Lekkerste koekje?
woensdag 11 mei 2016 om 19:59
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 11 mei 2016 @ 19:48:
[afbeelding]
En dan wel die van de jumbo, niet van de AH. Randje er omheen eraf eten, dan de chocolade eraf bijten, dan de mokka-crème oplikken en dan het koekje! Gaat hier elke week een pak doorheen
En bokkepootjes vind ik ook heerlijk!Jaaaaa die!! Ik koop ze niet te vaak, want ik wil dat ze 'speciaal' blijven. Afgelopen weekend had ik ze weer en had ik er 1 in de koelkast gelegd, vanwege de warmte. Dat gaf een heel nieuwe dimensie aan de mokka ladie, ook superlekker! Dat is dus mijn tio van de dag...enne, ik heb er nog eentje dus die ga ik zo lekker opeten
[afbeelding]
En dan wel die van de jumbo, niet van de AH. Randje er omheen eraf eten, dan de chocolade eraf bijten, dan de mokka-crème oplikken en dan het koekje! Gaat hier elke week een pak doorheen
En bokkepootjes vind ik ook heerlijk!Jaaaaa die!! Ik koop ze niet te vaak, want ik wil dat ze 'speciaal' blijven. Afgelopen weekend had ik ze weer en had ik er 1 in de koelkast gelegd, vanwege de warmte. Dat gaf een heel nieuwe dimensie aan de mokka ladie, ook superlekker! Dat is dus mijn tio van de dag...enne, ik heb er nog eentje dus die ga ik zo lekker opeten
woensdag 11 mei 2016 om 20:00
woensdag 11 mei 2016 om 20:16
In 2015 was hier ook een topic over, dus voor meer inspiratie:
http://forum.viva.nl/forum/eten/lekkers ... ges/284657
http://forum.viva.nl/forum/eten/lekkers ... ges/284657
woensdag 11 mei 2016 om 20:21
Ik ben geen grote koekjeseter, maar als ik een koekje neem, hoef ik echt geen industriële meuk uit de supermarkt. Koop dan gewoon een half pondje bij mijn bakker, die de "normale" koekjes dagelijks vers bakt: Arnhemse meisjes, boterbiesjes, hernhutters, weesper moppen, bitterkoekjes, enz. Dan heb je een lekker koekje.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 11 mei 2016 om 20:26
woensdag 11 mei 2016 om 20:52
Kletsmajoors (dus geen kletskoppen!), gemberkoekjes van de Engelse winkel of nog beter, zelf gemaakt (recept uit AH), bitterkoekjes, die wat groffe biscuitjes van Verkade (Digestive?), gevulde koek van de versafdeling.
Ben gestopt met snoepen. Door de weeks.
Ben gestopt met snoepen. Door de weeks.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
woensdag 11 mei 2016 om 20:58
Mmmmm.... Mijn nieuwste ontdekking: roomboter spelt biscuit van EkoPlaza! Dat spelt hoefde van mij niet zo hoor, maar roomboter biscuitjes zijn toch net wat lekkerder dan gewone. En altijd goed: stroopwafels, spacekoeken (nu chocoladestroopwafels van Kanjer), bitterkoekjes, mergpijpen met crème, de roze koeken van AH (niet die gewone, maar die van de 'bakker', met spijs erin).
Winter is coming...
woensdag 11 mei 2016 om 21:03
Er waren ooit Cafe Caramel koekjes. Cafe Noir, maar dan met een caramellaagje... Die waren heel lekker... Ik mis ze nog steeds...
Nizza Kaneel vind ik ook erg lekker. En van die biscuitjes met een laagje melkchocolade en suikerkorreltjes. En zelfgebakken koekjes. En boterkoek. En die grote krakelingen...
Nizza Kaneel vind ik ook erg lekker. En van die biscuitjes met een laagje melkchocolade en suikerkorreltjes. En zelfgebakken koekjes. En boterkoek. En die grote krakelingen...