Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeven keer? Agos dat arme mannetje!
Tsja ik trek het me erg aan Jin, maar moet het maar meer loslaten. Kan niets doen en het vreet nu wel erg veel aan me. Heb er helaas geen invloed op...

Haha was vandaag bij CB en de arts vond Fieke een pittige vlotte tante en snapte helemaal dat wij zo onderhand wel wat moe waren... Mevrouw zat daar maar niet stil! Deed het prima hoor, maar was erg wild om de pen van de arts af te pakken, en de papieren en de andere dingen. En het speeltje wat ze "kreeg" om mee te spelen, smeet ze zo aan de kant. dat is mijn meissie...

Ach arm ventje bij jou... Sneu... en ook een voor jou met nachten en grote man zijn werk en je kleine mannen...
Maar een gelukje, Jinnyman is thuis vandaag! Ziet hij het ook eens (daar is mijn man in het verhaal ja ).

Bridges, ze is inderdaad een vlotte hoor, als ik het vergelijk met mijn slome. Die gaat zich volgens mij hetzelfde ontwikkelen als oudste als ik het zo zie. Groot, zwaar, enorme fijne motoriek, snel veel tanden en dan lang wachten... en dan lopen denk ik. Ik ben benieuwd.
Haha ja en Fieke heeft nog "maar" 2 ondertanden... En soms denk ik dat ze al mama zegt, maar dat kan ook nog gewoon wishfull thinking zijn. Tsja ook daar geen invloed op hè. En dan komt die geweldige dooddoener... Als ze 18 zijn...

Fijn dat Jinnyman thuis is joh! Morgen ook nog?
Thanx y'all! En welterusten.

Jinny, alle beterschap!!
Zo, ik ga lekker slapen maar niet zonder CG heeel veel succes te wensen. Compu, ik denk aan jullie morgen!
Nu denken jullie vast allemaal dat ik helemaal niets doe met de kinderen!!! Nee hoor, maar Jin wilde op iets reageren dus ik gooide er even een vraag in. Vandaag naar de bieb geweest, nwe boekjes gehaald en een paar voorgelezen. Toen in mijn belachelijke hoofd gehaald om het volgende te doen:

Vriendinnetje is bevallen. Ik wilde morgenochtend heen maar de vk en cb zou komen dus ze vroeg of ik vanavond kon. In Amsterdam. Ja, tuurlijk maar ik ben al 3 avonden weg en nog een avond...hmm niet gezellig voor vent. Oppas kon niet zo ad hoc komen zodat vent mee kon. Om 6 uur bedacht ik me dat ik de kinderen mee zou nemen in de trein (stond een file van 8 km) en lief me van station CS zou halen en even mee zou gaan. En zo geschiedde. Berend onder de arm, Laurens aan het handje want een buggy met die trappen en een overstap is niet handig. Jemig wat een onderneming! Kinderen vonden het geweldig, de Liga';s en biebboekjes kwamen goed van pas.

Veeeeeeeel te laat naar bed (10 voor 9 thuis, maar ik doe zoiets nooit dus mocht wel een keer).

Dat doe ik dus met de kinderen, haha!

Compu, sterkte morgen!!!!!!!
even compu sterkte wensen voor morgen!! Heel veel sterkte met wachten! En ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

Jin, jij ook succes vannacht, hoop dat mannetje alles binnen houdt.

welterusten meiden
Bridges, grappig. Mijn slome zegt dus wel al mamma en soms ook pappa.

Compu, ik denk aan julle. Heel veel sterkte morgen!!!!

Amalia, wat een onderneming! Petje af. Ook jij bent zo´n leuke mamma (denk smiley).
Even een voor Compumeisje!
Zet hem op CG-tje!

Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!

een dikke knuffel voor Cg.
Hoe is het vannacht gegaan met Simon, Jinny?
In totaal een keer of elf gespuugd Bam en pas vanochtend wat babythee aangeboden en een irl-banaan (geen potje). Nu slaapt ie. Ik denk echt dat ie ergens allergisch voor is. Hij is nu heel wit, moe, maar wel weer levendig. Nu al de derde keer dat hij geveld is door zo´n spuugmarathon. Dat is echt geen buikgriep hoor. Als hij dit binnenhoudt is het wel weer oke, zo niet maar weer naar de Kinderarzt...

Hoe gaat het met Bandy? Schrijf je weer een privé-update op de groep?
voor compu vandaag. Die kan hem heel hard gebruiken nu.
dat weet ik wel zeker ja dat ze hem kan gebruiken.

Ik moet al steeds aan de kleine meid denken, weet iemand hoe laat de kleine meid geopereerd wordt?
Voor jou ook een hele dikke knuffel.

Gats dat is echt sneu voor het kleine ventjuh, kan je niet navragen of hij allergisch kan zijn voor die potjes?

Als ik er aan toe kom zal ik later vandaag een update neerzetten

Bandy alles oke gelukkig.
Jinny een knuffel voor je kleine man. Wat ontzettend naar om steeds zoveel te moeten spugen....!
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank lieve meisjes. Gaat lukken hoor. Met één jaar moet hij weer naar de Kinderarzt voor een check (is over twee maanden). Ik geef hem nu geen avondpotjes meer, maar kook elke avond, ga weer een stap terug met de opvolgmelk en als dat niet helpt ga ik snel weer naar de arzt.

Bam, fijn dat Bandy oke is!

Mal, hoe is het met Mr J?
Ik wil een nieuwe autostoel voor oudste bestellen, maar mijn computer kan de testresultaten van de anwb niet openen... Echt stom.

Kan één van jullie het openen en snel zien welke het beste is?

http://www.anwb.nl/auto/t...st-kinderzitjes-2008.html
hè bah jin, wat naar dat simon zo heeft gespuugd vannacht. Zit de thee en het banaantje er nog in?
Ja Ris, alles er nog in gelukkig! Ik heb hoop dat het in zijn buikje blijft. Hoe gaat het met jou? Al aan het idee gewend van weer moeten werken?
9-36 kilo Kiddy Comfort pro resultaat 2008
ik ben nog volledig in de ontkenningsfase;-)) Ik wil echt niet. Ach ik ken mezelf; als ik er ben, vind ik het toch ook wel weer erg leuk. Het is alleen zo'n geregel....

Gelukkig zit banaantje er nog in! Echt zielig spugende kindjes.

Postbode al geweest?
Ik heb hem je toegstuurd Jin, als goed is opent ie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven