Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 4 mei 2016 om 16:18
quote:MevrouwJack schreef op 04 mei 2016 @ 13:26:
[...]
Ik vind je posts over het algemeen vooral irritant en met smilies wordt het er niet beter op, maar 'opvriendelijken' en 'opgevrolijkert' is dan wel weer mooi gevonden Lieve mevrouwJack, Ik weet niet of u het in de gaten heeft maar uw posts-naar-mij-toe zijn over het algemeen altijd negatief én negatief-bedoeld ....ook al ben ik niet met u in gesprek.... dat kan vast niet uw bedoeling zijn, .... Maar niet getreurd.... .... .....Ik neem het u niet kwalijk want over smaak valt niet te twisten. .... Ik hou ook heel veel van bloemen ......
[...]
Ik vind je posts over het algemeen vooral irritant en met smilies wordt het er niet beter op, maar 'opvriendelijken' en 'opgevrolijkert' is dan wel weer mooi gevonden Lieve mevrouwJack, Ik weet niet of u het in de gaten heeft maar uw posts-naar-mij-toe zijn over het algemeen altijd negatief én negatief-bedoeld ....ook al ben ik niet met u in gesprek.... dat kan vast niet uw bedoeling zijn, .... Maar niet getreurd.... .... .....Ik neem het u niet kwalijk want over smaak valt niet te twisten. .... Ik hou ook heel veel van bloemen ......
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 4 mei 2016 om 20:21
Een column schrijven over een ruim 4 jaar oud topic is best dom
http://www.viva.nl/mama/h ... ijt-als-je-kinderen-hebt/
http://www.viva.nl/mama/h ... ijt-als-je-kinderen-hebt/
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 4 mei 2016 om 22:43
woensdag 4 mei 2016 om 23:00
woensdag 4 mei 2016 om 23:07
quote:AllyMcBeal schreef op 04 mei 2016 @ 23:00:
[...]
Krijg je die kleur toegewezen of mag je kiezen? En is er dan een rouleer systeem of wie het eerst maalt?
De kleur is een roeping, een roeping zeg ik je! De kleur kiest jou, jij kiest niet de kleur. Gewoon een fijn stukje mediteren, jongleren, blancheren, fulmineren, bekeren, smeren, prakkizeren, anonimiseren en godskolere....daar is ie!
[...]
Krijg je die kleur toegewezen of mag je kiezen? En is er dan een rouleer systeem of wie het eerst maalt?
De kleur is een roeping, een roeping zeg ik je! De kleur kiest jou, jij kiest niet de kleur. Gewoon een fijn stukje mediteren, jongleren, blancheren, fulmineren, bekeren, smeren, prakkizeren, anonimiseren en godskolere....daar is ie!