December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
o, mijn dubbele punt met haakje werd automatisch een smilie.

:D dan een grijns?

hm nee.

joepie, als je een bericht wijzigt staat er een button bij met smilies! (duh..)

ps Oef, ik hoop dat je je snel lekker aan de zwangerschap kan overgeven, lekker shoppen, genieten van de eerste bewegingen straks.. het is waarschijnlijk toch de laatste keer dat je zwanger bent? tenminste, zoiets meen ik te hebben gelezen een tijd terug.
Moge!

Nog steeeeds geen internet thuis, dus maar weer vanaf het werk...

Falcon: Ik weet ook niet zo goed hoe dat gaat bij HM. Hopelijk kan een van de andere meiden je helpen.

Trouwens, als je smilies wilt plaatsen (ik ben er vaak te lui voor): Als je bovenin het venster klikt op 'reageer' dan krijg je een apart venster waar je meteen smilies kan kiezen.

Wel grappig, ik herken veel dingen van wat je schrijft over M. Je schreef al eerder dat hij een beetje gelijk op gaat met Manuel, maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. (peen = speen haha)

Trouwens, Manuel is echt erg joh. Hoe klein hij ook is, hij neemt iedereen in de maling. Hij weet dat zijn speen en schaap in zijn kamer op de commode liggen. En als hij moet huilen omdat hij bijvoorbeeld gevallen is ofzo dan zegt hij dus: bah, poep!! En als ik dan zeg: wil je een schone luier? Dan zegt hij 'ja!'. Maar als ik dan zeg: 'zal ik even ruiken?' dan roept hij heel hard 'NEEE!'. Dat apie weet namelijk heel goed dat verschonen betekent dat hij zijn speen kan pakken...

Dus voortaan is het 'AU' - huilen - en direct erna 'Bah, poep!' Slimpie, hè? Oma is er ook al in getrapt, haha!

Over zijn driftbuien: Tja, helaas is Manuel behoorlijk temperamentvol. Dat geeft in positieve zin ook ontzettend leuke situaties, want dat mannetje heeft een ontzettend aanstekelijke lach. Hij kan echt schaaateren en dan ligt iedereen in een deuk. In negatieve zin geeft dat dus ook wel wat 'moeilijkheden' met driftbuien. Het is meerendeels de leeftijd, maar ik denk dat zijn karaktertje ook wel meespeelt.

Sommige momenten vind ik het wel rot, maar andere momenten laat ik hem lekker in zijn soppie gaar koken.

Op zijn nieuwe kdv hebben ze er ook al mee te maken gehad.

Oef: Ja helaas is er om 6u al iets op tv ja... En ja ik kan wel om 5.15 een fles gaan maken, maar het is helaas niet een keer dat ie zo vroeg wakker wordt. Eigenlijk moet ik hem gewoon in zijn eigen bed laten liggen, maar elke keer hopen we dat hij nog even naast ons wil liggen en misschien in slaap valt.

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik een tweeling kreeg. Heel bizarre droom, ik kon door mijn buik heen twee paar handjes voelen... iew.

Yora: Oh, die Bibaboerderij... wat een stompzinnig programa is dat zeg. Alles heet Biba of Pipa of Viva of Hiha... enz. Maar goed, Manuel vindt het prachtig. Hij zingt zelf als 'Bibabibabiba'.

Maar goed, het is wel heel educatief verantwoord. Alle kinderen die het zien willen volop fruit en groenten eten geloof ik (tegenwoordig eet Manuel zelfs appels en druiven!)

Mette: Leuk leuk dat je brusje hebt gevoeld!

Nurse: Wat Kaa-U-Tee zeg van al die poep en kotsacties. Nu zelf niet ziek worden hoor!

Floddertje: Jij heel veel succes met Timo! Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat met die klysma. Zouden ze hem anders niet een roesje kunnen geven ofzo?

Ik wil eigenlijk nog wel even verder typen, maar ik doe al drie kwartier over dit stukje (tja, er moet tussendoor ook gewerkt worden) en ik moet echt aan de slag! Ik kom tussendoor nog wel ff kijken. Tot straks!
Joni er zijn wel meer zh die poeppoli's hebben. Hier in het zh zit ie ook.

Yora; helaas was het maar zo simpel :-)

Loopt die lomperd net als spook met zijn schouder tegen de tripp trapp. Maar ik kan hem de hele dag waarschuwen......blijkbaar heeft hij dus (zonder te botsen) wel minder pijn. Da's fijn.
Mette, wat goed dat je brusje gevoeld hebt!!!!!!!! Kan me voorstellen dat dat inderdaad een grote opluchting is na het geklooi bij het zoeken naar het hartje!

Floddertje, heel veel succes vandaag, hoe laat moet je? Echt balen dat het nou precies samen komt met zijn schouder, want je kunt hem inderdaad niet even stevig vast pakken, maar de tip van Mette klinkt wel erg goed! En dan staat ook nog eens de kindestoel in de weg....het is wat!

Geweldig dat je gewoon een week te vroeg was bij de vk! Maar je hebt toch mooi weer even het hartje gehoord!

Nurse, hoe gaat het vandaag

Oef, lekker dat alles een beetje op orde is nu!

Leuk dat Brian zo lekker aan het babbelen is!

Joni, fijn dat Eize zo goed groeit en snel weer over de schrik van de prikken heen was!

leuk dat pakket!

Tinus, haha lekker bijdehand van hem, met z'n bah poep!!

Amber ligt op bed, maar ik geloof niet dat ze hard gaat slapen....balen want ik had nog wel wat plannen voor als ze sliep...

Er is net een monteur voor mijn droger geweest, het leek heel simpel en hij leek het ook weer te doen, maar nou slaat hij net weer uit en is de was weer kokend heet. Dus ik weer gebeld, maar die vrouw kreeg de momteur nu niet te pakken, gaat het zo weer proberen...ik hoop toch echt dat hij vandaag komt anders wordt het weer pas maandag en zit ik dus weer een paar dagen zonder droger

Amber inmiddels maar uit bed geplukt en die wil nu op schoot, dus ga maar afronden want dit wordt niks....

misschien vanavond nog meer!
Even snelsnel

Mette: wat fijn dat je hummeltje hebt voelen dansen in je buik! Ben wel heul benieuwd of je een jongen of meisje gaat krijgen. Willen jullie dat eigenlijk weten?

Floddertje: Echt zo zielig voor Timo? Ik kan me voorstellen dat je heel erg tegen het klysma opziet, maar de kwaal lijkt me in dit geval wel veel vervelender dan de oplossing. Het zal ongetwijfeld niet prettig zijn maar zo'n volle buik zal ook erg vervelend zijn. Ik hoop ontzettend dat je vanaf morgen ook in de poepluiers zit net als Nurse. (en net als hier... man wat is Yahnoa een poeperd zeg! Niet normaal meer! Ik moet echt elke dag rompers uitwassen omdat meneer weer zijn luier te vol heeft gepoept! Pfff, durf bijna niet meer met hem op pad en als ik ga gaan er 2 schone kledingsetjes mee, zo erg is het!)

Gisterenavond naar Glow geweest (ff googlen... is echt een bijzonder evenement) met Yahnoa en we hebben Kaya dus erg laat pas opgehaald bij oma. Vanmorgen dus wel nog redelijk kunnen uitslapen. Het was echt een ontspannen ochtend, tot we aan het ontbijt zaten. Lief deed bij Kaya haar slab om en wilde haar mouw opstropen en toen hoorde hij het kraken.... ai.... blijkt ze (weer) een zondagsarmpje te hebben. Arm kind bleef maar huilen en wilde haar arm niet meer gebruiken, zelfs niet voor het aanpakken van een gedroogde abrikoos (haar lievelingssnoep). Ben er mee naar de dok geweest en ze heeft al die tijd dikke tranen gehuild. Nu zit ze in een mitella, en moeten we afwachten. Ze ligt nu in bed maar als ze straks nog steeds pijn heeft moeten we naar het zkh om foto's te laten maken.

Lief voelt zich zo schuldig! Hij kan er natuurlijk niks aan doen, hij deed helemaal niet lomp ofzo, maar kennelijk heeft Kaya toch wat ondiepe gewrichtskommetjes. Het is de 2e keer dat het gebeurd (bij de 1e keer was ze een paar maanden oud).

Hou het even hierbij dames... Yahnoa wordt wakker en die wil ik voeden voor Kaya weer komt want ik ben nu alleen thuis.

Oh A1mee wat eng zeg dat armpje van Kaya. Veel sterkte ermee!

Flodder: Is er al poep?? ;)
A1mee en Floddertje hoe is het nu met de kids??

Wat een pechweek hier zeg!

Ik moest het later nog een keer proberen met de droger, maar weer hetzelfde verhaal....maar toen kwamen ze ook nog met het verhaal dat de monteur pas donderdag kan komen i.v.m bestellen van onderdelen ofzo...maar H gaat maandag nog eens even terug bellen, want donderdag vind ik toch wel erg laat...
A1mee; dat meen je !!!! Dat is toch niet heel goed dat het zo snel gebeurd ?? Weet je al wat meer ? In en mitella ?? Timo heeft een zondagsarmpje gehad 2 dagen voor ik beviel van Floortje maar dat was zo verholpen. Tenminste, hij mocht weg als hij hem weer zou gaan gebruiken maar dat deed hij pas het einde van de dag. Is toen ook voor de zekerheid een foto van gemaakt. Ze zeiden in het zh ook dat ze dat zondagsarmpje graag zien. Omdat ze binnenkomen met pijn en weggaan zonder. Arm meisje.

Waarom ik zie opzag tegen die klysma was natuurlijk niet omdat hij daarna wellicht van zijn klachten af zou zijn. Hij laat zich gewoon niet onderzoeken. En dat met zijn arm. Als hij iets niet wil dan wil hij het niet. Is ook niet over te halen.

Mette; was al onderweg toen ik ineens aan je tip dacht. Maar bedacht tegelijk dat hij geen shirt oid aan kan. Dat doet al teveel pijn. Hij heeft alleen een trui met rits aan, verder ook geen t-shirt of hemd ofzo....

Heb ff geknipt en geplakt van maart hoor. Scheelt een heule hoop typen :-)

We zijn er weer. Al een poosje maar eer hij op bed lag......

T is maar goed dat ik eerst had gebeld naar de kinderarts met mijn zorgen. Daardoor stond er een sociaal verpleegkundige klaar. Maar goed ook, zonder hadden we het echt niet zo goed kunnen laten verlopen !!! Ben echt heel tevreden. Ze hebben hem heel duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en hoe. Eigenlijk wilden ze dat voor tekenen op een stoffen pop die hij zelf met textielstiften mocht inkleuren. Maar dat kleuren vond hij leuk, die uitleg mocht niet op de pop. Dus dan maar droog. Alles laten zien. Een slang van zo'n 60 cm !! die er in zou gaan enz enz. Dat zou het beste gaan als hij zou blazen tijdens het inbrengen. Zoals bellenblazen. Toen bedachten ze om echte bellenblaas mee te nemen voor hem. En geen kleintje maar echt zo'n grote waar je 10 bellen tegelijk mee kan blazen. Nou, dat werkte echt zo goed dat hij het hele onderzoek geen kick heeft gegeven !!!! Hij mocht heel de kamer onder blazen. En dat grietje dus dat vond hij wel wat. De verpleegkundige zei dat die hele slang onder de ontlasting zat. Dat gaf aan hoeveel het eigenlijk was dus dat het goed was dat we waren geweest.

Daarna mocht hij die pop af kleuren en was het wachten op poep. Alleen..................dit was ook nu zo weinig dat we zondag 11 uur moeten terugkomen Tenzij hij echt heel veel zou poepen. Hij kreeg aldaar een aantal keer echt heel erg buikpijn en had 3x een hele dunne luier maar dit was lang niet genoeg. Echt wel heel aandoenlijk !!!! Echt dikke tranen.

Helaas heeft ie thuis echt niks meer gepoept. Wellicht morgen nog maar kans lijkt me klein.........

Het mooie is dat ze de bellenblaas met een briefje er op hebben laten staan in die onderzoekskamer. Laten staan, deze is voor Timo voor zondag. Leuk van ze.
Marloes; wat een gek*t zeg !! Echt een handicap zonder droger lijkt mij !!

Net bij mijn ouders gleed Timo van het bankje af en kwam recht op zijn elleboog, tuurlijk van zijn zere arm !!!! Gillen, alsof het net gebeurd was !!! En in slaap vallen ging ook echt weer lastig. Echt sneu. Het ging door merg en been. Zou het zo van hem over nemen !!
Druk druk druk dus even snel:

Flodder, beterschap en sterkte met Timo, ik duim voor een dikke poepluier! (eigenlijk wel meer dan 1!)

A1mee, beterschap met Kaya! Knuf!

Mette, jiehaa!!! Fijn gevoel he?

Marloes, beterschap met de droger

Tinus, ik hoop op een snelle internetaansluiting!

Yora knuf!!!

Nurse beterschap met de meiden!

Oef en nu rustig gaan genieten en dingen klaar gaan maken voor de 2lingsmurfen! Fijn dat Brian weer beter is!

Joni, hoteldebotel hebben wij al een tijdje staan (schaamschaam, heb er nog steeds niets mee gedaan!)

Falcon, M kan ook al goed pinguin zeggen?

Joeri had vanmiddag/vanaaf koorts (39,3) geen idee waar dat nou ineens vandaan kwam. Balen want vriendlief werkt nu de nachtdienst, ik heb morgen vroege ochtend dus Joeri wordt opgevangen door mijn ouders, maar toch...mijn ventje is ziek...

Kan alleen echt geen vrij krijgen (mensentekort uiteraard) Kortom, balen!

En dan smiddags ook nog een verjaardag van mijn neefje die 7 is geworden...

Nou ja, we zien wel... Nu naar bed!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 14-11-2008 22:47
Reden: Nog wat vergeten...en nog wat
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Haaaai,

goed gevonden Knorretje, M in de dierentuin, of niet? Hoe vond je zijn imitatie van een tijger?

Verder voor Flodder: hopelijk gaat het snel beter met Timo, wat een pech heeft hij toch, ook nog vallen op zijn arm. Gelukkig viel het mee in het zh, maar nog even afwachten hoe het afloopt.

Ik ben hier heel zielig alleen thuis... ik heb een congres vandaag en morgen, man heeft feestjes ver weg in het land en dus slaapt M wel twee hele nachten bij mijn ouders.. ik vlieg morgen naar ze toe denk ik.

Ga slapen nu.. doeg!

Falcon
Gisteren toch nog naar het ziekenhuis gemoeten met Kaya. Ze werd huilend wakker en kon haar arm nog steeds niet gebruiken. In het zkh werden dus foto's gemaakt, heel sneu want ze moest in bepaalde houdingen zitten en liggen en dat deed natuurlijk pijn. Gelukkig niks gebroken en inderdaad een zondagsarmpje. Het bandje wat het spaakbeen (of ellepijp... wist ik niet meer) vast houdt was verschoven, daarom bleef het pijn doen. De arts heeft haar elleboog gemanipuleerd en ineens was het over! Net of er niks aan de hand was geweest, ze gebruikte haar arm meteen weer! Poe hee, wat een opluchting! Zo hartverscheurend als je kleine pijn heeft en je kan er niks aan doen.

Hoe gaat het nu met Timo, Floddertje? Heel fijn om te lezen dat het klysma op zichzelf wel meeviel en dat er zoveel steun en aandacht was voor hem. Echt goed dat ze dat zo doen, het is al belastend genoeg voor zo'n klein kind (en voor de ouders) en je wil ze niet met nog een trauma naar huis sturen. Ik hoop echt voor hem dat het allemaal loskomt, laat hem maar pruttelen en stinken haha!

Oja, Falcon, je begon mee te schrijven nav het tongriempjes-gebeuren van Yahnoa. Ik vroeg me eigenlijk af of je bij M nog het losgeknipte deel kan zien? Ik zie bij Yahnoa namelijk nog steeds zon friemeltje zitten. Ik dacht dat dat onderhand wel weggetrokken zou zijn. Wondjes in je mond genezen toch ook heel erg snel!

Knorretje: Ben je al helemaal los aan het gaan op roze kleertjes enzo?

Shit... mannetje schrikt wakker... later meer
Nou nog niks hier hoor. Morgen ochtend 11 uur kunnen we weer......

Falcon; stil he als je alleen thuis bent ?? Vind ik niks aan !!

A1mee; ja, dat bedoelde ik. Met pijn naar binnen en zonder pijn naar buiten. Waarom deden ze dat niet gelijk dan ?
Ik mag al 3 nachten niet klagen met het doorslapen. Steeds zo rond 21.00-22.00 nog een voeding en dan pas komt Eize weer rond 3 uur. Daarna slaapt hij weer een aantal uren door. Dus hopelijk is het echte 2x per nacht eruit nu een beetje over (ahum, is het wel verstandig om dit op te schrijven, zal je zien dat hij vannacht weer een nachtbraker wordt)

Gisteren de kinderfysio aan huis gehad vanwege de sterke voorkeursligging van Eize. Ze heeft hem bekeken en tips gegeven over het vasthouden en wat oefeningen met hem te doen. Maandag komt ze weer en bekijken we het verder.

Yora Tinus

Ik vind de Bibaboerderij wel erg leuk? Ik vind vooral de liedjes erg leuk. Zag op de reclame dat er nu een cd ervan is. Ga even kijken of ik die ergens kan kopen.

Hopelijk gaat Boyd dan ook meer fruit en groente eten door het programma, Tinus.

Floddertje

Ik wist niet dat er meer poeppoli's waren.

Wat dapper van Timo allemaal. En geweldige verpleegsters zo te lezen.

Kan het niet zijn dat er geen poep komt omdat zijn darmen helemaal leeg zijn door de klysma? Zelf hoef je soms ook een dag niet te poepen.

Marloes

Ik heb van het pakket even wat dozen alvast ingekeken. Er zitten heel veel leuke attributen bij. Soms weet ik niet wat ik met Boyd zal gaan spelen en kan ik zo makkelijk een onderwerp pakken en met hem gaan bekijken/spelen.

A1mee

Beterschap met Kaya. Ook al zo sneu, net als Timo.

Ik voed Eize ook altijd nog net voordat Boyd wakker wordt (als het in ieder geval zo'n beetje zijn tijd is)

Knorretje

Oh, jij hebt hoteldebotel ook dus. Zonde dat je er niets mee doet en ook van het geld. Ik ga het erg echt wel wat mee doen. Wil per box even kijken wat er precies inzit en dat schrijf ik dan even op. Hoef ik niet steeds al die boxen te openen als ik nieuwsgierig ben.
Hoi meiden,

Ik ben naar de intocht van Sint geweest, bij ons in de haven. Wat een feest! Daarna lekker warme choco gedronken in een cafeetje. Zo gezellig!

Flodder; wat is ie toch dapper! Fijn dat er een sociaal verpleegkundige bij was, en hem goed kon afleiden!

Aimee; gelukkig is het nu weer beter! Hebben ze nog iets gezegd over het feit dat het nu weer zo was? Of komt het wel vaker voor dat het zo snel weer 'uit de kom' is?

Knor; beterschap met Joeri, ik hoop dat hij al wat opgeknapt is.

Falcon; he get, zo stil in huis.. Succes met je congres.

Ik ga even een broodje maken, kom later weer terug!

vanmorgen intocht gekeken met de pietjes.. Casper vond met name het paard erg interessant...

zondagarmpje, blijft altijd erg zielig.. het was inderdaad mijn favourite aandoening in het ziekenhuis.. ik heb wel eens ouders gehad die al 3 dagen rondliepen met een huilend kind.. Uiteindelijk bij mij op de eerste hulp en ze wilden eigenlijk een foto, want het moest wel gebroken zijn. Dus ik kijk naar het kindje, denk zondagsarm, zet het armpje weer goed. probeer het uit te leggen aan de ouders, maar die wilden me niet geloven.. ik ga even weg en 5 minuten later kom ik terug.. Ze waren helemaal blij, sinds 3 dagen was hun dochter weer vrolijk, speelde ze weer.. En toen de vraag, waarom de artsen de afgelopen 3 dagen dit niet gedaan hadden... Het is zo simpel... (als je het weet), tja en het was dus echt mijn favourite aandoening... je hielp echt iemand....

knor, dat is de reden dat ik hotel de botel niet heb gekocht.. Bij mij zou het ook ergens belanden en voor het geld kan je zoveel leuke dingen kopen...

floddertje, hier ook nog maar weer eens een dikke knuffel voor timo.. Je zou zeggen dat er wel wat moet gaan komen, met darmen die zo zo vol zitten... sterkte en ik hoop nog steeds dat hij morgen geen bellen hoeft gaan blazen...

balen van de droger... weer een week wachten...

hier werkt hopelijk de afwasmachine vanavond weer. Heeft het ook 2 weken niet gedaan.. (eerst een week tot de reperateur en toen nog een week voor nieuwe slangen) en nu doet hij het wel weer, maar nu moest het eerst nog allemaal drogen eronder...

mette, heerlijk dat je de baby weer voelt///
Even heel snel om Joni tijd te besparen

Wij hebben ook dat hoteldebotel gebeuren, en hier ook (nog) niets mee gedaan maar er staat me iets van bij dat op elk koffertje erop staat wat dr in zit

Nou, we gaan eten, hopelijk krijg ik iets weg, mn buik rommelt zo ontzettend... Hopelijk geeeeen buikgriep!!

Kuss en misschien tot straks!!

xx
Blegh.... heb mn avondeten niet binnen kunnen houden

Heb nu ook niet veel zin en puf om uitgebreid te posten... sorry...

Fijne avond allemaal!

xx
Heb vandaag moeten werken, dus helaas niet heel veel meegekeregen van de intocht...Net wel laarsje gezet met de kids.

In eerste instantie wou Justin hem bij de voordeur zetten (deden we in het oude huis), maar toen zag hij dat we geen brievenbus hebben (hangt buiten) dus dat kon niet, toen zei ik dan doen we het achter en dan laten we het raampje boven de achterdeur open, maar dar wou hij niet.

Toen bedacht hij zich dat het bij de schoorsteen dus bij ons electrische kacheltje moest, maar daar zit helemaal geen schoorsteen natuurlijk, dus dat kon ook niet, uiteindelijk hebben we ze in de badkamer bij het open raampje gezet, want daar onder zit een vlonder waar zwarte piet overheen kan!

Amber snapte niet helemaal wat die wortel nou in haar laars deed, toen belde er ook nog een kennis tussendoor, dus toen ik die weer opgehangen had was ineens haar laars nergens meer te bekennen, dus ik vraag aan haar waar haar laars was, heeft ze hem gewoon weer in de schoenenkast gezet

Morgen moet ik om 6:00 op om te gaan werken, dus ik vrees voor H dat Justin dan ook wel wakker wordt om eens te kijken of piet al langs is geweest!

Floddertje, gelukkig is het erg meegevallen gisteren, allen jammer dat het nog steeds niet het gewenste resulaat heeft....

Arme vent, elke keer als dat armpje een beetje aan elkaar begint te groeien, knalt hij er weer boeven op of stoot hem...

Zonder droger met 2 kids is inderdaad niet echt grappig nee, zeker niet met dit weer, droogt niet echt lekker aan het rekje nu....

Knorretje, beterschap, hoe is het vandaag gegaan?

Falcon, zal inderdaad wel weer even wennen zijn zo alleen thuis!

is toch anders dan wanner je nog geen kids hebt.

A1mee, Fijn dat het weer opgelost is!

Joni, ik hoop dat je gewoon lekker kan slapen straks! Succes met de fysio!

Sannie, leuke foto!

Volgens mij zou ik de vaatwasser nog erger vinden! Doet hij het nu weer?

Nurse, getsie jij nu ook al, beterschap! Hoest nu met de meiden?
Nee ?? Ik heb de was die niet in de droger kan altijd op zolder hangen en is eigenlijk de volgende dag droog.

Morgen 6 uur ?? Pfff, succes !! Geweldig met de kindjes en hun schoen.

Joni; Ja, ben heel blij met de verpleging daar !! Maar nee, wat je zegt dat kan niet. Op zijn minst zal ik er iets van gemerkt moeten hebben :-) De ontlasting zit zo vast dat het ondanks klysma dus nog niet er uit komt. Klysma is om ontlasting zacht en soepel te maken en er uit te laten komen.

Heerlijk van de nachten !!

Sannie; hier ook nog maar even; leuke foto !! Wat wordt Casper al weer groot !!

Ik mis de intocht hier. Heb dan feest op (oude) werk van mijn vader waar hij zelf de sint speelt. Ook leuk. De 29e komt mijn vriendin oppassen. Dan ga ik met ouders en zus uit eten en naar theater. Dan gaan ze samen hun schoen zetten. Vriendin had al cadeautjes gekocht :-)
ik vind casper nog klein lijken op de foto omdat hij zo hangt aan man.. vanavond moesten ze beide weer alles aan.. Zo lief.. ik had trouwens voor het gemak voor beide een setje kleding voor 3-6 jarigen gekocht, maar ook voor casper zit het prima, oke de broek is wat langer..

leuk he die schoorsteen verhalen.. we hebben renske verteld dat het via het dak, langs de trap achter de tv uitkomt.. en voor een 3 jarige kan dat prima...

vaatwasser doet het weer.. droger zou ik onhandig vinden, maar mn omdat ik op zaterdag altijd 3-4 wassen doe (en de rest van de week niet) en ik niet zoveel plek in huis heb en met dit druilerige weer...
A1mee,

bij M is het tongriempje een cm ingeknipt, en je kan nu nog zien dat die onderkant tong niet natuurlijk is, maar gesneden. Ik heb niet vaak gekeken, ik geloof dat er geen 'overbodig vlees' meer zit. Yahnoa is nog zo klein, het groeit nog alle kanten op die tong. Heel soms groeit het weer terug, schijnt, misschien juist als ze zo klein zijn? O ja, fijn dat armpje van Kaya weer goed is.

Nurse he nee.... beterschap!

Sannie, leuk die verkleedpartij. Het zijn weer spannende weken voor de kinderen.

Wij vieren M's verjaardag zaterdag, vorig jaar ook en toen viel het samen met de intocht van Sint hier in G. Ik hoop niet dat dat elk jaar zo is, het lijkt me leuk om volgend jaar het Sinterklaasgebeuren wat bewuster mee te maken met M.

Verder niks, ik ga douchen en naar mijn ouders en M!

o toch: als ik in de tabel mag, loewyz: gegevens zijn Falcon, 1 kind, naam M mag voluit (want tabel is toch een plaatje), geb. 21 nov. 2006
`He meiden;

Heerlijk deze sintperiode, en dan te bedenken dat het alleen maar leuker gaat worden als ze wat ouder wordt! Vanmorgen naar beneden, en wat was ze in de gloria met de pepernootjes en haar cadeautje in haar schoen! Daarna heel hard; dankewel, sinteklaaaaaaasje geroepen. Zo schattig! Heb het hele gebeuren opgenomen, altijd leuk voor later

Sannie; leuke foto! Wij hebben ook die pakjes voor nichtje en Noof. Ook 2-6 jaar, past prima!

Nurse; beterschap meis!

Marloes; werkse! Oo wat grappig dat Amber haar laars weer had teruggezet, haha!

Falcon; Haal je vandaag M. op na zijn logeerpartij of morgen?

Wij gaan even douchen en aankleden. Heb trouwens nog een heel leuk wollen jurkje bij de Hema gekocht, en een leuk blousje met een rood ruitje.

Maar goed, we gaan even naar het tuincentrum toe, en vanmiddag naar Volendam met zus en gezin.

We gaan de kinderen in kledendracht op de foto zetten Voor m'n ouders met sint. Het zal mij benieuwen hoe dat zal gaan vanmiddag
Rustig hier!

Flodder; hoe is het gegaan?

x
Ben weer thuis met M en man. Lekker relaxen nu.

Ja dat bedoelde ik ook Mette, het wordt straks nog leuker met Sinterklaas. Heb er zelf nog het meeste zin in.

Doeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven