Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:36:

[...]

Tja, geen airfryer zeker *mompelt iets over een airfryer ergens komen inbrengen*
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 15:57:

[...]

Zelfs als het er koud is? Ik geloof er geen snars van

Nee, tuulknie

Alleen naar warmte
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:37:

[...]

*mompelt iets over een airfryer ergens komen inbrengen*

Ik kon 'm niet laten liggen. Zal er nu over ophouden.

Maar goed, voor dat soort dingen heb je een slowcooker of een hooimadam, niks aan de hand.
Ik hartje Gordon en Marco
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:39:

[...]

Ik kon 'm niet laten liggen. Zal er nu over ophouden.

Maar goed, voor dat soort dingen heb je een slowcooker of een hooimadam, niks aan de hand.

Ik had 'm moeten verwachten.

Een hooimadam?

En ik heb eigenlijk geen idee hoe een slowcooker werkt. Kun je die ook op 55 graden instellen?
Vandaag geleerd wie 'Mattie' is.

Ik had werkelijk nog nooit van m'n leven van de goede man gehoord en intussen weet ik van álles van zijn leven en ik zag hem ook nog drie minuten in beweging want hij zat in een tv programma wat gisteren werd uitgezonden en het programma er na had ik opgenomen.

Sjonge, wat een ellende.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 16:46:

Vandaag geleerd wie 'Mattie' is.

Ik had werkelijk nog nooit van m'n leven van de goede man gehoord en intussen weet ik van álles van zijn leven en ik zag hem ook nog drie minuten in beweging want hij zat in een tv programma wat gisteren werd uitgezonden en het programma er na had ik opgenomen.

Sjonge, wat een ellende.Wie?
Hoe kan je iedereen vinden dan als je geen FB had eerst Woll?
http://www.hooimadam.com/
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 16:21:

OK, naar aanleiding van het facebookgebeuren had ik een account gemaakt met mijn nick van hier. Maar ik realiseerde me dat dat helemaal niet handig is. Had toen al wel wat vriendschapsverzoeken gestuurd. Nu een account gemaakt onder mijn eigen naam. Dus nu weer vriendschapsverzoeken onder mijn eigen naam aan het versturen.

Naar aanleiding van een online scholing die ik volg heb ik een week geleden een facebookaccount gemaakt onder een niet-bestaande naam. Ik doe namelijk nogal aan onvindbaarheid. Speciaal daarvoor een mailadres aangemaakt onder dezelfde niet-bestaande naam.

En nu ben ik vergeten bij wie of wat ik dat mailadres aangemaakt heb en kan ik niet meer inloggen.

Moet ik in mijn eigen internetgeschiedenis gaan speuren naar stiekeme dingen die ik gedaan heb. Ik ben alleen ook vergeten hoe dát moet EN op welk apparaat ik dat alles gedaan heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 02 mei 2016 @ 16:54:

[...]

Naar aanleiding van een online scholing die ik volg heb ik een week geleden een facebookaccount gemaakt onder een niet-bestaande naam. Ik doe namelijk nogal aan onvindbaarheid. Speciaal daarvoor een mailadres aangemaakt onder dezelfde niet-bestaande naam.

En nu ben ik vergeten bij wie of wat ik dat mailadres aangemaakt heb en kan ik niet meer inloggen.

Moet ik in mijn eigen internetgeschiedenis gaan speuren naar stiekeme dingen die ik gedaan heb. Ik ben alleen ook vergeten hoe dát moet EN op welk apparaat ik dat alles gedaan heb.Sterkte!
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:48:

Hoe kan je iedereen vinden dan als je geen FB had eerst Woll?Pb naar iemand met facebooknaam en vraag om mij een vriendschapsverzoek te sturen. Als je eenmaal 1 vriend hebt dan kun je ook anderen vinden. Niet dat ik iedereen van hier heb gevonden hoor, maar wel een paar.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 16:56:

[...]

Pb naar iemand met facebooknaam en vraag om mij een vriendschapsverzoek te sturen. Als je eenmaal 1 vriend hebt dan kun je ook anderen vinden. Niet dat ik iedereen van hier heb gevonden hoor, maar wel een paar.Hoe weet je dan wie wie is????
quote:feow schreef op 02 mei 2016 @ 16:54:

[...]

Moet ik in mijn eigen internetgeschiedenis gaan speuren naar stiekeme dingen die ik gedaan heb. Ik ben alleen ook vergeten hoe dát moet EN op welk apparaat ik dat alles gedaan heb.

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met een slecht geheugen!

Ik bedoel
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 16:57:

[...]

Hoe weet je dan wie wie is????Ja, dat weet ik nog steeds niet als ik naar de gezamenlijke vrienden kijk. Een stammer misschien? Denk ik dan. Maar welke dan...
Als ik moet miauwen op fb zeg je het maar he Yas.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 16:57:

[...]

Hoe weet je dan wie wie is????

Van sommige mensen kende ik de naam al.

En van anderen zie ik dan hele mooie foto's van exotische locaties ensow.
Als je nog een poesje in je kwartet wil, ik zit onder een boom...
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 17:04:

[...]

Ja, dat weet ik nog steeds niet als ik naar de gezamenlijke vrienden kijk. Een stammer misschien? Denk ik dan. Maar welke dan...

Ik ben toch makkelijk?

Ik hoor al jaren zo nu en dan dat men mij zo slordig vindt met mijn privacy.
als je jouw naam irl weet, ben je idd makkelijk te vinden Wij zijn overigens nog steeds geen vriendjes, omdat ik het zo raar vind om zo maar een verzoek te sturen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 17:31:

[...]

Ik ben toch makkelijk?

Ik hoor al jaren zo nu en dan dat men mij zo slordig vindt met mijn privacy.Jaa, van de stammers in mijn kwartet weet ik wie ze zijn hoor! En de meesten herkende ik meteen. Maar ik ben met een boel ook geen vriendjes die ik zie bij 'vrienden van vrienden'. Op af en toe een vermoeden na, echt geen idee..
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 17:36:

als je jouw naam irl weet, ben je idd makkelijk te vinden Wij zijn overigens nog steeds geen vriendjes, omdat ik het zo raar vind om zo maar een verzoek te sturen Dat heb ik ook.
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 17:37:

[...]

Jaa, van de stammers in mijn kwartet weet ik wie ze zijn hoor! En de meesten herkende ik meteen. Maar ik ben met een boel ook geen vriendjes die ik zie bij 'vrienden van vrienden'. Op af en toe een vermoeden na, echt geen idee..Weet je nog wie ik ben?

[...]

Ik ben toch makkelijk?

Ik hoor al jaren zo nu en dan dat men mij zo slordig vindt met mijn privacy.Nou, uh, ik wist het echt niet hoor. Nu inmiddels wel!

[...]

Ik ben toch makkelijk?

Ik hoor al jaren zo nu en dan dat men mij zo slordig vindt met mijn privacy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven