Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik denk in dat moppentopic.

Raar dat hij beticht wordt van een trol te zijn. Je kunt van alles van hem vinden maar een trol? Dat ze zijn moppen verwijderen, nou ok ( en had dan ook ff een rondje Actueel gedaan..., genoeg forummers daar waarvan posts dan verwijderd kunnen worden), een waarschuwing etc. Maar een perma vanwege trollen snap ik niet
Je bent zelf een theepot
Het is gewoon onterecht. En wat jij zegt Suus, waarschuwing was gepaster geweest.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Racistische uitingen verdienen een ban. Maar dan wel een waar de correcte reden bij staat en netjes volgens het bansysteem. En dan kunnen ook meteen beginnen met de halve aktueel pijler te bannen. Maar ja dat doen ze dan weer niet he?
Ik denk zomaar dat die mop er met een reden stond.
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 10:57:

Ik denk zomaar dat die mop er met een reden stond.??
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 mei 2016 @ 10:59:

[...]

??Misschien was het wel een spiegel op de voorgaande rascistische moppen waar mensen wel om konden lachen. Bewust geplaatst dus.
Het is een mop in een moppentopic dus ik gok op dat het om te lachen was. Maar dat was het niet want racistisch?

Boeit me verder ook niet, vind dat gehuil om bannen en onterecht een beetje gezeur. Dan moet je anders posten.

Edit: dan moeten ze wel alles een bannetje geven inderdaad, dat is misschien dan het onrecht.
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 11:01:

[...]

Misschien was het wel een spiegel op de voorgaande rascistische moppen waar mensen wel om konden lachen. Bewust geplaatst dus.

Oh, idd zeg, 1 vd eerste zelfs.

(Ook altijd leuk als iemand een mop niet goed vertelt omdat de clou zelf niet goed wordt begrepen. Gepikeerd zijn als je daarop wordt gewezen is nog sneuer )
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 07:41:

Jij bent Surinaamse toch Tass?Half.
Ik heb de kip ontsmet en gewassen en in de marinade, het wordt een heerlijke masala hoe krijg ik basmati rijst los? Bij mij plakt het altijd.
quote:Ttass28 schreef op 15 mei 2016 @ 12:35:

Ik heb de kip ontsmet en gewassen en in de marinade, het wordt een heerlijke masala hoe krijg ik basmati rijst los? Bij mij plakt het altijd.Ontsmet? Hoe doe je dat dan?
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 15 mei 2016 @ 12:40:

[...]

Ontsmet? Hoe doe je dat dan?Op 60 graden in de wasmachine
quote:AllieBrosh schreef op 15 mei 2016 @ 12:40:

[...]

Ontsmet? Hoe doe je dat dan?Met azijn en zout.
quote:Ttass28 schreef op 15 mei 2016 @ 12:43:

[...]

Met azijn en zout.Oh, op die manier. Bij ontsmetten denk ik aan chloor of dettol of oid, dus het leek me al zo vreemd!
Slik die kikker!
Ik vind het soms heerlijk, even klagen over kind. Uitlaatklep noemen ze dat. En dan idd, over het vele speelgoed. Rommel maken. Niet willen eten, niet willen slapen enz.

Het hoort er allemaal bij, maar dat betekent niet dat je daar niet van mag balen en dat niet mag uiten omdat je anders geen leuke ouder bent.

Slaan vind ik verwerpelijk, teken van onmacht en onkunde en als volwassene zou je beter moeten weten.
quote:Amaqanda schreef op 15 mei 2016 @ 12:42:

[...]

Op 60 graden in de wasmachine
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 15 mei 2016 @ 12:47:

Ik vind het soms heerlijk, even klagen over kind. Uitlaatklep noemen ze dat. En dan idd, over het vele speelgoed. Rommel maken. Niet willen eten, niet willen slapen enz.

Het hoort er allemaal bij, maar dat betekent niet dat je daar niet van mag balen en dat niet mag uiten omdat je anders geen leuke ouder bent.

Slaan vind ik verwerpelijk, teken van onmacht en onkunde en als volwassene zou je beter moeten weten.Dat wist je toch van te voren toen je besloot ouder te worden?
quote:Ttass28 schreef op 15 mei 2016 @ 12:48:

[...]

Dat wist je toch van te voren toen je besloot ouder te worden?

Klagen betekent niet gelijk dat je liever toch geen ouder had willen worden.

Jij komt altijd over alsof je denkt jij de perfecte ouder zou zijn, maar ik wil t je eerst zien doen.

[...]

Dat wist je toch van te voren toen je besloot ouder te worden?Tussen weten en ervaren zit ook weer een wereld van verschil. Daarbij, ook al weet je het van tevoren, dan mag je daar toch nog steeds wel eens wat over zeggen?
Het is gewoon niet zo zwart-wit.
Ja wat een onzin. Klagen is gewoon normaal . Superieure gelul altijd. Geloof er geen bal van.

[...]

Ik heb soort van bewust geen kinderen. Mag ik zeker ook niet soms een klein beetje jammer vinden?
Ouders zijn net mensen en ja die klagen en zeuren dus wel eens over hun kroost.

[...]

tsja, gelukkig ben ik geen robot, maar een mens en mensen ergeren zich nu eenmaal wel eens aan dingen, ook als het hun bloedjes betreft.

Kinderen hebben is nu eenmaal niet altijd leuk, het is hard werken om een kind op te voeden en als je ergens je stinkende best voor doet, mag je best even klagen als het soms even tegenzit of moeilijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven