en ook blaasjes op handen en voeten.

Maandag ook niet veel gegeten en tot nu toe vandaag ook nog niets.

Op internet gezocht en kwam op hand-voet-mondziekte. Had er nog nooit eerder van gehoord, maar schijnt nu te heersen. Is een soort kleine epidemie.

Wat ze heeft wordt daar ook genoemd.

Echt zielig, ze wil heel graag eten en drinken, maar doet pijn, waardoor ze na elke hap en slok moet huilen en ze zegt dan: "Vies, is vies!"

Haar maagje rammelt van honger, maar ze eet en drinkt bijna niets. Ijs gaat er maar net in en dat verdoofd wat, waardoor ze daarna wel wat drinkt.

Heb gisteren nog de huisarts gebeld en de assistent zei ook dat drinken het belangrijkste was. Kinderen kunnen weken zonder eten, als ze maar drinken.

Hoop dat ze niet uitdroogd!

Ze wil alleen maar tv kijken. Ik wordt er echt gek van, maar goed...Gisteren ook, wel 10x Barbapapa dvd, want ze wil alleen die maar. Heb nu vanmorgen toch maar de tv aangedaan (zandkasteel, teletubbies) dat vond ze erg leuk.

En nog een hoop reacties hierop, blijkt te heersen...
Amy, wat een hoop info. Heb er ook nog nooit van gehoord.

Kay, hoop voor je dat tom snel komt. Weet dat ik ook enorm baalde dat het zo lang duurde en nu is ze al 6 weken, dus voor je het weet heb jij je ventje in je armen.

Frans, wat goed van je ramen gezeemd, nu al nesteldrang.

En verder een lekker dagje.

Ja blijft lastig het eten. Met Ties blijft het ook moeilijk. Brood, fruit gaat prima maar avondeten blijft echt drama. Van de week zelfs frietjes niet opgegeten. Hebben nu maar besloten om hem na het slapen geen brood meer te geven zodat hij hopelijk wat meer honger heeft 's avonds.

Eten blijft iets wat je niet kunt dwingen. Eten is iets wat kinderen vaak als machtsmiddel gaan gebruiken, dus volgens mij kan je er het beste maar zo min mogelijk aandacht aan besteden aan het niet eten en evt beloningssysteem voor het wel eten of zo.

Hera, heb je nu gewerkt vandaag?

Vanmorgen even met de kids boodschappen gedaan en verder lekker rustig dagje. Geen zin in inpakken vandaag.
Wat een interessante informatie allemaal weer. Klinkt raar wat ik nu ga zeggen maar ik hoop dat Daphne hand-mond-voet ziekte heeft i.p.v. glutenallergie. Het liefst hoop ik niks natuurlijk

Pff Frans wat heb jij een rustig dagje zeg maar wel lekker dat het allemaal klaar is. Maak je er nu trouwens een echt jongenskamer van? En gaat Milena naar een andere kamer of.... *heb je vast al eens verteld maar ben het even kwijt*

12-9 dat is lekker even een dagje niet inpakken. Groot nadeel van verhuizen...hoewel je dan ook wel weer veel troep weggooit.

Kayleigh, wat balen dat de baby er nog niet is en dat de strepen blijven komen.

Lastig hoor van die kleintjes die nie zoveel willen eten. Hier ook een jongen die lastiger wordt met eten, hoort er ook wel bij. Maar kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als ze zo weinig eten. Maar zolang ze gezond zijn, vrolijk etc dan is het toch goed

Maar kan me voorstellen dat dat soort topics frustrerend zijn.

Nou mijn 1e ochtendje zit erop.

Ik was om 8:30 uur op school en tot 10 uur ging het redelijk en daarna minder.

Om 11 uur ben ik dan ook gestopt met werken en naar huis gegaan

Nu even herstellen/bijkomen en dan volgende week weer.

Vond het wel leuk om weer te werken.

Kwam ik thuis Luke helemaal overstuur wou hij niet uit de fles drinken.

Was mijn man vergeten dat Luke alleen maar links uit de fles dronk.

Vanmiddag dronk hij gewoon bij mij uit de fles. Morgen moet mijn man het maar weer proberen (hoe zo eigenwijs )
Gaat iemand van jullie DDDJ sms-en aangezien ze in Drenthe is de komende dagen? Of niet doen in het kader van zen?

Zeg het maar. Ik wil dr ook wel sms-en, ik heb dr telefoonnummer.
Ik vind het wel een goed plan om haar te smsen, jac. Misschien heeft ze er wat aan en ze kan toch passen echt zennen als Daphne weer helemaal fit is.

Wil jij haar sms-en?

Ik ga nu even met Nick en Luke bij de buren spelen (makkelijk avondje )

Groetjes
Oeh lees het nu pas, heb ik allang gedaan (16:45 uur al ofzo).

Ze was er blij mee (dat ze nu ws wist waar het aan lag), en ging nog ff struinen naar hand-voet en mond ziekte. Denk dat dat het moet wezen, blijkt echt enorm rond te gaan.
Ah, geweldig Amy!
super eems, hoop dat ze er wat mee kan.

Hier eindelijk rust, wat een stel kids. Net nu man werken is heleboel op stelten zetten. Fenne was hele tijd aan het huilen en wilde steeds drinken en ondertussen haalde Ties hele wasmand met net gevouwen was overhoop, ging zelf dvdspeler bedienen in Fennes wipstoel zitten. En zelfs de hond begon vervelend te doen.

Maar goed, hond ligt weer rustig, Ties ligt op bed en Fenne heeft buik vol en slaapt ook.

Dit was dus mijn nachtmerrie met 2 kids, maar goed heb het overleefd en was is ook weer opgevouwen.
voor 12-9

Soms heb je van die avonden.....maar je moet maar zo denken dat het de 1e keer is in 6 weken

Fijn amy dat je even gesmst hebt. Hopelijk is ze er nu snel vanaf! Lief van je.
Hera, we gaan na de pauze direct weer beginnen.

Had toevallig van de week ook van die hand-voet-mondziekte gehoord.

Ik schrijf met andere meiden op een besloten Hyves en 1 van hun kids had het ook. Dus het heerst echt.

Hoop dat het een beetje goed gaat met Daphne.

Hier gaat alles ok. Hobbel rustig verder.
Uhm ladies, ik heb een blonde vraag.... ik heb me aangemeld voor de besloten hyves maar uhm, ik weet nu niet meer hoe ik erop moet komen! Moet je elke keer via je e-mail op de link klikken ofzo?

in balk boven in je profiel op hyves en dan op overzichten. Dan staat ie bij je prive hyves

Hera, ja dat had ik zelf ook bedacht. En morgen en donderdag gaat ie naar kdv en vrijdag is man thuis.
Ben weer beetje bijgeslapen, maar een voeding vannacht. Dus weer wat meer energie en weer wat vrolijker.

Ties alleen nog niet, moest ik vanmorgen wakker maken en daar was hij niet zo blij mee. Maar eenmaal op kdv, zag hij zijn vriendje en was het weer helemaal over.
Hoi ladies,

Nala wat fijn dat jullie er alweer gauw voor mogen gaan!! Dan zijn we misschien zometeen toch nog samen zwanger!! Spannend hoor, mijn duimen warmen alvast op om straks weer volop te draaien.

Jac het was geen blonde vraag, absoluut niet. Ik stelde namelijk exact dezelfde op het juni topic laatst, dus het is echt echt echt geen domme vraag

12sept wat een dag had jij met je kids en hond!! Wel fijn dat het drinken uit de fles beter gaat.

Oei Hera je hebt alweer een ochtendje gewerkt. Viel het je tegen?

Kay... hoe is het nou?? Wanneer is de 40 weken grens? Ik hoop dat het alsnog heel gauw gaat starten hoor. Zullen we met z'n allen een weëendansje inzetten?

Frans lekker dagje... hihi. Je moet ook eigenlijk helemaal niet dat soort topics lezen hoor. Mileen doet het toch hartstikke goed? Hey en wanneer komt er een buikfoto???

Amy hoe is het eigenlijk met jou en je gezinnetje?

Do wat fijn om ook weer van jou te lezen. Hoe is het met jullie? Wanneer gaat IVF voor jullie starten?

DDDJ je leest dit vast niet meer maar ik hoop dat je je zen kan vinden bij je ouders en dat Daphne gauw opknapt!

Stier zit je in de sauna vandaag? Groene monsters weg??

Noa hoe is het met jullie? En Uni? Drama's al een beetje verminderd?

Zo even posten...
Nou het nieuws is inmiddels aardig geland hier. Doordat ik gewoon helemaal niets voel. Niet misselijk, niet meer moe dan anders, geen pijnlijke (.)(.) ofzo... maar ja misschien komt dat nog. Of niet. Bij Jano had ik ook vrijwel geen klachten volgens mij. We hebben mijn schoonmoeder al gebeld, zij was superblij. Dit weekend gaan we met mijn ouders uit eten en ik heb een kleurplaat uitgeprint met een papa, een mama, een jongetje en een baby. Die laat ik Jano inkleuren en ik heb er tekst bij geprint 'lieve opa en oma, mag mijn broertje of zusje volgend jaar ook komen spelen?' Die zal ik oprollen en met een lintje erom laten geven door hem. Ben heeeel benieuwd naar hun reactie! Verder wachten we tot in ieder geval 12 weken, en dat is eind het jaar, 30 december om precies te zijn. Ik heb het verder aan 1 collega verteld, maar dat was met een goede reden zij is namelijk hoofd van de linnenkamer en besteld bedrijfskleding, en ik wilde weten hoe dat straks gaat als mijn buik gaat groeien. Wie weet is het al snel nodig, en dan moet ik wel meteen iets anders aan kunnen. Ze heeft beloofd haar mond te houden dus daar vertrouw ik dan maar op. Ik ben trouwens 14 juli uitgerekend. Ik vind het nog steeds een gek idee eigenlijk, dus hoewel ik begon met het nieuws is aardig geland, is het toch nog een beetje aan het zweven...
Ik wist dat ik net iemand vergat... sorry Brabbel. Alles okay met jullie?
Even snel een meld van mij, ga zo dochter halen van kdv! Nog geen nieuws verder. Vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest en alles was goed, baby lijkt nu wel ingedaald te zijn, dus we komen dichterbij, haha.

Quinty, zaterdag paseren we de 40 weken grens, dus zet maar in hoor het weeendansje! Enne leuk idee met de kleurplaat!
Oh Kay de beeb zit nog lekker warm en veilig en gelijk ook met dit klote weer..

GIster met Kaj naar de kinderarts voor controle, maar kaj hoest toch zo erg en heeft een piep af toe in zijn keel..

Nu heeft hij 2 soorten puffjes gehad, dus 4x perdag kap voor zijn mond en neus en een puffen.. pff hij vind het echt niet leuk !

Hoop dat het gaat helpen, een luchtweg infectie

Verder gaat het super met hem !

Wat een klote weer zeg, vandaag is het altijd joggingpak dag, geen make up en hele boel lopen maarre dat gaat niet werken vandaag baal ik wel weer van !

Oja zo lief net, kwamen thuis in een hoosbui om Sim uit te laten, ik doe Kaj in de wipper, droog Simba af, afwassen en ik draai mij om ligt hij te slapen in zijn wipper hahah zo lief
Brabbel, hier is het heerlijk weer (sorry)

Net met Fenne gewandeld, lekker ties opgehaald op kdv.

Kay, fijn dat alles goed was.

Quintie, wat leuk die kleurplaat! En nu al bezig met positiekleren, zo hard groei je toch niet?

Ga stoppen, maak alleen maar typefouten, wil niet lukken.
Neeeee zo hard groei ik ook niet hahaha, maar ik moet natuurlijk verplicht in bedrijfskleding lopen. En dat zit normaal gesproken al... ja niet strak maar ook niet echt dat het ruim zit met rek erin om te groeien ofzo. Ik zie gebeuren dat ik over een paar weken op werk kom en m'n rok niet dicht krijg... snap je? Dan wil ik wel iets hebben om aan te trekken en dat moet nu al besteld worden... vandaar. Ze zeggen toch ook dat je met een tweede sneller groeit? Wanneer was dat bij jou zo?
* breekt even in*

ik hoor weeendansje!

please please, dans ook een klein beetje voor mij als jullie willen. Heb al anderhalve week dagelijks ( pijnlijke) voorweeen, maar nog geen baby in handen. Ben morgen (pas) 39 weken, dus misschien duurt het nog even, maar een voorzichtig weeendansje kan geen kwaad lijkt me.

fijn trouwens dat het hier weer even goed-nieuws tijd is.

@ Nala fijn dat je direct weer verder kan, duimen duimen duimen

@ Quint: gefeliciteerd!

dagdag

Ratjetoe

* en waggelt weer d'r bedje in*
Oke daar komt ie dan voor Kayleigh en Ratjetoe

Zo als dat niet werkt!
wel slim om aan te denken Quintie. Ik groeide inderdaad wel iets sneller bij Luke.

Nala, fijn dat jullie snel weer verder gaan. Hoe is het nu met je?

12-9 gelukkig vannacht iets beter geslapen, hopelijk gaat het nu elke nacht beter.

Sorry, reageer vanavond meer. Ga even liggen nu beide kids lekker slapen.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven