Kikkertje gevonden

11-05-2016 13:06 37 berichten
Hallo dames!

Ik heb net een kikkertje afgepakt van de kat.

Heb hem in een bakje gedaan met wat blaadjes zodat hij even kan uitrusten na zijn avontuur maar ik weet niet wat ik ermee moet doen nu.

Op internet staat dat je hem terug moet zetten waar je hem gevonden hebt maarja aangezien ik hem in de bek van de kat vond lijkt me dat een beetje gemeen haha.

Jullie misschien een idee?
quote:Bitje93 schreef op 11 mei 2016 @ 13:49:

Geef het kikkertje eerst even een kus, misschien is het wel je prins op het witte paard.

Haha die prins heb ik al!

Zonder paard gelukkig, ik heb geen bakjes die groot genoeg zijn om een paard in bewaren
Alle reacties Link kopieren
Een topic om vrolijk van te worden. TO wat ontzettend lief van je en mooi dat hij meteen weg zwom in het water! Je hebt een kikkertje gered!

Mijn opa en oma hadden vroeger ook een kikker in de tuin. Geen kat wel twee vijvers. Een grote en een kleintje. De kikker heette Jopie en opa en ik gingen dan samen pieren vangen voor de kikker in het brandgangetje naast hun huis Ik was toen nog een kind en heb er goede herinneringen aan.
quote:*-_lilith_-* schreef op 11 mei 2016 @ 13:57:

[...]

Haha die prins heb ik al!

Zonder paard gelukkig, ik heb geen bakjes die groot genoeg zijn om een paard in bewaren Het paard kan in de gang
quote:ranjazonderrietje schreef op 11 mei 2016 @ 14:09:

[...]

Het paard kan in de gang
quote:blue_lagoon schreef op 11 mei 2016 @ 14:09:

Een topic om vrolijk van te worden. TO wat ontzettend lief van je en mooi dat hij meteen weg zwom in het water! Je hebt een kikkertje gered!

Mijn opa en oma hadden vroeger ook een kikker in de tuin. Geen kat wel twee vijvers. Een grote en een kleintje. De kikker heette Jopie en opa en ik gingen dan samen pieren vangen voor de kikker in het brandgangetje naast hun huis Ik was toen nog een kind en heb er goede herinneringen aan.Wat een lief verhaaltje! Ik zie het al helemaal voor me
quote:*-_lilith_-* schreef op 11 mei 2016 @ 14:16:

[...]

Wat een lief verhaaltje! Ik zie het al helemaal voor me Ik zie opa en mij ook nog zitten, samen gehurkt in de brandgang, in de aarde zoekend naar pieren en oma die ons daarna kwam roepen voor het eten. Geweldig!
quote:blue_lagoon schreef op 11 mei 2016 @ 14:18:

[...]

Ik zie opa en mij ook nog zitten, samen gehurkt in de brandgang, in de aarde zoekend naar pieren en oma die ons daarna kwam roepen voor het eten. Geweldig!

Hihi pieren zoeken voor Jopie

Momentjes om te koesteren, altijd mooi als dit soort dingen zo onverwachts weer komen bovenborrelen
quote:Bitje93 schreef op 11 mei 2016 @ 13:49:

Geef het kikkertje eerst even een kus, misschien is het wel je prins op het witte paard.En lukt dat niet, dan vindt het kikkertje zijn redster vast en zeker een erg lieve prinses!
quote:*-_lilith_-* schreef op 11 mei 2016 @ 14:24:

[...]

Hihi pieren zoeken voor Jopie

Momentjes om te koesteren, altijd mooi als dit soort dingen zo onverwachts weer komen bovenborrelen Zeker. Vooral nu opa begint te dementeren en heel slecht ter been is denk ik vaak aan die momentjes terug. Ik vond pieren in het begin wat eng als klein kind maar oma zei tijdens de eerste logeerpartij met Jopie 'als jij overmorgen naar huis gaat dan durf jij pieren op te pakken' en ze had gelijk! Wat hebben opa en ik samen pieren gevangen zeg!
quote:blue_lagoon schreef op 11 mei 2016 @ 14:40:

[...]

Zeker. Vooral nu opa begint te dementeren en heel slecht ter been is denk ik vaak aan die momentjes terug. Ik vond pieren in het begin wat eng als klein kind maar oma zei tijdens de eerste logeerpartij met Jopie 'als jij overmorgen naar huis gaat dan durf jij pieren op te pakken' en ze had gelijk! Wat hebben opa en ik samen pieren gevangen zeg!

Wat naar dat het niet zo goed gaat met je opa

Je opa en oma klinken als hele lieve mensen, net als de mijne

Gelukkig heb je al die mooie herinneringen, die pakt niemand je meer af!
quote:amarna schreef op 11 mei 2016 @ 14:38:

[...]

En lukt dat niet, dan vindt het kikkertje zijn redster vast en zeker een erg lieve prinses!Hahaha
quote:*-_lilith_-* schreef op 11 mei 2016 @ 14:51:

[...]

Wat naar dat het niet zo goed gaat met je opa

Je opa en oma klinken als hele lieve mensen, net als de mijne

Gelukkig heb je al die mooie herinneringen, die pakt niemand je meer af!

Inderdaad de mooie herinneringen zijn voor het leven!

En ik heb inderdaad een opa en oma van goud en jij gelukkig ook zo te lezen! Ieder kleinkind verdient lieve opa's en oma's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven