Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 mei 2016 om 15:54
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 15:45:
Bij een groepje leuke mensen zitten heb ik geen bezwaar tegen En leuke mensen zijn hier zat gelukkig. Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!
Bij een groepje leuke mensen zitten heb ik geen bezwaar tegen En leuke mensen zijn hier zat gelukkig. Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 12 mei 2016 om 15:59
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 15:54:
[...]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand is te vertrouwen.
[...]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand is te vertrouwen.
donderdag 12 mei 2016 om 16:01
quote:BridgetteDubois schreef op 12 mei 2016 @ 15:59:
[...]
Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand is te vertrouwen.Tuurlijk zat jij daarbij, maar de leader of the pack is verdwenen!
[...]
Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand is te vertrouwen.Tuurlijk zat jij daarbij, maar de leader of the pack is verdwenen!
donderdag 12 mei 2016 om 16:03
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:59:
Yeah!!! Ik ga de vlag uithangen.
Zijn wij ook ergens tegen of voor ofzo? Tegen de oudgediende, populaire groepjes, of voor de onderdrukten op dit forum?Daar moeten we maar een referendum rond organiseren of een groepscongres of een groepsconferentie of... Of we kunnen ook gewoon voor alles behalve zuigen en drammen zijn?
Yeah!!! Ik ga de vlag uithangen.
Zijn wij ook ergens tegen of voor ofzo? Tegen de oudgediende, populaire groepjes, of voor de onderdrukten op dit forum?Daar moeten we maar een referendum rond organiseren of een groepscongres of een groepsconferentie of... Of we kunnen ook gewoon voor alles behalve zuigen en drammen zijn?