Entertainment alle pijlers

Koningsdag NOS1

27-04-2016 11:20 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook mee naar onze koning, koninging en de kleine prinsesjes?

Nos 1
quote:rascalles schreef op 27 april 2016 @ 16:26:

Wat voor tic had ze dan ? Is dat het meisje in het spijkerjasje ?

Ja, dat is Alexia. Vorig jaar maakte ze steeds een rare beweging met haar mond.

Ik vond het trouwens opmerkelijk dat Maxima die enorme hoed op had, het maakte haar minder benaderbaar. Duidelijk dat de aandacht vooral moest gaan naar Willem en de meisjes.
't Is al met al een heel gedoe
De prinsesjes zagen er alle drie leuk uit. Alexia is prachtig. Ik vind haar absoluut niet dik. Amalia is iets steviger, maar dat zal wel haar bouw zijn. Volgens mij beweegt ze genoeg. Toch had ik de indruk dat Alexia al die verplichtingen een beetje saai vond. Het viel me op dat ze niet zo een zin had om te zwaaien toen ze op de boot waren. Het leek ook alsof Alexia de haar iets donkerder is dan die van haar zussen. Apart vond ik dat. Verder vind ik dat we een hele leuke koningspaar hebben.
quote:very_proud_mommy schreef op 27 april 2016 @ 20:01:

De prinsesjes zagen er alle drie leuk uit. Alexia is prachtig. Ik vind haar absoluut niet dik. Amalia is iets steviger, maar dat zal wel haar bouw zijn. Volgens mij beweegt ze genoeg. Toch had ik de indruk dat Alexia al die verplichtingen een beetje saai vond. Het viel me op dat ze niet zo een zin had om te zwaaien toen ze op de boot waren. Het leek ook alsof Alexia de haar iets donkerder is dan die van haar zussen. Apart vond ik dat. Verder vind ik dat we een hele leuke koningspaar hebben.Huh? Waarom is dat apart?
Wat is er apart aan verschillende haarkleuren bij kinderen van dezelfde ouders? Mijn kinderen hebben ook niet allemaal dezelfde kleur haar en hebben toch echt dezelfde ouders!
quote:viva1966 schreef op 27 april 2016 @ 18:05:

Het mooiste filmpje zag ik vandaag op twitter langskomen: een chagrijnig kijkend prinsesje die zich opeens doorkreeg dat ze moest zwaaien en lachen. Zichzelf realiserend dat dit de core business van haar leven is.... Je zal voor minder compleet gaan ontsporen. Ik snap die broer en neven van WA ook niet. Dat zijn normale mensen maar moeten om 1 of andere reden met die poppenkast mee doen.Ja en daarbij komt ook nog dat die meiden vanaf dag één door iedereen worden beoordeeld en vergeleken met elkaar. Ook in dit topic: die is de mooiste, die is een beetje dik, die lijkt op papa, die op mama, etc. etc. Lijkt me moeilijk voor ze.
quote:ibbeltje12 schreef op 27 april 2016 @ 20:25:

[...]

Ja en daarbij komt ook nog dat die meiden vanaf dag één door iedereen worden beoordeeld en vergeleken met elkaar. Ook in dit topic: die is de mooiste, die is een beetje dik, die lijkt op papa, die op mama, etc. etc. Lijkt me moeilijk voor ze.Ja, dat is al zo moeilijk voor 'normale' zussen onderling, laat staan voor meisjes die onder zo'n vergrootglas liggen.
quote:Kimmie2016 schreef op 27 april 2016 @ 12:50:

Ik denk dat ze zometeen heel blij zijn als het allemaal voorbij is. Kan W.A. lekker thuis zijn verjaardag gaan vieren.Ze zijn onderweg naar Miami kennelijk. Ook leuk.
Beatrix zelf was als kind ook niet de allerslankste trouwens, net zoiets als Alexia, ook al is ze op deze foto denk ik al wel wat ouder, meer Amalia's leeftijd schat ik? Hoewel ze nog wel ribbeltanden heeft. Logisch ook als het niet komt door je gebrek aan beweging of gezond voedsel. Gewoon echt genen dus

Ik vind haar op deze foto ook erg op Amalia lijken. Oftewel, Amalia op haar dus:

Het bolle in haar gezicht verdween echter toen ze volwassen werd:

Goede kans dat dit bij Alexia en zelfs Amalia later ook zo is.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Dit is overigens Maxima als kind, daar zie ik Alexia ook in:

Maar het rechterkind op deze foto is ook Maxima, en daar lijkt een jongere Amalia toch ook weer op.

Maxima:

Amalia (links)( en Alexia:)

En hier is het weer net Alexia, alleen is Maxima iets donkerder:

Leuk die foto's! Die eerste foto van maxima als kind is net de jongste!

En de middelste is echt net haar moeder.
Leuk die oude foto's erbij, zo zie je idd goed de gelijkenissen.

Heb gister al een paar reacties geplaatst maar ik vond het echt saai allemaal, zo zonde. Las ook de reactie dat de groepjes hier een jaar voor getraind hebben, nou was niet te zien jammer genoeg. Dat Typhoon een hoogtepunt was zegt wel genoeg, het deuntje was lekker swingend maar verder mwa.

Weet niet meer waar dat was maar je zag Amalia op den duur een beetje verveeld kijken, WA fluistert wat in haar oor en ze liggen in een deuk, erg grappig was dat, zal vast gebruikt worden in Lucky TV
Het wachtrn is nu op Lucky tv,dat vind ik zooooo hilarisch.

Het schijnt dat W&M ook graag kijken naar Lucky tv en dat de prinsesjes om een duek liggen om het Haagsche accent van hun pa. Vraag me niet waar ik deze info vandaan heb, maar ik hoorde het ooit een keer.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Even inhaken op de opmerkingen over het postuur van de prinsesjes. Ik heb ze gisteren in het echt gezien (woon in Zwolle) maar ik heb echt geen dikke of forse prinsesjes gezien. Gewoon normaal postuur.
Het is maar net wat je onder normaal postuur verstaat natuurlijk.

Voor mij vallen ze ook onder het normale hoor. Maar het is gewoon een feit dat Amalia echt aan de stevige/mollige (of hoe je het ook noemen wilt) kant is en ook Alexia wordt nu voller. Dat is bij laatst genoemde vooral in haar gezicht goed te zien.

En ik geef daar helemaal geen waardeoordeel over verder. Ik vind het alleen omerkelijk bij kinderen die wel sporten en gezond eten. Daarom zeg ik ook, het zullen wel genen zijn. En ze zagen er vlot uit, echt plaatjes!

Maar net doen of Amalia slank is, dat vind ik dan weer nergens op slaan.
Ach. ze legt eerst een basis om vervolgens flink de hoogte in te schieten.

Benen en armen worden langer. Is net een homp klei waar een mooi meisje uit wordt geboetseerd.
Ik zeg toch ook dat het vast later goed komt? Net als bij Beatrix. Maar sjonge, je zou het prinsesje maar mollig vinden zeg, foei

Ik zeg óók dat ik ze er prachtig uit vind zien, dat ze mooie haren hebben. Ik ben groot fan hoor!
Ik zie eigenlijk vooral een mollig gezichtje, verder gewoon een normaal postuur.

Ach en al is een prinsesje iets aan de mollige kant, het is een prinses he?

Verplichte 10 gangen etentjes zullen vast wel aanzetten en al zou het zijn omdat ze samen met Oma Bea elke avond op de bank 20 luxe bonbonnetjes wegwerkt, who cares.
Spice up your life.
Vond vooral het zwarte jurkje van Amalia niet zo lente-achtig met die dikke, fluweelachtige zwarte stof. Misschien haar kerstkleedje? Het deed kolossaal aan, ook door de bling bling erop. Daarentegen leek mij het jurkje van Alexia nogal tochtig, terwijl zij (in tegenstelling tot haar zusjes) geen jas aantrok en in jurkje en spijkerjackje bleef rondlopen. Mamaxima zal vast er wel op toezien dat de dames die nog in de groei zijn niet doorschieten qua gewicht. De oudere prinsessen zagen er netjes uit, alleen allemaal die getoupeerde kapsels. Niet mooi.
Ik begrijp niet waarom mensen de prinsesjes mollig of dik noemen. ik zie gewoon "normale" gezonde meiden. Maar ik denk eerlijk gezegd dat die familie deze hele poppenkast stiekem helemaal niks vindt. Denk dat deze mensen allang blij zijn als het erop zit. Begrijpelijk ook! Ik zou me trouwens doodschamen om zo een suffe optreden te verzorgen of om een lompe kado te overhandigen waarvan ik van te voren weet dat ze er toch niet naar zullen omkijken.
Ik denk dat ze het op zich best leuk vinden, om zo veel mogelijk het feestje mee te vieren. Het enige nadeel wat ze hebben, is natuurlijk dat ze alles geweldig moeten vinden. Jij en ik kunnen gewoon ergens weglopen als je het niks vindt, en naar iets leukers op zoek gaan, en dat kunnen zij natuurlijk niet. Want ze moeten overal stilstaan en kijken en luisteren en het geweldig vinden, althans, doen alsof.

Vond dat slotoptreden waardeloos. Zelfs op TV verstond ik 90% van de teksten van die spring-in-het-veld op blote voeten niet. En de muziek was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Echt swingend ook niet, eerder een soort zich herhalende dreun. Dacht ook met name aan de prinsesjes te kunnen zien dat ze het écht niks vonden, ok, ze stonden een beetje verplicht mee te deinen, maar ik zag geen vonk van "ja, nou gaan we even los, dit is top!".
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Als ik maxima of Alexander was, zou ik de meisjes volgens jaar thuis laten!

Belachelijk, het commentaar op hun gewicht, postuur en gezichtsuitdrukking.

Het zijn kinderen, wat denk je dat al dat commentaar met die meisjes doet?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik vind Alexia hun mooiste dochter, ze is sprekend Maxima. Haar blik, uitstraling heeft iets aparts en alleen bij haar zie je dat ze een halfbloedje is.

Jammer van die hoed van Maxima, je kon haar gezicht amper zien.

Ik vind het overigens zo onnodig dat al die oninteressante neven van Willem alexander met hun vrouwen als een kudde schapen erachteraan lopen, behalve Constantijn en Laurentien. Ze zijn duidelijk niet interessant genoeg bij het publiek, want er worden nauwelijks handen uitgereikt naar ze om te schudden. Laurentien is overigens een leuke spontane vrouw.
Ja precies, neefjes Floris/Pieter Christiaan en hun Anita/Aimee vonden er overduidelijk geen zak aan. Dat begrijp ik volkomen, maar blijf dan gewoon lekker thuis.
quote:vandale schreef op 28 april 2016 @ 19:50:

Als ik maxima of Alexander was, zou ik de meisjes volgens jaar thuis laten!

Belachelijk, het commentaar op hun gewicht, postuur en gezichtsuitdrukking.

Het zijn kinderen, wat denk je dat al dat commentaar met die meisjes doet?Ik mag toch hopen dat ze hier niet lezen. Ik gooi dit soort dingen niet op twitter of facebook hoor. Overigens twitter ik helemaal niet.
Mijn dochter was op die leeftijd (12) ook " mollig" te noemen. Ze is later flink de lucht in gegaan en heeft nu een prima figuur. Mijn zoon trouwens ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven