Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Geen preview gezien nee. Ik had nog geen tijd gehad voor talking dead.
Ik vond het ook een goede aflevering. Zat actie in en drama. Wat die Madison tegen Nick zei vond ik ook een indrukwekkend staaltje inzicht, dat hij de ruil niet mocht doen omdat hij het te graag wilde. Dat wordt nog een strijd met Strand die Nick dus juist dit soort dingen wil laten doen.

Wat betreft de piraten zie ik twee opties. De ene is een Terminus-scenario, dat ze nu dus achter hen aankomen. De andere vind ik interessanter en dat is dat Alex de rol van Connor over gaat nemen. Maar hopelijk wel op een wat vriendelijker manier.

Dat is wat ik niet zo goed snap. Uit eerdere informatie begrijp ik dat ongeveer 0,002% van de mensen de ZA heeft overleefd. Dan liggen de winkels dus vol met blikvoer en ander houdbaar materiaal en in de havens kan je boten uitkiezen zoveel als je wil. Waarom zou je dan andere mensen daarvoor gaan vermoorden? Er is genoeg, voor iedereen!
Spreuken 18:2
Tja minder concurrentie?

Je hebt wel een punt hoor. Waarom een boot overvallen als de boten overal klaarliggen.

Later in de ZA als voorraden op raken of bederven kun je altijd nog gaan vechten.
Het idee dat Alex de leiding neemt en zich ontpopt tot bad girl vind ik trouwens geweldig.

Vooral dat de makers eerst door flight 462 en haar entree in de serie sympathie voor haar gekweekt hebben.
Zo even 3 afleveringen ingehaald, en dat kijkt ook best wel lekker moet ik zeggen. Vond de vooral de laatste aflevering steeds sterker worden.Ben ook blij dat die alicia minder mutserig wordt.
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Zou het al zo zijn dat nu nog maar 0,002% van de bevolking over is? Of zou dat pas later het geval zijn? In het tweede geval is het nu dan natuurlijk nog niet zo gek dat er nog gevochten wordt om voedsel ed.
ik had tijdens dat vlucht geen sympathie voor Alex en nu ook niet..

vind de karakter ook gewoon echt niks..

toen ik haar zag dacht ik oh nee zij is er weer (gaap)

en dat gejank over die verbrandde jongen. de andere 2 vliegtuig survivors op de boot kon ze wel vermoorden..

hoop haar persoonlijk ook niet meer terug te zien het is die jack... maar goed dat is vast ijdele hoop

Madison vond ik heel irritant.. ook een karaker waar ik niet veel mee heb, dat bescherming gedoe van haar doet me aan lori denken en nee ik zie geen leider in haar... hoop dat ze het niet heel lang volhoudt in fear... maar goed ik denk dat de schrijvers eerder travis laten dood gaan dan haar

Chris word steeds leuker....

Nick blijft leuk... Pff die stomme Madison :sarcastic

Ben benieuwd wat voor stemmen Salazar hoort...

en goh dat lijkt dat Strand een smokkelaar is

voor de rest goede aflevering, maar vond hem aan de andere kant ook mwah

haar dochter vind ik wel leuk maar ook iemand die gemist kan worden inprincipe

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
https://www.youtube.com/watch?v=54dnCBgpV9E

promo volgende week :
Ik dacht bij Diego met zijn 'money for two' overigens wel even: money?! Whatchu gonna do with money?
hahahaha

goh daar dacht ik niet eens aan.

tot mid break

Goed nieuws voor mij.. ik heb gehoord dat KPN van 1 juli ook AMC uitzend (in plus pakket) dus kan het dan ook rechtstreeks kijken

is het ondertiteld ?

was het inderdaad een goed plan van hem

zag ik nou een onderkin ?

Wij eindelijk weer bij! Hebben even 3 weken alleen maar netflix kunnen kijken. Dus deze week 3 achter elkaar kunnen kijken. Ook wel weer eens lekker! Ik vind dat de serie zich aardig aan het ontwikkelen is. De afleveringen beginnen leuker en afwisselender te worden.

Madison komt er langzaam achter dat ze haar kinderen niet klein kan houden en de jongeren beginnen wat meer aandeel in het verhaal te krijgen. Leuk! Ik mis bij TWD soms wel wat meer jongeren in het verhaal. Dat is bij FTWD leuk in beeld gebracht.

Ik ben benieuwd welke rol Jack en Vida nog gaan krijgen in het verhaal. En wat Strand nog met geld wilt gaan doen in deze wereld!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik vind het ook echt leuk dat ze andere elementen aan bod laten komen. En ze hebben meer vrijheid dan bij TWD om allerlei kanten op te gaan (en we weten ook minder wat er gaan komen), dus dat is ook wel een plus. De personages ga ik vanzelf steeds leuker vinden.
Net gekeken!

Ben benieuwd wat jullie vinden
Ik heb er zin in!
Ik ga waarschijnlijk vanavond kijken!
Ik g toch maar GoT kijken. Ben bang anders gespoilerd te worden. Die kans acht ik groter dan dat ik gespoilerd word bij Fear.
Ik heb ook got gekeken. Kijk fear vanavond.
zo. tijd voor fear eindelijk
Barn full of walkers : check
Ik vond deze aflevering iets leuker dan de vorige. Maar ben er nog niet kapot van.
quote:Starshine schreef op 17 mei 2016 @ 20:56:

Barn full of walkers : check

Ja, maar wel met creepy godsdienst sausje eroverheen.

Gelukkig is Strand nog bij ons!
Ik ga er morgenw at over schrijven
Ik moet 'm eerst even herbekijken, ik heb hem wel al gezien maar ik zat zondag teveel met mijn hoofd nog bij de Formule 1
Hier wel alvast de previews voor volgende week, de midseason-finale alweer trouwens:

https://www.youtube.com/watch?v=IuTeVuoZxv0

https://www.youtube.com/watch?v=jDRm8OGX03E

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven