Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
dat si inderdaad wel erg veel op en neer gefiets!!

Nee dat lukt niet met die afvoer xop, aangezien de afvoer onder de douchebak liep (en niet in de vloer zit). Het moet dus sowieso weer een zwevend geheel worden. eerste voordeel is echter binnen: de tegels zijn ongehavend, dat scheelt toch iets.
Gossie, helemaal klote zeg dat je je helemaal ziek voelt.... Daar zit je helemaal niet op te wachten zeg....

Sint Maarten bij Lil klinkt echt superleuk! Op onze school hebben we altijd een koortje van zingende ouders, sommigen met instrument. Klinkt erg goed! En dan na afloop is er een vuurtkorf op het schoolplein, weer zingende ouders, gluhwein en warme chocomel. Verheug me er al weer op.

Hier ook niet écht beter maar wel fit genoeg om vanmorgen te werken. Maar nu weer rillerig dus maar even rustig aan.

Peut bezoek was goed; ik denk dat het precies is wat ik nodig heb en het voelt goed bij deze mevrouw. Ze is vriendelijk, komt doortastend over en heeft veel ervaring, ook met kinderen. Ik ga het gewoon proberen en zit dus de komende weken elke vrijdagmiddag bij de peut.

Even mail lezen van het werk en dan de usual met de Bloesjes. MM traint vandaag in OudLilstad (iets met sales in zijn sector) en werd vanmorgen aan alle kanten bewonderd en uitgezwaaid door 3 vrouwen . Hij had zijn nieuwe pak aan. Gisteren heeft hij mijn taken gewoon hop! uit handen genomen; ik kon gewoon misselijk op de bank liggen en hoefde niet kokhalzend in pannen te roeren en Bloesjes te voeren. Hij stopte ze in bad, hadden grote pret, gooide ze letterlijk in bed (weer hilariteit ) en verwende mij met thee en knuffels, tussen het overhemd strijken, opruimen, de hamsterbak verschonen, de vuilnisbak buitenzetten en de training voorbereiden door.

Nha.

Waar wás die Engel nou al die tijd????

~schenkt koffie in ~
Ik dacht ook aan een simpelere renovatie van je douchehok Bent. Nu wel een standaard maat kopen en de rest bijtegelen?

Ik heb nog een schop tegoed van gisteren.

Hoeft nie thoor, want dat zou betekenen dat ik nu ineens wel aan het werk moet. Maar ik krijg morgen borrelbezoek, en het staat zo slordig als ze tussen mijn vuilschone goed gepropt zit.

Gelukkig heeft mijn overbuuv gewoon nog d'r badjas aan zag ik net (Hebben jullie een badjas? Ik vind het ondingen), en heb ik al wel gedoucht, maar zij is hard aan het werk, en ik heb gewoon de gordijnen dichtgetrokken en ben achter de computer gaan zitten.

~schop~

Mis!
Ok, Bentetje, dat is wel fijn! En weet je nu ook waar de lek door veroorzaakt is?

Lekkage is ook gewoon een Kroeg-VOA!

En Xop; dat is veel fietsen inderdaad! Dat weet niemand die haar eerste kind krijgt. Dan kijk je niet verder dan je babykamer lang is en denkt alleen aan luiertjes en rompers en maxi-cosi's. Dat je vanaf 4 jaar een strak georganiseerd leven moet leiden en de godgansche dag op en neer fietst en rijdt (en nooit eens een kind vergeet, vind ik ook zo knap van mezelf! ); dat staat niet in de Wij Jonge Ouders of de Ouders van Nu.

Even Jongste ophalen bij vriendinnetje, naar dansles brengen, naar huis sprinten, Oudste ophalen en naar toneel brengen, dan weer Jongste ophalen en thuis afzetten en meteen door naar Oudste om ook haar naar huis te brengen. En intussentijd naar de bieb. Pffffffffffffffffffffffff
SCHOP!
wat ik steeds vergeet te zeggen is dat ik weer eens niet kan posten in de Ak....baal daar wel van want wilde wel reageren. Nu dus alleen een dikke knuffel van mij. Sta erg achter wat meave schreef, al is dat al weer even geleden.....
#SCHOP#

Ja ik heb een badjas maar draag hem maar weinig, vind het altijd zo gauw warm.

Inderdaad kjong, dat gaat hem worden, kleine standaardmaat en bijtegelen. wel moet er een nieuwe douchewand komen want bevestigingsmateriaal is naar de klote. Hangt even van de rpijs af anders doen we even tijdelijk een douchegordijn (jek heb ik een hekel aan, plakt altijd zo aan je benen)totdat we een paar honderd euro vinden.
Oooohhh jaaaa, zo'n plakkende douchegordijn. Ieuw. ALhoewel ik het een stuk erger vind als het een hotel-douchegordijn betaamt, dan wanneer het om mijn eigen zou gaan. Iets met bacterien, lichaamssappen-van-een-ander enz, snappu?!

Wel fijn dat het meevalt, Bent!

Wow, Bloes, jij hebt anders ook wel een strak schema. En dat met een gammelig lijf! Chapeau!

Badjas? Veuls te warm, indeed. En in de winter te koud (want benen en voeten bloot. Kortom; staat leuk aan 't stokje

(En ik doe NOOIT een deur open als ik al in bed lig / bad lig / douche / anderszins bloot ben. Kom een andere keer maar weer!)

Zooo... bijna weer tijd om Lieke op te halen.
Ik heb wel een badjas vind het heerlijk erin rond te lopen. Zie erin uit als een beer, ofzo, want is veel te groot en errug dikke badstof. Heerlijk, dikke sokken en sloffen eronder en ziedaar, mijn charmante "het is zondagmorgen en zeur niet an m'n kop" outfit.

Dat heen en weer gesjees ken ik ... Kreeg van de week een mailtje dat LD nu ook op woensdag zwemtraining mag doen. Hiep hoi (3x uur zwembad in de week)

Afijn.. LD vindt het leuk, is goed voor de conditie en bijna privéles, want maar 6 kinderen in hele bad! Vandaag moet LE mee (want Elvis weg) maar andere woensdagen komt het wel goed, dus waarom niet. Een draadloos laptopinternetontvangst (zodat ik daar kan forummen ) begint wel aantrekkelijk te klinken, zo.

Fijn dat peut goed voelt en klikt Bloes (f)

En die vent van jou klinkt als één uit duizenden!
Later is nu
OHja, en voor Kjong een

of een

dus
Later is nu
Pim, heb jij ook een meissie met schoenmaat 22 en smalle voetjes, komend zomer? Ik heb echt supermooie Piedro-schoentjes (zomerschoentjes) die Sophie te klein zijn. Ze waren al heel snel te klein, dus ze zijn echt niet veel belopen.

Ook nog een leuk H&M winterjasje mt 86/92 te verkrijgen (Mims??); Sophie weigert een winterjas aan te trekken, nl. Tot nu toe hebben we het gered met dikke vestjes..... Als het gaat vriezen wil ze vast WEL een winterjas aan; kopen we dan een waar ze bij is. Mag ze 'm zelf uitzoeken. (En voor wie denkt dat ik een softie ben; echnie! Maar Sophie is zoooo ontzettend koppig en wordt zooooo boos als je met die jas aankomt zetten!! Werkelijk, we hebben vanalles al beleefd om dat ding aan te krijgen. Ze heeft zelfs vlak voor vertrek al eens in de broek geplast bij het zien van de jas. Overgeven was ook een leuke truuk, sowieso alles bijelkaar schreeuwen / driftig worden enz enz. Echt erger dan je je voor kunt stellen!)
, onze dochter, inmiddels 6 is 3 jaar geleden de hele winter op kaplaarzen naar de creche gegaan, ze werd hysterisch wanneer wij met winter schoenen aan kwamen zetten. Was overigens wel degelijk psychisch, want bij de creche leidsters lukte het wel.... maar ach .
en ik maar denken dat ik een stijfkop heb! Dat soort dingen heb ik nog noit gehad. Hier gerend na het zwemmen om op tijd te zijn voor het Sinterklaasjournaal....hier zit een wijffie met grote ogen ademloos te kijken (btw hun foto`s komen niet in de uitzending helaas, het ridderpak wat ze gekocht hadden en GG aan moests was afgekeurd.....jammer!)
He, da's zeker jammer, Bent!

Arme, arme Xop. Dat op-en-neer gefiets naar overal en nergens, I feel your pain. Het leed dat Moederschap heet.

Hebben jullie tips trouwens, qua sint-kado voor Levi?

Heb echt geen flauw idee wat dat moet gaan worden voor hem. Hij speelt wel veel met auto's. Daar hebben we dus ook heel veel van, inclusief race-baan. Lego vindt hij machtig interessant maar da's te klein voor hem en Duplo boeit hem dan weer niet. Bouwen enzo vindt hij verder niet interessant, puzzels wel een beetje maar die hebben we dus al. We hebben ook al zo'n houten treinbaan met uitbreiding (doet ie niks mee), hele bakken vol boerderij-dieren en uitbreiding (vindt-ie wel leuk).

Verder ook alle buitenspeelgoed al zoals step, driewieler, tractor.. dan weer geen glijbaan maar ik vind dat zo'n onding in je tuin.. Ik weet het echt niet! In speelgoedwinkel wijst hij alleen maar alle stomme plastic dingen die heel veel herrie maken aan. Die hebben wel al genoeg in huis!

N en Y krijgen de Nintendo DS die ik al een jaar in de kast heb liggen.

Stelletje verwende kinderen zijn het gewoon.
Radiografisch bestuurbare auto?
Ik vind het trouwens echt bizar dat zaterdag Sinterklaas alweer in 't land komt.. sjezus, ik zat eigenlijk nog een soort van op de zomer te wachten!
Thanks Tila maar ook die al in huis. 2 zelfs. 1 hele en een stukke, ghe.
Kapla, Bam?
Hier hetzelfde probleem Bam. Ik zou het echt niet weten voor de jongens... :-s
Abonnement op een tijdschrift dat ie leuk vindt? Boeken?

Duplo-trein? (Jom doet niet zoveel met duplo, maar wel met alles met wielen met duplo. Treinenduplo is ook voor de wat oudere kindjes)

Jongensknutselzooi?

Een spel? Elefun?
Heb net voor een bijna3jarige een geredschapsriem (met gereedschap natuurlijk) gekocht. Hij is toch Bob-fan?En daar dan een graafauto bij. Of een grotere echte schep voor in de zandbak?

En anders doe je gewoon een roze strijkijzer+plankje, of een glitter stofzuiger, of een babypop met melkflesje. Jong geleerd enzo.

Oh wacht! Kjongen kreeg een zelfmaakknikkerbaan toen. (Mag hij van jou knikkers? Zo nee: Er liggen Bedamanknikkers overal in je huis )

Of anders een houten treinbaan? Die van IKEA is dezelfde als van Eichhorn, en Brio past er ook op.

Ik Lalalalalalalaaa verhalen over koppige meisjes.
Af en toe wil ik ook wel Lalalalaaaaa-en, Kjong

Pfff....praat me niet van SInterklaas-kado's. Echt, we hebben natuurlijk al veel meuk van Lieke, dus vooral voor Sophie (evenoud als jouw jongste hertje, toch Bam?) weet ik werkelijk niet wat te doen....

Omdat ik ook gewoonweg niet meer zo genant veel toestand wil als vorig jaar, hebben Xoplief en ik het er al over gehad om gewoon wat kleurboeken, nieuwe goede stiften, wat klei, DVD-tje, grote kralen enzo te doen. En dit dan verdeeld over Pake/Beppe/tante/oma en wijzelf. Lekker goedkoop ook

Knutselen vinden ze nl. allebei altijd erg leuk, net als vriendjes en vriendinnetjes.

Pff... moet huiswerk maken voor morgen (cursus). Geeeeen zin.
Wat vinden jullie eigenlijk van zo'n Stabilo-pen? Werkt dat?
Op Kjongen zijn school is het de enige pen die gebruikt en meegenomen mag worden naast de standaard vulpen van schoolzelf.

Hij schrijft er best mooi mee. De grip was voor hem heel handig omdat hij zichzelf had leren schrijven en daarmee een verkeerde grip had aangemeten.
Ik hoef trouwens geen leesbril. Wel weer een gewone. Ik heb ineens een hoge cylinderafwijking.

Nog een beugeltje of een bocheltje en de nerd is compleet.

Ik ga uit van een bril, omdat mijn ogen gelazerstraald zijn en ik ooit heb horen fluisteren dat lenzen niet meer zouden kunnen.

Wat voor bril zouden jullie voor mij uitkiezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven