Relatiecrisis

13-11-2008 19:14 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nu ongeveer een jaar samen met mijn huidige vriend. Hij is een aantal jaar ouder dan mij en dit botst soms wel wat. Hij wil me van alles leren en ik vind bepaalde dingen prima zoals ze zijn, ik hoef niet zonodig van alles aan mezelf te veranderen omdat iemand anders dat wil. (op een bepaalde manier discusseren etc.)

het ging dus een paar maanden goed totdat we ruzie's kregen. Met ruzie's wordt hij afstandelijk en is er geen sprake van "liefde". Hij legt de schuld bij mij, het kan hem weinig schelen of ik huil, me kut voel en alles. Hij haalt me omlaag als hij boos is en houdt eigenlijk geen rekening met mij. Ik raak hiervan in paniek en nu na al die ruzie's raak ik al in paniek als hij boos wordt.

Ik weet dan, ik kan hem niet kalmeren.

Ik handel vanuit mijn gevoel, niet zozeer vanuit mijn denken, dit lukt me niet. Ik denk wel; hou je mond nu, hou je rustig, hij is kwaad dus laat hem met rust dit is zijn probleem, hij wil een discussie, ga hier niet in mee.

Maar het lukt me niet om dit vol te houden, ik wil dat het goedkomt, wil het uitpraten en weer lief voor elkaar zijn. Hij houd vol dat iets mijn fout is, ik heb het helemaal verkeerd gedaan, dankzij mij hebben we ruzie gekregen etc. Ik heb goed over alles nagedacht, ik weet zeker dat in zo'n situatie, als iets mijn schuld is, ik dit toegeef en goedmaak. Is iets niet mijn ding dan zeg ik hier dus ook geen sorry voor dat is onredelijk. Maar daar botst het vaak.

Hij vind dat ik iets verkeerd heb gedaan en ik wil gewoon dat het weer oké is en dat hij ophoud met die nare en nutteloze dingen.

Hij heeft toegegeven dat hij koppig is enzo maar ik dring niet zo goed tot hem door.

Nouja, ik weet het gewoon niet meer.

Nu hebben we zovaak ruzie gehad dat mijn gevoel gewoon kapot is. Ik weet ook wel, ik ben best gevoelig en ik heb er een hekel aan als iemand kwaad op me is (vooral als er geen reden is om kwaad op me te zijn) dit ook ivm mijn verleden..

Hij weet dat ik een hekel heb aan boosheid en dat ik het daarom heb uitgemaakt met mijn ex, ik snap niet waarom hij zo gevoelloos naar mij toe kan doen.

Ik weet niet meer hoe ik de situatie moet veranderen, hij wou dat ik bepaalde dingen aan mezelf veranderde, hier heb ik hard aan gewerkt en is helemaal weer oké. Ik heb mezelf in de hand.

Ik ben bang om in discussie te gaan, want dan weet ik hoelaat het is, dan loopt het in de hand. Hij gaat er heel erg ver in door.

Het spijt me voor mijn lange verhaal maar ik ben helemaal op.

Ik heb zoveel mijn best gedaan, misschien wel teveel.

Ik weet dat ik mijn grens niet goed aangegeven heb en nu lukt het me niet meer om het te veranderen.

Hoe kom ik hieruit? Hoe komen we verder? En kan het nog wel goedkomen?

Wie heeft hier ervaring mee of tips voor?

Liefs
waar is het evenwicht in deze relatie?
Ik breek ook even in.

Wil je heel veel succes wensen .

Geloof in jezelf, You go girl !!
quote:zusuki schreef op 15 november 2008 @ 09:28:

Ik breek ook even in.

Wil je heel veel succes wensen .

Geloof in jezelf, You go girl !!

Thanks!

Heb echt mega hoofdpijn, de hele week al, zal wel spanning zijn heb er wel zin in om er vanavond heen te gaan.. Wil weten waar we staan.. wat er gaat gebeuren.. Vind 't wel eng maar hoe dan ook komt het wel goed.
quote:meds schreef op 15 november 2008 @ 01:21:

waar is het evenwicht in deze relatie?

Die is er niet echt denk ik.

Lees allerlei topics hier op viva waaruit blijkt dat mensen niet echt veranderen en dat de topicstarter wel van alles wil doen aan de situatie maar er niks veranderd wordt. Is voor mij wel een belangrijke stok achter de deur. Als er niks veranderd kan worden, en ik moet leven met de situatie zoals het nu is dan kies ik er voor om weer single te zijn.
Heb dit topic nog eens nagelezen.. Heb alle belangrijke punten in een brief verwerkt voor hem..

ben benieuwd hoe hij hierop reageert, en wat hij hiermee wil doen.

Ben stiekem toch wel erg erg erg erg zenuwachtig.. ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik ben al maanden opzoek naar het gevoel van: yes hij gaat ervoor, hij gaat voor mij, we gaan eraan werken etc.

Wat ik qua seksleven nog kwijt wil:

Hij klaagt best wel over het feit dat we al 3weken geen seks hebben gehad. Ik geef hem dan terug dat als hij gewoon goed voor me is hij niks te klagen zal hebben en dat hij me niet onder druk moet zetten. Wat hij dan ergens wel weer begrijpt.

Aan de andere kant; de afgelopen weken heeft hij me ook helemaal niet verleid. Hij pakt opeens mijn borsten vast waarvan hij weet dat ik dat totaal niet prettig vind, wat ik dan ook zeg. Verder gebeurd er helemaal niks.

3 weken geleden waren we wel aan het friemelen maar pakte ik mijn labello (op een goed moment) en maakte er ff een grapje van, ben al 7jr verslaafd aan dat ding, kan er weinig aan doen. Hij weet t en heb er nooit iets slechts over gehoord van zijn kant.

Zegt hij opeens: wat SAAAAAAAAAI.

Ik: huh wat?

Hij: dat je je labello pakt.

(Terwijl we gewoon aan het zoenen/voelen waren zegmaar en dat nog niet eens echt heel erg interessant was want wat hij deed vond ik niet zo super en voelde er weinig van en stuurde hem maar hij vond het "teasen".)

Dus ik zei van nou dat hoef je niet zo bot te zeggen..

nouja goed denk negeer het maar.

Zit me toch niet lekker.. en hij wil niet dat ik hem stuur met mijn handen omdat wat hij doet niet zo super voelt. Ik merk zijn irritatie en dus begin ik weer over het voorval.

Zegt hij: ja ik bedoelde; wat irritant.

Zeg ik: nou dat is toch ook niet leuk? Dat zeg je toch niet als je in bed ligt etc?

Zegt hij: andere mensen vinden het ook normaal blabla..

Zeg ik: ja maar ik ben anderen niet en ik kan me niet voorstellen dat ze het normaal vinden als jij bot in bed doet.

Nouja ben toen weggelopen uit bed, gedouched en heeft hij me thuisgebracht. Ben boos gebleven maar echt uitgepraat hebben we het niet. Vind het zo lomp!

Dat soort simpele dingen staan me zo tegen, dat hij het normaal vind. Hij heeft nog nooit zo gedaan in bed, dus verbaasde me er wel over. Nouja, een aantal x toen ik pijn had en niet echt duidelijk was begon hij opeens op een botte toon; ja en nu? ipv op een lieve en sexy toon om the spirit er toch ff in te houden. Maargoed..

Moest het ff kwijt. Gister aan de telefoon had hij het ook over gebrek aan seks, dus voelde me er wel rot over.

Mijn gevoel is voor mij nu belangrijker en moet hij toch begrijpen. Hij moet beseffen dat hij me kwijt kan raken, moet ie niet zaniken over seks.. Ik ben al een jaar niet klaargekomen, wat heeft hij dan nu te zeuren..

Maargoed.. ben erg zenuwachtig.

Wat moet ik doen als hij het helemaal ziet zitten en alles voor me wil doen? Het wil leren etc etc?

Gister zei hij dat dingen vanzelf moest gaan etc.

Heb toen gezegt dat ik daar niet op wil wachten omdat het de laatste weken/maanden al niet vanzelf gaat. (hij bedoeld hiermee dat als het goed gaat hij me wel kan troosten en hij dan wel meer van zich laat horen door de week enzo)
quote:hannah2708 schreef op 15 november 2008 @ 14:04:

Heb dit topic nog eens nagelezen.. Heb alle belangrijke punten in een brief verwerkt voor hem..

ben benieuwd hoe hij hierop reageert, en wat hij hiermee wil doen.

Ben stiekem toch wel erg erg erg erg zenuwachtig.. ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik ben al maanden opzoek naar het gevoel van: yes hij gaat ervoor, hij gaat voor mij, we gaan eraan werken etc.

Wat ik qua seksleven nog kwijt wil:

Hij klaagt best wel over het feit dat we al 3weken geen seks hebben gehad. Ik geef hem dan terug dat als hij gewoon goed voor me is hij niks te klagen zal hebben en dat hij me niet onder druk moet zetten. Wat hij dan ergens wel weer begrijpt.

Aan de andere kant; de afgelopen weken heeft hij me ook helemaal niet verleid. Hij pakt opeens mijn borsten vast waarvan hij weet dat ik dat totaal niet prettig vind, wat ik dan ook zeg. Verder gebeurd er helemaal niks.

3 weken geleden waren we wel aan het friemelen maar pakte ik mijn labello (op een goed moment) en maakte er ff een grapje van, ben al 7jr verslaafd aan dat ding, kan er weinig aan doen. Hij weet t en heb er nooit iets slechts over gehoord van zijn kant.

Zegt hij opeens: wat SAAAAAAAAAI.

Ik: huh wat?

Hij: dat je je labello pakt.

(Terwijl we gewoon aan het zoenen/voelen waren zegmaar en dat nog niet eens echt heel erg interessant was want wat hij deed vond ik niet zo super en voelde er weinig van en stuurde hem maar hij vond het "teasen".)

Dus ik zei van nou dat hoef je niet zo bot te zeggen..

nouja goed denk negeer het maar.

Zit me toch niet lekker.. en hij wil niet dat ik hem stuur met mijn handen omdat wat hij doet niet zo super voelt. Ik merk zijn irritatie en dus begin ik weer over het voorval.

Zegt hij: ja ik bedoelde; wat irritant.

Zeg ik: nou dat is toch ook niet leuk? Dat zeg je toch niet als je in bed ligt etc?

Zegt hij: andere mensen vinden het ook normaal blabla..

Zeg ik: ja maar ik ben anderen niet en ik kan me niet voorstellen dat ze het normaal vinden als jij bot in bed doet.

Nouja ben toen weggelopen uit bed, gedouched en heeft hij me thuisgebracht. Ben boos gebleven maar echt uitgepraat hebben we het niet. Vind het zo lomp!

Dat soort simpele dingen staan me zo tegen, dat hij het normaal vind. Hij heeft nog nooit zo gedaan in bed, dus verbaasde me er wel over. Nouja, een aantal x toen ik pijn had en niet echt duidelijk was begon hij opeens op een botte toon; ja en nu? ipv op een lieve en sexy toon om the spirit er toch ff in te houden. Maargoed..

Moest het ff kwijt. Gister aan de telefoon had hij het ook over gebrek aan seks, dus voelde me er wel rot over.

Mijn gevoel is voor mij nu belangrijker en moet hij toch begrijpen. Hij moet beseffen dat hij me kwijt kan raken, moet ie niet zaniken over seks.. Ik ben al een jaar niet klaargekomen, wat heeft hij dan nu te zeuren..

Tsja, in bed doet hij precies hetzelfde als erbuiten; alles draait om hem, als er iets niet lekker gaat is het jouw schuld, als hij iets doet wat jij niet fijn vindt ben jij degene die abnormaal bent. En ik ben bang dat je daar nog jarenlang diepgaande gesprekken over kunt voeren, hij verandert niet. Want hij ziet niet in dat hij ook een aandeel heeft in het wel of niet-slagen van jullie relatie. Met hem is niks mis, jij bent degene die niet normaal is.

Maargoed.. ben erg zenuwachtig.

Wat moet ik doen als hij het helemaal ziet zitten en alles voor me wil doen? Het wil leren etc etc?

Dat zal hij ongetwijfeld zeggen. Hij heeft immers al tegen je gezegd dat jij zijn laatste kans bent(en hij de jouwe, maar daar ben je het, heel terecht, niet mee eens). Als hij niet alle schuld van de dingen die niet goed lopen in jullie relatie bij jou legt in het gesprek, zal hij wel op die toer gaan. En daarna komt er waarschijnlijk achteraan dat jij toch beter je best zal moeten doen dan hij. De enige die weet wat ie moet doen ben jij zelf. Iedereen hier heeft je het advies gegeven deze man te dumpen, dit komt nooit goed. Maar dat is altijd nog jouw beslissing. We kunnen je helpen de dingen in het juiste perspectief te zien, maar jij bent degene die moet zeggen waar je grens ligt.

Gister zei hij dat dingen vanzelf moest gaan etc.

Heb toen gezegt dat ik daar niet op wil wachten omdat het de laatste weken/maanden al niet vanzelf gaat. (hij bedoeld hiermee dat als het goed gaat hij me wel kan troosten en hij dan wel meer van zich laat horen door de week enzo)Juist. Met als ondertoon: ik kan je niet troosten en ik laat niets van me horen door de week, dus doe jij het niet goed. Hij blijft maar zeggen dat dingen vanzelf moeten gaan. Dat is gewoon niet zo. Ook in goede, gelijkwaardige relaties gaat niet alles vanzelf. Je moet rekening houden met elkaar, je moet elkaars "slechte" dingen ook kunnen accepeteren. Wat Meds ook al zegt, er moet evenwicht zijn, anders gaat de boel scheefhangen.

Meid, dit hangt zo scheef als ik weet niet wat.
@ Luna 1

Ja je hebt gelijk..

In het begin zei hij; als je ooit iets over ons seksleven hebt wees dan eerlijk tegen me, als je pijn hebt of wat dan ook.

Dus toen ik ermee zat dat ik nooit klaarkwam ging ik naar m toe. En nouja eignl elke keer als ik erover begon dan zei hij: denk je dat ik het fijn vind? Ik kom wel klaar maar emotioneel (heel verhaal eromheen) hij vond het dus ook niet fijn als ik niet klaarkwam en hij had er dan ook geen emotioneel genot van ofzo. Ik werd er wel kwaad om, want het kon helemaal niet besproken worden.

Vond ik best wel erg, het kon gewoon niet over mij gaan.

Als ik het over andere dingen heb waar ik mee zit is het altijd: ja maar ik.. of ja maar dat komt omdat jij..

Nooit: o das echt wel kut dat het zo overkwam. sorry.

Het kan nooit eens simpel.

Hmm ja dat begrijp ik, maar als hij op die toer zou gaan; jij bent de enige blabla en niks wil veranderen dan zegt het ook genoeg voor mij. Als er een paar dingetjes zijn die ik anders kan doen wil ik dat heus wel doen maar ik ga niet mijn eigen geluk en wat ik prettig vind aan de kant schuiven omdat dat voor hem beter uitkomt. Ik zal er goed opletten en ik zal bij mezelf blijven, mezelf niet vergeten. Ik kan niet altijd een stap achteruit blijven zetten.

En wat je zei over die ondertoon die daarbij zit.. heb je helemaal gelijk in, zo had ik er nog nooit over nagedacht . Volgens hem doe ik dus van alles fout want anders zou hij al die lieve dingen wel doen. Weer schoof hij het op mij af. Shit.. heb ik helemaal niet zo gezien..

Ik kan er zooooooooooooo fucking verdrietig van worden he.. al die subtiele verwijzingen dat dingen mijn probleem en mijn schuld zijn. Ik heb er echt geen moeite mee om te accepteren dat ik dingen fout doe, ik wil aan dingen werken en moeite doen. Maar ik ben verdorie niet de enige.. blijkbaar in deze relatie wel.

Je hebt mn ogen ff geopend.. ik moet er beter op letten of hij dingen op mij afschuift vanavond..
Ik zat ff aan je te denken.
Gewoon kappen met deze man, maar je wil niet luisteren.
quote:sandra1960 schreef op 15 november 2008 @ 15:32:

Ik zat ff aan je te denken.

Wat lief..

heb je misschien nog tips/adviezen voor vanavond?
quote:Villahollandia schreef op 15 november 2008 @ 15:36:

Gewoon kappen met deze man, maar je wil niet luisteren.

Ik luister wel naar al jullie adviezen, hou het ook in mijn achterhoofd.

Maar dingen zijn soms gewoon niet zo simpel. Als alle gevoelens door elkaar heen lopen moet je soms een bewijs hebben van "zie je wel" Misschien naïef of wat dan ook maar ik moet er blijkbaar zelf tegenaan lopen.
Natuurlijk maakt iedereen fouten meid en niemand is perfect. Maar het is verdomd oneerlijk als je in een relatie alles wat niet lekker loopt in je schoenen krijgt geschoven. En het lullige van dit soort rampzalige relaties is dat je op een gegeven moment ook nog zelf gaat denken dat het allemaal wel aan jou zal liggen. En dat is niet zo. En je blijft het nog zo lang met je meedragen, dat gevoel. Zo zonde als je zulke bagage mee neemt in een eventueel nieuwe relatie. Het heeft mij een tijd gekost om op een normale manier om te gaan met meningsverschillen met mijn man. In het begin was ik gewoon stomverbaasd als hij me gewoon gelijk gaf(als ik gelijk had en op een normale manier kon uitleggen waarom hij vond dat hij gelijk had) en niet begon te tetteren dat het ook allemaal mijn eigen schuld was omdat...
quote:luna1 schreef op 15 november 2008 @ 15:48:

Natuurlijk maakt iedereen fouten meid en niemand is perfect. Maar het is verdomd oneerlijk als je in een relatie alles wat niet lekker loopt in je schoenen krijgt geschoven. En het lullige van dit soort rampzalige relaties is dat je op een gegeven moment ook nog zelf gaat denken dat het allemaal wel aan jou zal liggen. En dat is niet zo. En je blijft het nog zo lang met je meedragen, dat gevoel. Zo zonde als je zulke bagage mee neemt in een eventueel nieuwe relatie. Het heeft mij een tijd gekost om op een normale manier om te gaan met meningsverschillen met mijn man. In het begin was ik gewoon stomverbaasd als hij me gewoon gelijk gaf(als ik gelijk had en op een normale manier kon uitleggen waarom hij vond dat hij gelijk had) en niet begon te tetteren dat het ook allemaal mijn eigen schuld was omdat...

Ja precies..

Ik had het gister over zijn boosheid (aan de telefoon) toen zei hij; ja maar dat heeft zijn redenen, als jij....

Zeg ik; nee je word niet altijd boos omdat ik iets doe, en soms hoef je ook helemaal niet zo boos te worden om zoiets kleins.

En wat ik al eerder zei; dat hij vertelde dat hij nog nooit zo kwaad is geweest op iemand, nog nooit zo heeft gedaan. Dat heeft ie bij mij omdat ik zoveel gevoelens bij m losmaak ofzo. Maar hij heeft op andere momenten weleens verteld dat een ex hem aangevlogen heeft en geschopt. Toen vond ik dat vet heftig. Maar als ik nu terug denk, dan denk ik van tsja.. logisch.. wie weet wat hij gezegt heeft.

Haha ja snap dat het wel ff wennen is als iemand je dan gelijk geeft ja .

Op sommige momenten heeft mijn vriend ookweleens gezegt; ik wil jou gewoon de schuld geven.

Vond ik best wel gek haha. Dat je zo op iemand zeurt en moppert omdat je zelf weet dat je fout zit maar dit niet wilt toegeven.

Maargoed.. we zullen het vanavond zien.
quote:hannah2708 schreef op 15 november 2008 @ 15:56:

[...]

Ja precies..

Ik had het gister over zijn boosheid (aan de telefoon) toen zei hij; ja maar dat heeft zijn redenen, als jij....

Zeg ik; nee je word niet altijd boos omdat ik iets doe, en soms hoef je ook helemaal niet zo boos te worden om zoiets kleins.

En wat ik al eerder zei; dat hij vertelde dat hij nog nooit zo kwaad is geweest op iemand, nog nooit zo heeft gedaan. Dat heeft ie bij mij omdat ik zoveel gevoelens bij m losmaak ofzo. Maar hij heeft op andere momenten weleens verteld dat een ex hem aangevlogen heeft en geschopt. Toen vond ik dat vet heftig. Maar als ik nu terug denk, dan denk ik van tsja.. logisch.. wie weet wat hij gezegt heeft.

Dat zegt toch al genoeg, of niet? Hij zegt dat alleen jij hem zo ver kunt drijven, later bekent hij dat een ex hem eens is aangevlogen. Ik denk dat hij in eerdere relaties precies zo was als hij nu bij jou is. Vandaar ook zijn opmerking dat jij zijn laatste hoop bent.

Haha ja snap dat het wel ff wennen is als iemand je dan gelijk geeft ja .

Op sommige momenten heeft mijn vriend ookweleens gezegt; ik wil jou gewoon de schuld geven.

Vond ik best wel gek haha. Dat je zo op iemand zeurt en moppert omdat je zelf weet dat je fout zit maar dit niet wilt toegeven.

Maargoed.. we zullen het vanavond zien.
@ luna1

Dat van zijn ex heeft hij eens verteld in het begin, toen hebben we het gehad over exen en waarom dat uitging.

Onze 1e vakantie was echt niet leuk..

Ik heb lang niet gevlogen ivm vliegangst en hyperventilatie die ik ervan overgehouden heb. Heb deze angst overwonnen en heb ervoor gekozen om weer een vliegvakantie te boeken.

Dag voor de vakantie kregen we gigantische ruzie, die nacht zouden we vliegen. Was echt zo gigantisch verdrietig. Weet niet eens meer waar het over ging (zo onzinnig.)

Op vakantie kreeg ik continue te horen: nee niet doen, niet zo, je moet stiller zijn etc. Hier werd ik ook weer onzeker van.

Als ik iets verkeerd had gedaan bood ik mn excuses aan maar dit wou hij niet van me aannemen. Was het even romantisch bij zonsondergang dan begon hij weer over die onzinnige discussie.

Ik begrijp dat gewoon niet.

Heb elke dag gehuild en wou elke dag zo graag naar huis.

Terwijl we echt in het mooiste hotel zaten, dicht bij het strand..was zo ongelovelijk mooi. Heb me nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld.

Denk dat hij toen ook al bezig was met dat opvoedgebeuren enzo.

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm vanavond is het zo ver.

Heb een brief geschreven met alles wat me dwars zit en waar, voor mijn geluk, iets aan moet veranderen. Als dat niet kan, kan ik ook niet verder..

Ik ben benieuwd, ben bang, ben zenuwachtig, voel me aan de ene kant wel sterk maar aan de andere kant was hij gister best wel geduldig en aardig aan de telefoon.. aaaah.
Ja joh, dat opvoedgebeuren...onzin. Mijn ex vond dat ik ook opgevoed moest worden, hij was prima opgevoed, dat moest mij ook lukken. Daarbij vergetend dat zijn moeder een zweverige labiele Jomanda-aanhangster was, zijn vader een getraumatiseerde jood die hem vertelde dat hij eigenlijk ongewenst was en de vriend van zijn moeder(zijn ouders waren gescheiden) een alcoholist die iemand met zijn dronken kop doodgereden had. En hij was nog zo agressief als de pest ook, moesten we weer op sokken het huis uit rennen als ie het op zijn heupen had. Maar o, o, o, mijn opvoeding had gemaakt dat ik zo abnormaal was en dat moest rechtgezet worden. Dat soort mensen kunnen hun eigen aandeel gewoon nooit onderkennen.
quote:luna1 schreef op 15 november 2008 @ 16:41:

Ja joh, dat opvoedgebeuren...onzin. Mijn ex vond dat ik ook opgevoed moest worden, hij was prima opgevoed, dat moest mij ook lukken. Daarbij vergetend dat zijn moeder een zweverige labiele Jomanda-aanhangster was, zijn vader een getraumatiseerde jood die hem vertelde dat hij eigenlijk ongewenst was en de vriend van zijn moeder(zijn ouders waren gescheiden) een alcoholist die iemand met zijn dronken kop doodgereden had. En hij was nog zo agressief als de pest ook, moesten we weer op sokken het huis uit rennen als ie het op zijn heupen had. Maar o, o, o, mijn opvoeding had gemaakt dat ik zo abnormaal was en dat moest rechtgezet worden. Dat soort mensen kunnen hun eigen aandeel gewoon nooit onderkennen.

Jeetje, wat een scheve gedachten had die kerel.

Nee sommige mensen zien zelf niet wat ze allemaal doen maargoed, het is ook wel lekker makkelijk om altijd alles van je af te schuiven. En ik pikte bepaalde dingen ook nog grr..

Als ik er tegenin ga heb ik ruzie en is het eigenlijk nog niet opgelost. Ook weer zo lekker scheef.
Dat is ook eigenlijk het hele probleem. Je kunt niet normaal met hem praten omdat je niet tegen hem in moet gaan om geen ruzie te krijgen. Maar dan wordt er ook niets opgelost voor jou. Voor hem wel, want jij spreekt hem niet tegen dus heeft hij gelijk. Maar dan ontken je jezelf en je behoeften volledig. En daar wordt je zo ongelukkig van.
quote:luna1 schreef op 15 november 2008 @ 17:28:

Dat is ook eigenlijk het hele probleem. Je kunt niet normaal met hem praten omdat je niet tegen hem in moet gaan om geen ruzie te krijgen. Maar dan wordt er ook niets opgelost voor jou. Voor hem wel, want jij spreekt hem niet tegen dus heeft hij gelijk. Maar dan ontken je jezelf en je behoeften volledig. En daar wordt je zo ongelukkig van.

Je hebt helemaal gelijk ja.

Als ik het dit weekend niet kan uitpraten is het toch ook al duidelijk. Hij weet trouwens dat ik het wil bespreken dus hij is wel voorbereid. Als hij niet wil/niet kan of wat dan ook dan is het genoeg geweest.. ik kan het al een paar maanden niet meer.. zoveel energie heb ik niet meer.

Nog eventjes en dan ga ik die kant op pff.. half8 ongeveer
Ik ga eten met mijn man en kindjes. Als ik je niet meer "spreek", heel veel sterkte en succes vanavond. Blijf bij jezelf!
Zet 'm op, Hannah!!!!
Dank jullie wel!

Heb de brief bij de hand, dus daarmee blijf ik bij de punten die voor mij belangrijk zijn.

Hij komt me eerder ophalen..dus ga zometeen al weg..7uur

Iedereen een fijne avond en zondag toegewenst!!

Hannah, ik heb gisteravond nog wel aan je gedacht. Hoe is het gegaan? We horen het allemaal graag.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is!
Hey Hannah

Hoe ging het...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven