Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Llllllllllllappie! Een oud geordend ofzo. Of een theedoek.

Edit: Gordijn! Kutautocorrect in combinatie met typefouten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Een lappie, dat staat er toch!

(Ik dacht al, pappie, was da?)
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 00:46:

Vroeger gaf iedereen feestjes. En gezellig dat het was! We hebben een x het plafond opnieuw moeten witten vanwege de voetstappen die er op stonden.

En dan ook feestjes die op de meest vreemde manieren verliepen.

We hebben ook nachtenlang op de begraafplaats geesten op zitten roepen.

Er was bij ons niet zoveel vertier
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:feow schreef op 30 april 2016 @ 00:47:

Llllllllllllappie! Een oud geordend ofzo. Of een theedoek.Ontzettend gênant.
Ach ja die feestjes. Je riep gewoon 'IK GEEF EEN FEESTJE!" en dan kwam iedereen met een krat bier of een fles wodka of een gitaar of een zak wiet en dan was het feest. En als dan om vier uur de politie voor de deur stond was het helemaal feest.
Bij ons nooit politie, alleen met oud en nieuw. Dat maakt het allemaal nog veel uitdagender en leuker.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:49:

[...]

Ontzettend gênant.Yes dear. Gelukkig was ik al redelijk afgehard.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Bij ons kwam de politie het hele jaar door. De kunst was om ze aan het lachen te krijgen, dan kon je rustig door feesten.
quote:feow schreef op 30 april 2016 @ 00:51:

[...]

Yes dear. Gelukkig was ik al redelijk afgehard.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:52:

Bij ons kwam de politie het hele jaar door. De kunst was om ze aan het lachen te krijgen, dan kon je rustig door feesten.

Wij wisten de weg beter. En met oud en nieuw hielp het hele dorp mee, dus niemand verraadde ons

Zo onwijs veel lol gehad.
Oh ik kon het goed vinden hoor, met de politie. Behalve die ene keer dan, die eindigde in de bak
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:54:

Oh ik kon het goed vinden hoor, met de politie. Behalve die ene keer dan, die eindigde in de bak

Mijn vader vond alles best, maar kwam ons niet halen.

Mijn broertje was zo dom om gepakt te worden, 30 km verderop. De agent was zeer verbolgen dat mijn vader hem niet kwam halen. Hij was er gekomen, dus kwam wel weer terug.

Als welkom hebben we bij hun terugkomst maar flink wat vuurwerk afgestoken.
Mijn moeder lag alleen maar in een deuk. Wat ben jij laat, zei ze nog, stevig gefeest zeker? Nee ik zat in de bak. Ze viel zowat om van het lachen.
Als je geen ernstig misdrijf hebt begaan valt het allemaal wel mee vind ik.

Wel raar eigenlijk. Ze noemen mij altijd de lastige puber terwijl mijn broertje meerdere keren is opgepakt en van school getrapt.
Ik ga mijn verslavingen voeden en slapen.
Het wordt weer eens tijd voor een goed feestje.

Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 01:03:

Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.

Dat is wel fijn.

Al was ik de wekelijkse feestjes van mijn buren echt wel zat.
Slaap lekker Feow.

Op hoe vaak zit je al LV?
Nee niks ergs hoor, gewoon een beetje lopen rellen en die agent had per ongeluk geen gevoel voor humor. Net zoiets als hier eigenlijk, als je de verkeerde mod treft . Ik ben ook nooit van school getrapt of zo, ik ben zelf net op tijd vertrokken.
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 01:03:

Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.Ik ben zo'n rielekste buur. En als het me echt te gortig wordt kom ik gewoon dreigen, dat ik hun bier op kom zuipen.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 01:04:

[...]

Dat is wel fijn.

Al was ik de wekelijkse feestjes van mijn buren echt wel zat.Snap ik. Wij gaven/geven max. 2x per jaar een feestje (ok, ok, heel soms een keertje meer vroeggah). Nu duren de feestjes niet meer tot de volgende ochtend.
Stamcafe taktiek ^^

Doe Maar net alsof
Ik ben nou bezig met deze

https://www.youtube.com/watch?v=w0qxGHDcZZ4
Was je alleen fan van Ernst of ook van WAT ze zongen? Alleen de looks of ook de inhoud?
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 01:14:

Was je alleen fan van Ernst of ook van WAT ze zongen? Alleen de looks of ook de inhoud?Oh puh-lease.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven