A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Its, deze 'verplichting' wil ik wel elke dag!!! :D
Hallo allemaal, kennen jullie me nog? Binnenkort kom ik weer langs hoor maar ik heb het ontzettend druk.

Het lijkt me heel leuk om morgen te meeten, hoop dat het de anderen gaat lukken.

Nu snel opschieten, we gaan naar een bruiloft.

Doei!!!
Dus... volgens mij present: Purple, Tweeling (hoofdpersoon), Its et moi! Vier is genoeg voor minimeeting toch, met optioneel Freak?

Twins, akkoord? Als je nu ja zegt en je ziet niks in de opruiming hebben we een goed excuus voor de wintercollectie vanaf sept. of zo toch....

Morgen meeting purplestad? Zo ja? Hoe laat en waar? I'll be there.. maar niet voor tienen hoor!
En, ALS tweeling slaagt, dan volgende x misschien ein-de-lijk x hier of in Dee-/Twinstad (dan ga ik ff markten vooraf).
*zwaait naar Purpie*

Ja, zeker niet voor tienen :-) Ik kom van iets verder.... maar komen doe ik zeker.

Fijne avond verder!
Yeahhh meeten, en shoppen:D

Leuk dat jullie allemaal kunnen, behalve Dee dan, maar die heb ik net nog gezien, dus dat is niet zo'n ramp;-)

En volgende keer in hier als Dee er ook bij kan zijn. Ze kan iig wel binnenkort bewonderen wat ik gekocht heb.

Doen we morgen weer rond 1 uur op de vaste stek? Of wil jij iets later Its?

Ik hoop dat Freak ook haar mooie neus komt laten zien!

Haha veel plezier Thee:P
.
Niet te laat maken op die bruiloft dan Purple;-)

Ik ga iig eerst die winkel in om te kijken, echt wel, of ik dan gelijk iets koop dat weet ik nu nog niet, maar dan gaan we daarna nog een keer kijken toch. Heb m'n zinnen op een jas gezet, Purple weet wel welke ik bedoel:-)
.
tweeling, its en purple, we sms-en morgen nog wel ff, pc gaat nu uit en haha twins, hoe weet jij wat voor soort afspraak ik heb... *grin* hij rijdt nu bij purplestad, dus ik moet opschieten!!!

Ik ga uit van rond 12 of zo, kunnen we eerst shoplooken, dan eten en denken over evt. aankoop en verder shoppen!

LEUK, heb zin om jullie weer te zien en ff bij te babbelen. Eh... pc gaat nu uit en ik ga bubbels uit de koelkast halen. Hasta manana!
1300 uur is ruim op tijd, mag ook eerder, hoor. Graag hoor ik dan nog wel even wat vaste stek is? Heb je mijn email nog? Anders heeft Thee mijn foonnummer of email wel....

Tot morgen!! Leuk!
Oh, had laatste postings nog niet gezien. Ik wacht morgen sms wel af.....
Ik lees tussen de regels door Thee;) 

Oke dan bellen of smsen we morgenochtend nog wel, ik moet hier in de stad nog een jurkje terugbrengen, en het is vakantie, dus niet zo vroeg lunchen graag;-)
.
O, wat gezellie, een meeting!

Its!
Wat leuk dames! Vlgs mij is dit de snelst tot stand gekomen meeting in forumland ooit :D

Heel veel plezier, en shop ze T!

Nee Thee, gaan niet weg, gewoon dagje hier dagje daar, beetje thuis rommelen en hopelijk nog wat varen, vooruitzichten vanaf dinsdag zijn geloof ik best redelijk dus dat is lekker.

Trusten allemaal.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
*thee zegt moe en voldaan ook welterusten*

wenst Dee fijne week

en rest, wellicht tot morgen!
Haha Thee, ik wil morgen wel wat meer details;-)

Idd Dee dit is wel een hele spontane meeting, leuk!!! En volgende keer ben jij er wel bij hoor!

Yas kom je ook? Nee zeker, zou wel erg leuk zijn, heb je al veel te lang niet meer gezien!
.
Twins, ik ben niet druk qua sociaal leven, maar wel met werk en daarnaast ons weeshuis in Kenia. Heel intensief en emotioneel hakt het er ook in.

Waar Yaszoon nu is voor 6 weken als vrijwilliger.

Hij smste me vanavond dingen waar ik het weer koud van kreeg en kippevel....en een huilbui volgde uiteraard, ik  hield het niet droog.

Maar hij is sterk, gaat goedkomen.
Pffff heftig Yas, zeker als je zoon daar zit!

Wel bijzonder dat hij daar ook naartoe is gegaan, een gedeelde ervaring, maar als moeder zijn zit je daar niet op te wachten denk ik:?

Mocht je behoefte en tijd hebben voor ontspanning, je weet onze nummers.

En anders een andere keer toch!
.
Thanks Twins! Ik stuur je even zijn weblog.
Ben benieuwd, zal er ook wel kippenvel van krijgen als moeder;(

En ik hoop je snel weer irl te zien!!

Liefs morgen;-)

Ga nu maar snel naar bed, anders ben ik morgen weer niks waard;-)
.
Trusten Twins
Zo, we zijn een half uurtje thuis, het was beregezellig. Beetje veel wijn op en mijn stem is aardig weg. Neem mijn gsm wel mee naar boven, denk dat k niet voor tienen mijn bed uit ben.
Ben duf, maar wel wakker! Spreken we via berichtjes hier af of gaan we sms-en? Ik zal eens een poging doen m'n haar wat toonbaar te krijgen en natuurlijk ga ik even kijken naar bus- en treintijden.

Its, kom je ook nog steeds? Ja toch?

Als ik het goed heb zijn we dus met 4. Gezellig. Heb wel zin in minimeet.

Tot straks dus.
Mijn trein komt om 11.40 of 12.08 in Purplestad aan. Even kijken of ik die eerste ga redden want met fijne afstemming bus/trein moet ik dan nu wel erg haasten...

Joehoe tweeling??? Where are you?

Ik kom dus om tien over 12 aan en dan sms-en we wel its. Purple komt ook tussen 12 en 12.30.

Ga nu de deur uit. Tot straks!
Het was weer erg gezellig :D! En ondanks dat tweeling niet kon slagen in het winkeltje-van-haar-bon, konden its en ik dat wel. Daarna elders nog een heel gaaf rokje gescoord (van € 70 voor € 20, kijk DAAR houd ik wel van!). Verder gezellig gelunched en daarna gezellig geborreld op een ander terras.

Onverwachte en leuke zaterdag gehad!

Stuurde nog sms naar mijn 'verplichting' (Its, hij blijft leuk!) van gisteren voor optie vanavond, maar helaas, dat gaat niet door...

Denk dat ik dan maar een dutje ga doen en dan zie ik wel of ik straks nog trek heb, nasi/bami/soep etc. in de vriezer, dus moet lukken.

Hasta tarde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven