Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

zaterdag 30 mei 2009 om 00:16
chips met mayo/chillisaus of knoflooksaus/chillisaus.
bij pizza's eet ik ook nooit de korstjes, mijn hond die is er gek op .
ik kan niet direct nadat ik heb gekookt eten,pas een half uur daarna..
en net als vele anderen kan ik elk moment van de dag patat eten, wel met veel mayo, liefst speciaal.
en als ik een bamischijf eet, ga ik hem helemaal pletten, ondersmeren met uitjes, mayo en curry, ff door elkaar husselen en dan opeten.. en dat doet mijn broertje ook hahaha..
en anders vinden we het ook niet lekker, dan hoef ik hem niet.
sóchtends warm eten, heerlijk.. niet goed voor mijn lijn, maar die heb ik toch al niet hahaha..
en ik ken iemand die zijn kroket uitlepelt, dan volsmeert met mayo en dan opeet...
bij pizza's eet ik ook nooit de korstjes, mijn hond die is er gek op .
ik kan niet direct nadat ik heb gekookt eten,pas een half uur daarna..
en net als vele anderen kan ik elk moment van de dag patat eten, wel met veel mayo, liefst speciaal.
en als ik een bamischijf eet, ga ik hem helemaal pletten, ondersmeren met uitjes, mayo en curry, ff door elkaar husselen en dan opeten.. en dat doet mijn broertje ook hahaha..
en anders vinden we het ook niet lekker, dan hoef ik hem niet.
sóchtends warm eten, heerlijk.. niet goed voor mijn lijn, maar die heb ik toch al niet hahaha..
en ik ken iemand die zijn kroket uitlepelt, dan volsmeert met mayo en dan opeet...
zaterdag 30 mei 2009 om 11:59
Als je dit zo allemaal hebt gelezen is het erg fijn om te concluderen dat ik een goede 'normale' smaak heb als het om eten gaat
Ennuh tis heel normaal om de kop van een gamba uit te zuigen (daar zit het meeste smaak aan). Ik weet dat sommige mensen ervan gruwelen, maar tis echt niet vreemd!!
Verders vond ik het erg vermakelijk om al die gekke combi's te lezen, ongelofelijk!
Ennuh tis heel normaal om de kop van een gamba uit te zuigen (daar zit het meeste smaak aan). Ik weet dat sommige mensen ervan gruwelen, maar tis echt niet vreemd!!
Verders vond ik het erg vermakelijk om al die gekke combi's te lezen, ongelofelijk!
maandag 1 juni 2009 om 00:08
quote:pepertje schreef op 27 november 2008 @ 16:28: Of een witte boterham met jonge kaas en daarover heen hagelslag. Ook heel lekker.Lekker idd, maar qua praktisch mss handig om het andersom te doen... (bruine) boterham, boter, hagelslag, weer een likje boter hier en daar, en dan kaas erover, mmmm, echt een gebakje!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

maandag 1 juni 2009 om 07:10
Na het sporten moet ik altijd een appel eten, ook als ik meteen ga lunchen als ik thuiskom. eet ik dus eerst een appel en meteen daarna smeer ik een boterhammetje. En het laatste wat ik eet bij een broodmaaltijd is altijd een volkorencracker met gembermarmelade. Dan is het "klaar" ?! (zijn geen gekke combis maar toch echt wel eettics, de crackers en gembermarmelade gaan zelfs mee op vakantie )
maandag 1 juni 2009 om 12:32
maandag 15 maart 2010 om 22:30
Ik word helemaal gelukkig als ik iets eet waarbij alles 'nieuw' is. Dussss: een pak ongeopende yoghurt openmaken, met een pak nieuwe muesli die ik open maak, met daarin suiker die nog in een ongeopend pak zat. Waarom? Shoot me! Echt géén idee, het smaakt niet eens anders of beter. En het gebeurd dus ook niet heel vaak, dat alles 'vers' is...
maandag 15 maart 2010 om 22:37
Bij een gangmaker, van die cakejes, eet ik eerst de chocolade eraf.
Bij M&m's, skittles, dingen met verschillende kleurtjes eet ik eerst van degene waar ik de meeste van in mijn hand heb, zodat ik er van elke kleur evenveel heb. Bij winegums pak ik van elke kleur eentje.
Van pistachenootjes heb ik een schaaltje voor de dopjes (niet vreemd lijkt mij) en daar doe ik twee lege dopjes in als ik een nootje zonder dopjes heb gepakt. Op die manier houd ik bij hoeveel extra 'lege' dopjes, of 'kale' nootjes er in het bakje/zakje zaten.
Bij chips eet ik uit het bakje/zakje altijd eerst de kapotte.
Dat is het wel zo'n beetje!
Bij M&m's, skittles, dingen met verschillende kleurtjes eet ik eerst van degene waar ik de meeste van in mijn hand heb, zodat ik er van elke kleur evenveel heb. Bij winegums pak ik van elke kleur eentje.
Van pistachenootjes heb ik een schaaltje voor de dopjes (niet vreemd lijkt mij) en daar doe ik twee lege dopjes in als ik een nootje zonder dopjes heb gepakt. Op die manier houd ik bij hoeveel extra 'lege' dopjes, of 'kale' nootjes er in het bakje/zakje zaten.
Bij chips eet ik uit het bakje/zakje altijd eerst de kapotte.
Dat is het wel zo'n beetje!
dinsdag 16 maart 2010 om 00:50
quote:ge m ma schreef op 15 maart 2010 @ 22:37:
Bij M&m's, skittles, dingen met verschillende kleurtjes eet ik eerst van degene waar ik de meeste van in mijn hand heb, zodat ik er van elke kleur evenveel heb. Hee, dat doe ik ook bij M&M's. Ik dacht dat ik geen gekke gewoontes had, blijkbaar wel. En ook eerst de stukke exemplaren opeten
Bij M&m's, skittles, dingen met verschillende kleurtjes eet ik eerst van degene waar ik de meeste van in mijn hand heb, zodat ik er van elke kleur evenveel heb. Hee, dat doe ik ook bij M&M's. Ik dacht dat ik geen gekke gewoontes had, blijkbaar wel. En ook eerst de stukke exemplaren opeten
dinsdag 16 maart 2010 om 03:08
Hier in huis ook veel rare eetgewoontes. Zelf ben ik ook dol op pindakaas met komkommer (en een likje sambal). Maar mijn zoon vindt nog veel gekkere combi's uit.
Bij de kaasfondue zet ik ook altijd gekookte krieltjes op tafel. Op een keer had ik voor hem (hij houdt niet van kaasfondue) een klein pannetje chocoladefondue gemaakt. Daar is hij de aardappeltjes in gaan dippen. Hij vond het heerlijk. Ik natuurlijk ook proeven en verrek, dat is echt lekker, gekookte krieltjes in de chocolade dopen.
Bij het gourmetten ontstaan ook de wildste combi's, favoriet bij zonen is plakjes augurk bakken en dan pannenkoekbeslag erop.
Bij de kaasfondue zet ik ook altijd gekookte krieltjes op tafel. Op een keer had ik voor hem (hij houdt niet van kaasfondue) een klein pannetje chocoladefondue gemaakt. Daar is hij de aardappeltjes in gaan dippen. Hij vond het heerlijk. Ik natuurlijk ook proeven en verrek, dat is echt lekker, gekookte krieltjes in de chocolade dopen.
Bij het gourmetten ontstaan ook de wildste combi's, favoriet bij zonen is plakjes augurk bakken en dan pannenkoekbeslag erop.

dinsdag 16 maart 2010 om 14:49
Ik gooi een enorme plak kaas rechtstreeks op de grill (een soort van George Foreman zeg maar) en dan wachten tot het meeste vet is weggedropen en de kaas eraf halen en er een grote bal van maken. Op een vork prikken en er kleine hapjes vanaf eten. Mijn man verlaat de keuken als ik het doe, hij vind het niet normaal ha ha.
Hier inderdaad ook rechtstreeks het vocht van augurken uit het potje lepelen en eraf slurpen.
Bij Skittles en M&M's de kleurtjes zo opeten dat je van alle kleurtjes evenveel overhoudt. Bij M&M's eerst de bruine inderdaad opeten (eerst de 'lelijke' kleuren zeg maar)
Hier inderdaad ook rechtstreeks het vocht van augurken uit het potje lepelen en eraf slurpen.
Bij Skittles en M&M's de kleurtjes zo opeten dat je van alle kleurtjes evenveel overhoudt. Bij M&M's eerst de bruine inderdaad opeten (eerst de 'lelijke' kleuren zeg maar)

dinsdag 16 maart 2010 om 15:17
Overal alles uitvissen:
stukjes chocolade uit de chocoladecruesli
rozijnen/vruchten etc. uit de muesli
Pindakaas, chocopasta of appelstroop zo met de lepel/mes uit de pot eten (wel eens een pot van 600 gr. in een keer leeg)
snoepen van de cruesli
eerst de rozijnen uit de studentenhaver, dan de rest
op veel eten zout: groente, aardappels etc.
kliekjes na het eten gewoon weer uit het bakje snoepen
hmm..verder weet ik het zo even niet.
stukjes chocolade uit de chocoladecruesli
rozijnen/vruchten etc. uit de muesli
Pindakaas, chocopasta of appelstroop zo met de lepel/mes uit de pot eten (wel eens een pot van 600 gr. in een keer leeg)
snoepen van de cruesli
eerst de rozijnen uit de studentenhaver, dan de rest
op veel eten zout: groente, aardappels etc.
kliekjes na het eten gewoon weer uit het bakje snoepen
hmm..verder weet ik het zo even niet.