Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
maandag 2 mei 2016 om 23:20
quote:dolfje schreef op 02 mei 2016 @ 23:17:
Ik heb ook gekeken,vind het wel ok maar ik merk dat de karakters me vrij weinig doen..Ik heb hetzelfde. Ik kijk wel, maar ik moet mij er echt naar toe zetten. FTWD weet mij gewoon niet te pakken ofzo. Het is opzich best wel oké, alleen ik kan geen enkel personage noemen die ik leuk vind. Ik vind ze allemaal 'meh'.
Ik heb ook gekeken,vind het wel ok maar ik merk dat de karakters me vrij weinig doen..Ik heb hetzelfde. Ik kijk wel, maar ik moet mij er echt naar toe zetten. FTWD weet mij gewoon niet te pakken ofzo. Het is opzich best wel oké, alleen ik kan geen enkel personage noemen die ik leuk vind. Ik vind ze allemaal 'meh'.
maandag 2 mei 2016 om 23:59
Oh heb ik helemaal niet! Ik vind de serie echt met de aflevering beter worden en de karakters leuker (en echter, ingewikkelder). Ook praat iedereen veel 'normaler' dan in TWD, de gesprekken klinken als normale conversaties ipv de soms idiote mono- en dialogen in TWD (denk alleen al aan dat gesprek tussen Sasha en Abraham).
Strand, Nick en Daniel staan nu bij mij op 1, maar ik ben ook benieuwd naar de ontwikkeling van de andere karakters.
Maar, het is wel een andere serie dan de TWD, dus ik kan me goed voorstellen dat het toch niet helemaal voor iemand werkt.
Strand, Nick en Daniel staan nu bij mij op 1, maar ik ben ook benieuwd naar de ontwikkeling van de andere karakters.
Maar, het is wel een andere serie dan de TWD, dus ik kan me goed voorstellen dat het toch niet helemaal voor iemand werkt.
dinsdag 3 mei 2016 om 09:39
dinsdag 3 mei 2016 om 12:54
nou ik niet.. toen die Connor kwam moest ik alleen maar lachen en dacht ik pff dat is shit wat onder de schoenen van the governor en Negan hoort te zitten...
O "Pardon My French”
de enigste met wie ik tot nu een feeling heb is
Travis, Chris en Nick uiteraard
bij de rest denk aah ooo ja die zijn er ook nog
O "Pardon My French”
de enigste met wie ik tot nu een feeling heb is
Travis, Chris en Nick uiteraard
bij de rest denk aah ooo ja die zijn er ook nog
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 3 mei 2016 om 13:02
Toch weer die twd vergelijkingen he.
Ik vond het best spannend hoe travis met de moed der wanhoop die boot aan de praat ging krijgen. En hoe Alycia die Jack stond te paaien (oh die gozer wordt beduveld waar hij bij staat). Nick in zijn walkercamouflage. Alleen beetje stom dat hij alles op zichzelf smeerde. Had gewoon wat lappen gepakt.
Mooi ook dat strand nou gered moest worden. Wijze les voor meneer.
dinsdag 3 mei 2016 om 13:39
ik was gek genoeg wel opgelucht toen stand gered werd...
die acteur die hem hierboven zoent komt ze bekend voor...
ik hoop dat die nu inmiddels een walker is want ik vind hem veel te leuk om te zien om als man van strand te fungeren..
niks dat wat heb tegen homo,s hoor in het algemeen of serie
zou het baby dood zijn in het buik van die vrouw ?
en ik had nog iets.. !!
O ja toen Nick bij de poorten was dacht ik echt dat die terug was gegaan naar hun oude woonplaats/kamp
ik heb wel reacties gelezen dat mensen IEEEUW en No Gross zeiden over de zoen
die acteur die hem hierboven zoent komt ze bekend voor...
ik hoop dat die nu inmiddels een walker is want ik vind hem veel te leuk om te zien om als man van strand te fungeren..
niks dat wat heb tegen homo,s hoor in het algemeen of serie
zou het baby dood zijn in het buik van die vrouw ?
en ik had nog iets.. !!
O ja toen Nick bij de poorten was dacht ik echt dat die terug was gegaan naar hun oude woonplaats/kamp
ik heb wel reacties gelezen dat mensen IEEEUW en No Gross zeiden over de zoen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 3 mei 2016 om 13:40
Zeker was Amerika van de kaart . Heb al reacties gevonden hoor, van mensen die vinden dat TWD en FTWD het wel érg opdringen: al die homoseksuele relaties, om nog maar niet te beginnen over de interraciale! Dat is toch geen afspiegeling van de echte wereld
Ik denk trouwens wel dat Strand homoseksueel is hoor, maar of hij helemaal eerlijk is tegen die Abigail weet ik ook niet zeker. In het begin sowieso niet, maar hij leek best oprecht met zijn telefoontjes / hoe graag hij naar Baja wil.
Ik denk trouwens wel dat Strand homoseksueel is hoor, maar of hij helemaal eerlijk is tegen die Abigail weet ik ook niet zeker. In het begin sowieso niet, maar hij leek best oprecht met zijn telefoontjes / hoe graag hij naar Baja wil.
dinsdag 3 mei 2016 om 13:41
Begin: vaaaaaaaaaaaaag! Waar is Nick, droomt ie dit? Nee, volgens mij niet. Maar wtf is dit?
OMGGGGGGGGG * de mond alt op de grond-smiley*
Wat ingenieus van die Jack en de gang. Survival of the fittest!!!!
Oké....Zie ik dat goed? Is er iets tussen Strand en die gast? Ze kijken naar elkaar op een bepaalde manier.....
Omg, is dit serieus???? Waarom verbaast mij dat niet van Strand
En ik vind het wel een leuke wending krijgen nu met Jack en the gang. Verrassend, had het niet meer verwacht.
Waar is Nick? Voelt als een soort 'waar is Wally' plaat.
En we weten van wie de Abigail is
-Nick's scene met een basketbal-
Wacht, ik weet het al. Hij spoelde aan op het strand, dus hij kwam er op tijd achter dat de mensen aan boord kwamen en sprong ervan af. Oef, moet je wel ballen voor hebben.
Huh, Strand stuurde hem.....Dus Nick was wel op het rubberen bootje? Of had Strand dit Nick al eerder toevertrouwd?
Oh jee.....Ze worden gescheiden. Ik denk dat ze wel weer terug kunnen overmeesteren. Maar dan de hereniging.
Oh fuck! Nick weet van niks! Hij moest alleen die Luis chappie halen. Omg
*bam!* En terecht
Woehoe!
En zie je wel!!!
Ik wist dat er een moment was tussen hun!!!
Leuke aflevering! Heb er echt weer van genoten
OMGGGGGGGGG * de mond alt op de grond-smiley*
Wat ingenieus van die Jack en de gang. Survival of the fittest!!!!
Oké....Zie ik dat goed? Is er iets tussen Strand en die gast? Ze kijken naar elkaar op een bepaalde manier.....
Omg, is dit serieus???? Waarom verbaast mij dat niet van Strand
En ik vind het wel een leuke wending krijgen nu met Jack en the gang. Verrassend, had het niet meer verwacht.
Waar is Nick? Voelt als een soort 'waar is Wally' plaat.
En we weten van wie de Abigail is
-Nick's scene met een basketbal-
Wacht, ik weet het al. Hij spoelde aan op het strand, dus hij kwam er op tijd achter dat de mensen aan boord kwamen en sprong ervan af. Oef, moet je wel ballen voor hebben.
Huh, Strand stuurde hem.....Dus Nick was wel op het rubberen bootje? Of had Strand dit Nick al eerder toevertrouwd?
Oh jee.....Ze worden gescheiden. Ik denk dat ze wel weer terug kunnen overmeesteren. Maar dan de hereniging.
Oh fuck! Nick weet van niks! Hij moest alleen die Luis chappie halen. Omg
*bam!* En terecht
Woehoe!
En zie je wel!!!
Ik wist dat er een moment was tussen hun!!!
Leuke aflevering! Heb er echt weer van genoten