Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Je kunt ook de hyves-kwekker nemen... iets minder handig, maar ongeveer hetzelfde..
ja idd... Ik las idd wel iets over AVGvirusscan.. die zou eea bestand (vrij essentieel) van Windows zien als virus (zou ik ook doen, hihi) en daardoor kan je computer niet meer opstarten ofzo, staat op nu.nl.

Maargoed.. kan altijd mijn Mac aanzetten natuurlijk. Hoe decadent. hihi!

Heb net een aantal schooldingen geregeld; morgen zit ik van 9 tot 20 op school... wie bedenkt dat :-S
Mijn werkgevert heeft dus dat programma.......pc deed niets meer.............. en was dus inderdaad niet te genieten vandaag. Das niet leuk werken
Poeh, dat is inderdaad mooi zuur! Ik heb er geen last van (draai ook AVG) waarschijnlijk omdat ik Vista op mijn laptop heb. Voor msn kan ik altijd nog mijn Mac aanzetten.. maar dat ding maakt zo'n herrie

Misschien kan ik dan es wat werk afkrijgen
Wel decadent hoor.. twee computers naast elkaar aan én beide verbonden met internet. Hoezo wizzkid. Hoezo 'kind van mijn tijd'.

Heb namelijk momenteel ook twee telefoons omdat mijn abonnement overgezet wordt en ik niet precies weet wanneer.. boehoe! Gelukkig is het een oude telefoon, haha!

Echt decadent. En toch ben ik een arme student
Naar wat ik begreep krijg je via een contactpersoon (lijkt dus veilig) een melding als: he, ik heb hier een foto van je.. kijk maar! Vervolgens klik je de link aan en is het gebeurt.
oh, dat heb ik ook al es gehad. gelukkig doet computer het nog gewoon :-)

Wat een wind zeg.. bah! Echt van dat herfstige weer :-S
Ik hou van storm!! Heerlijk. Vooral op het strand. Fantastisch. Die golven, de branding, zelfs het opwaaiende zand in je ogen hoort erbij! Super.
Hm, ik zit ook veilig op de mac, maar ik herinner me nu wel weer dat ik er vandaag om 16.55 achter kwam dat een document dat eerst veel langer was nu nog maar 3 pagina's telde. Ik heb de pc maar uitgezet en hopelijk is alles morgen weer goed, maar dat lijkt me niet.... Ik snap niet hoe het kan :-((( Het is mijn werkdocument van een project en ik geloof niet dat het ook elders staat al ga ik morgen wel kijken of ik wat prints heb. Maar verdorie... Ik blijf nu nog maar even in de ontkenningsfase, maar ben bang dat ik morgen niet zo'n vrolijke dag ga hebben..

Ik vind die wind ook neit zo erg, heb er doorheen moeten fietsen van en naar sportschool (totaal 8 km of zo), maar zo lang het droog is... Ach.
Ik heb een heel goor verhaal...

Ik zag vanmiddag dat er een soort rupsjes/ larfjes over mijn muren en plafond heen paradeerden!!! Hoe de neuk.. Uiteraard heb ik ze weggehaald en goed gezogen overal (ook de muren en 't plafond) maar net zwom er een in mijn kop thee! Bah bah bah, gelukkig zag ik het op tijd! Ieuw!

Wat voor een spookhuis heb ik zeg; eerst fruitvliegjes, daarna meelmotjes, nu larfjes?! Gatverdamme! Nog even en er lopen hier ratten rond

Als iemand een idee heeft; ze zijn klein, wit, zwart kopje (of kontje) en ze hebben pootjes.

Bah! Ik wil niet slapen in dit enge huis!
Oke, het zijn meelmot larven.

Kortom... mijn hele huis wordt NU gedesinfecteerd en alle voedselvoorraad gaat weg de kliko in.. Gatverdamme! Bah!

Ik griezel me echt een slag in de rondte.. gatverdamme!
ohhhhh Pip
Bambix is dus een perfecte voedingsbodem voor die beesten.. alles waar meel in zit of zou kunnen zitten heb ik weggeflikkerd, de lade schoongemaakt en nu maar hopen dat ze iig uit het zicht blijven tot ik een desinfectant heb gekocht. Schijnt dat ze niet tegen azijn kunnen... mooi dat er daarna ook een laag Dettol overheen gaat.

Er lopen nu, na een nacht, iig geen enge beesten meer over mijn plafond. Pfieuw. Nu maar hopen dat dat vanavond ook zo is als ik thuiskom.

Kan je met Dettol ook je servies afwassen?
Oeh bah! Wat een narigheid.
En dan vind ik net een brief van de belastingdienst in de bus. Of ik wel even 840 euro wil terug betalen.

Nee.

Maar dat vinden ze vast geen goed antwoord

*zucht* Ben echt al sinds 2006 bezig om dat goed te laten verlopen.. maar het blijft een dikke teringzooi. Gelukkig kan ik nu dingen doorsturen naar 'mijn' accountant.. hopen dat dat helpt.

Ik heb alleen maar zin om een Hele Dikke Vette bom onder de afdeling 'Pip Pesten' te leggen.

Maar ook dat vinden ze vast niet goed

Ik zit overigens nu zo in de werk-mood dat ik zo de hele avond nog door kan studeren. Maarja, ben al bezig vanaf 9 tot nu. Net pas thuis, de hele tijd op school gezeten.
Oh bah, vervelend die beesten!

En de belastingdienst... Ik moet ook zoiets terugbetalen (200 euro was al 'verrekend'). Die 200 euro kan wel kloppen, maar dan nog achthonderdzoveel? Hebben ze bij jou wel e.e.a. gespecificeerd hoe ze tot dat bedrag komen? Bij mij niet, er ligt nu een klacht bij ze, ben benieuwd.

Ik heb net die ene 'vriendin' maar uit mijn Hyves gegooid. Ben benieuwd of ze wat merkt. Ik kon nu namelijk ook weer 'zien' dat ze met twee mensen vrienden geworden is en dat werd ik een beetje zat. Ze heeft namelijk nog steeds niks naar mij laten horen. Maar kennelijk wel tijd om op Hyves te zitten. Ik snap het hele probleem wat ze kennelijk ervaart niet zo hoor... Dus Dikke Doei dan maar. Jammer maar helaas. ..
Laura; moedig van je dat je je grenzen bewaakt! Er is gespecificeerd dat ik ineens een inkomen heb, maar dat heb ik dus niet. :-S Hád ik dat maar. Mail naar accountant is verstuurd; ik doe de kopie van de betreffende brief vanmiddag op de bus.

ZUCHT ! Zuslief zou vanavond op bezoek komen, want had een meeting hier in de buurt. Ik dacht dus ook gezellig ff bij te kunnen kletsen zo na mn reis. Is het nu kwart voor tien en ze is er nog niet. Ik ben moe en wil mn bed zo in (heb zelf ook redelijk druk programma deze week) dus ging mn zus bellen dat we beter andere keer af kunnen spreken. Blijkt dat ze van plan was geweest om hier te slapen, terwijl ik in de veronderstelling was dat ze een hotel geregeld had. En ze is natuurlijk de sleutel van mijn huis vergeten mee te nemen, zodat ik nu moet gaan wachten tot zij hier is en haar meeting is afgelopen en ik dan dus ook zelf kan gaan slapen. Bah, wil meer zijn dan hotel Uk voor haar.. en kan er vooral niet tegen dat alles dan zo op het laatste moment weer totaal anders is dan ze vooraf zegt (ik had namelijk al van te voren aangegeven dat ik het prima vond als ze langs kwam, maar dat ik liever niet had dat ze kwam slapen deze keer omdat ik zelf ff wat rust wilde hebben, dus naar mijn idee hadden we afgesproken dat ze een hotel zou nemen en als het planningtechnisch uitkwam om een avondje bij te kletsen lang zou komen).. Nou ja, en dan zegt ze net dat ze dan zo savonds laat moeilijk iets anders kan regelen om te slapen.. en vind ik anderzijds dat mn eigen zus altijd welkom is, maar ik zou gewoon liever ook willen dat het niet alleen maar is omdat het 'handig in de buurt is'.

Blegh.. Sorry, moest het ff kwijt..
Geef je grenzen duidelijker aan Uk. Dit is niet de eerste keer dat ik je hier over hoor en je zus stapt even zo vrolijk over jouw grenzen heen..... nog steeds dus.....
Haha, had vanmorgen ineens een uitnodiging voor Hyves van die ene vriendin met daarbij de vraag of het klopte dat ik uit haar vriendenlijst verdwenen was. Dat dat niet de bedoeling was (en ook niet irl)! Ik heb toen maar eerlijk teruggemaild dat het dan misschien wat radicaal was, maar dat ik niet meer wist wat ik nou kon verwachten. Daar reageerde ze humoristisch op terug en zo wat gekeuvel heen en weer. Het kwam erop neer dat ze de tijd wilde nemen om te mailen en dat dat er steeds niet goed van kwam. Dat herken ik op zich wel en aangezien de rest van haar berichten hoopgevend waren zie ik nu met meer vertrouwen haar mail tegemoet. Ben nog steeds wel benieuwd, want kennelijk heeft ze wel wat te melden. Wellicht is er iets in haar familie voorgevallen of zo. Toen we elkaar vaker spraken was een soort gemeenschappelijke achtergrond ook een regelmatig terugkerend gespreksonderwerp. Misschien is dat wat gevoeliger komen te liggen. Nou ja, ach, het blijft gissen, ik wacht het maar gewoon af. Maar ik ben wel blij hoor! Want natuurlijk is het beter iets te beeindigen als het eigenlijk niets blijkt voor te stellen, maar als het om mensen gaat met wie je een klik dacht te hebben en daardoor toch goed bevriend dacht te zijn hakt dat er behoorlijk in toch. Ik merk dat ook nog met betrekking tot een vriendin met wie het contact vrij abrupt verbroken is. Die komt nog wel met enige regelmaat voorbij. In dromen soms, in gedachten en nu bijvoorbeeld nu ik muziek luister die in de hitparade stonden in de tijd dat we intensief contact hadden.
Uk, lastig! Ik vind dat dat 'altijd welkom zijn' ook wel aan een paar voorwaarden verbonden mag zijn hoor, waarvan de belangrijkste: echt communiceren (dus luisteren) met jou. Ik kan me goed voorstellen dat je er goed pissig over bent, je verwacht dat ze ook voor jou komt en niet alleen voor Hotel Uk. In de situatie die ik zelf laatst had met mijn zus was ik zelf naast pissig eigenlijk vooral teleurgesteld. Dat je in feite gepasseerd wordt. Heb jij dat ook?

Het lijkt me wel goed om het er met haar over te hebben, dat van de vorige keer herinner ik me inderdaad ook nog wel. Maar ja, dat is vanaf hier makkelijker gezegd dan voor jou gedaan...
quote:_Jonna_ schreef op 12 november 2008 @ 22:40:

Geef je grenzen duidelijker aan Uk. Dit is niet de eerste keer dat ik je hier over hoor en je zus stapt even zo vrolijk over jouw grenzen heen..... nog steeds dus.....

Hoe geef ik nog duidelijk aan haar aan dan dat ik letterlijk zeg dat ik liever heb dat ze een hotel neemt omdat het mij niet uitkomt en dat ik graag met haar afspreek om bij te kletsen maar wel als het ook echt in haar programma past.. ?

Ik heb het dit keer dus echt van te voren met haar doorgesproken en aangegeven wat ik wil. Ik heb dus m.i. duidelijke grenzen gesteld en die naar haar toe duidelijk gemaakt.

Het stomme is dat ze daar idd op de dag zelf dan weer overheen komt walsen. En dat ga ik zeker met haar bespreken zometeen (want ze schijnt dus nog te komen). Ik heb het zojuist ook aan haar man (die was op msn) duidelijk gemaakt dat ditsoort acties me echt tot hier zitten, hij snapte dat wel. Maar goed, zuslief zit ook op een bepaalde manier in elkaar en dat kan ik niet veranderen, ik kan alleen in het vervolg nogmaals zeggen dat ze maar een hotel moet boeken en niet langs hoeft te komen als ze toch geen tijd heeft.

Maar goed, ja, ik zal duidelijker grenzen stellen.. dus..

Hoor overigens net dat zuslief ergens anders gaat slapen vanavond en misschien dus ook enigzins de boodschap begrepen heeft, alleen dan weer niet aan mij liet weten dat ze ergens anders slaapt... nou ja.. Ik kan iig ook naar bed, dus truste !

Uk Eerlijk gezegd vind ik het niet meer dan 'normaal' dat ze bij je blijft slapen als ze in een andere stad woont en bij jou in de buurt is.

Maar los daarvan kan ik me wel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, omdat ze zo laat komt en kennelijk vooral een bed wil. Jij geeft aan dat je niet wil dat ze blijft slapen, maar op de dag zelf lijkt ze dit gegeven volledig vergeten. Dan daad bij woord voegen, en naar bed gaan. Natuurlijk snap ik dat je haar niet voor de deur laat staan, maar je geeft wel aan (wanneer ze uiteindelijk bij je thuis is) dat je er niet van uitging dat ze nog kwam en je bent gaan slapen omdat het al zo laat was en je (duidelijk) hebt aangegeven dat je niet wilde dat ze bleef slapen.

Mmm... beetje vaag zo...

BaS, je hebt meldplicht!!! Hoe is het met je??
Hmm, Uk ik kan me voorstellen dat je je hier boos om maakt. Ik sluit me eigenlijk wel bij Druif aan; vooral de tip om naar bed te gaan en op die manier duidelijk te maken dat je er écht niet op gerekend had.

Succes met het gesprek!

Ik ben me toch bezig geweest met opruimen.. pff! administratie is eh.. naja.. in mappen en heb de notitie gemaakt dat iemand me een keer kan helpen met het maken van structuur bij mijn administratie. Het is niet rampzalig, maar het systeem dat ik nu hanteer is redelijk waardeloos.

Heb nu 3 postvakjes gemaakt; eentje voor de ingekomen post waar iets mee moet gebeuren, eentje voor de zaken die afgehandeld zijn en in administratie verwerkt kunnen worden en een waarvan ik het doel nog niet ontdekt heb.

Onderwijs contract die ik met decaan heb opgesteld ligt bij de examencommissie ter goedkeuring, met school ben ik zeer redelijk bij.. hoera!

Applaus voor mij!
oh, beetje mosterd lees ik.. Goed dat ze iig begrepen heeft dat het zo niet echt werken gaat en ze een ander onderkomen heeft. Jammer dat ze dan vergeet jou daarvan op hoogte te stellen.. Slaap lekker!

Gayl; Waar zijt gij?

Clogs, leeft u nog? Al aan de voorbereidingen voor 't carnaval?En hoe is het met huis en Fje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven