Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 11 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Zitten wij het warm te hebben op de vijfde?Even loeren.... Nee het is toch echt de 15de.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
He fieuw, wij dachten ons al een beetje dubbel te voelen...
Maar warm hebben we het wel!
Ik zat net in een bus waar de ventilatie een hoop herrie maakte, maar de airco deed het duidelijk niet.

Nu zit ik op het station. Ik ga naar BridgetteDubois-stad.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Geen idee waar dat is! Maar mijn zus had vanmiddag vanuit onze stad (Solo) vertraging richting A'dam....
Ik zit binnen, dat is beter te pruimen dan buiten. Zoon daarentegen heeft meer dan een uur gevoetbald met een vriendje en een buurman/jongen, in de volle zon . Hij heeft nu een hoofd als een tomaat.
quote:Hunniebunnie schreef op 11 mei 2016 @ 16:15:

Geen idee waar dat is! Maar mijn zus had vanmiddag vanuit onze stad (Solo) vertraging richting A'dam....Mijn trein rijdt nu het station binnen en moet over 1 minuut vertrekken. Ik moet in A'dam overstappen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 16:17:

Ik zit binnen, dat is beter te pruimen dan buiten. Zoon daarentegen heeft meer dan een uur gevoetbald met een vriendje en een buurman/jongen, in de volle zon . Hij heeft nu een hoofd als een tomaat.O herkenbaar. "Neem een fles water mee". "Niet nodig!" Yea right....
quote:Solomio schreef op 11 mei 2016 @ 16:17:

[...]

Mijn trein rijdt nu het station binnen en moet over 1 minuut vertrekken. Ik moet in A'dam overstappen.O dan is het vast al verholpen. Of alweer gesmolten.
quote:Hunniebunnie schreef op 11 mei 2016 @ 16:17:

[...]

O herkenbaar. "Neem een fles water mee". "Niet nodig!" Yea right....Hij is nu drinken halen, bij de buurtsuper. Staan er inene twee jongetjes op de stoep om hem op te halen, met een voetbal onder de arm . Die jongen wordt nog eens Populair.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 16:20:

[...]

Hij is nu drinken halen, bij de buurtsuper. Staan er inene twee jongetjes op de stoep om hem op te halen, met een voetbal onder de arm . Die jongen wordt nog eens Populair.

En naast het drinken: insmeren!
quote:Hunniebunnie schreef op 11 mei 2016 @ 16:21:

[...]

En naast het drinken: insmeren!Daar denkt ie helemaal zelf aan, ook al vanwege de littekens. Dochter niet, maar die verbrandt gewoon nooit. Zo'n raar kind, toen ze geboren werd zag ze er al uit alsof ze net drie weken Benidorm achter de rug had en man en ik zijn toch echt twee Oudhollandsche Bleekscheten. Man vroeg meteen of ze niet per ongeluk van de buurjongen was, tot verbijstering van het ziekenhuispersoneel
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 16:25:

[...]

Daar denkt ie helemaal zelf aan, ook al vanwege de littekens. Dochter niet, maar die verbrandt gewoon nooit. Zo'n raar kind, toen ze geboren werd zag ze er al uit alsof ze net drie weken Benidorm achter de rug had en man en ik zijn toch echt twee Oudhollandsche Bleekscheten. Man vroeg meteen of ze niet per ongeluk van de buurjongen was, tot verbijstering van het ziekenhuispersoneel Haha, wij hebben één pinda en één goudse kaas. En ze hebben allebei evenveel Hollands en pindabloed. Maf hoe dat kan verschillen!
Ja raar he. Mijn dochter had zelfs van die mongolenvlekken (zo noemen ze die dingen nou eenmaal ). Normaal zie je die alleen bij kindjes met een kleurtje.
quote:Solomio schreef op 11 mei 2016 @ 16:15:

Ik zat net in een bus waar de ventilatie een hoop herrie maakte, maar de airco deed het duidelijk niet.

Nu zit ik op het station. Ik ga naar BridgetteDubois-stad.Welkom
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 16:25:

[...]

Daar denkt ie helemaal zelf aan, ook al vanwege de littekens. Dochter niet, maar die verbrandt gewoon nooit. Zo'n raar kind, toen ze geboren werd zag ze er al uit alsof ze net drie weken Benidorm achter de rug had en man en ik zijn toch echt twee Oudhollandsche Bleekscheten. Man vroeg meteen of ze niet per ongeluk van de buurjongen was, tot verbijstering van het ziekenhuispersoneel Haha, ik zie die gezichten zo voor me!
Wat is het toch een heerlijk weer!!!
Nou van mij mag het wel een beetje minder hoor, met dat heerlijke weer. Twee weken terug hadden we hier nog natte sneeuw verdorie. Iets daar tussenin, dat zou ik nou heerlijk vinden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 17:01:

Nou van mij mag het wel een beetje minder hoor, met dat heerlijke weer. Twee weken terug hadden we hier nog natte sneeuw verdorie. Iets daar tussenin, dat zou ik nou heerlijk vinden.

Pff ik ook. 27 graden en in t weekend weer 12.

Kun je lekker ergens aan wennen ook.
Lekkere puber heb jij fietsie

Mijn kind is ook een beetje pinda. Alleen te zien aan zijn platte neus.

Hij is nu aan het klagen dat hij nog wel 30! blz. moet lezen uit zijn boek vandaag. Hij vindt zichzelf erg zielig.
quote:BridgetteDubois schreef op 11 mei 2016 @ 17:07:

[...]

Pff ik ook. 27 graden en in t weekend weer 12.

Kun je lekker ergens aan wennen ook.Aan dit weer ben ik zo gewend. Aan die 12 graden daarentegen...
quote:elfje12 schreef op 11 mei 2016 @ 17:16:

[...]

Aan dit weer ben ik zo gewend. Aan die 12 graden daarentegen...

20 tot 25 graden, het hele jaar door. Gelukkiger kun je mij niet maken!

Oke, het mag best herfst zijn maar daarna weer warm en zonnig
quote:BridgetteDubois schreef op 11 mei 2016 @ 17:18:

[...]

Oke, het mag best herfst zijn maar daarna weer warm en zonnig Heerlijk zou dat zijn! Maar soms mag het tot 30 graden worden.
quote:BridgetteDubois schreef op 11 mei 2016 @ 17:18:

[...]

Oke, het mag best herfst zijn maar daarna weer warm en zonnig Dat vind ik ook. Jammer is dat niet altijd zo he. Maar je kunt altijd nog in een diepvries gaan wonen. Haha!
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!!
De benedenbuuf zeikt over mn muziek. Die stond ff lekker hard, kwartiertje ofzo tijdens het opruimen. 'Nou ik ben blij dat je die herrie uitzet buurvrouw' zei ze. Dus ik zeg 'Ja nu de sirene van je kleindochter nog' (kind is een jaar of twee en alles gaat op kneiterhard volume) Nu is de buuf beledigd. Ja flikker op zeg met je gezeur. Want 'wij moeten altijd zo bijdehand reageren'. Laatst had ze ook al wat gezegd en toen had Meneer tats gezegd 'ach ja, de 1 heeft even de muziek hard, de ander zijn hand is vergroeid aan klopboormachine'doelend op de eeuwig doe het zelvende buurman
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven