Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Oh god ja. In amerika zijn geen homoseksuele e/o interraciale relaties.

En met strand/abigail hebben ze dubbel prijs.

Ik vind helemaal niet dat het opgedrongen wordt. Er komen een aantal relaties in beeld en een deel daarvan zijn homoseksueel of interraciaal. Boeiend.
quote:Starshine schreef op 03 mei 2016 @ 13:02:

Toch weer die twd vergelijkingen he.

Ik vond het best spannend hoe travis met de moed der wanhoop die boot aan de praat ging krijgen. En hoe Alycia die Jack stond te paaien (oh die gozer wordt beduveld waar hij bij staat). Nick in zijn walkercamouflage. Alleen beetje stom dat hij alles op zichzelf smeerde. Had gewoon wat lappen gepakt.

Mooi ook dat strand nou gered moest worden. Wijze les voor meneer.Ik vind het ergens sneu voor die Jack. Wat ik denk dat zijn bedoelingen oprecht zijn, maar Alicia pikt het niet en deinst er niet voor terug om hem elk moment door het hoofd te schieten op het moment dat het zo uitkomt. Girrrrrrrrrrrrrrrlpowerrrrrrrrrrrrrrr
quote:Starshine schreef op 03 mei 2016 @ 13:35:

Oh ja de kus.

Ik vroeg me af : is strand nou homo of deed hij alsof?Ik denk dat hij echt homo is. Ik zal het al eerder, in de interactie en hoe ze naar elkaar.
Ik ga maar eens opstaan. Nee ik ben niet lui maar ik heb nachtdienst en lig nu al vanaf 12 uur wakker. Ik slaap vanmiddag nog maar wat bij.
Talking dead staat op. Ik Nicole Yvette Brown. Vind het zo'n leuke vrouw
quote:Merlijne schreef op 03 mei 2016 @ 13:43:

[...]

Ja, dat kan natuurlijk ook! Ik denk iig niet dat hij hetero is. De acteur (Strand) zelf is wel gay trouwens.

o mijn radar was een beetje kapot denk ik, ik zie het meestal wel...

alhoewel die wel iets had..

Ach nou ja
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Lovestar schreef op 03 mei 2016 @ 13:48:

Talking dead staat op. Ik Nicole Yvette Brown. Vind het zo'n leuke vrouw

ik ken haar niet..
Ze is zo grappig, gevat en ook scherp. Dan zegt ze dingen waar ik niet op gekomen zou zijn en ook nog niet in het topic ter sprake is gekomen. En dat zegt wat, want ik vind de meeste in het topic ook scherp (ik niet, ik lees alleen maar bij haha)
Yvette Nicole Brown is zoooo leuk (en carylshipper )
ze is inderdaad wel leuk
Topic ff een schopje omhoog. Net de nieuwste aflevering gekeken.
Het is vandaag weer zover
Ik hoop vanavond de aflevering te gaan kijken, zodat ik eens een keer bij blijf.

De aflevering van vorige week vond ik spannend. Ik kijk het echt losgekoppeld van TWD want als je het daarmee gaat vergelijken stelt een villain als Seagan natuurlijk geen moer voor.

Tot nu toe vind ik Nick en Strand nog steeds het leukst, maar ik kreeg eindelijk een klein beetje waardering voor Alicia. Ook voor Maddie. Ik dacht eigenlijk dat Travis die kerel mee naar beneden had gelokt zodat hij hem kon overmeesteren als ze alleen waren.

Ik vond het wel verrassend, op een goede manier, dat Strand een relatie heeft met die Thomas Abigail. Ik had het niet aan zien komen, want ik dacht dat hij met louche zaakjes bezig was, maar eigenlijk probeert hij gewoon z.s.m terug naar Thomas te gaan, denk ik.
quote:Starshine schreef op 03 mei 2016 @ 13:43:

Oh god ja. In amerika zijn geen homoseksuele e/o interraciale relaties.

En met strand/abigail hebben ze dubbel prijs.

Ik vind helemaal niet dat het opgedrongen wordt. Er komen een aantal relaties in beeld en een deel daarvan zijn homoseksueel of interraciaal. Boeiend.

Ik vind dat woord 'opgedrongen' of 'pushing the gay/LGBT agenda', zoals ik ook wel eens lees, altijd zo apart. Als er ergens in een Amerikaanse serie een homoseksuele relatie ontstaat komt er altijd wel iemand daar over zeuren. Welcome to the real world, denk ik dan. Homoseksuele relaties bestaan nou eenmaal, interraciale relaties ook, relaties die beiden zijn ook. Waarom wordt dat door sommigen dan meteen als opdringen beschouwd?

Mensen die beginnen over 'pushing the gay agenda' geven mij doorgaans net zo'n jeuk als mensen die bij het minste of geringste komen met 'playing the race card'.
Eens.

Maar je kan het nooit goed doen als filmmaker. Breng je enkel niet-gemengde heterorelaties in beeld dan is de LGBT-community verontwaardigd vanwege het gebrek aan afspiegeling. Komen er meer dan 1 LGBT-relaties in voor en/of ook nog interraciale relaties dan is het pushing the agenda.

En dan moet je ook nog rekening houden met vrouwenrechten. Vermoeiend.
Ik vond het wel een stoere aflevering.
Ik ga nu kijken
Ik ben benieuwd hoe de situatie gaat verlopen/aflopen wat betreft de gijzeling/ontvoering. En verder natuurlijk Strand en San Diego. Zouden ze allemaal met hem meemogen?
Ik zie Alex!!!!!!!!!!!!!!
Wauw, ik vond hem goed.

MIjn recap:

Mooi hoe het ineens omdraaide, dat Jack Alicia's familie ervan beschuldigde de bad guys te zijn.

Zo zie je maar weer dat het allemaal draait om aan welke kant je staat. En Jack had het verder niet over hoe zij bezig waren met schepen overvallen, want dat was gewoon het recht van de sterkste.

Ik begrijp trouwens Alex wel, dat ze zo boos is op Travis, ook al vind ik niet dat ze gelijk heeft. Travis was gewoon niet in de positie om toen tegen Strand op te boksen en dat ze in het vlot mee mochten was al een heel mooi compromis in zijn ogen.Maar goed, Alex kent de verhoudingen aan boord van de Abigail natuurlijk ook niet.

En wat een vreselijk sneaky bad ass plannetje van Daniel zeg om Walker-Reed gewoon te ruilen Echt vuil....en briljant. En Seagan is nu ook ten dode opgeschreven (tenzij ze een Hershel doen, als ze weten dat dat mogelijk is).

Chris is al ver heen, hoe ogenschijnlijk gemakkelijk hij doodt. Maar ik denk dat dit de enige uitweg is voor zijn gevoelens nu. Ik ben ook bang dat wat Reed zei (als het erop aankomt zullen deze mensen je gewoon achterlaten) nog een heel vervelend staartje gaat krijgen. Dat blijft natuurlijk aan hem knagen.

Wat betreft de reis naar Mexico: ik denk dat het uiteindelijk geen punt is dat iedereen meegaat, want tegend e tijd dat ze bij de grens aankomen zijn alle grensachten en smokkelaars misschien wel dood.

Wat denken jullie tenslotte: zijn we klaar met Seagan en zijn piraten? Ik denk het niet, ik denk dat we in ieder geval Alex nog wel terug gaan zien.

Wel cool trouwens dat ze die hele flightserie hebben opgezet om een nieuwe tegenstander te introduceren en geen vriend, waar ik eigenlijk gewoon van uit ging.
Ik denk niet dat Chris eerlijk is geweest....Het voelt niet helemaal lekker.

Overigens wel een goede wat hij zegt 'thats what happens now. Denk dat ze dat nog niet weten dat mensen die overlijden, veranderen. Zij denken dat het door alleen door de infectie komt.

Maar dat Chris dit vermoede/weet, ik denk het niet Daarvoor ie ie te jong, te bleu.

Jaaaaaaaaaaaa!! Hapje :-0 van je broer

Ik hoop zo dat het goedkomt en dat ze herenigt worden!

Die stem die Daniel hoort......Psychisch probleempje?

*Afgelopen*

Hmm, wel een redelijke aflevering. In ieder geval antwoord gekregen op mijn vragen. Had wel spannender gekund.
Verder eens met Star
Ik weet zeker dat we Jack weer eens terug gaan zien. Ik ben benieuwd hoe zijn leven er nu uit gaat zien. Seagan is nu natuurlijk dood, Reed ook, dus misschien groeit hij wel uit tot een leider. Ik wil eigenlijk dat hij als villain terug komt over een paar seizoenen. Hij en die zwangere vrouw en Alex.

Overigens heb ik Flight Huppeldepup nog steeds niet gezien.

Ik geloof Chris overigens ook niet met zijn verklaring. Daniel kun je er wel bij hebben, slim plannetje natuurlijk. Maddie vind ik wel een stuk leuker worden, Travis trouwens ook.
Hebben jullie trouwens de preview ook bekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven