Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
dinsdag 10 mei 2016 om 08:34
Ik vond het ook een goede aflevering. Zat actie in en drama. Wat die Madison tegen Nick zei vond ik ook een indrukwekkend staaltje inzicht, dat hij de ruil niet mocht doen omdat hij het te graag wilde. Dat wordt nog een strijd met Strand die Nick dus juist dit soort dingen wil laten doen.
Wat betreft de piraten zie ik twee opties. De ene is een Terminus-scenario, dat ze nu dus achter hen aankomen. De andere vind ik interessanter en dat is dat Alex de rol van Connor over gaat nemen. Maar hopelijk wel op een wat vriendelijker manier.
Dat is wat ik niet zo goed snap. Uit eerdere informatie begrijp ik dat ongeveer 0,002% van de mensen de ZA heeft overleefd. Dan liggen de winkels dus vol met blikvoer en ander houdbaar materiaal en in de havens kan je boten uitkiezen zoveel als je wil. Waarom zou je dan andere mensen daarvoor gaan vermoorden? Er is genoeg, voor iedereen!
Wat betreft de piraten zie ik twee opties. De ene is een Terminus-scenario, dat ze nu dus achter hen aankomen. De andere vind ik interessanter en dat is dat Alex de rol van Connor over gaat nemen. Maar hopelijk wel op een wat vriendelijker manier.
Dat is wat ik niet zo goed snap. Uit eerdere informatie begrijp ik dat ongeveer 0,002% van de mensen de ZA heeft overleefd. Dan liggen de winkels dus vol met blikvoer en ander houdbaar materiaal en in de havens kan je boten uitkiezen zoveel als je wil. Waarom zou je dan andere mensen daarvoor gaan vermoorden? Er is genoeg, voor iedereen!
Spreuken 18:2
dinsdag 10 mei 2016 om 19:12
Zo even 3 afleveringen ingehaald, en dat kijkt ook best wel lekker moet ik zeggen. Vond de vooral de laatste aflevering steeds sterker worden.Ben ook blij dat die alicia minder mutserig wordt.
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
dinsdag 10 mei 2016 om 22:03
ik had tijdens dat vlucht geen sympathie voor Alex en nu ook niet..
vind de karakter ook gewoon echt niks..
toen ik haar zag dacht ik oh nee zij is er weer (gaap)
en dat gejank over die verbrandde jongen. de andere 2 vliegtuig survivors op de boot kon ze wel vermoorden..
hoop haar persoonlijk ook niet meer terug te zien het is die jack... maar goed dat is vast ijdele hoop
Madison vond ik heel irritant.. ook een karaker waar ik niet veel mee heb, dat bescherming gedoe van haar doet me aan lori denken en nee ik zie geen leider in haar... hoop dat ze het niet heel lang volhoudt in fear... maar goed ik denk dat de schrijvers eerder travis laten dood gaan dan haar
Chris word steeds leuker....
Nick blijft leuk... Pff die stomme Madison :sarcastic
Ben benieuwd wat voor stemmen Salazar hoort...
en goh dat lijkt dat Strand een smokkelaar is
voor de rest goede aflevering, maar vond hem aan de andere kant ook mwah
haar dochter vind ik wel leuk maar ook iemand die gemist kan worden inprincipe
vind de karakter ook gewoon echt niks..
toen ik haar zag dacht ik oh nee zij is er weer (gaap)
en dat gejank over die verbrandde jongen. de andere 2 vliegtuig survivors op de boot kon ze wel vermoorden..
hoop haar persoonlijk ook niet meer terug te zien het is die jack... maar goed dat is vast ijdele hoop
Madison vond ik heel irritant.. ook een karaker waar ik niet veel mee heb, dat bescherming gedoe van haar doet me aan lori denken en nee ik zie geen leider in haar... hoop dat ze het niet heel lang volhoudt in fear... maar goed ik denk dat de schrijvers eerder travis laten dood gaan dan haar
Chris word steeds leuker....
Nick blijft leuk... Pff die stomme Madison :sarcastic
Ben benieuwd wat voor stemmen Salazar hoort...
en goh dat lijkt dat Strand een smokkelaar is
voor de rest goede aflevering, maar vond hem aan de andere kant ook mwah
haar dochter vind ik wel leuk maar ook iemand die gemist kan worden inprincipe
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 10 mei 2016 om 22:09
https://www.youtube.com/watch?v=54dnCBgpV9E
promo volgende week :
promo volgende week :
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 11 mei 2016 om 23:26
donderdag 12 mei 2016 om 15:59
Wij eindelijk weer bij! Hebben even 3 weken alleen maar netflix kunnen kijken. Dus deze week 3 achter elkaar kunnen kijken. Ook wel weer eens lekker! Ik vind dat de serie zich aardig aan het ontwikkelen is. De afleveringen beginnen leuker en afwisselender te worden.
Madison komt er langzaam achter dat ze haar kinderen niet klein kan houden en de jongeren beginnen wat meer aandeel in het verhaal te krijgen. Leuk! Ik mis bij TWD soms wel wat meer jongeren in het verhaal. Dat is bij FTWD leuk in beeld gebracht.
Ik ben benieuwd welke rol Jack en Vida nog gaan krijgen in het verhaal. En wat Strand nog met geld wilt gaan doen in deze wereld!
Madison komt er langzaam achter dat ze haar kinderen niet klein kan houden en de jongeren beginnen wat meer aandeel in het verhaal te krijgen. Leuk! Ik mis bij TWD soms wel wat meer jongeren in het verhaal. Dat is bij FTWD leuk in beeld gebracht.
Ik ben benieuwd welke rol Jack en Vida nog gaan krijgen in het verhaal. En wat Strand nog met geld wilt gaan doen in deze wereld!
Lach hard, duik diep, kom terug..
vrijdag 13 mei 2016 om 00:15
dinsdag 17 mei 2016 om 23:01
Hier wel alvast de previews voor volgende week, de midseason-finale alweer trouwens:
https://www.youtube.com/watch?v=IuTeVuoZxv0
https://www.youtube.com/watch?v=jDRm8OGX03E
https://www.youtube.com/watch?v=IuTeVuoZxv0
https://www.youtube.com/watch?v=jDRm8OGX03E