Entertainment alle pijlers

Koningsdag NOS1

27-04-2016 11:20 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook mee naar onze koning, koninging en de kleine prinsesjes?

Nos 1
Zwolle zonder dolle (zucht)
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Pingu schreef op 27 april 2016 @ 13:17:

Pfff pleur op met die burgemeester zeg. Heb je zo'n mooie afsluiting en klimt er nog even zo'n droogkloot op het podium.Doe niet zo raar. Ten eerste is dat heel normaal dat een burgemeester de stad bedankt en ten tweede is het een fantastische burgemeester. Die overigens prima met een microfoon om kan gaan
quote:Pingu schreef op 27 april 2016 @ 13:16:

[...]

Nee man. Dit is het enige echt goede optreden van vandaag. Geweldige energie. Je zag de prinsessen echt genieten dit keer!Kun je nagaan hoe slecht de rest dan was. Hij kan echt niet goed zingen.
Misschien niet, maar hij heeft iets, hij kan iets overbrengen. En ik vond de muzikanten ook heel goed.
't Is al met al een heel gedoe
quote:jippie55 schreef op 27 april 2016 @ 13:20:

[...]

Doe niet zo raar. Ten eerste is dat heel normaal dat een burgemeester de stad bedankt en ten tweede is het een fantastische burgemeester. Die overigens prima met een microfoon om kan gaanWhatever, ik ken hem niet. Ik vond dat hij niet goed overkwam.
quote:Miskotto schreef op 27 april 2016 @ 13:19:

Zwolle zonder dolle (zucht)

Heerlijk

https://youtu.be/W65YNDz00cI
quote:Pingu schreef op 27 april 2016 @ 13:17:

Pfff pleur op met die burgemeester zeg. Heb je zo'n mooie afsluiting en klimt er nog even zo'n droogkloot op het podium.Haha inderdaad.
die meiden moeten wel meedoen. ...krijgen instructies. Waarom geen leuke meid met een stoere spijkerbroek. ...kort haar ....wat een saaie familie. En wat doet die maxima bij zo lelijke kerel.
quote:jippie55 schreef op 27 april 2016 @ 13:20:

[...]

Doe niet zo raar. Ten eerste is dat heel normaal dat een burgemeester de stad bedankt en ten tweede is het een fantastische burgemeester. Die overigens prima met een microfoon om kan gaanIk vond het niet zijn beste dag. Ik vermoed ook dat hij wel in LuckyTV gaat voorkomen. Hoe vaak hij wel niet met zijn mond open erbij stond.. Niet op zijn charmantst.
quote:gemini2011 schreef op 27 april 2016 @ 13:16:

Geweldig! Ik was al fan van Typhoon en nu nog een beetje meer.

Alexia volgens mij ook

Echt geweldig!!

Wat heeft Zwolle een mooi volwassen Koningsdagfeest neergezet!!
Hij hoeft niet perfect zuiver te zingen om enorm veel energie over te brengen. Hij is dan ook een rapper geen zanger. En naast de energie brengt hij ook nog een boodschap.

Ik snap dat het misschien niet je muzieksmaak is, maar iedereen ziet toch dat het een (klein) feestje was.
quote:gizzmo-returns schreef op 27 april 2016 @ 13:08:

Ik heb respect voor de familie dat ze dit doen. Ik vind het een leuk gezin en ze stralen veel liefde uit met elkaar. Best wat om trots op te zijn. En wat is max toch een mooie vrouw.Hallo, dat is toch ook gewoon hun werk?
quote:peecee schreef op 27 april 2016 @ 13:24:

die meiden moeten wel meedoen. ...krijgen instructies. Waarom geen leuke meid met een stoere spijkerbroek. ...kort haar ....wat een saaie familie. En wat doet die maxima bij zo lelijke kerel.Peecee ons zonnetje in huis.
quote:gemini2011 schreef op 27 april 2016 @ 13:25:

Hij hoeft niet perfect zuiver te zingen om enorm veel energie over te brengen. Hij is dan ook een rapper geen zanger. En naast de energie brengt hij ook nog een boodschap.

Ik snap dat het misschien niet je muzieksmaak is, maar iedereen ziet toch dat het een (klein) feestje was.Als je op zo'n dag Pietje Puk op het podium zet dan is het ook een klein feestje hoor. Ik kreeg echt de neiging om de tv uit te zetten. Compleet overschatte artiest.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 april 2016 @ 13:29:

[...]

Als je op zo'n dag Pietje Puk op het podium zet dan is het ook een klein feestje hoor. Ik kreeg echt de neiging om de tv uit te zetten. Compleet overschatte artiest.+1
quote:peecee schreef op 27 april 2016 @ 13:24:

die meiden moeten wel meedoen. ...krijgen instructies. Waarom geen leuke meid met een stoere spijkerbroek. ...kort haar ....wat een saaie familie. En wat doet die maxima bij zo lelijke kerel.Ik denk dat Maxima heel positief bijdraagt aan het imago van W-A. Mannen met macht, geld en status hebben heel vaak mooie vrouwen. Kijk de bladen er maar op na.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 april 2016 @ 13:27:

[...]

Hallo, dat is toch ook gewoon hun werk?Hallo Is van onze belasting centen. Afschaffen dat hele koningsdag. Hoezo trots? ???
quote:Pientjexxxx schreef op 27 april 2016 @ 13:27:

[...]

Hallo, dat is toch ook gewoon hun werk?Ze hoeven het niet te doen.
Smaakvolprogramma. Zwolle heeft het echt heel goed gedaan.
quote:peecee schreef op 27 april 2016 @ 13:30:

[...]

Hallo Is van onze belasting centen. Afschaffen dat hele koningsdag. Hoezo trots? ???Ik heb het niet over trots gehad. Ik schreef alleen maar dat zo'n dag als vandaag gewoon bij het werk van het koningshuis hoort. Daar worden ze ook dik (belastingvrij) voor betaald.
Nou de zurigheid neem de overhand nu. Jammer.

Doeiii
quote:peecee schreef op 27 april 2016 @ 13:30:

[...]

Hallo Is van onze belasting centen. Afschaffen dat hele koningsdag. Hoezo trots? ???Was gisteren nog op EenVandaag dat Willem ons 40 miljoen kost, maar ook zo'n 4-5 miljard oplevert. En het fijne aan een koningshuis is dat we geen presidenten hebben die we nog tot hun pensioen moeten betalen. Een republiek kost ook geld (Frankrijk 100 miljoen) en levert minder op.
quote:gemini2011 schreef op 27 april 2016 @ 13:32:

[...]

Was gisteren nog op EenVandaag dat Willem ons 40 miljoen kost, maar ook zo'n 4-5 miljard oplevert. En het fijne aan een koningshuis is dat we geen presidenten hebben die we nog tot hun pensioen moeten betalen. Een republiek kost ook geld (Frankrijk 100 miljoen) en levert minder op.Precies!
Lijkt me ook een idee om deze discussie op de actueel pijlerT verder voort te zetten. (Daar kom ik nooit om alle zure mensen te ontwijken)
quote:gedanst schreef op 27 april 2016 @ 13:30:

[...]

Ze hoeven het niet te doen.Ben ik niet met je eens. Het is voor hun heel belangrijk dat het draagvlak voor het koningshuis blijft bestaan. Gisteren bleek al dat dat draagvlak al flink minder was geworden. Een dag als vandaag krikt het imago in ieder geval weer een beetje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven