Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Pikkie22 schreef op 02 mei 2016 @ 10:35:

En dan ook nog verongelijkt door zitten zaniken in hetzelfde topic. Belachelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alles voor het entertainment, zeker bij die dame.
En nog eentje....
quote:Pikkie22 schreef op 02 mei 2016 @ 10:38:

En nog eentje....Sensatiebelust onder het mom van " verwerking " . Echt, hoe kóm je er op?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2016 @ 10:33:

Beetje jammer dat men gaat vragen in het memorialtopic wat ze dan precies had. " Voor de verwerking " . Zoooo schaamteloos en ongepast.Inderdaad ja. En wat maakt het nou uit? Degenen voor wie ze belangrijk was weten wat er was en dat is voldoende.
Heb net de vraag gesteld of die opmerkingen eruit kunnen zo zonde
Om je ogen uit je kop te schamen. Gatverdamme.
quote:Pretzel66 schreef op 02 mei 2016 @ 10:41:

Heb net de vraag gesteld of die opmerkingen eruit kunnen zo zondedat zou fijn zijn.
Ach, in dezelfde strekking als: Ik ken(de) MV niet maar naar aanleiding van het topic heb ik mij ingelezen. Ik ben erg verdrietig dat ze is overleden. Volgens mij is een Viva-icoon heen gegaan.

Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.
Ik had het ook al gestaft. Zo ongepast.
quote:Pikkie22 schreef op 02 mei 2016 @ 10:43:

Ach, in dezelfde strekking als: Ik ken(de) MV niet maar naar aanleiding van het topic heb ik mij ingelezen. Ik ben erg verdrietig dat ze is overleden. Volgens mij is een Viva-icoon heen gegaan.

Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.

Hier HEB ik niet eens een reactie op.

Veel gekker kan het niet worden.
Zo mooi, allemaal forummers uit de oude doos die even inloggen om te reageren
Die moet zich de ogen uit dr kop schamen.
De vraag 'hoe kan dat nu? Wat was er dan?' kan ik me voorstellen. Maar niet dat je hem dan ook werkelijk gaat stellen. Alsof je ook maar enig recht hebt op een antwoord.
quote:Pikkie22 schreef op 02 mei 2016 @ 10:45:

Die moet zich de ogen uit dr kop schamen.@ BGB

Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.Dat vond ik het toppunt ja. Zeg dan gewoon niks. Als je je eigen anonimitiet ( jaja een woordgrap) belangrijker vindt, zeg dan gewoon echt maar niks.
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 10:45:

Zo mooi, allemaal forummers uit de oude doos die even inloggen om te reageren Dat zeker!

Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.Ja koekoek, echt koekoek
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 10:45:

Zo mooi, allemaal forummers uit de oude doos die even inloggen om te reageren Zeg wie noem jij een oude doos

Die moet zich de ogen uit dr kop schamen.Ja.
quote:Pikkie22 schreef op 02 mei 2016 @ 10:35:

En dan ook nog verongelijkt door zitten zaniken in hetzelfde topic. Nou inderdaad. Hoop dat de mods die opmerkingen verwijderen.

Ik had het ook al gestaft. Zo ongepast.Dat gestaf vind ik dan weer erg overdreven.
En toch wringt dat eerbetoon topic ergens bij me. Iedereen die over elkaar heen buitelt om te zeggen hoe erg. Bij n paar reacties denk ik 'had maar liever niet gereageerd'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Die moet zich de ogen uit dr kop schamen.Huh? O laat maar, zie je latere post.
quote:ThunderassMan schreef op 02 mei 2016 @ 10:48:

[...]

Dat gestaf vind ik dan weer erg overdreven.gestaft zodat ze de ongepaste opmerkingen eruit kunnen halen. Ik naai geen bannen aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven