Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Muffinbeslag, cakebeslag hihi komt er nog 1 bij ik maak soms rauwe koekie deeg speciaal om zo te eten, ik bak er geen 1koekje van.

Pak bloem kneed er roomboter, suiker en kaneel door dan een flinke bal van draaien, even in de koelkast op laten stijven en dan eet ik het zo op, soms doe ik er ook nog een klein beetje zeezout doorheen kneden.
- hagelslag uit het pak eten

- plakjes kipfilet eten

- brood met kaas en pindakaas

- brood met speculaas en boter

- appel met mayonaise (klinkt goor, is het echt niet )

- als ik thuis kom: een plak kaas gewoon zo
met mes in de pindakaaspot en daarna in suikerpot. Van friet alleen de harde opeten en van de 'zachte, dikke' alleen de harde uiteindjes opeten aan beide kanten (alleen als ik alleen ben...)

Speculaas kreeg ik als kind ook al op mijn brood, lekker was dat.
quote:liubi schreef op 28 oktober 2008 @ 17:08:

- hagelslag uit het pak eten

- plakjes kipfilet eten

- brood met kaas en pindakaas

- brood met speculaas en boter

- appel met mayonaise (klinkt goor, is het echt niet )

- als ik thuis kom: een plak kaas gewoon zo

Het is dat ik geen appels in huis heb, maar ik word wel heel erg nieuwsgierig naar die combi, al moet ik wel zeggen dat als ik het zo lees mijn maag lichtelijke omdraai-neigingen vertoont.. Dit is inderdaad vreemd!!!

De rest vind ik heel normaal, doe ik ook. Heb eigenlijk ook nooit brood in huis, wel beleg...

Komkommer als broodsurrogaaat is lekker ( wel met hartig beleg dan he; een plakje komkommer met chocopasta zou ik ook vreemd vinden...hoewel, t valt te proberen natuurlijk hihi! Komkommer met pindakaas is, althans vind ik, wel echt superlekker)
krijg er nu al trek in...

als ik worstjes bak in de bakpan met lekker blueband boter!

of bak en braad...

dan gaat het zo borrelen en komt er een zoute schuim bij...

als dat even door prutteld word het bruin zwart..

dat lepel ik er dan lekker uit HMMMM kan echt zoveel jus schuim eten!!!
Komkommer met pindakaas??

Dat ga ik eens proberen!
ik heb net dit hele topic gelezen en ik was al wat misselijk. en nu... oh my god * waar is het barf icoontje*
Boterhammen met pindakaas en hagelslag.

Boterhammen met kaas en chocopasta.

Fries roggebrood met veel boter en schenkstroop.

Beschuitje met boter en suiker en dan thee eroverheen schenken.

Sperziebonen met mayonaise.

Losse hagelslag op je bord gooien en dan steeds je mes in de boter stoppen, de hagelslag eraan plakken en zo opeten.

Ik eet idd mijn m&m's ook op kleur, maar volgens een roulatiesysteem.
Rauwe spruitjes als tussendoorsnackje. Vin ik lekker.

Is dat vreemd?
quote:Goldielocks schreef op 12 november 2008 @ 12:51:

Rauwe spruitjes als tussendoorsnackje. Vin ik lekker.

Is dat vreemd?nee vind ik helemaal niet gek! bijna alle groentes vind ik rauw lekker.
Ik lust geen melk, maar als ik een broodje (puntje) met knakworst en curry eet, drink ik er graag melk bij. Hoezo raar.
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 13-11-2008 23:59
Reden: cury vergeten
% gewijzigd
Ik hoorde ooit eens over een meisje die eerst al het vlees uit haar kroketje eet, zodat alleen de krokante korst nog over is, zodat ze daar frietjes in kan proppen en dat dan zo opeet. :P

Ikzelf vind het heeeeerlijk om een stukje melkchocolade in m'n mond te nemen, en dan een slokje gloeiendhete thee erachteraan te gooien, zodat de chocola heerlijk smelt!

hmmmmmm
Ketchup op een boterham met kaas..heerlijk!

Ik ken ook iemand die er mayonaise tussen doet, dat vind ik dan weer niks.
het enige "rare" (denk ik) wat ik graag eet is combi zoet/zout bv ham/salami in een melkbroodje of kaas (feta) gekruimeld op een boterham met chocopasta mmmm

wat ook lekker is, maar vind ik niet zo raar, alhoewel iemand me ooit zei datie het wel heel raar vond: grote lepel kersenjam in een kommetje cornflakes met melk
quote:sharra schreef op 12 november 2008 @ 14:47:

Ketchup op een boterham met kaas..heerlijk!

Ik ken ook iemand die er mayonaise tussen doet, dat vind ik dan weer niks.mmm dit vind ik ook wel lekker. ketchup vind ik sowieso zo lekker
Net gevonden: Witte chocola en BBQ/Ham chips van Lays. Zou je niet zeggen, maar lekkere combi!
Jus-schuim uit de braadpan lepelen

Warme witte rijst met boter, kaneel en suiker

Boterhammen met zoet beleg waarbij álle randjes helemaal besmeerd moeten zijn met de boter en het beleg, anders hoef ik de korstjes niet...

Azijnchips (neem altijd zákken mee uit de VS)

sausje van mayo en curry bij de naturelchips

onzettend slappe thee (dus warm water met een kleurtje)

Bij het eten van een broodje gebakken ei met de dooier heel, eet ik helemaal om die dooier heel en prop die als laatste in zn geheel in mijn mond.

geroosterd brood moet net niet zwart zijn en dan met veel boter erop.

Ik dronk altijd ijskoude melk bij mijn frietjes, maar sinds ik bv geef en mijn dochter km-allergie heeft niet meer.

Kroket lepel ik altijd helemaal uit met frietjes en eet daarna het korstje op

bij een frikandel speciaal eet ik de saus zo dat ik met het laatste stukje frikandel het laatste restje saus kan opvegen.

Ik lust géén chocola (maar wel witte) en ook veel taart vind ik vies. Alleen appeltaart, dat dan weer wel.

Gortepap schijnen heel veel mensen goor te vinden, ik vind het heerlijk. Net als dat knabbelspek, die uitgebakken zwoerdjes. Jammie!

Ook heerlijk: speciale (vette gedroogde) worstjes met zure augurkjes.

Hmm... ben toch best "eet-verknipt"...
anoniem_36625 wijzigde dit bericht op 21-11-2008 10:30
Reden: nog wat vergeten...
% gewijzigd
als ik een filmpje kijk eet ik het liefst kauwgumballen, dan heb ik zo een hele strip en kauw er 2 en als het zoet eraf is leg ik het op een servetje op tafel en ga door met de volgende 2 ballen tot alles op is. Heel geschift vind ik zelf..... maar wel lekker
quote:maureen709 schreef op 21 november 2008 @ 10:57:

als ik een filmpje kijk eet ik het liefst kauwgumballen, dan heb ik zo een hele strip en kauw er 2 en als het zoet eraf is leg ik het op een servetje op tafel en ga door met de volgende 2 ballen tot alles op is. Heel geschift vind ik zelf..... maar wel lekkerGeweldig om te lezen dit, dat ik daar zelf nooit opgekomen ben! Ik ben ook gek op kauwgomballen, maar vind de smaak altijd zo snel weg. Nu ik dit lees, is dat natuurlijk de ultieme oplossing!
Op zaterdagochtend eet ik een gekookt ei en daarna moet ik een half broodje met kaas en appelstroop eten, anders klopt het voor mijn gevoel niet.

Eigenlijk best weird als je erover nadenkt, maar goed...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En tijdens het doorlezen van dit topic: wat zijn er veel mensen die avondeten als ontbijt eten?! Nasi, pizza en zelfs doner met knoflooksaus. Gadver. Het IDEE alleen al...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Koude pizza 's morgens ... JAMMIE!

Mijn rare eet-tics zijn:

* Rauwe aardappelen, deed ik als klein kind al samen met mijn

moeder die er dan (net als sommige anderen hier) een balletje

rauwe gehakt bij nam.

* Als ik pasta eet gaat er een heel pakje geraspte kaas overheen.

Ben gek op kaas ... veel veel veel!!! Een echte 'kaaskop'!

* Thee met rose, naast elkaar.

* Gekookt water zonder theesmaakje ... om handen aan te

warmen en ook nog super lekker.

Grappig om te lezen wat voor rare eetgewoontes iedereen heeft.
quote:EvyBlissy schreef op 25 november 2008 @ 22:31:

Op zaterdagochtend eet ik een gekookt ei en daarna moet ik een half broodje met kaas en appelstroop eten, anders klopt het voor mijn gevoel niet.

Eigenlijk best weird als je erover nadenkt, maar goed...Bah kaas met appelstroop. Ik vind kaas heerlijk maar appelstroop gadver ik moet er niet aan denken

Ik eet eerst de randen op van bv vlees, koek of boterham, omdat ik ooit mezelf heb wijs gemaakt dat het midden het lekkerste is. Ik doe ook sambal badjak door de stampot. Door de zure kool is het het lekkerst.

Als ontbijt een warme maaltijd nemen is voor waar ik vandaan kom (Indonesie) heel normaal. Ik doe het niet, want dan wordt ik een olifant, maar als ik in Azie ben....kom dan maar op met die rijsttafel!
quote:elninjoo schreef op 21 september 2008 @ 08:47:

Roomboter smeren op 'n boterham waar ik pindakaas op eet. Je zou zeggen, smeuig en vet genoeg die pindakaas, maar met roomboter wordt ie toch extra lekker.

Nee joh, dat is heerlijk. Hoe dikker de roomboter, hoe beter.

Ook lekker: wit brood met roomboter, dan speculaas en dan weer roomboter. Kan ook met ontbijtkoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven