Slapeloze nachten van kat

06-05-2016 14:55 72 berichten
Ja echt...

Sinds een week staat er elke avond een kat bij ons voor de deur. Hij komt duidelijk met 1 reden; onze poes . Het is een enorme uit de kluiten gewassen kater. Als hij eenmaal bij ons voor de deur zit, gaat hij keihard lopen mauwen. En dit gaat door tot diep, diep, diep in de nacht.. En die klaagzang heeft natuurlijk effect op onze poes, want ze doet het net zo hard terug. We worden er echt moedeloos van. In het begin was het nog schattig, maar nu is het echt niet leuk meer. Als ze elkaar aan de voorkant niet kunnen zien , loopt de kater wel achterom onze tuin in en gaat daar lopen mauwen.

Heb gisteren ,snachts, om 3 uur uit pure wanhoop een glas water naar buiten laten gooien door man...

Wie, o, wie heeft de oplossing?
Is jullie poes gesteriliseerd?
Alle reacties Link kopieren
Een emmer water?
Oh dear, how sad, never mind.
Laat ze even hun gang gaan ?

Poes even op zolder oid 's avonds?
Ik zou er een emmer water over heen gooien.
Emmer water en poes laten steriliseren.
En goede oordoppen!
quote:BridgetteDubois schreef op 06 mei 2016 @ 14:56:

Is jullie poes gesterriliseerd?Nee nog niet. Daarom moet ze sowieso binnen blijven. Ik wil haar liever daarna ook niet naar buiten laten gaan. Moet nog even een datum prikken voor haar sterilisatie.
Poes hier is gesteriliseerd alleen hier komen de katers ook aan de deur.
De kater vertellen dat jullie poes lesbisch is??
Denk dat het wel wat helpt. Hier hadden we ook allemaal verliefde katers in de tuin, en dat hield toch op toen poes geholpen was

Al hebben we nog steeds vaak genoeg kattengekrijs vanwege ruziënde katers
Haha! Voelde mij al schuldig over dat glas water Ik gun haar ook wel een verzetje maar zit niet te wachten op kittens. ..

Op zolder laten, vind ik zielig. Ooit moest ze even in de badkamer verblijven werklui die in en uit moesten lopen. Toen werd ze ook gek.
quote:Derpina schreef op 06 mei 2016 @ 14:59:

Poes hier is gesteriliseerd alleen hier komen de katers ook aan de deur.Ja? Toch...gisteren zaten er zelfs 2, maar alleen die uit de kluiten gewassen kat, schreeuwt zo..
quote:poeziewoezie schreef op 06 mei 2016 @ 14:59:

De kater vertellen dat jullie poes lesbisch is?? hij rent weg, zodra hij de deur hoort opengaan.
Sorry, maar ik moet er een beetje om lachen. Ik zie het zo voor me, die aanbidders.

Heb je geen waterpistool?
Staat hij bij de deur? Misschien de deur savonds insprayen met een schoonmaakmiddel dat een sterke citroen- of menthollucht heeft. Daar houden katten niet van en misschien ruikt hij jullie poes dan ook niet meer.

Je mag trouwens absoluut niet sprayen met chloor, dat vinden katten heerlijk.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 mei 2016 @ 15:00:

Denk dat het wel wat helpt. Hier hadden we ook allemaal verliefde katers in de tuin, en dat hield toch op toen poes geholpen was

Al hebben we nog steeds vaak genoeg kattengekrijs vanwege ruziënde katers

Ik moet maar snel een afspraak maken!

Kattengekrijs door vechten, duurt doorgaans eventjes. Dit gaat echt uuuuuren door.
quote:Kunai schreef op 06 mei 2016 @ 15:04:

Sorry, maar ik moet er een beetje om lachen. Ik zie het zo voor me, die aanbidders.

Heb je geen waterpistool?

Het WAS ook super lief...De 1e keer (!)

Maar dit slaat echt nergens meer op. Het lijken wel Romeo en Julia die uit elkaar worden gehouden..
quote:Rooss4.0 schreef op 06 mei 2016 @ 15:04:

Staat hij bij de deur? Misschien de deur savonds insprayen met een schoonmaakmiddel dat een sterke citroen- of menthollucht heeft. Daar houden katten niet van en misschien ruikt hij jullie poes dan ook niet meer.

Je mag trouwens absoluut niet sprayen met chloor, dat vinden katten heerlijk.

Slim!

Mijn kat heeft een hekel aan sinaasappel en mandarijn, die begint al dramatisch met zijn ogen te knipperen als hij er eentje ziet.
quote:Pikkie22 schreef op 06 mei 2016 @ 15:06:

[img]http://img.gawkerassets.com/img/17mq1t4 ... iginal.jpg[/img]Haha! Ik zie mijn man al snachts over straat rennen hiermee.
Onze kat was bang voor bananenlucht Hilarisch!
quote:Rooss4.0 schreef op 06 mei 2016 @ 15:04:

Je mag trouwens absoluut niet sprayen met chloor, dat vinden katten heerlijk.Misschien moet ik dat maar doen dan. Hij komt overal. Aan de voordeur, voor mijn raam, tuin...keukendeur..
quote:Kunai schreef op 06 mei 2016 @ 15:09:

[...]

Slim!

Mijn kat heeft een hekel aan sinaasappel en mandarijn, die begint al dramatisch met zijn ogen te knipperen als hij er eentje ziet.Aaah
Poezenbeest hier eet mandarijn en banaan

Maar TO 's nachts met haar mandje op de boven verdiepin en zolder dat je de deur beneden dicht doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven