Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
dinsdag 10 mei 2016 om 13:19
quote:Eleonora-1 schreef op 10 mei 2016 @ 13:16:
[...]
Ja maar, ja maar nu weet ik het nóg niet?
Of ben je gewoon wie ik denk dat je daarnet nog was?Ik denk dat jij denkt dat ik net nog iemand was waarvan je had gedacht dat die kon denken dat jij had gedacht dat ik het gewoon was.
[...]
Ja maar, ja maar nu weet ik het nóg niet?
Of ben je gewoon wie ik denk dat je daarnet nog was?Ik denk dat jij denkt dat ik net nog iemand was waarvan je had gedacht dat die kon denken dat jij had gedacht dat ik het gewoon was.
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 10 mei 2016 om 13:41
dinsdag 10 mei 2016 om 13:43
dinsdag 10 mei 2016 om 14:14
quote:LadyL0101 schreef op 10 mei 2016 @ 14:07:
[...]
Heb je ze omver geblazen Blond? Ik had niet anders verwacht!
Ik proost mee met een kopje kantoorthee.
Ja! Ik ben nog steeds erg verkouden en had schrik dat ik me niet goed zou kunnen focussen. Maar dat lukte wonderwel. Elke keer als er een voorzet voor een 'fout zijpaadje' gedaan werd, had ik het meteen in de gaten en kon dus ook meteen adequaat reageren en het gesprek weer de juiste kant opsturen. Dus ik was OB met de en de
Zoooo.... ik vrees dat ik de rest van de middag geen werkpuf meer heb dus heb ik koffie en ijsjes besteld voor het kantoor. Zo even verslag uitbrengen en het verslag schrijven.
[...]
Heb je ze omver geblazen Blond? Ik had niet anders verwacht!
Ik proost mee met een kopje kantoorthee.
Ja! Ik ben nog steeds erg verkouden en had schrik dat ik me niet goed zou kunnen focussen. Maar dat lukte wonderwel. Elke keer als er een voorzet voor een 'fout zijpaadje' gedaan werd, had ik het meteen in de gaten en kon dus ook meteen adequaat reageren en het gesprek weer de juiste kant opsturen. Dus ik was OB met de en de
Zoooo.... ik vrees dat ik de rest van de middag geen werkpuf meer heb dus heb ik koffie en ijsjes besteld voor het kantoor. Zo even verslag uitbrengen en het verslag schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 10 mei 2016 om 14:15