Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Net gekeken. Spannend hoor!
Ook gezien! Vond hem echt goed!! Hoera voor karakterontwikkeling!!
Time spent with a cat is never wasted
Ik kijk hem morgen.
In mijn zoektocht naar TWD spoilers, ben ik per ongeluk tegen Fear spoilers aangelopen. Helemaal niet over nagedacht, haha.

Ik kijk vanavond laat, man wil meekijken maar is pas tegen 11e thuis. Kom morgen terug voor de nabespreking
Ik heb ook gekeken,vind het wel ok maar ik merk dat de karakters me vrij weinig doen..
quote:dolfje schreef op 02 mei 2016 @ 23:17:

Ik heb ook gekeken,vind het wel ok maar ik merk dat de karakters me vrij weinig doen..Ik heb hetzelfde. Ik kijk wel, maar ik moet mij er echt naar toe zetten. FTWD weet mij gewoon niet te pakken ofzo. Het is opzich best wel oké, alleen ik kan geen enkel personage noemen die ik leuk vind. Ik vind ze allemaal 'meh'.
Ja mweh zijn ze.

Ik kijk ook en Toevallig ook wel op maandag maar als het eens niet uitkomt vind ik het ook niet heel erg.
Oh heb ik helemaal niet! Ik vind de serie echt met de aflevering beter worden en de karakters leuker (en echter, ingewikkelder). Ook praat iedereen veel 'normaler' dan in TWD, de gesprekken klinken als normale conversaties ipv de soms idiote mono- en dialogen in TWD (denk alleen al aan dat gesprek tussen Sasha en Abraham).

Strand, Nick en Daniel staan nu bij mij op 1, maar ik ben ook benieuwd naar de ontwikkeling van de andere karakters.

Maar, het is wel een andere serie dan de TWD, dus ik kan me goed voorstellen dat het toch niet helemaal voor iemand werkt.
Toch nog gekeken vanavond.

Maar ik was er niet helemaal bij, dus ik herkijk nog eens binnenkort.

Ik vind het echt wel een goede serie maar ik denk dat teveel mensen teveel vergelijken met twd.
Ik vind het een geweldige serie! Je ziet ook goed hoe mensen zich ontwikkelen, dat ze doorkrijgen dat je je in de nieuwe wereld anders moet opstellen. Ik vraag me af hoe het karakter van Chris zich gaat ontwikkelen, hij trekt wel erg naar geweld...

Kwam er gisteren niet van om mee te kijken en te schrijven. Hopelijk was het de laatste keer, want wilde er geen gewoonte van maken

Nu lunchen en kijken, geluk van de kleine dingen
Ik vind het eindelijk spannend worden
Ik had wel een ' your shit now belongs to Connor'momentje.
nou ik niet.. toen die Connor kwam moest ik alleen maar lachen en dacht ik pff dat is shit wat onder de schoenen van the governor en Negan hoort te zitten...

O "Pardon My French”

de enigste met wie ik tot nu een feeling heb is

Travis, Chris en Nick uiteraard

bij de rest denk aah ooo ja die zijn er ook nog
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja nee, toen hij er eenmaal was dacht ik ook ' a h jongen toch' maar daarvoor verwachtte ik bijna een olietanker vol gespuis.
Haha ik zag al op internet voorbijkomen:

- Connor noemen ze Seagan

- Chris heet Sea Coral (vooral met deze ben ik het eens )

- De basis van Connor heet Seabury

Toch weer die twd vergelijkingen he.

Ik vond het best spannend hoe travis met de moed der wanhoop die boot aan de praat ging krijgen. En hoe Alycia die Jack stond te paaien (oh die gozer wordt beduveld waar hij bij staat). Nick in zijn walkercamouflage. Alleen beetje stom dat hij alles op zichzelf smeerde. Had gewoon wat lappen gepakt.

Mooi ook dat strand nou gered moest worden. Wijze les voor meneer.
En ook op het FTWD topic kunnen we wel wat plaatjes gebruiken:

Voor moederdag:

Dé kus van de aflevering:

Oh ja de kus.

Ik vroeg me af : is strand nou homo of deed hij alsof?
En was Amerika weer helemaal van de kaart?
ik was gek genoeg wel opgelucht toen stand gered werd...

die acteur die hem hierboven zoent komt ze bekend voor...

ik hoop dat die nu inmiddels een walker is want ik vind hem veel te leuk om te zien om als man van strand te fungeren..

niks dat wat heb tegen homo,s hoor in het algemeen of serie

zou het baby dood zijn in het buik van die vrouw ?

en ik had nog iets.. !!

O ja toen Nick bij de poorten was dacht ik echt dat die terug was gegaan naar hun oude woonplaats/kamp

ik heb wel reacties gelezen dat mensen IEEEUW en No Gross zeiden over de zoen
kan heel goed ook bi zijn
Zeker was Amerika van de kaart . Heb al reacties gevonden hoor, van mensen die vinden dat TWD en FTWD het wel érg opdringen: al die homoseksuele relaties, om nog maar niet te beginnen over de interraciale! Dat is toch geen afspiegeling van de echte wereld

Ik denk trouwens wel dat Strand homoseksueel is hoor, maar of hij helemaal eerlijk is tegen die Abigail weet ik ook niet zeker. In het begin sowieso niet, maar hij leek best oprecht met zijn telefoontjes / hoe graag hij naar Baja wil.
Begin: vaaaaaaaaaaaaag! Waar is Nick, droomt ie dit? Nee, volgens mij niet. Maar wtf is dit?

OMGGGGGGGGG * de mond alt op de grond-smiley*

Wat ingenieus van die Jack en de gang. Survival of the fittest!!!!

Oké....Zie ik dat goed? Is er iets tussen Strand en die gast? Ze kijken naar elkaar op een bepaalde manier.....

Omg, is dit serieus???? Waarom verbaast mij dat niet van Strand

En ik vind het wel een leuke wending krijgen nu met Jack en the gang. Verrassend, had het niet meer verwacht.

Waar is Nick? Voelt als een soort 'waar is Wally' plaat.

En we weten van wie de Abigail is

-Nick's scene met een basketbal-

Wacht, ik weet het al. Hij spoelde aan op het strand, dus hij kwam er op tijd achter dat de mensen aan boord kwamen en sprong ervan af. Oef, moet je wel ballen voor hebben.

Huh, Strand stuurde hem.....Dus Nick was wel op het rubberen bootje? Of had Strand dit Nick al eerder toevertrouwd?

Oh jee.....Ze worden gescheiden. Ik denk dat ze wel weer terug kunnen overmeesteren. Maar dan de hereniging.

Oh fuck! Nick weet van niks! Hij moest alleen die Luis chappie halen. Omg

*bam!* En terecht

Woehoe!

En zie je wel!!!

Ik wist dat er een moment was tussen hun!!!

Leuke aflevering! Heb er echt weer van genoten
quote:mamsvan schreef op 03 mei 2016 @ 13:40:

kan heel goed ook bi zijn Ja, dat kan natuurlijk ook! Ik denk iig niet dat hij hetero is. De acteur (Strand) zelf is wel gay trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven