Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 4 mei 2016 om 00:12
quote:Minny_Paars schreef op 04 mei 2016 @ 00:09:
[...]
Deze techniek was mij nog niet bekend. Maar ik heb dan ook nog nooit een kwakkie gewonnen bij de bingo. Misschien moet ik het eens voorstellen bij de plaatselijk soos.Hmmm, ik ook niet gewonnen, wel eens kwijtgeraakt, tussen 2 kaarten door.
[...]
Deze techniek was mij nog niet bekend. Maar ik heb dan ook nog nooit een kwakkie gewonnen bij de bingo. Misschien moet ik het eens voorstellen bij de plaatselijk soos.Hmmm, ik ook niet gewonnen, wel eens kwijtgeraakt, tussen 2 kaarten door.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
woensdag 4 mei 2016 om 00:23
woensdag 4 mei 2016 om 12:21
quote:consuelabananahammok schreef op 04 mei 2016 @ 04:31:
Ik dacht even knipperen, zie ik nu echt iets paars voorbij komen ?
En ja heur!!
En ik weet dat je er niet van houdt maar ik doe het toch !
Ik moet ook knipperen van de felle lila-letters.
Deze forummer heeft in totaal 15 post geschreven op viva onder deze nick, hoe kan je dan al weten dat 'ze er niet van houd'
Niemand met een "dadejavu"?
En ja heur!!
Deze forummer heeft in totaal 15 post geschreven op viva onder deze nick, hoe kan je dan al weten dat 'ze er niet van houd'
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 4 mei 2016 om 12:26
quote:Baankje1 schreef op 04 mei 2016 @ 12:22:
Ja ,dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.Ik had niet anders verwacht want ik hoor niet bij de 'oude garde' en heb nog geen "strepen" verdiend.
Maar voor mij niet echt een vraag...eerder een opmerking. Het geklaag dat ik tot voor kort kreeg over mijn blauwe letters, en nu géén geklaag over de verblindende lila-letters.
Ja ,dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.Ik had niet anders verwacht want ik hoor niet bij de 'oude garde' en heb nog geen "strepen" verdiend.
Maar voor mij niet echt een vraag...eerder een opmerking. Het geklaag dat ik tot voor kort kreeg over mijn blauwe letters, en nu géén geklaag over de verblindende lila-letters.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 4 mei 2016 om 12:30
quote:missie_m schreef op 04 mei 2016 @ 12:21:
[...]
Dadejavu? Je kon er niet verder naast zitten.
Soms gebeuren er dingen, verschijnen er berichten op een forum waardoor ouder-dan oudgedienden zich weer even laten zien. Soms onder een nieuwe nickname die maar weinig verschilt van de oude, omdat ze niet meer onder hun oude nickname in kunnen loggen maar wel min of meer als zichzelf willen kunnen posten. En dat houdt voor sommigen ook een kleurtje in. Juist dàt zou jou toch niet vreemd voor moeten komen.
Maar missie, heb je zelf niet door hoe agressief jouw posts over kunnen komen? Deze ook weer, oordelen en verantwoording eisen, dat is wat jouw posts uitstralen. Is dat ook wat je wil?
[...]
Dadejavu? Je kon er niet verder naast zitten.
Soms gebeuren er dingen, verschijnen er berichten op een forum waardoor ouder-dan oudgedienden zich weer even laten zien. Soms onder een nieuwe nickname die maar weinig verschilt van de oude, omdat ze niet meer onder hun oude nickname in kunnen loggen maar wel min of meer als zichzelf willen kunnen posten. En dat houdt voor sommigen ook een kleurtje in. Juist dàt zou jou toch niet vreemd voor moeten komen.
Maar missie, heb je zelf niet door hoe agressief jouw posts over kunnen komen? Deze ook weer, oordelen en verantwoording eisen, dat is wat jouw posts uitstralen. Is dat ook wat je wil?
woensdag 4 mei 2016 om 12:32
woensdag 4 mei 2016 om 13:05
quote:consuelabananahammok schreef op 04 mei 2016 @ 04:31:
En ja heur!!
[...]
Niemand met een "dadejavu"?quote:Bij_Zonder schreef op 04 mei 2016 @ 12:30:
[...]
.............................
Maar missie, heb je zelf niet door hoe agressief jouw posts over kunnen komen? Deze ook weer, oordelen en verantwoording eisen, dat is wat jouw posts uitstralen. Is dat ook wat je wil?Soheeeyyyyy, agressief, oordelen en verantwoording eisen? Het is een opmerking en een onschuldige vraag. Ik zal mijn post meteen vriendelijker maken...want neehee dat is niet wat ik wil. WORD VERVOLGD.......
En ja heur!!
[...]
Niemand met een "dadejavu"?quote:Bij_Zonder schreef op 04 mei 2016 @ 12:30:
[...]
.............................
Maar missie, heb je zelf niet door hoe agressief jouw posts over kunnen komen? Deze ook weer, oordelen en verantwoording eisen, dat is wat jouw posts uitstralen. Is dat ook wat je wil?Soheeeyyyyy, agressief, oordelen en verantwoording eisen? Het is een opmerking en een onschuldige vraag. Ik zal mijn post meteen vriendelijker maken...want neehee dat is niet wat ik wil. WORD VERVOLGD.......
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 4 mei 2016 om 13:10
[...]
Niemand met een "dadejavu"? Zelfde post maar dan opgevrolijkert.
[...]
Niemand met een "dadejavu"? Zelfde post maar dan opgevrolijkert.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 4 mei 2016 om 13:13
quote:missie_m schreef op 04 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Ik had niet anders verwacht want ik hoor niet bij de 'oude garde' en heb nog geen "strepen" verdiend.
[...]
Ik had niet anders verwacht want ik hoor niet bij de 'oude garde' en heb nog geen "strepen" verdiend.
geneet van 't laeve
woensdag 4 mei 2016 om 13:17
quote:missie_m schreef op 04 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Maar voor mij niet echt een vraag... eerder een opmerking. Het geklaag dat ik tot voor kort kreeg over mijn blauwe letters, en nu géén geklaag over de verblindende lila-letters.
Deze post ook even opvriendelijken. De zelfde tekst maar dan opgevrolijkert.
[...]
Maar voor mij niet echt een vraag... eerder een opmerking. Het geklaag dat ik tot voor kort kreeg over mijn blauwe letters, en nu géén geklaag over de verblindende lila-letters.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 4 mei 2016 om 13:26
quote:missie_m schreef op 04 mei 2016 @ 13:17:
[...]
Deze post ook even opvriendelijken. De zelfde tekst maar dan opgevrolijkert.Ik vind je posts over het algemeen vooral irritant en met smilies wordt het er niet beter op, maar 'opvriendelijken' en 'opgevrolijkert' is dan wel weer mooi gevonden
[...]
Deze post ook even opvriendelijken. De zelfde tekst maar dan opgevrolijkert.Ik vind je posts over het algemeen vooral irritant en met smilies wordt het er niet beter op, maar 'opvriendelijken' en 'opgevrolijkert' is dan wel weer mooi gevonden
Tjezus, wat vals